home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1062 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277489 gange)
asj89
Gæst

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2295: 09 Aug 2011, 21:18 »

Du mener ikke at det er provokerende at starte med at sætte fire storgrinende smileyer ind i indlægget og derved nærmest starte med at gøre grin med indlægget, som du citerer?
Jeg vil så lige sige at det ikke var på den måde det skulle opfattes. Jeg fortalte da heller ikke Zone_43 at han var dumt eller andre ting som i fortæller mig.

Jeg synes virkelig i er latterlige når i siger at jeg skal skrue ned. Jeg tror det har noget at gøre med at jeg ikke altid har de samme meninger som Per Frimann og de andre "eksperter". Men at min mening ikke stemmer overens med jeres, gør ikke at jeg skal skrue ned, for jeg skriver i samme til tider grimme toneleje som i gør, efter jeg får sådan noget pjat skrevet tilbage. Jeg ville ihf. ikke sige noget til at i skrev en masse lort til mig efter jeg havde kaldt jer uvidende og direkte dumme.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2296: 09 Aug 2011, 21:24 »

I like turtles.

Zone 43
Manager

« Svar #2297: 10 Aug 2011, 19:52 »

Ingen store overraskelser i dagens startformation: Sørensen; Jacobsen, Agger, Kjær, Boilesen, Poulsen, Kvist, Eriksen, Rommedahl, Bendtner, Krohn-Delhi.

Ej, hvad vil du med ham? Han scorer engang imellem et mål, og han er bedre end for nogle år siden - altså på landsholdet, kan ikke se ham på klubplan, meeen.. Når han laver noget godt er det efter at have spillet en lortekamp med en masse skud langt ud over tribunerne.

Jeg synes dit indlæg skriger af uvidenhed, gammelt had eller måske en forventning om at alle der på den position, skal være en Ronaldo, Messi, Nani-type og hvad de nu ellers hedder, de store stjerner. Måske et miks af hver?

Rommedahl har vist et ganske flot niveau de seneste 2-3 år, hvor han været en af de få spillere, der har vist klasse. Og derfor var det også fortjent, han fik titlen som årets spiller sidste år. Jeg har ikke så meget mere at tilføje, da mine ord er nævnt af øvrige brugere. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #2298: 10 Aug 2011, 20:06 »

Jeg vil så lige sige at det ikke var på den måde det skulle opfattes. Jeg fortalte da heller ikke Zone_43 at han var dumt eller andre ting som i fortæller mig.

Jeg synes virkelig i er latterlige når i siger at jeg skal skrue ned. Jeg tror det har noget at gøre med at jeg ikke altid har de samme meninger som Per Frimann og de andre "eksperter". Men at min mening ikke stemmer overens med jeres, gør ikke at jeg skal skrue ned, for jeg skriver i samme til tider grimme toneleje som i gør, efter jeg får sådan noget pjat skrevet tilbage. Jeg ville ihf. ikke sige noget til at i skrev en masse lort til mig efter jeg havde kaldt jer uvidende og direkte dumme.

Jeg kritiserer ikke at du er uenig. Uden uenighed ingen debat.

Men man kan skrive på mange måder. Bare for at tage det indlæg jeg nu citerer. Du siger at folk er latterlige, når du kunne have sagt at du ikke mener at vores kritik er på sin plads. Du skriver at vi skriver i 'grimme tonelejer', men jeg vil faktisk gerne have at du viser hvor jeg selv og Søgaard skriver i et grimt toneleje til dig. Du skriver at vi skriver 'pjat' til dig, hvilket igen indikerer at du ikke mener at vores mening er noget værd. Det er alt sammen med at til at få dig til at fremstå som provokerende.

Derudover er det ALDRIG i orden at skrive 'en masse lort tilbage'. Der må man vise sig som den store og opføre sig ordentligt. Bare fordi der er andre der opfører sig dårligt, så behøver man ikke selv.

Lad være med at tage det som person-angreb, men tag kritikken til dig.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2299: 10 Aug 2011, 20:16 »

Thomas Sørensen

Lars Jacobsen  Simon Kjær    Daniel Agger  Nicolai Boilesen

Christian Poulsen  William Kvist

Christian Eriksen

Dennis Rommedahl                    Michael Krohn-Dehli.

Nicklas Bendtner

Hvor ville jeg dog godt have set Anders i mål, men vi kender jo alle Morten..

plutonium
Manager

« Svar #2300: 10 Aug 2011, 20:17 »

Jeg ville også gerne se Lindegaard. Han må da i hvert fald være på niveau med Sørensen, så i en venskabskamp kunne man sgu godt prøve at køre fremtidens målmand i stilling!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DeBuur
Manager

« Svar #2301: 10 Aug 2011, 20:43 »

Christian Poulsen skal altså vise at han er fit ellers kan det blive hans sidste landskamp.....sådan burde det være men nej sådan bliver det ikke og det er en fejl.

