Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 1052 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
151
152
[
153
]
154
155
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 277511 gange)
Fogt
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #2280:
03 Aug 2011, 23:55 »
Ind med Kadrii, N. Jørgensen, Bjelland og Albæk
Ud med Romme, Poulsen og Lars Jacobsen.
Mikkel Andersen, Lindegaard og Schmiechel til kassen.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
JKJ
Gæst
«
Svar #2281:
04 Aug 2011, 00:12 »
Hehe ind med en spiller der ikke kan komme på hold mod et lavt rangeret hold i den tyske cup.
En spiller der har spillet 2-3 gode kampe i denne sæson og kom med på et afbud til U-21 EM
En der spiller på et dansk superliga bundhold.
Hmmm de er ret sikre kommende spillere på landsholdet, men vi skal heller ikke bare skifte for at skifte
De tre du vil have ud er jeg ikke uenig i. Så lang tid LJ ikke ved hvor han spiller og hvad han vil så burde han slet ikke komme i betragtning til en udtagelse.
MO citat: Lars Jacobsen er i øjeblikket vores bedste internationale back. Han er en man kan stole på, men han skal selvfølgelig spille, det er klart.
Det er første gang vi har udtaget en klubløs spiller, men det gør jeg gerne i hans tilfælde
En ren og skær vennetjeneste for lang og tro tjeneste.
En Danial Wass kunne ikke komme med fordi han er skiftet til en ny klub og skal finde sig til rette der.
Var det ikke bedre at give LJ fri så han kunne finde en klub der gider have ham og give ham tid på banen også?
Hvis Lindegaard kommer til at spille hos Man u er han naturligvis første valg, eller burde blive det. Ellers ser jeg Junior Schmiechel som det oplagte bud.
Mikkel Andersen ved jeg ikke helt med, sågodt kender jeg ham ikke.
Suk jeg savner en nu træner der ikke er en af DBU egne indavl!
«
Seneste Redigering: 04 Aug 2011, 00:19 af JKJ
»
Zone 43
Manager
«
Svar #2282:
04 Aug 2011, 00:55 »
Citat af: JKJ 03 Aug 2011, 23:52
Det er ret åbenlyst at vi i øjeblikket ikke har spilleren der kan spille som Barca/4-3-3.
Jeg synes bestemt vi har nogle gode og dygtige spillere, som godt kan begå sig i en 4-3-3 formation. Men ikke i samme stil som Barcelona, det er helt 100. Og det sker nok næppe først tidligst næste årti, før det kan komme på tale, alt efter hvordan situationen er der omkring hvem der er træner, hvilke spillere der er til rådighed osv.
Jeg er helt på linie med dig i, at Wass burde have været udtaget, i og med han er en fremtidens mand på A-landsholdet. Dog ikke pga Jacobsen, som nu forhåbenlig kan bruge kampen som et udstillingsvindue til at finde sig en ny klub, men istedet for Thomsen, som jeg ikke ser det store lys i, grundet hans alder, hvis man tænker lidt fremad i tiden.
Citat af: FernandoTorres9-1 03 Aug 2011, 23:55
Ind med Kadrii, N. Jørgensen, Bjelland og Albæk
Ud med Romme, Poulsen og Lars Jacobsen.
Mikkel Andersen, Lindegaard og Schmiechel til kassen.
Kadrii og Bjelland så jeg gerne være mere inde omkring A-landsholdet - sidstnævnte som afløser for CP på sigt, da vi i forvejen er fint stillet i midterforsvaret med Agger, Svensson, Kjær og Zanka. Jeg forstår dog ikke hvordan du vil af med Rommedahl og Jacobsen, det er nogen af de bedste vi har til rådighed, sammen med Thomas Sørensen, som jeg formoder du også vil af med, når du nævner de tre keepere?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
asj89
Gæst
«
Svar #2283:
04 Aug 2011, 10:00 »
Citat af: Zone 43 04 Aug 2011, 00:55
Jeg forstår dog ikke hvordan du vil af med
Rommedahl
og Jacobsen, det er nogen af de bedste vi har til rådighed, sammen med Thomas Sørensen, som jeg formoder du også vil af med, når du nævner de tre keepere?
