home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277404 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2385: 06 Sep 2011, 21:05 »

HOLD KÆFT hvor er du vild NB Opstemt.. Det er helt åndsavgt.. Røverkøb af Sunderland Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2386: 06 Sep 2011, 21:06 »

Pjat nu kæmper vi os igen med til en slutrunde på det yderste mandat, og dbu og Olsen konstanterer at afløserne ikke er gode nok og han nupper 2 år til Wink

Det må du ikke sige  Græder  Sur

HansenLFC
Gæst

« Svar #2387: 06 Sep 2011, 21:06 »

Norge er jo røven af 4.division. Vi har et lorte hold, men river dem rundt. Danmark mit fædre land ♥

verdenskrig
Manager

« Svar #2388: 06 Sep 2011, 21:08 »

Jeg er bare glad for at jeg fik ret angående Norge.. Det er så smukt at vi i det mindste tør spille offensivt, mens de som altid bare graver sig ned og venter på at modstanderen fejler..

Lad os nu fortsætte og give dem den vildeste røvfuld Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2389: 06 Sep 2011, 21:09 »

Man må sige det er et godt tidspunkt, at Bendtner begynder at betale af på nogle af de mål og det arbejde han skylder. Godt at se at han endelig er begyndt at bevæge sig lidt, for at deltage i spillet.

verdenskrig
Manager

« Svar #2390: 06 Sep 2011, 21:18 »

Selv om jeg er glødende Brøndby fan så fatter jeg INGENTING af at MKD er på det landshold.. Der må da for gud findes noget bedre end ham i øjeblikket.. Har han overhoved ramt en mand med en aktion i første halvleg? Jeg bliver så depri af at se ham i dag, når jeg tænker på hvor VILD han var da han kom til danmark..

Lille malurt i bægeret, men hold da fest hvor har vi været gode i første halvleg.. Vi tør at tage initiativet, spiller med få berøringer, hurtigt tempo og masser af bevægelse.. Samt en UKUELIG tro på at vi kan gennembryde dem..

Fortsætter vi sådan løber vi Norge midt over i anden halvleg.. KOM SÅ Thumbs Up!!!

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #2391: 06 Sep 2011, 21:20 »

Hvor var det dog en fryd at se landsholdet spille den første halvleg, som det var tilfældet. Boreset fra Kjærs frisparks på Moa, og lidt svingede spil i løbet af første halvleg, så synes jeg ikke der er en prik at sætte på noget som helst. Det skulle da lige være med Boilesen-Krohn-Delhi samarbejdet ikke fungerede lig Jacobsen-Rommedahl dittoen.

Kom så Danmark, tæv dem sønder og sammen! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ptrN
Manager

« Svar #2392: 06 Sep 2011, 21:58 »

Synes kampens helt store plus har været Bendtner. Ham løber, arbejder og er sikker med bolden. Har sjældent set ham spille så godt.

En spiller der også imponerer er Boilesen. Han er lige det vi mangler på backen, offensiv og utroligt boldsikker. Hans pasninger, samt enkelte driblinger er jo i verdensklasse.

welbz is dat guy

DeBuur
Manager

« Svar #2393: 06 Sep 2011, 22:10 »

Thumbs Up Godkendt selvom jeg ikke er fan af MO må han have ros for at tro på Bendtner.. der havde han set rigtigt.

Zimling er IMO den rigtige mand på midten og jeg håber ikke vi får Poulsen at se i de næste kampe.

Boilesen bliver et hit..nu handler det om at han får min 20-25 kampe om året i Ajax..gerne mere så har vi den nye Jan Heinze Opstemt

Thomas Sørensen holder niveau i dag fortsætter han den form så kan Lindegård og Andersen godt glemme at komme ind på holdet.

Dejligt med en sejr - selvom Norge ikke gav os den store modstand

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #2394: 06 Sep 2011, 22:12 »

Flot kamp af Danmark, både som hold - men også individuelt spillerne imellem.. Det var sgu en fornøjelse at være vidne til, og vores to mål er VIRKELIG flot angrebsspil Smiley..

