home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Champions League  (Læst 26449 gange)
Benja91
Gæst
 
Sv: Campions Legue
« Svar #15: 12 Mar 2007, 15:30 »

Jeg tror det bliver Manchester United der vinder. Det var rigtigt stærkt af dem at hive en sejren med hjem fra Anfield.

Ville hellere have set det blev Arsenal, der gik hele vejen Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Campions Legue
« Svar #16: 12 Mar 2007, 15:35 »

Mine favoritter er Chelsea og United, men jeg har væddet om at Milan vinder, så dem håber jeg self.os på Smiley

Man kunne også forære Mourinho trofæet, på den betingelse, at han aldrig snakker mere..
Det er slet ikke nødvendigt, at give ham det. For det første tror jeg ikke du får ham til, at lade være med, at snakke selvom han fik denne pokal. For det andet vinder Chelsea Champions League, så han behøver slet ikke bytte sig til den. Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Benja91
Gæst
 
Sv: Campions Legue
« Svar #17: 12 Mar 2007, 15:41 »

Det er slet ikke nødvendigt, at give ham det. For det første tror jeg ikke du får ham til, at lade være med, at snakke selvom han fik denne pokal. For det andet vinder Chelsea Champions League, så han behøver slet ikke bytte sig til den. Wink

Det skal du jo sige fordi du er chelsea fan.
Chelsea vinder ikke, de har ikke det der skal til for at vinde champions league.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Campions Legue
« Svar #18: 12 Mar 2007, 15:56 »

Det skal du jo sige fordi du er chelsea fan.
Chelsea vinder ikke, de har ikke det der skal til for at vinde champions league.
Tjah.. Jeg SKAL ikke sige det. Men det er nærliggende, at gøre det ja.
Jeg mener Chelsea har det der skal til, men det er der bestemt også andre hold, som har.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Hado
Gæst
 
Sv: Campions Legue
« Svar #19: 12 Mar 2007, 15:56 »

Jeg tror ikke på at man kan vinde CL, hvis man spiller så primitivt som Chelsea gør.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Campions Legue
« Svar #20: 12 Mar 2007, 15:58 »

Jeg tror ikke på at man kan vinde CL, hvis man spiller så primitivt som Chelsea gør.
Hvad mener du med primitivt.?  Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Hado
Gæst
 
Sv: Campions Legue
« Svar #21: 12 Mar 2007, 16:03 »

Hvad mener du med primitivt.?  Wink
De spiller kedeligt. De scorer og så sætter automatpiloten på. Det virker for FCK i dansk fodbold, men den går ikke i CL i længden. Jeg mener ikke Chelsea har spillestilen til at vinde CL, de har nogle af spillerne til det, det er jo ikke fordi Chelsea er et dårligt hold overhovedet, men jeg ser dog andre hold som større favoritter end Chelsea. Der er jo en grund til at Chelsea ikke har opnået europæisk succes under Mourinho.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Campions Legue
« Svar #22: 12 Mar 2007, 16:11 »

De spiller kedeligt. De scorer og så sætter automatpiloten på. Det virker for FCK i dansk fodbold, men den går ikke i CL i længden. Jeg mener ikke Chelsea har spillestilen til at vinde CL, de har nogle af spillerne til det, det er jo ikke fordi Chelsea er et dårligt hold overhovedet, men jeg ser dog andre hold som større favoritter end Chelsea. Der er jo en grund til at Chelsea ikke har opnået europæisk succes under Mourinho.
Tjah.. kan give dig ret i noget af det. De spiller noget defensivt, men det er der altså også flere andre hold, som gør. Tager vi fx et kig på VM i sommers. Italien spiller noget af det kedeligste og defensivt fodbold, efter min mening. Men alligevel går de hen og vinder.
Nej, Chelsea har ikke haft den store CL succes under Mourinho, men det har de tilgegæld i ligaen hvor flere gode hold også spiller. Fx Man. Udt og Liverpool, som også er videre i CL. Mener godt Chelsea kan gå hen og vinde denne turnering. Det bliver hårdt, men jeg synes de har kvaliteterne.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Hado
Gæst
 
