home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277472 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2325: 25 Aug 2011, 22:19 »

Jeg synes det er værd, at nævne med, at MO udtager yderligere op mod fire mand efter weekendens kampe. Forhåbenlig er det en angriber, to forsvarsspillere og CP der udtages, CP fordi han slet og ret er den bedste 6'er type vi har, og det kan næppe være to meninger om..

Jeg er desuden helt på linie med DNE.

Ned med lønnen - spil færre kampe og genopliv landsholds fodbolden.

Ikke at jeg er uenig, for det er slet ikke, men jeg har forståelse for at man vælger pengepungen først og fremmest, og specialt med den kontrakt Eto'o har fået sig, da det er en once-in-a-lifetime kontrakt, som kan sikrer ens ve og vel mange år frem i tiden. Og helst uden mange skal lege eksperter på TV. ;-)

Når det er sagt, så har vi herhjemme slet ikke den kvalitet i vores landsholdstrup, som for bare 9-10 år siden. Det hold vi sendte til Japan og Sydkorea i '02 var klasse, og reelt mere eller mindre det seneste år, vi havde et hold med klasse. Jeg ser masser af talent og potentiale for fremtiden, trods et skuffende U21-EM i sommers, så fremtiden er måske ikke helt så sort?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #2326: 25 Aug 2011, 22:20 »

Nøj, hvor er jeg glad for at de har vraget Poulsen, nu mangler Olsen kun at vrage Lars Jacobsen og Rommedahl ^^

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

PH23
Ynglingespiller

« Svar #2327: 25 Aug 2011, 22:24 »

Enig i at Lars J skal vrages men hvem er alternativet? silberbauer?

JKJ
Gæst

« Svar #2328: 25 Aug 2011, 22:32 »

Han kunne starte med at lade være med at sige at man skal spille fast for at komme på holdet.

Jeg er ganske udmærket klar over at vi ikke har 200 at vælge imellem til hver plads.
Men han skal bare ikke blive ved med at sige det igen og igen og så alligevel udtage dem der ikke spiller.
Troværdigheden falder jo markant.
Hvis han ikke havde sagt det, og gentaget det 117 gange så var der ikke noget der havde lagt alverden i det.

Jeg må indrømme at interessen for landsholdet for mit vedkommende er faldet drastisk de seneste år, og helt galt gik det da før VM sidste år da han udtog truppen.
Jeg havde virkelig svært ved at tage den trup alvorlig og desværre havde jeg heldigvis ret i min kritik dengang.

Jeg ved som sagt godt at vi ikke har alverden at vælge imellem, men hvorfor så ikke udtage nogle af dem fra U-21 holdet som feks Kadri.
Her er en spiller der pt vader i succes og har fået debut på holdet. Men han bliver frasorteret for spillere som ikke engang er i truppen i deres respektive klubber.

Det er bare ikke godt nok i min verden.

JKJ
Gæst

« Svar #2329: 25 Aug 2011, 22:35 »

Zone43@ CP udtages ikke lige meget hvad der sker.

Sakset fra dette link: http://www.bold.dk/nyt/Christian-Poulsen-droppet-til-Norge-kamp
Større overraskelse er fravalget af anfører Christian Poulsen, som Olsen slår fast slet ikke kommer med til kampen - heller ikke som efterudtaget

verdenskrig
Manager

« Svar #2330: 25 Aug 2011, 22:43 »

Er jeg den eneste som undrer mig over hvor Thomas Enevoldsen er i den trup?
Spiller han ikke, har han formkrise eller hva er der galt? For jeg synes personoligt at Enevoldsen er en fantastisk god fodboldspiller, og han har en fantastisk energi, og stor løbekapacitet..

Men meget enig med dig JKJ omkring sidste VM.. Der mistede jeg virkelig meget for MO.. Det er den mest lusede og amatøragtige VM trup jeg nogensinde har set en landstræner udtage, og den bar virkelig præg af at Olsen brugte VM som en pensions fest for et par stykker..
Når man er så fortabt bag en vogn, og bagefter virker dybt forundret og nærmest fornærmet over at nogle stiller spørgsmålstegn ved det, ja så bør man ikke være landstræner.. Glemmer aldrig hans udtryk da en journalist spurgte ind til dem som ikke var med Grin..

Glæder mig så enormt fantastisk meget til den dag han er væk.. Så kan det være lysten til landsholdsfodbold vender tilbage i danmark Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2331: 25 Aug 2011, 22:45 »

Han kunne starte med at lade være med at sige at man skal spille fast for at komme på holdet.

Jeg er ganske udmærket klar over at vi ikke har 200 at vælge imellem til hver plads.
Men han skal bare ikke blive ved med at sige det igen og igen og så alligevel udtage dem der ikke spiller.
Troværdigheden falder jo markant.
Hvis han ikke havde sagt det, og gentaget det 117 gange så var der ikke noget der havde lagt alverden i det.

