home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 539 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Champions League  (Læst 32208 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: Champions League
« Svar #60: 24 Feb 2009, 15:53 »

Ja sidste år var Ronaldo uundværlig... Hvis han havde været skadet bare halvdelen af sæsonen, havde han ikke reddet jeres røv så mange gange, og så havde i nok ik vundet det i nu engang vandt(Ikke at jeg tager noget fra det Smiley )...

I år er han faldet i niveau, eller spiller om noget mere menneskeligt... Vidic har så taget over... Har du ikke undret dig over, at uanset hvem i stiller med dernede så holder i clean sheet... i har vel prøvet alt på alle tre pladser i forsvaret, men det som har været ens for kampene er at vidic har været med i dem... Vi så jo at i straks lukker mål ind da han ryger ud... Jeg syntes han betyder alfa omega for jer, og vi får se i aften om jeg får ret, eller skal jeg selvfølgelig nok æde mine ord Peace

Og i mine øjne var det mål vi lukkede ind PiG skyld, idet han smitter af med hans ufattelige dårlige indgreben og hans elendige målmandsspil, men noget helt andet når VDS står på mål. Tror også vi havde lukket det mål ind, hvis Vidic var med. Forsvarerne kan ikke gøre for at målmanden fejler i den grad! Men vi kan så heller ikke helt sammenligne det, for det er måske Fletcher og Carrick der skal ned i forsvaret. Men vi får at se!

verdenskrig
Manager

« Svar #61: 24 Feb 2009, 15:53 »

Og præcis den tro på egne evner som vi altid har i cl, bliver alt afgørende.. Plus at vi lever bedre som underdogs... Det har vi jo set både mod man u, og chelsea i denne sæson Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #62: 24 Feb 2009, 15:56 »

Og i mine øjne var det mål vi lukkede ind PiG skyld, idet han smitter af med hans ufattelige dårlige indgreben og hans elendige målmandsspil, men noget helt andet når VDS står på mål. Tror også vi havde lukket det mål ind, hvis Vidic var med. Forsvarerne kan ikke gøre for at målmanden fejler i den grad! Men vi kan så heller ikke helt sammenligne det, for det er måske Fletcher og Carrick der skal ned i forsvaret. Men vi får at se!
All i am saying is, at jeg syntes det er pudsigt at i lukker mål ind lige så snart at vidic er væk  Tunge... at i så ik havde vds derinde er selvfølgelig ikke behjælpeligt for sagens, men jeg vil nu mene at vidic overstråler jeres andre forsvarsspillere i en større grad, end vds overstråler polakken, for så ringe er han sku ik... Han mangler bare kamptræning det er tydeligt, når han har den er han faktsk dygtig Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #63: 24 Feb 2009, 15:56 »

Og præcis den tro på egne evner som vi altid har i cl, bliver alt afgørende.. Plus at vi lever bedre som underdogs... Det har vi jo set både mod man u, og chelsea i denne sæson Thumbs Up

Ja og mod Man Utd var det to personlige fejl fra vores side der var udslagsgivende. Men tager selvfølgelig ikke sejren for jer, for det er en del af fodbolden og selvfølgelig nok jeres klasse, at I straffede os for det!

Zone 43
Manager

« Svar #64: 24 Feb 2009, 15:58 »

Lyon-Barcelona Tja den kan nok ik diskuteres Peace

Villareal-Panathinaikos Kræver ikke videre argumenter

Why not? Barca har ikke vundet de sidste 2-3 uger, correct me if i'm wrong, mens Lyon tromler alt og alle ned i Frankrig, så jeg kan sagtens forestille mig, at Lyon kan drille her og snuppe en plads videre i CL. Det eneste som ikke taler til deres, Lyons, fordel, er, at de sjælendt gør det godt efter gruppespillet.

Igen.. PAO vandt deres gruppe, hvor Inter, Bremen og Anorthosis var i. De slog tilmed Inter på ude bane, så endnu en kamp, hvor intet er sikkert på forhånd. Begge kampe kan lige så godt blive en dreng som en pige.. :-)

Hvis vi taber 3-0 til jer, så hænger jeg fandme mig selv Grin...

Men hvad er det lige der gør at du tror den bliver det Rullende Øjne... Vi har altid været kendt for en god organisation på udebane, så tror ikke lige du skal regne med at i løber os over ende Tunge

Du slår dig bare løs..

Liverpool kan den ene uge slå Man United, Chelsea o.l. og den næste smide point mod Stoke, West Brom o.l., hvilket gør at de mangler den stabilitet til at vinde f.eks. 8-9-10 kampe i træk. Desuden har Real siden Ramos' ankomst kun tabt til Barcelona og kun lukket fire mål ind, hvoraf de to var mod Barcelona. Desuden har Real spillet drømmebold de sidste to kamp til trods at spillere som Sneijder, Robben, Van der Vaart m.fl. ikke har været med. Til sidst er jeres eneste farlige mand, Gerrard, lige vendt tilbage fra en skade og sådan som Lass har spillet, kan han sagtens holde Gerrard i snor.

