home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Champions League  (Læst 32133 gange)
philipo
Reserveholdsspiller

Sv: Champions League
« Svar #45: 08 Sep 2008, 17:12 »

Nu har jeg lige siddet og kigget på nogle af holdene/trupperne til CL, og ved enkelte er der en stjerne hvor man så kan se de er"player list B"
Er der nogen der ved hvad det betyder...

AaB's trup og de har de 25 navne de må bruge men alligevel har enkelte en stjerne...
http://www.uefa.com/footballeurope/club=54186/competition=1/index.html

Og her er PSV's trup, de har så 50 spillere...

Det er det samme link Skuffet

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

JKJ
Gæst

« Svar #46: 08 Sep 2008, 17:21 »

Det er det samme link Skuffet

Hehe, min fejl... Men de har altså så 50 spillere der er udtaget, og ved ca halvdelen er der den der stjerne og der står de er på list B

Hvad betyder det?

Zone 43
Manager

Sv: Champions League 08/09
« Svar #47: 08 Sep 2008, 18:11 »

Havde du regnet med andet? Hver eneste gang, et dansk hold er med i CL, bliver alle deres kampe vist. Det er også det, der giver flest seertal, så det er ganske logisk. Og sådan skal det også være.

Overhovedet ikke, men en kamp som Fiorentina - Lyon finder jeg mere spænende end AaB - Celtic :-)

Nu har jeg lige siddet og kigget på nogle af holdene/trupperne til CL, og ved enkelte er der en stjerne hvor man så kan se de er"player list B"
Er der nogen der ved hvad det betyder...

AaB's trup og de har de 25 navne de må bruge men alligevel har enkelte en stjerne...

Og her er PSV's trup, de har så 50 spillere...

Uden at kende svaret, vil jeg skyde på, at det er spillere under en hvis alder. Hvis jeg ikke husker forkert, så skal man udtage X antal spillere under en hvis alder, som jeg ikke komme i tanke om, hvad er, lige nu.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

Sv: Champions League 08/09
« Svar #48: 08 Sep 2008, 18:17 »

Overhovedet ikke, men en kamp som Fiorentina - Lyon finder jeg mere spænende end AaB - Celtic :-)

Uden at kende svaret, vil jeg skyde på, at det er spillere under en hvis alder. Hvis jeg ikke husker forkert, så skal man udtage X antal spillere under en hvis alder, som jeg ikke komme i tanke om, hvad er, lige nu.

Nu holder jeg jo med de røde, men mener også at dansk tv skal vise de danske hold de gange de er med, det er det eneste rigtige imo...

Det andet har jeg også tænkt på, men feks AaB, har kun 2 målmand registreret og Stenild har alligevel den stjerne... Men nu har de  jo selvfølgelig heler ikke så store trupper som de helt store hold har så det kan være det kommer helt af sig selv...
Mener at de ikke må fylde 21 i den sæson CL spilles for at komme med uden at blive registreret, uden dog at være helt sikker

Blackstone
Landsholdsspiller

Champions League...
« Svar #49: 24 Feb 2009, 15:19 »

Idag starter Champions League igen og der spilles idag og imorgen 1/8--finale.
Hvem tror i  vinder og  går videre til næste runde:
Inter-Man.U
Arsenal-Roma
Lyon-Barcelona
Atletico Madrid-Fc Porto
Chelsea-Juventus
Sporting Lissabon-Bayern Munchen
Villareal-Panathinaikos
Real Madrid-Liverpool

Tror selv følgende:
Man.U
Roma
Barcelona
Atletico Madrid
Chelsea
Bayern Munchen
Villareal
Real Madrid

I må også gerne give bud på resultater, hvis i vil.
Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 24 Feb 2009, 15:44 af Blackstone » Logged

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 24 Feb 2009, 15:30 »

Inter - Manchester United
Arsenal - Roma
Lyon - Barcelona
Atletico Madrid - Fc Porto
Chelsea - Juventus
Sporting Lissabon - Bayern Munchen
Villarreal - Panathinaikos
Liverpool - Real Madrid

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #51: 24 Feb 2009, 15:38 »

Mine bud, gider ikke skrive begrundelse lige nu crazy
Inter 1-1 Manchester United
Arsenal 0-0 Roma
Lyon 1-2 Barcelona
Atletico Madrid 2-0 Fc Porto
Chelsea 0-0 Juventus
Sporting Lissabon 1-1 Bayern Munchen
Villarreal 2-1 Panathinaikos
Liverpool 1-0 Real Madrid

JKJ
Gæst

« Svar #52: 24 Feb 2009, 15:41 »

Mine bud, gider ikke skrive begrundelse lige nu crazy

Liverpool 1-0 Real Madrid

De spiller i Madrid først Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #53: 24 Feb 2009, 15:42 »

Inter-Man.U.. tror Inter vil straffe at united ikke har Vidic med.. Jeg har flere gange sagt at den mand er altafgørende for jer, og uden ham får i det mere end svært ude..