Men når det så er sagt.. Puha hvor må det være trist at være Nordmand lige nu.. Ingen slutrunde i et årti, og da man endelig var tæt på, var man alligevel niveaumæssigt så langt fra.. Jeg fryder mig så meget som man overhoved kan Smiley

Cool

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #2395: 06 Sep 2011, 22:42 »

Rigtig flot og ikke mindst vigtig sejr. I mine øjne vores bedste kamp i laaaaaaaaaaang tid. Første halveg var i mine øjne helt fantastisk, det eneste minus var Simon Kjærs fejl, men ellers sad vi på ALT i første halveg. I anden halveg ved vi at Norge ville satse hele butikken, og vi lukker rigtig godt af, Norge kommer ikke frem til mere en 3-4 afslutninger i anden halveg. Syntes også at hele holdet stod godt samlet, for en gang skyld. William Kvist og Niki Zimling spillede fremragende på den centralemidtbane hvor de lukkede Norges midtbane helt ned. Er virkelig glad for sejren, og så selvfølgelig at vi fik vist at vi er Skandinaviens bedste fodboldnation, og at man ikke kan bruge FIFA's rangliste til en skid.

Ser vi lidt på stemningen er jeg godt nok skuffet, endnu engang. At Flemming Toft er helt imponeret over at vi har fuldt hus fatter jeg ikke, ja det er da fremragende at vi kan fylde Parken op for engangskyld, men i mine øjne burde det være en selvfølge til sådan en kamp, og jeg håber virkelig også at vi fylder Parken op til kampen mod Portugal. Selve stemning var dog godt nok flov. Det lykkedes Norges fans at overdøve os op til flere gange, inden de kom bagud 2-0. Det var faktisk kun efter vores mål at man for alvor kunne hører de danske fans, også de sidste ti minutter. Ellers prøvede de danske rooligans at komme med sange fra 70'erne, som der alligevel ikke er nogle der er med på, plus den obligatoriske bølge hvor der kun er 1/4 der er med på den, pinligt. Syntes iøvrigt der er lidt ironisk at man kan hører tyve rooligans synge "Der er så stille i Norge" Grin.

Jeg ville efter aftens kamp give nogle karakterer til de danske spillere, og knytte en kort kommentar.

00: Den forfærdelige præstation
02: Den ringe præstation
4: Den gennemsnitlige præstation
7: Den gode præstation
10: Den fejlfrie præstation
12: Den ekstraordinere præstation

Thomas Sørensen - 4
Thomas stod en ganske fin kamp idag, tiltrods for at han ikke havde det store af lave. Han tog de bolde der skulle tages, men virkede alligevel lidt tøvende til tider.

Lars Jacobsen - 7
Lars spillede en ganske fin kamp idag, han deltog både i det offensive, og burde egentlig havde scoret allerede efter 6 minutter, da han tog et rigtig godt løb op gennem banen, man så ikke så forfærdelig meget til ham i anden halveg, men han gjorde sit job fejlfrit.

Simon Kjær - 4
Han startede kampen rigtig dårligt med at lave en stor fejl, der nemt kunne havde ændret kampens forløb, alligevel kom han bedre med i spillet i løbet af anden halveg, og var med til at holde Norge væk fra de store chancer.

Daniel Agger - 7
Agger stod rigtig godt i forsvaret idag, og lukkede rigtig godt af i forsvaret. Han gjorde det også godt på dødbolde, hvor han var med til at sørge for at Norge's eller så farlige dødbolde ikke førte til noget. Dog var der lidt kommunikations problemer mellem ham og Thomas Sørensen, også kunne han også godt lige havde lagt bolden ind til 3-0, da chancen tilbød sig.

Nicolai Boilesen - 4
19-årige Boilesen spillede en fik kamp, han virkede lidt usikker til tider, men undgik at lave nogle store fejl. Hans deltagelse i det offensive spil var endnu engang rigtig godt, dog så man for lidt til ham idag.

William Kvist - 7
Kvist er for alvor ved at finde sig til rette på landholdet. Idag spillede han en flot kamp, hvor han lukkede godt ned for Norges midtbane, jeg kunne godt tænke mig at han deltog lidt mere i selve spillet når vi var i boldbesiddelse.