Sv: Campions Legue
« Svar #23: 12 Mar 2007, 16:15 »

Nu havde Italien heller ikke den sværeste vej til den finale, i forhold til Frankrig, hvis du spørger mig.
United har jo været lidt af sporet de sidste år i Premiership. Men nu i år hvor de er tilbage, så halter de andre hold efter dem (desværre Wink). Jeg synes Chelsea har haft nogle ustabile perioder i denne sæson og de kan meget vel blive ramt af endnu en. De har spillere af høj kvalitet, men jeg tror ikke kvaliteten i det spil de leverer er godt nok til at vinde CL.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Campions Legue
« Svar #24: 12 Mar 2007, 16:23 »

Nu havde Italien heller ikke den sværeste vej til den finale, i forhold til Frankrig, hvis du spørger mig.
United har jo været lidt af sporet de sidste år i Premiership. Men nu i år hvor de er tilbage, så halter de andre hold efter dem (desværre Wink). Jeg synes Chelsea har haft nogle ustabile perioder i denne sæson og de kan meget vel blive ramt af endnu en. De har spillere af høj kvalitet, men jeg tror ikke kvaliteten i det spil de leverer er godt nok til at vinde CL.
Chelsea ar været noget mere svingende i præstationerne i denne sæson ja. En hvis spiller i midterforsvaret har simpelthen været for svær at undvære. Det er ikke godt nok nej, men viser samtidig også bare hvor meget den spiller betyder for holdet.
Man Utd har været lidt af sporet ja, men samtidig har Chelsea også bare været mere stabile og haft det held, som United har overtaget i denne sæson. Et par skader til meget vigtige spillere på holdet har slået dem lidt ud, mens United bare har trukket fra.
Med lidt held, som også hører med til fodbold kan Chelsea godt vinde CL.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Hado
Gæst
 
Sv: Campions Legue
« Svar #25: 12 Mar 2007, 16:25 »

Chelsea ar været noget mere svingende i præstationerne i denne sæson ja. En hvis spiller i midterforsvaret har simpelthen været for svær at undvære. Det er ikke godt nok nej, men viser samtidig også bare hvor meget den spiller betyder for holdet.
Man Utd har været lidt af sporet ja, men samtidig har Chelsea også bare været mere stabile og haft det held, som United har overtaget i denne sæson. Et par skader til meget vigtige spillere på holdet har slået dem lidt ud, mens United bare har trukket fra.
Med lidt held, som også hører med til fodbold kan Chelsea godt vinde CL.
Vi kan jo blive ved med at diskutere det her til Chelsea ryger ud Wink hehe.
Liverpool vinder, sådan er DET! Opstemt
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Campions Legue
« Svar #26: 12 Mar 2007, 16:27 »

Vi kan jo blive ved med at diskutere det her til Chelsea ryger ud Wink hehe.
Liverpool vinder, sådan er DET! Opstemt
Ja, så er det jo længe eftersom Chelsea kommer helt til finalen. Men ja. Hehe.
Liverpool, nej tak. Men det er selvfølgelig bedre end United vinder. (Nok pga. Agger spiler i LFC.)
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Campions Legue
« Svar #27: 12 Mar 2007, 16:29 »

tror Liverpool vinder,.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

mljunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Campions Legue
« Svar #28: 12 Mar 2007, 16:51 »

ROMA
Logged

TSF

United-styrer
Gæst
 
Sv: Campions Legue
« Svar #29: 12 Mar 2007, 22:06 »

ja og desuden har han jo vundet Champions League med Porto! et dengang meget svagt hold  Opstemt

Vrøvl. Porto havde et rigtig stærkt hold, og mange af deres spillere er nu i endnu større klubber. Derudover havde de et homogent og velfungerende hold. Det var en flot præstation af Porto og Mourinho, men det er helt ude i hampen at kalde det daværende Porto-mandskab for meget svagt.

TT: Jeg håber på en Manchester United-triumf, men jeg tror desværre, at vinderen af Chelsea/Valencia eller Liverpool har kynismen til at sejre.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010