En to-tre målssejr til os vil ikke komme bag på mig her og nu, men for et måneds tid siden ville en uafgjort være en fint resultat. Sådan er det ikke nu. Ihf. ikke for mig.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #65: 24 Feb 2009, 15:58 »

Sku liiige til at gå amok der, for hørte på den samme smøre fra DB i sommers Grin... Men ja som du siger er det lige så meget vores klasse at straffe den, omend at i lavede 1-1 målet for os Wink Grin

Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #66: 24 Feb 2009, 15:58 »

All i am saying is, at jeg syntes det er pudsigt at i lukker mål ind lige så snart at vidic er væk  Tunge... at i så ik havde vds derinde er selvfølgelig ikke behjælpeligt for sagens, men jeg vil nu mene at vidic overstråler jeres andre forsvarsspillere i en større grad, end vds overstråler polakken, for så ringe er han sku ik... Han mangler bare kamptræning det er tydeligt, når han har den er han faktsk dygtig Peace

Alle de kampe han har stået har han virket skræmmende usikker og det smitter af på holdet. Så det er en kæmpe forskel at have en keeper, der er sikker og føler sig trygge at have bag sig.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #67: 24 Feb 2009, 16:01 »

Why not? Barca har ikke vundet de sidste 2-3 uger, correct me if i'm wrong, mens Lyon tromler alt og alle ned i Frankrig, så jeg kan sagtens forestille mig, at Lyon kan drille her og snuppe en plads videre i CL. Det eneste som ikke taler til deres, Lyons, fordel, er, at de sjælendt gør det godt efter gruppespillet.

Igen.. PAO vandt deres gruppe, hvor Inter, Bremen og Anorthosis var i. De slog tilmed Inter på ude bane, så endnu en kamp, hvor intet er sikkert på forhånd. Begge kampe kan lige så godt blive en dreng som en pige.. :-)

Du slår dig bare løs..

Liverpool kan den ene uge slå Man United, Chelsea o.l. og den næste smide point mod Stoke, West Brom o.l., hvilket gør at de mangler den stabilitet til at vinde f.eks. 8-9-10 kampe i træk. Desuden har Real siden Ramos' ankomst kun tabt til Barcelona og kun lukket fire mål ind, hvoraf de to var mod Barcelona. Desuden har Real spillet drømmebold de sidste to kamp til trods at spillere som Sneijder, Robben, Van der Vaart m.fl. ikke har været med. Til sidst er jeres eneste farlige mand, Gerrard, lige vendt tilbage fra en skade og sådan som Lass har spillet, kan han sagtens holde Gerrard i snor.

En to-tre målssejr til os vil ikke komme bag på mig her og nu, men for et måneds tid siden ville en uafgjort være en fint resultat. Sådan er det ikke nu. Ihf. ikke for mig.

Fuldstændig enig, men at sige de ligefrem bliver tromlet over er måske så meget sagt!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #68: 24 Feb 2009, 16:02 »

De spiller i Madrid først Wink

Jeg tog dem jo bare direkte fra indlægget over mig crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #69: 24 Feb 2009, 16:05 »

Du slår dig bare løs..

Jeg ser bare på den individuelle klasse hos begge hold, og går stærkt ud fra at de to hold jeg nævner over to kampe har klassen til at gøre det af med hold, som må siges at se tyndere besat ud...

Jeg vil da glæde mig meget hvis en af de to kan overraske, men at det kendetegner jo klassehold at de slår til når de skal, og med al respekt så ser jeg hverken lyon eller phana som klasse hold set overfor den modstander de har Smiley.. Men selvfølgelig er det fodbold, så alt kan ske...

Ja men hvem er det vi gerne præstere i mod.. Netop, det er de hold hvor man ik forventer så meget af os, og hvor det ikke er os der kan styre spillet... Jeg har lavet en analyse af hvorfor jeg ikke mener at vores spil fungerer når vi møder dårlige hold hjemme( kan ses i liverpool tråden hvis det har interesse), men når vi møder større hold får vi langt mere plads, og så kommer vores spil ind over midten langt mere til sin ret, da der er mere rum at løbe i...

Man kan ikke fornægte at liverpool er bedst når de er underdogs de har vi altid vist... Og ja bedømt ud fra den seneste tids form så er vi underdogs, specielt ude.. Hjemme er jeg ik et sek i tvivl om at vi vinder med mindst 2-0, for modsat os så er jeres organisation ikke prangende når i møder et hold der lægger et pres på jer... Et pres i sjældent møder i la liga og derfor ser i ofte godt ud der... Der er nok en grund til at real ikke har vundet cl siden 02 Wink... Jeres organisation på holdet er simpelthen ikke til det...

