home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Champions League  (Læst 32189 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Champions League
« Svar #90: 24 Feb 2009, 20:52 »

Fuck det gik hurtigt for Atletico med at komme foran, blot 4 minutter Opstemt

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #91: 24 Feb 2009, 21:36 »

Hvem scorede for Atletico?. ok ved det Maxi Rodrigues.
Hold kæft et godt mål Juninho scorede for Lyon mod Barcelona.
Lidt kedelig kamp indtil videre mellem Inter og Man.U. Ihvertfald det jeg så af 1. halvleg
Vh. Blackstone
« Seneste Redigering: 24 Feb 2009, 21:41 af Blackstone » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #92: 24 Feb 2009, 21:40 »

Hvem scorede for Atletico?.
Hold kæft et godt mål Juninho scorede for Lyon mod Barcelona.
Lidt kedelig kamp indtil videre mellem Inter og Man.U. Ihvertfald det jeg så af 1. halvleg
Vh. Blackstone
Maxi Rodrigues mener jeg. Var Juninho's mål på frispark, eller hvordan? Smiley
- Kampen mellem Inter og United er faktisk ikke så kedelig igen. Inter løber meget selv og mister boldene, men man får lige set nogle finter. Og United spiller super flot, så det er ikke fordi den er dårlig Thumbs Up

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #93: 24 Feb 2009, 21:44 »

Ok har heller ikke set så meget af Inter-Man.U.
Ja Det var på frispark Juninho scorede, på et skruet frispark fra en svær vinkel.
vh.Blackstone

ManUtd83
Manager

« Svar #94: 24 Feb 2009, 23:25 »

Er der andre end mig der er virkelig virkelig træt af, at stort set alle eksperter tilknyttet TV3+'s Champions League favoriserer et eller andet? Luna = Spanien, Elkjær = Italien, Schmeichel = United, Mølby = Liverpool.

Var tæt på at brække mig over Elkjær under Inter - United.

Erzael
Manager

« Svar #95: 24 Feb 2009, 23:27 »

Syntes også Elkjær er idiotisk at høre på. Det samme med Mølby Peace

Szczesny
Manager

« Svar #96: 24 Feb 2009, 23:31 »

Er der andre end mig der er virkelig virkelig træt af, at stort set alle eksperter tilknyttet TV3+'s Champions League favoriserer et eller andet? Luna = Spanien, Elkjær = Italien, Schmeichel = United, Mølby = Liverpool.

-Synes faktisk at Luna er meget fornuftig at høre på, hendes stemme kan dog være irriterende.
-Elkjær var pænt irriterende idag og skulle kritisere Inter for alt hvad de lavede (sikkert fordi det ikke gik sådan til da han selv spillede) og konstant sige "Ronaldo - verdens bedste fodboldspiller" WE GET THE PICTURE!
-Schmeichel syntes jeg også var irriterende i starten, men nu er jeg begyndt at gå op i at forudsige hvornår han nævner noget med United og hvornår der kommer noget med "Det ved jeg jo..." Eller "Sådan var det ikke da jeg spillede"
- Mølby er også til at få lange nosser af. Når han taler virker han meget sløv i betrækket!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #97: 25 Feb 2009, 10:25 »

Jeg tror faktisk Mølby er en af dem der har været mest kristisk overfor Liverpool, mere end Schmeichel, Laudrup og Elkjær har været fra studiet... de har virkelig fået nogle høvl flere gange, og hver gang har også været berettet imo...

Men han er bestemt en af mine favoritter, han kalder en spade for en spade og pakker ikke noget ind når man skal være kritisk over for en klub, spiller, træner osv osv...

DavidMadsen
Manager

« Svar #98: 25 Feb 2009, 14:50 »

Det er sgu ikke så slemt at Schmeichel favoriserer United, manden er jo en 'legende' i klubben - og desuden er det ikke stor snak, hvor han siger at de vinder alt og er de bedste, men at han tror at de kan vinde, ligesom alle andre united fans.
Luna holder altid med spanske hold, men siger ofte noget fornuftigt alligevel, specielt når spanske hold ikke er involverede.
Mølby favoriserer ikke Liverpool, det var vidst kun i goalshowet da Luna roste Real hele tiden.
Elkjær er derimod dum at høre på, og siger "clever" hele tiden, istedet for bare at sige klog, eller hvad hans intellegens kan finde på. Hold kæft hvor er han irriterende og dum at høre på.

ManUtd83
Manager

« Svar #99: 25 Feb 2009, 14:53 »

Jan Mølby er den dårligste fodboldkommentator Danmark har hvis man ikke tæller Mark Strudahl fra EM med. Det kan slet ikke diskuteres.

Caspper
Manager

« Svar #100: 25 Feb 2009, 14:59 »

Mølby favoriserer ikke Liverpool, det var vidst kun i goalshowet da Luna roste Real hele tiden.

Mølby favoriserer Liverpool.
Han er jo selv gammel Liverpool spiller.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #101: 25 Feb 2009, 14:59 »

Mølby har i hvert fald en irriterende vane med at sige 'nar' i stedet for 'når'. Det har jeg krummet tæer over mange gange...

DavidMadsen
Manager

« Svar #102: 25 Feb 2009, 15:00 »

Jan Mølby er den dårligste fodboldkommentator Danmark har hvis man ikke tæller Mark Strudahl fra EM med. Det kan slet ikke diskuteres.
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Ikke engang højtråbende Werge eller medløberen Frimann er på hans lave niveau. Mark Strudahl er klart den værste, men enten Mølby eller Elkjær får en delt 2. plads.

DavidMadsen
Manager

« Svar #103: 25 Feb 2009, 15:01 »

Mølby favoriserer Liverpool.
Han er jo selv gammel Liverpool spiller.
Ja, det kan da godt være. Men han er da heller ikke bleg for at lægge hård kritik på deres skuldre, eller synes at de spiller dårlig.

ManUtd83
Manager

« Svar #104: 25 Feb 2009, 15:02 »

Frimann og Werge er et godt på synes jeg. Ellers er jeg stor fan af Morten Bruun for medkommentator, fordi han ikke pakker noget ind overhovedet. Hvis et hold har spillet forfærdeligt siger han det - i stedet for det der "det er måske ikke lige deres bedste kamp i år...".

Jan Mølby = En lort.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010