Jeg ved som sagt godt at vi ikke har alverden at vælge imellem, men hvorfor så ikke udtage nogle af dem fra U-21 holdet som feks Kadri.
Her er en spiller der pt vader i succes og har fået debut på holdet. Men han bliver frasorteret for spillere som ikke engang er i truppen i deres respektive klubber.

Det er bare ikke godt nok i min verden.

Han skal jo som landstræner sige, at spillerne simpelthen må finde spilletid for at blive udtaget. At han så udtager spillere, som ikke får spilletid gang på gang, kan vi så videreføre til mit indlæg lidt ovenover...

Og nej. Kadri er nogen bemærkelsesvis god fodboldspiller. Det er han altså ikke.

verdenskrig
Manager

« Svar #2332: 25 Aug 2011, 22:47 »

Og nej. Heller ikke Kadri er nogen bemærkelsesvis god fodboldspiller. Det er han altså ikke.

I forhold til en Rommedahl ude af form er han.. Bare lige for at sætte det i relief..

Og nej jeg er enig i at han ikke er nogen Messi, men han har noget drive, tro på egne evner, og en frækhed over sit spil som vi VIRKELIG mangler på en af kanterne.. Sidst men ikke mindst både kan og vil han gerne sparke på kassen når chancen byder sig.. Synes personligt han er en prægtig kantspiller Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2333: 25 Aug 2011, 22:50 »

I forhold til en Rommedahl ude af form er han.. Bare lige for at sætte det i relief..

Og nej jeg er enig i at han ikke er nogen Messi, men han har noget drive, tro på egne evner, og en frækhed over sit spil som vi VIRKELIG mangler på en af kanterne.. Sidst men ikke mindst både kan og vil han gerne sparke på kassen når chancen byder sig.. Synes personligt han er en prægtig kantspiller Smiley

Enig.

Kadri har det der sydlanske temperament som kan gøre en forskel. Men det kan jo være en ulempe når vi skal spille i dette faste kancept hvor man helst ikke må bryde ud af det.

Jeg tror det er derfor TE ikke er med. Mig bekendt er han ikke skadet. Men han er jo også den type der pludselig tager tingene i egne hænder og laver de overraskende ting.

verdenskrig
Manager

« Svar #2334: 25 Aug 2011, 22:58 »

Amen det er også en af grunden til at jeg gerne ser at vi får en mere moderne træner ind.. For det kan simpelthen ikke passe at man i år 2011 er så bundet, at man ikke længere kan bruge sit ego og sine pludselige indskydelser på det danske landshold.. Det er nok ikke for sjov at vi i det her land aldrig skaber noget der bare minder om en verdensstjerne.. For når lige fra spillerne er unge bliver de trænet i at man skal slippe bolden, det er holdet der er vigtigt, man skal ikke forsøge sig selv og bla bla bla..

Har man ikke plads til at de offensive folk tager sagen i egen hånd og ind imellem bryder ud af det taktiske koncept, så har man ikke et problem med de offensive folk men med træneren imo!

Cool

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2335: 25 Aug 2011, 22:58 »

Jeg synes, Kadri er helt igennem gennemsnitlig i alle facetter og at han overhoevdet diskuteres som mulig erstatning, viser bare, hvor ringe et landshold vi har for tiden Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #2336: 25 Aug 2011, 23:00 »

Er det derfor Dortmund havde store følere ude efter ham lige inden han røg til OB?
Er det derfor han er en af topprofilerne i en i mine øjne ganske god superliga pt?

Altså manden har ramt alt i denne sæson so far, og jeg synes med al respekt ikke man kan tillade sig at kalde en spiller som ham middelmådig Rullende Øjne
Men var det ikke også dig som mente at den danske superliga var på højde med den polske anden division i chatten for noget tid siden Opstemt ?

Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2337: 25 Aug 2011, 23:10 »

Jeg mener ikke at Bashkim Kadrii har bidraget med noget positivt, nogen steder efter han fik debut. Synes hans niveau er faldet drastigt. Og det samme gjorde Mike Jensen sidste år Smiley

Manchester United

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #2338: 25 Aug 2011, 23:10 »

Altså manden har ramt alt i denne sæson so far, og jeg synes med al respekt ikke man kan tillade sig at kalde en spiller som ham middelmådig Rullende Øjne

Både på godt og ondt. Man kan sige i kampen mod Villareal ramte han måske en mand lidt for voldsomt : D

Men jeg synes slet ikke det kan diskuteres at Kadrii har en spændende indstilling, er et stort talent og har nogle spændende evner. De få kampe jeg har set med ham i kampe for OB har han været blandt de bedste samt i U21-slutrunden var han vild. Han er selvfølgelig stadig ung men han har potentiale til at blive en stor spiller i danske standarder.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2339: 25 Aug 2011, 23:12 »

Er det derfor Dortmund havde store følere ude efter ham lige inden han røg til OB?
Er det derfor han er en af topprofilerne i en i mine øjne ganske god superliga pt?

Men var det ikke også dig som mente at den danske superliga var på højde med den polske anden division i chatten for noget tid siden Opstemt ?

Det var det. Og derfor tabte du mig, da du sagde, at superligaen er god. Smiley

Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010