Ej, hvad vil du med ham? Han scorer engang imellem et mål, og han er bedre end for nogle år siden - altså på landsholdet, kan ikke se ham på klubplan, meeen.. Når han laver noget godt er det efter at have spillet en lortekamp med en masse skud langt ud over tribunerne. Han skal ikke være på landsholdet, så vil jeg hellere have en anden middelmådig spiller ind, Rommedahl kan simpelthen ikke betale sig.
Og hvis du siger at Rommedahl er noget af det bedste vi har til rådighed.. jaaa.. så ved jeg ikke om jeg skal grine eller græde på landsholdets vegne.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2284:
05 Aug 2011, 09:05 »
Citat af: JKJ 04 Aug 2011, 00:12
Hehe ind med en spiller der ikke kan komme på hold mod et lavt rangeret hold i den tyske cup.
En spiller der har spillet 2-3 gode kampe i denne sæson og kom med på et afbud til U-21 EM
Hmmm de er ret sikre kommende spillere på landsholdet, men vi skal heller ikke bare skifte for at skifte
De tre du vil have ud er jeg ikke uenig i. Så lang tid LJ ikke ved hvor han spiller og hvad han vil så burde han slet ikke komme i betragtning til en udtagelse.
MO citat: Lars Jacobsen er i øjeblikket vores bedste internationale back. Han er en man kan stole på, men han skal selvfølgelig spille, det er klart.
Det er første gang vi har udtaget en klubløs spiller, men det gør jeg gerne i hans tilfælde
En ren og skær vennetjeneste for lang og tro tjeneste.
En Danial Wass kunne ikke komme med fordi han er skiftet til en ny klub og skal finde sig til rette der.
Var det ikke bedre at give LJ fri så han kunne finde en klub der gider have ham og give ham tid på banen også?
Hvis Lindegaard kommer til at spille hos Man u er han naturligvis første valg, eller burde blive det. Ellers ser jeg Junior Schmiechel som det oplagte bud.
Mikkel Andersen ved jeg ikke helt med, sågodt kender jeg ham ikke.
Suk jeg savner en nu træner der ikke er en af DBU egne indavl!
Junior Schmeichel, der blev frosset ud i Leeds, fordi han lukkede alt for mange mål ind, og slet ikke havde det niveau de ønskede. I den næstbedste Engelske række vel at mærke??? Frem for en målmand med mange års Premier League erfaring, som dog er røget på bænken en tid...
Med hensyn til Lindegaard, så er jeg lidt bange for, at skiftet til United, kan vise sig at være en sportslig fejltagelse. Måske nok en drengedrøm der blev opfyldt, men med så lidt erfaring på højeste niveau som Lindegaard har, så dur det ikke at sidde på bænken. Han skal have noget mere rutine, på et niveau der passer til ham. Man kan vel håbe på en længere skade til De Gea, og at Lindegaard så griber chancen, men umiddelbart ligner det en tid, hvor han må tage til takke med det der nu falder af, af de ligegyldige kampe, hvor man mener at kunne spare De Gea.
Med hensyn til Wass, så er det vel vigtigt, at han ikke starter sin tid i en ny klub med en skade, så i det lys er det vel fornuftigt nok, at spare ham. Lars Jacobsen har derimod brug for et udstillingsvindue, så vi kan få vores bedste højreback til en ny klub på højt plan.
Og som sagt, Landsholdet forsøger end ikke at spille som Barcelona. Det kan godt ske formationen ligner, når man stiller den op på papir, men spillestilen er i den grad anderledes, og tilpasset det spillermateriale vi har til rådighed. Så den der talleg er efterhånden ved at være temmelig trættende.