Lars Jacobsen uden klub og ikke i træning... skandaløst at han er med og en hån mod alle andre på det plan... det er en fejl.

Morten Olsen fortsætter stilen fra VM og det kommer os til at koste os EM deltagelse.

Jeg glæder mig til at se Boilesen, Agger og Kjær kan de få forsvaret til at hænge sammen ?

YNWA

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2302: 10 Aug 2011, 20:47 »

Er det det der skal til, for at få udstillet Thomas Sørensen for de klubber, der står og mangler en god målmand, så kan jeg sgu godt leve med, at det er ham der spiller. Lindegaard skal nok være klar alligevel, hvis det skulle blive brug for ham i den næste kval kamp. Sørensen derimod skal enten have sin startplads tilbage i Stoke, eller videre til en anden klub, hvor han kan få noget spilletid. Han er for god, til at vi kan tillade os, at sluse ham ud af landsholdet, specielt så længe Lindegaard spiller andenviolin i United.

Til gengæld ville jeg gerne have set Kadrii i startformationen, i stedet for Krohn-Dehli. Kadrii må alt andet lige have fået fyldt godt op på selvtillidskontoen, mens Krohn-Dehlis ditto vel må være overtrukket for længe siden.

Og ja, den centrale midtbane ser jeg stadig som et kæmpe problem, én spiller der ikke spiller for sin klub, og én der får chance på chance på landsholdet, men gang på gang skuffer... Men ok, ligesom med Sørensen, så er det vel ok at bruge Poulsen, så han kan blive vist frem for eventuelt interesserede klubber. Så har han bare af at være i form denne gang. Kampform er en ting, det kan man ikke forvente han er i, når han ikke spiller, men er han ikke i fysisk god form, så er det utilgiveligt, specielt i den situation han befinder sig i.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2011, 20:49 af DNE » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #2303: 10 Aug 2011, 21:10 »

Christian Poulsen er færdig på landsholdet, indtil han finder en mindre god klub hvori han kan være fast mand. Han er jo klart god nok når han er i form.
Sørensen er helt sikkert med som fremvisning til andre klubber, som i også nævner.

Derudover viser MO igen at han ikke skal være landstræner længere, MKD har været så elendig i opstarten, alle de kvaliteter han besidder har han på ingen måde vist i denne sæson. Og jeg lever og ånder for BIF, men han sku ikke have været med.
Prøv en der ku være alternativet til MKD, når han er tilbage i form.

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #2304: 10 Aug 2011, 21:15 »

Godt nok surt at komme bagud på sådan en kikser af Kvist efter Kæmpe chancen til Rommedahl

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2305: 10 Aug 2011, 21:17 »

Svært kreative midtbanespillere, som vi har i Kvist/Poulsen.

ptrN
Manager

« Svar #2306: 10 Aug 2011, 21:43 »

Christian Poulsen skal altså vise at han er fit ellers kan det blive hans sidste landskamp.....sådan burde det være men nej sådan bliver det ikke og det er en fejl.

Lars Jacobsen uden klub og ikke i træning... skandaløst at han er med og en hån mod alle andre på det plan... det er en fejl.

Morten Olsen fortsætter stilen fra VM og det kommer os til at koste os EM deltagelse.

Jeg glæder mig til at se Boilesen, Agger og Kjær kan de få forsvaret til at hænge sammen ?

Lars Jacobsen har spillet ganske udemærket.

welbz is dat guy

Zone 43
Manager

« Svar #2307: 10 Aug 2011, 21:52 »

Nu er det så heldigvis en træningskamp i dag, men overordnet set er jeg enig. Et problemer her, er, at alternativerne ikke just er meget bedre, til de to pladser de nævner.

En lidt blandet første halvleg, må den anden blive noget mere stabil, og bedre, for os.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #2308: 10 Aug 2011, 21:55 »

Det er virkelig to guldkorn fra Ajax vi har i Eriksen og Boilesen !

asj89
Gæst

« Svar #2309: 10 Aug 2011, 22:00 »

Ja, jeg ved ikke med jer, men jeg synes ikke Rommedahl gjorde det godt i dag. Jeg vil ikke komme op og skændes igen, men jeg prøver virkelig at se hvad i siger, men jeg forstår det ikke. Synes virkelig ikke han har niveauet til landsholdet...

Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010