Niki Zimling - 10
Zimling var fra mig kampens store overraskelse, hvis vi lige ser bort fra Bendtner. Idag spillede Zimling sin bedste landskamp uden tvivl, han gjorde det godt både defensivt, men også offensivt. En ting jeg virkelig godt kunne lide ved hans præstation idag, var at han turde at tage ansvar, hvilket han ikke har taget i de seneste kampe hvor han er kommet på banen for Danmark. Håber virkelig han kan fortsætte de gode takter, så har vi nemlig en fantastisk erstatning for Christian Poulsen.

Dennis Rommedahl - 7
Rommedahl gjorde det ganske fint idag, tiltrods for han ikke havde fået de lange knopper på idag (Credit for den joke går til Niels-Christian Holmstrøm) - Romme havde mange gode løb over fløjen, og grunden til han får 7 og ikke 4, er pga. den flotte assist til 1-0 målet. Dog virkede han desværre lidt tøvende i anden halveg.

Michael Krohn-Delhi - 02
Krohn-Delhi var dagens skuffelse, han var alt for usynlig idag. Syntes ellers af han har gjort det rigtig godt i vores seneste landkampe, men idag var han vores dårligste spiller. Han kom ikke nok med over fløjene, og han deltog ikke nok i det offensive spil generelt.

Christian Eriksen - 7
Eriksen, Eriksen, Eriksen.. Idag spillede han en fin kamp, men jeg sidder tilbage med den følelse at han godt kunne havde gjort det endnu bedre, men alt i alt spillede han en god kamp, jeg havde dog håbet at se ham sætte en nordmand eller to på plads.

Nicklas Bendtner - 12
Kampens spiller uden tvivl. To mål og en udstråling af lyst til at spille fodbold, noget jeg og mange andre danskere har savnet fra Bendtners side. Håber virkelig at han har tænkt sig at fortsætte den samme stil på landsholdet, for så kan han afgøre tingene på egen hold. Jeg tror ikke jeg behøver at skrive hvad han gjorde rigtigt idag, hans to mål beskriver det hele.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2011, 22:43 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

blomvikings
Manager

« Svar #2396: 06 Sep 2011, 23:28 »

Din vurdering af Boilesen er helt væk! Han spillede super godt, var rigtig stærk offensivt og lukkede godt af, han havde EN usikker aktion. Fremtidens back uden tvivl. 10 tal herfra!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #2397: 07 Sep 2011, 00:02 »

Din vurdering af Boilesen er helt væk! Han spillede super godt, var rigtig stærk offensivt og lukkede godt af, han havde EN usikker aktion. Fremtidens back uden tvivl. 10 tal herfra!

Fuldstændig enig, Boilesen var jeg fandme imponeret over i dag. Kæft han er giftig offensivt. Defensivt mangler han lidt, men det skal nok komme. Glimrende kamp iøvrigt, og dejligt at vinde over de fucking nordmænd.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #2398: 07 Sep 2011, 00:08 »

Boilesen spillede jo klart til et 10-tal, den bedste efter Bendtner. Hold kæft han er god!

Ellers er jeg bare super positiv overfor det her hold. Vi spiller rigtig god fodbold mod en modstander, som heller ikke er af den store kaliber efter min mening, men stadig rigtig flot. Bendtner er tilbage, Eriksen er god, midtbanen fungerer og forsvaret ser også fornuftigt ud, pånær Kjær som startede vanvittig usikkert.

Jeg føler mig overbevidst om, at vi kommer til Polen og Ukraine til sommer!

Hala Madrid!

plutonium
Manager

« Svar #2399: 07 Sep 2011, 09:46 »

Synes det er fantastisk at se HVOR meget mere dynamisk og velspillende vores midtbane er når vi har Zimling/Kvist i forhold til når vi har Poulsen/Kvist.

Måske mine bønner er blevet hørt, og vi kan omsider få smidt Poulsen langt pokker i vold væk fra landsholdet? Man kan jo altid drømme...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010