Korzika
Gæst
«
Svar #2285:
05 Aug 2011, 09:23 »
Citat af: asj89 04 Aug 2011, 10:00
Ej, hvad vil du med ham? Han scorer engang imellem et mål, og han er bedre end for nogle år siden - altså på landsholdet, kan ikke se ham på klubplan, meeen.. Når han laver noget godt er det efter at have spillet en lortekamp med en masse skud langt ud over tribunerne. Han skal ikke være på landsholdet, så vil jeg hellere have en anden middelmådig spiller ind, Rommedahl kan simpelthen ikke betale sig.
Og hvis du siger at Rommedahl er noget af det bedste vi har til rådighed.. jaaa.. så ved jeg ikke om jeg skal grine eller græde på landsholdets vegne.
Nogle gange skal man bare tie. Din uvidenhed bliver godt nok udstillet. Hvis du har set landsholdet spille for nyligt, så burde du vide, at Rommedahl har været god. Rommedahl har været landsholdets bedste spiller de sidste 12 måneder+. Ikke at det er en vanvittig bedrift med landsholdets nylige niveau in mente, men man kan ikke sætte en finger på Rommedahls præstation.
Det er let at skyde skylden på Rommedahl.. Men kom nu. Lidt saglighed, objektivitet og fornuft skal man altså have. Dit indlæg er direkte dumt.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2286:
05 Aug 2011, 09:33 »
Citat af: asj89 04 Aug 2011, 10:00
Pt er Rommedahl, stort set, den eneste der når frem til de afslutninger som vi ellers har alt for få af, og så vil du have ham sat af holdet? Som Korzika siger, så har han været landsholdets bedste og mest stabilt præsterende spiller i over et år nu. Og han har tidligere vist, at han sagtens kan præstere på landsholdet, selvom han ikke spiller på sit klubhold. Ja, nogle af hans bedste perioder på landsholdet, har faktisk været når han ikke spiller på klubholdet.
Vi har brug for spillere der kommer frem til afslutningerne, og ikke bare endnu flere boldvarmere. Og pt er Rommedahl den vi har, der skaber mest, så ham kan vi efter min mening, på ingen måde se bort fra, han SKAL med.
Det er vel samtlige andre pladser på banen, der giver os problemer for tiden, der er ingen grund til at skabe problemer på den ene plads, der rent faktisk fungerer mere eller mindre optimalt.
asj89
Gæst
«
Svar #2287:
09 Aug 2011, 02:07 »
Citat af: Korzika 05 Aug 2011, 09:23
Nogle gange skal man bare tie. Din uvidenhed bliver godt nok udstillet. Hvis du har set landsholdet spille for nyligt, så burde du vide, at Rommedahl har været god. Rommedahl har været landsholdets bedste spiller de sidste 12 måneder+. Ikke at det er en vanvittig bedrift med landsholdets nylige niveau in mente, men man kan ikke sætte en finger på Rommedahls præstation.
Det er let at skyde skylden på Rommedahl.. Men kom nu. Lidt saglighed, objektivitet og fornuft skal man altså have. Dit indlæg er direkte dumt.
Haha, jeg ser landsholdet spille hver gang. Synes nu godt nok det er dig der er uvidende, og du skal godt nok ikke have meget intelligens for at se hvor lidt han gør godt i forhold til hvad han gør skidt. Ja, han laver en gang imellem noget rigtig flot, men meget af tiden er det han laver jo direkte pinligt.
Men ak ja, jeg forstår jeres holdning hvis i
kun
ser de gode ting han laver. Og jeg vil også sige at jeg på ingen måde jeg udstiller mig selv, eller skulle tie. Jeg griner lige så meget af dit indlæg, som du nok har grinet af mit.
Men lad den ligge, gider ikke op i en eller anden latterligt diskussion.