Og du har vist lige glemt en torres som værende farlig.. På trods af at han er ringe for tiden, tror jeg det vil gavne ham at real skal frem på banen, da han så vil få en slags plads han ik får i den hjemmelige liga... Jeg er sikker på vi får et fornuftigt resultat med hjem, for så at afgøre det på anfield Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #70: 24 Feb 2009, 16:07 »

Alle de kampe han har stået har han virket skræmmende usikker og det smitter af på holdet. Så det er en kæmpe forskel at have en keeper, der er sikker og føler sig trygge at have bag sig.

Ja men tror du det er hans normale niveau, eller manglende kamptræning?

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #71: 24 Feb 2009, 16:11 »

Jeg nægter at tro på at fergie ville bruge en keeper, som forsvaret ik har tillid til.. Det må han have lært gennem bitter erfaring at man ik skal (boschnic, taibi, barthez)...

Cool

DavidMadsen
Manager

« Svar #72: 24 Feb 2009, 16:23 »

Jeg TROR at kampene ender sådan her:
Inter - Manchester United - X
Arsenal - Roma - 1
Lyon - Barcelona - 2
Atletico Madrid - Fc Porto - 1
Chelsea - Juventus - 2
Sporting Lissabon - Bayern Munchen - 2
Villarreal - Panathinaikos - 1
Liverpool - Real Madrid - X

- Jeg håber dog på dette:
Inter - Manchester United
Arsenal - Roma
Lyon - Barcelona
Atletico Madrid - Fc Porto
Chelsea - Juventus
Sporting Lissabon - Bayern Munchen
Villarreal - Panathinaikos
Liverpool - Real Madrid

Opstemt Opstemt Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #73: 24 Feb 2009, 16:27 »

Ja men tror du det er hans normale niveau, eller manglende kamptræning?

En kombination mens den overvejende dle er hans normale niveau!

JKJ
Gæst

« Svar #74: 24 Feb 2009, 16:42 »

Inter-Man.U
Man U får det mere end svært i Mlano og skal vel håbe på en uafgjort eller et lille nederlag, men tror så også at de kører Inter over hjemme på OT. Inter har i mange år haft mere end svært ved at vise noget som helst i CL, måske deres ego er for stort og de tror de allerede har vundet?

Arsenal-Roma
Arsenal kan ikke lave mål, det kan Roma! Så enkelt er det selvfølgeligt ikke, men Arsenal har bestemt ikke været skarpe de seneste mange kampe og rent offensivt er de hmmet af skader osv... Roma er efter en elendig start virkelig kommet i omdrejninger og nærmer sig stille og roligt top 4, de kommer dog ikke i medaljerne men de er formstærke pt og har vist de sagtens kan uden Totti.

Lyon-Barcelona
Jeg tror så meget på Barca, selv om de ikke har fået meget ud af det i de seneste 2 kampe. Men på den anden side er Lyon heller ikke et hold man bare lige vinder over... Det bliver sværer for Barca end man måske lige tror...

Atletico Madrid-Fc Porto
Jeg tror det var VK der før skrev at AM er et hold der enten er helt nede eller helt oppe, men jeg mener de har den klasse der skal til for at slå Porto som slet ikke er så stærke hverken hjemme eller i CL som tidligere...

Chelsea-Juventus
Hvordan påvirker GH tilliden i Chelsea? Det er som jeg ser det det helt store spørgsmål... Men jeg tror ikke på at han efter så kort tid i klubben kan ændre ret meget ved holdet plus at Juve har været ret stærke og stabile i denne sæon...

Sporting Lissabon-Bayern Munchen
Tyskerne bør bare være stærkere end SL, alt andet vil imo være en kæmpe overraskelse...

Villareal-Panathinaikos
Det var ikke fordi Villereal virkede skræmmende i de 2 kampe mod AaB som er de eneste 2 kampe jeg har set med holdet, men på den anden side så bør de være en klasse bedre end Panathinaikos( findes der ikke en forkortelse for det hold??  Huh ) Jeg kender ikke alverden til græsk fodbold og det kan da godt være de vandt over Inter, men tabte de ikke også til det hold fra Cypern, ikke særligt imponerende...

Real Madrid-Liverpool
Det skal jeg jo sige, men ved ikke helt om jeg tror på det selv!! RM derimod har virkeligt fået gang i målscoringen samtidig med de holder næsten rent mål den anden vej. Vi derimod har en næsten klar Gerrard og en Torres uden selvtillid som vores stærkest kort, hvorfor virker det ikke skræmmende mod et RM hold i topform??
« Seneste Redigering: 24 Feb 2009, 16:43 af JKJ » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010