Arsenal-Roma.. Syntes bare Roma har et bedre hold, og så har Arsenal bortset fra et år aldrig været gode i cl!

Lyon-Barcelona Tja den kan nok ik diskuteres Peace

Atletico Madrid-Fc Porto Den er meget lige, men regner med at atletico vinder stort nok hjemme til at forsvare det dernede

Chelsea-Juventus Chelsea er så småt ved at komme i gang, men Juve har flere spillere som kan afgøre kampen på egen hånd.. Men lige kamp her også!

Sporting Lissabon-Bayern Munchen Her vælger jeg så en overraskelse... Bayern er utrolig ringe for tiden, og har ikke præsteret godt i europa i mange år.. I hvertfald ik cl.. Så tror at portugiserne snupper den  Thumbs Up

Villareal-Panathinaikos Kræver ikke videre argumenter

Liverpool-Real Madrid.. Både hjerte og logik siger mig at vi går videre.. Taber vi med 1 mål, eller to hvor vi laver udebanemålet så ordner vi det hjemme.. Og uanset hvor ringe vi altid har været hjemme, har vi altid været gode i CL.. Regner med vi går hele vejen til finalen, på en blanding af held, og fight, og så lidt godt spil Wink...

Samtidigt med det spiller vi i et tempo som spanske hold slet ikke er vant til, og tempoet er vel også en årsag til at der er gået en del år siden vi sidst så et spansk hold i finalen Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #54: 24 Feb 2009, 15:43 »

Denne uges kampe:
Inter 2-0 Man United
Arsenal 2-1 Roma
Lyon 2-1 Barca
Atletico 1-1 Porto
Chelsea 2-2 Juventus
Sporting 1-2 Bayern
Villarreal 2-0 Panathinaikos
Real Madrid 3-0 Liverpool

Dem markeret med fed, tipper jeg går videre.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 24 Feb 2009, 15:44 »

Jeg glæder mig til at følge med i kampen mellem Inter - Manchester. Det bliver forhåbentlig en stor kamp. Glæder mig til at se, hvad både Zlatan og Cristiano kan skabe. Håber på en intens kamp. En kamp hvor alt er på spil, hvem skal videre til kvartfinalerne...

Jeg ville også gerne have set Barcelona spille, men jeg venter bare til, at de er gået videre og skal op imod en større modstander. Krydser fingrene for en Barcelona sejr i aften og et GYS mellem Inter og Manchester!  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #56: 24 Feb 2009, 15:45 »

Hvis vi taber 3-0 til jer, så hænger jeg fandme mig selv Grin...

Men hvad er det lige der gør at du tror den bliver det Rullende Øjne... Vi har altid været kendt for en god organisation på udebane, så tror ikke lige du skal regne med at i løber os over ende Tunge

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #57: 24 Feb 2009, 15:47 »

Inter-Man.U.. tror Inter vil straffe at united ikke har Vidic med.. Jeg har flere gange sagt at den mand er altafgørende for jer, og uden ham får i det mere end svært ude..

Du kan vel ikke mene han er den eneste grund til at vi fører PL suveræn. Han er god (verdens bedste forsvarsspiller) og selvfølgelig et kæmpe tab, men at sige at han er fuldstændig uundværlig er for mig at se grotesk.  Og sidste år var det sikkert Ronaldo der var uundværlig. Håber så inderligt meget at drengene i dag viser, at de kan vinde eller spille uafgjort, så vi kan bevise at det er holdet som er godt og ikke bare Vidic.

verdenskrig
Manager

« Svar #58: 24 Feb 2009, 15:49 »

Ja sidste år var Ronaldo uundværlig... Hvis han havde været skadet bare halvdelen af sæsonen, havde han ikke reddet jeres røv så mange gange, og så havde i nok ik vundet det i nu engang vandt(Ikke at jeg tager noget fra det Smiley )...

I år er han faldet i niveau, eller spiller om noget mere menneskeligt... Vidic har så taget over... Har du ikke undret dig over, at uanset hvem i stiller med dernede så holder i clean sheet... i har vel prøvet alt på alle tre pladser i forsvaret, men det som har været ens for kampene er at vidic har været med i dem... Vi så jo at i straks lukker mål ind da han ryger ud... Jeg syntes han betyder alfa omega for jer, og vi får se i aften om jeg får ret, eller skal jeg selvfølgelig nok æde mine ord Peace

Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #59: 24 Feb 2009, 15:50 »

Hvis vi taber 3-0 til jer, så hænger jeg fandme mig selv Grin...

Men hvad er det lige der gør at du tror den bliver det Rullende Øjne... Vi har altid været kendt for en god organisation på udebane, så tror ikke lige du skal regne med at i løber os over ende Tunge

Tror heller ikke I bliver rendt over ende, men Real viste skræmmende styrke mod Betis og det gjorde i ikke ligefrem mod City. Så tror på en 2-0 sejr til Real Madrid. Det eneste der kan tale for et godt Liverpool resultat er at Real modsat til Liverpool er ufattelig dårlige i CL i nyere tid.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010