EDIT: Og hvis jeg også lige skal kommentere DNE; dit indlæg virker i det mindste lang mere reelt og intelligent end Korzikas, men jeg er ikke enig i at han fungere optimalt. Måske er det rigtigt at beholde ham, men jeg står fast ved at jeg ikke synes om ham og hans spil.
«
Seneste Redigering: 09 Aug 2011, 02:10 af asj89
»
Yessir
Manager
«
Svar #2288:
09 Aug 2011, 02:53 »
Citat af: JKJ 04 Aug 2011, 00:12
Med hensyn til N. Jørgensen er vi helt enige, men når det kommer til Kadrii falder kæden af for mig. Her har vi et spændende talent, der er formstærk og har spillet en håndfuld gode kampe i den her sæson, samt også leveret gode præstationer i sidste sæson. Hvis en spiller der leverer som han har gjort hidtil ikke skal på holdet, hvem skal så? En så lille nation som vi nu engang er, med de spillere siddende på bænken rundt omkring som vi nu har, så må vi altså hive
et par
af dem ind som præsterer rundt omkring. Forhåbentlig kan det her være med til at give knægten mere blod på tanden.
Bjelland har jeg slet ikke set nok kampe med til overhovedet at udtale mig om.
plutonium
Manager
«
Svar #2289:
09 Aug 2011, 07:04 »
asj: først og fremmest så skal du tone dine indlæg ned. Du er voldsomt provokerende og larmende i din måde at skrive på. Slap af.
Derudover, så skal en spiller ikke altid vurderes på de ting han gør MED bolden. Det var også sådan jeg så Rommedahl før i tiden, men efter at jeg begyndte at fokusere mere på netop hans spil (bl.a ved at se ham live to kampe) må jeg tage hatten af for ham. Han er konstant i bevægelse og forstyrrer modstanderens forsvar mere end nogen anden på det danske landshold. Hvis bolden er i hans område, så er han hele tiden åben for en aflevering, enten i dybden eller som en let aflevering. Han er den mest uselviske spiller vi har (ikke altid en god ting, dog) hvilket betyder at han ikke bare går efter personlig hæder og ære. Det har faktisk givet en del assists til hans navn igennem tiden.
Jeg er enig i at han i mange kampe er meget usynlig, og når han ikke udnytter en friløber ordentligt har man lyst til at banke ham til lirekassemand. Men det er så lidt af hans spil. Jeg ved ikke om han er den bedste mand vi har på pladsen, men jeg har måttet indse at han ikke er det danske landsholds største problem. Vi har andre pladser det er vigtigere vi får styr på. Dog kan man sige at hans alder gør at vi snart skal have ham afløst, men han kan vel nok klare frem til 2012-slutrunden (hvis vi kommer med).
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
asj89
Gæst
«
Svar #2290:
09 Aug 2011, 19:06 »
Citat af: plutonium 09 Aug 2011, 07:04
asj: først og fremmest så skal du tone dine indlæg ned. Du er voldsomt provokerende og larmende i din måde at skrive på. Slap af.
Derudover, så skal en spiller ikke altid vurderes på de ting han gør MED bolden. Det var også sådan jeg så Rommedahl før i tiden, men efter at jeg begyndte at fokusere mere på netop hans spil (bl.a ved at se ham live to kampe) må jeg tage hatten af for ham. Han er konstant i bevægelse og forstyrrer modstanderens forsvar mere end nogen anden på det danske landshold. Hvis bolden er i hans område, så er han hele tiden åben for en aflevering, enten i dybden eller som en let aflevering. Han er den mest uselviske spiller vi har (ikke altid en god ting, dog) hvilket betyder at han ikke bare går efter personlig hæder og ære. Det har faktisk givet en del assists til hans navn igennem tiden.
Jeg er enig i at han i mange kampe er meget usynlig, og når han ikke udnytter en friløber ordentligt har man lyst til at banke ham til lirekassemand. Men det er så lidt af hans spil. Jeg ved ikke om han er den bedste mand vi har på pladsen, men jeg har måttet indse at han ikke er det danske landsholds største problem. Vi har andre pladser det er vigtigere vi får styr på. Dog kan man sige at hans alder gør at vi snart skal have ham afløst, men han kan vel nok klare frem til 2012-slutrunden (hvis vi kommer med).
Hold da op. Du synes ikke det er provokerende at skrive at jeg er uvidende og er direkte dum? Jeg fatter simpelthen ikke hvordan du kan kalde mig provokerende, da mit første indlæg på ingen måde var provokerende, jeg skrev min mening om Rommedahl, og så får jeg at vide jeg er dum og jeg ikke skal udtrykke min mening på et forum.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2291:
09 Aug 2011, 19:31 »
Citat af: Yessir 09 Aug 2011, 02:53
Med hensyn til N. Jørgensen er vi helt enige, men når det kommer til Kadrii falder kæden af for mig. Her har vi et spændende talent, der er formstærk og har spillet en håndfuld gode kampe i den her sæson, samt også leveret gode præstationer i sidste sæson. Hvis en spiller der leverer som han har gjort hidtil ikke skal på holdet, hvem skal så? En så lille nation som vi nu engang er, med de spillere siddende på bænken rundt omkring som vi nu har, så må vi altså hive
et par
af dem ind som præsterer rundt omkring. Forhåbentlig kan det her være med til at give knægten mere blod på tanden.
Bjelland har jeg slet ikke set nok kampe med til overhovedet at udtale mig om.
Helt enig angående Kadrii, han er præcis den type spiller vi har alt for få af. Målsøgende og fleksibel i sit spil. Jeg er ikke helt klar over hvor han er bedst, men jeg så i hvert fald klart hellere Kadrii på venstrekanten, end Krohn-Dehli. Og Qua hans målnæse, ville han faktisk nok også passe bedre på pladsen bag angriberen, end Eriksen gør, men det er der jo nok ikke mange der vil give mig ret i, men det er ganske givet fordi de så misforstår mig
Det jeg mener er, at nok er Eriksen god, men han bevæger sig simpelthen for langt fra mål, til at han for alvor bliver en trussel, og det er noget skidt, når vi samtidig har en primadonna som Bendtner rendende oppe foran, og også være alt for lille en trussel mod modstanderens mål. Så virker Kadrii langt mere målsøgende og chanceskabende.
Men Eriksen som omdrejningspunkt på den offensive midtbane, og så Kadrii og Rommedahl på kanterne til at score målene, kunne måske også være en ganske god løsning, og måske trods alt den bedste løsning. Så er spørgsmålet bare, om vi kan få lidt liv i Bendtner også, og få ham lært, at man godt må aflevere bolden, og også gerne inden man har spillet sig selv fuldstændig op i en krog.
Edit:
Bjelland har jeg ikke rigtig den helt store fidus til, men ville trods alt være mere tryg ved ham, end ved Zanka i forsvaret. Han var en af de få (sammen med Kadrii), der kunne være sin indsats bekendt ved U21 slutrunden, men samtidig er han, efter min mening, for gammel, til at han skulle kunne nå at udvikle sig til et niveau man kan forvente sig af en A-landsholdsspiller. Så tror jeg faktisk mere på Zanka, hvis bare han får hævet sit bundniveau, som pt er urimeligt ringe.
«
Seneste Redigering: 09 Aug 2011, 19:42 af DNE
»
Korzika
Gæst
«
Svar #2292:
09 Aug 2011, 19:32 »
Citat af: asj89 09 Aug 2011, 02:07
men jeg står fast ved at jeg ikke synes om ham og hans spil.
Fair nok.
At ikke kunne lide ham og hans spillestil, det er én ting, som jeg ikke ser noget dårligt i. Jeg kan heller ikke lide, at han er Nik & Jay fan, og hans til tider meget kompromisløse spil, der kan ligne tonsen fra en damelandsholdskamp.
En anden ting, som man dog ikke kan komme uden om, er at Rommedahl har leveret varen over det sidste år. Jeg siger ikke, at han aldrig mister bolden, laver en skidt førsteberøring eller skyder forbi målet. Jeg siger bare, at Rommedahls kontribuering i landsholdssammenhæn
g har været rigtig god. Han har scoret mål, lavet assists og været en fantastisk streng at spille på. Du giver tilsyneladende ikke en rød reje for Rommedahl, det forstår jeg dog bare ikke, da han har gjort det godt over en længere periode, og det overrasker mig, at du ikke har observeret det, når du eftersigende ser landsholdet spille hver gang.
Søgaard
Gæst
«
Svar #2293:
09 Aug 2011, 19:36 »
Citat af: asj89 09 Aug 2011, 19:06
Hold da op. Du synes ikke det er provokerende at skrive at jeg er uvidende og er direkte dum? Jeg fatter simpelthen ikke hvordan du kan kalde mig provokerende, da mit første indlæg på ingen måde var provokerende, jeg skrev min mening om Rommedahl, og så får jeg at vide jeg er dum og jeg ikke skal udtrykke min mening på et forum.
Du mener ikke at det er provokerende at starte med at sætte fire storgrinende smileyer ind i indlægget og derved nærmest starte med at gøre grin med indlægget, som du citerer?
Dennis Rommedahl er reelt en af de få spillere, som det danske hold har, som kan true ethvert hold. Det er yderst sjældent at vi har mødt et hold, som har kunne holde hans hurtighed nede i 90 minutter. Han giver os et våben, som få hold har og har vist gennem det seneste år at hans plads på landsholdet har været berettiget uanset hvor meget eller lidt spilletid han har fået. Det kan meget vel være at der nogle smuttere i mellem for Rommedahl, men modsat mange andre af de offensive kræfter på det danske hold, så giver Rommedahl altid sig 100%, hvilket desværre ikke kan siges om en Bendtner, hvor han flere gange har vist sin dovne side og ikke har virket motiveret.
Til kampen i morgen, så bliver det spændende at se nogle af de unge gutter. Især Boilersen, som starter inde på venstrebacken og hvor vi forhåbentlig også får Juelsgaard at se. Kadrii bliver også spændende at følge efter sin rigtig flotte sæsonstart, hvor han har været en af de toneangivende hos OB. Til sidst håber jeg, at Lindegaard kommer til at stå på mål, da han skulle have vist rigtig gode takter i United i preseason, mens Thomas Sørensen vel har varmet bænken i langt de fleste af Stokes træningskampe.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #2294:
09 Aug 2011, 20:00 »
Jeg er enig I at Rommedahl har været noget nær landsholdets bedste mand det seneste års tid, hvis ikke den bedste. Hans hurtighed kan true så meget, at jeg gerne ville kalde ham individualist. Og er der noget jeg synes vi savner på landsholdet er det individualister. Verdenskrig, Zone og jeg, snakkede faktisk om det i søndags, at vi danskere bare er opdraget til at slippe bolden. Hvis du holder på den i ungdomsårene, bliver du svinet til, og det er ikke i nogens interesse. Men det er ellers sådan individualister skabes, og selvfølgelig også derfor vi har for få af dem, hvis man spørger mig. Dertil synes jeg nemlig at Rommedahl er god. Hans teknik er da ikke verdens bedste, men hans hurtighed gør, at du ikke kan fange ham, når han først er i fart.
Men ellers vil jeg også råde dig til at skrue lidt ned ajs89. Det er helt fair at du har en mening om Rommedahl, men kom ud med den, på en måde der ikke er højråbende og provokerende.
Sider:
1
...
151
152
[
153
]
154
155
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »