Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:23:17
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26
g00n
Træningsbanen
Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere:
23540
0 Brugere, 633 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Kerniol
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
83
84
[
85
]
86
87
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 283945 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1260:
17 Mar 2009, 16:54 »
Citat af: verdenskrig 17 Mar 2009, 16:39
Specielt dit sidste statement er jeg enig i..
Jeg er simpelthen så træt af at folk bliver udtaget for noget de kunne engang.. Jon og Martin har de senese 1-2 år ikke været i nærheden af den klasse der skal til for at løfte vores landshold.. Det samme kunne man i øvrigt have sagt om Niclas jensen, og man kan i den grad sige det om rommedahl..
Det er spillere som engang var profiler men i det hæmmer mere end de gavner.. Det er synd for både dem og holdet for enhver landsholdsspiller med de kvaliteter disse 4 spillere har haft burde have æren af at stoppe på toppen.. Syntes ganske enkelt det er dårligt hjemmearbejde af Olsen, og endnu et bevis på at manden ikke er sit ansvar værdig
Er det Morten Olsen der gemmer sig her
..
Ej du har helt ret i at en kampklar og topfit jon stadig vil være en gevinst på landsholdet, for så vil han have det overskud som hans plads kræver.. For uden overskud kan han simpelthen ikke tage de løb som er hans største varemærke.. Og dem som gør at han er topscorer på landsholdet.. (plus indersiden selvfølgelig
)
Men det sidste du siger er bare ikke grund nok.. Rutine er fint, men hvordan ser du hans betydning på banen.. Er det rent mentalt?.. For teknisk ser jeg faktisk at han efterhånden hæmmer os mere.. Det er altså udholdbart at have en 10'er der er så usynlig som han efterhånden er blevet
..
At en spiller er rutineret og har en "betydning" er bare ikke holdbart nok til at han kan komme i betragtning til et landshold.. Det er hans tekniske og taktiske kvaliteter der kommer som klart nr 1 og dem har jon mistet med årene..
Derfor bør han ikke være en del af landsholdet mere, i hvertfald ik som fast mand
Man kan også spørge sig selv, om det er Jon Dahls skyld, at han ikke er så synlig mere, eller om det måske kunne tænkes at være det evigt skadesplagede forsvar, der hæmmer holdets spil, og dermed gør det sværere for Jon Dahl og resten af holdet, at sætte ham i scene. Jeg vil i øvrigt vove den påstand, at det ikke er Jon Dahl, der ikke tager løbene, det er midtbanen, der ikke længere slår de dybe dræberbolde. De forsvandt med Graversen, og siden har vi manglet en, der tør tage chancen en gang imellem, og slå de bolde. Leon Andreasen har vist lidt af det, i de kampe han har fået på midtbanen, mens jeg synes Daniel Jensen spiller lidt mere på det sikre, og søger at finde medspillerne lidt tættere på. Daniel Jensen er en god fodboldspiller, men personligt mener jeg, at Leon Andreasen i topform passer bedre ind på pladsen ved siden af Christian Poulsen.
At Jon Dahl stadig har målnæsen, det mener jeg ikke der kan sættes spørgsmålstegn ved, han scorer jo jævnt tit for sin klub, når han er med, og det er han, når han ikke er skadet. Det er for tidligt at dømme ham ude.
JKJ
Gæst
«
Svar #1261:
17 Mar 2009, 17:05 »
Citat af: DNE 17 Mar 2009, 16:44
Pt spiller Rommedahl fast, og ud over sidste sommer og efterår, har han også gjort det godt på landsholdet, selvom han har spillet meget lidt for sit klubhold. Jon Dahl spiller og scorer mål, når han ikke er skadet. Martin Jørgensen spiller kampe igen, efter han er blevet sin sygdom kvit. Søren Larsen kom ind og gjorde det godt mod Malta, og straks forlangte den samlede Danske presse, som ugen forinden havde sablet Morten Olsen ned, for bare at udtage ham, at han skulle starte inde samme med Bendtner, nærmest for tid og evighed... Lars Jacobsen er ikke udtaget (endnu) denne gang, mens en AaB'er er med i hans sted. Hvad er problemet?
Ved ikke om det er et problem... Men Jon D og Martin J har været væk fra holdet længe. Dvs vi efterhånden har spillet en del kampe uden de 2 og fået andre spillere spillet sammen. Nu skal de så med igen, MJ i hvert fald, og så skal vi til at spille dem ind på holdet igen, dvs så kan vi begynde forefra igen.
Hvorfor skal de dog med når vi nu har fået spillet et hold sammen som flere gange jo gør det ok, de har dog også haft deres nedturer.
Rommedahl har fået en fast plads nu, ja. Men hele sidste år spillede han vel samlet flere landskampe end klubkampe, og imo var der flere der kunne erstate ham da han ligner en der er alt for sikker på hans plads i flere kampe efterhånden...
LJ er ikke udtaget endnu, men alligevel er han et emne og var jo også med sidst selv om han ikke er i nærheden af spilletid i Everton, han er jo heldig bare han får plads på bænken... JP og Bøgelund er udtaget frem for ham og det er jeg godt tilfreds med men frygter alligevel han bliver udtaget og evt skubber en af de 2 helt ud af truppen til de 2 kampe...
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #1262:
17 Mar 2009, 17:08 »
Enig med VK .. For 2-3 år siden sagde jeg PRÆCIS det samme om Jon Dahl men dengang blev jeg nærmest slagtet for at sige det.. Mener bare hvis det er det bedste Danmark har at byde på så står det satme skidt til ..
He's over the hill
Har han været i lang tid nu .. De sidste 2-3 år har manden spillet 2-3 kampe pr. sæson - overdrivelse fremmer forståelsen
men altså jaa I ved hvad jeg mener .. Dels pga. skader og dels pga. han bare ik er god nok til de store liga'er
Synes bare det er sjovt at se alle siger det jeg nærmest blev skudt for at sige for 2-3 år siden
Har desuden ment meget længe man burde kaste MO langt væk for længe siden.. Han har det bare ikke .. Han har ik det der ska til at bringe landsholdet to the next level ..
verdenskrig
Manager
«
Svar #1263:
17 Mar 2009, 17:15 »
Citat af: DNE 17 Mar 2009, 16:54
Man kan også spørge sig selv, om det er Jon Dahls skyld, at han ikke er så synlig mere, eller om det måske kunne tænkes at være det evigt skadesplagede forsvar, der hæmmer holdets spil, og dermed gør det sværere for Jon Dahl og resten af holdet, at sætte ham i scene. Jeg vil i øvrigt vove den påstand, at det ikke er Jon Dahl, der ikke tager løbene, det er midtbanen, der ikke længere slår de dybe dræberbolde. De forsvandt med Graversen, og siden har vi manglet en, der tør tage chancen en gang imellem, og slå de bolde. Leon Andreasen har vist lidt af det, i de kampe han har fået på midtbanen, mens jeg synes Daniel Jensen spiller lidt mere på det sikre, og søger at finde medspillerne lidt tættere på. Daniel Jensen er en god fodboldspiller, men personligt mener jeg, at Leon Andreasen i topform passer bedre ind på pladsen ved siden af Christian Poulsen.
At Jon Dahl stadig har målnæsen, det mener jeg ikke der kan sættes spørgsmålstegn ved, han scorer jo jævnt tit for sin klub, når han er med, og det er han, når han ikke er skadet. Det er for tidligt at dømme ham ude.
Jeg syntes du har en pointe, for man kan ikke give dig andet end ret i at kvaliteten på landsholdet er dalet støt gennem de senere år.. Jeg syntes det viser et problem med talentudviklingen herjhjemme og vi udvikler bare ikke de der typer som vinder kampe for os længere.. Der er for meget nipseri imellem, og for lidt konstruktivt og effektivt spil
Så jo hele holdet er blevet dårligere og vi mangler som du siger den gravesen der kan slå de afleveringer som Jon behøver..
Der er dog to ting i dette som alligevel taler i mod ham..
Nr 1 så ser jeg ham simpelthen heller ikke lave de løb mere.. Jeg ser ikke at han forsøger løbet men hvor afleveringen så er skidt.. Ofte så gemmer han sig, eller laver modløb og får den kort, og det kommer vi med al respekt ingen vegne af, når han ikke er typen der vender, eller laver noget kreativt selv...
Samtidigt kan jeg ikke rigtigt se hvad vi kan bruge Jon til når vi alligevel ikke har spillere som kan give ham de afleveringer han behøver.. For Jon sætter ikke 3 mand af og hakker den ind, han skal have den serveret for så er han kynisk og slår til.. Men når ingen kan servere ham den guldbold mener jeg kort og godt ikke han har nogen rigtig spillemæssig gavn på landsholdet, og det er vel årsagen til at han er blevet så ringe efter gravesens exit
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1264:
17 Mar 2009, 17:56 »
Citat af: verdenskrig 17 Mar 2009, 17:15
Jeg syntes du har en pointe, for man kan ikke give dig andet end ret i at kvaliteten på landsholdet er dalet støt gennem de senere år.. Jeg syntes det viser et problem med talentudviklingen herjhjemme og vi udvikler bare ikke de der typer som vinder kampe for os længere.. Der er for meget nipseri imellem, og for lidt konstruktivt og effektivt spil
Så jo hele holdet er blevet dårligere og vi mangler som du siger den gravesen der kan slå de afleveringer som Jon behøver..
Der er dog to ting i dette som alligevel taler i mod ham..
Nr 1 så ser jeg ham simpelthen heller ikke lave de løb mere.. Jeg ser ikke at han forsøger løbet men hvor afleveringen så er skidt.. Ofte så gemmer han sig, eller laver modløb og får den kort, og det kommer vi med al respekt ingen vegne af, når han ikke er typen der vender, eller laver noget kreativt selv...
Samtidigt kan jeg ikke rigtigt se hvad vi kan bruge Jon til når vi alligevel ikke har spillere som kan give ham de afleveringer han behøver.. For Jon sætter ikke 3 mand af og hakker den ind, han skal have den serveret for så er han kynisk og slår til.. Men når ingen kan servere ham den guldbold mener jeg kort og godt ikke han har nogen rigtig spillemæssig gavn på landsholdet, og det er vel årsagen til at han er blevet så ringe efter gravesens exit
Som sagt, sæt Leon ind på den midtbane, så har vi den aggresive type, der tør slå de afleveringer der gør Jon Dahl så god. Martin Jørgensen fik også, kort efter Gravesens exit, en enkelt kamp på den centrale midtbane ved siden af Poulsen, hvor han gjorde det fint, det kunne måske være her han kunne gøre en forskel, for er sådan set enig i, at Jørgensen har mistet noget af det, der engang gjorde ham god på kanten. Men at han stadig spiller for Fiorentina, siger altså noget om, at han stadig kan noget, som vi også på landsholdet burde kunne drage nytte af.
JKJ
Gæst
«
Svar #1265:
17 Mar 2009, 18:30 »
Citat af: DNE 17 Mar 2009, 17:56
Som sagt, sæt Leon ind på den midtbane, så har vi den aggresive type, der tør slå de afleveringer der gør Jon Dahl så god. Martin Jørgensen fik også, kort efter Gravesens exit, en enkelt kamp på den centrale midtbane ved siden af Poulsen, hvor han gjorde det fint, det kunne måske være her han kunne gøre en forskel, for er sådan set enig i, at Jørgensen har mistet noget af det, der engang gjorde ham god på kanten. Men at han stadig spiller for Fiorentina, siger altså noget om, at han stadig kan noget, som vi også på landsholdet burde kunne drage nytte af.
Jeg synes stadig det er forkert at en spiller der har været ude hele sæsonen pånær de sidste 2-3 kampe er selvskreven til landsholdet. Vi har jo klaret det ok indtil nu uden MJ, pånær et par svipsere her og der, men tror ikke MJ kunne have gjort den store forskel alligevel...
Hvis han skal starte inde skal man igen til at finde en ny rytme rent offensivt, for det må offensivt vi skal tænke i de 2 kommende kampe.
Imo så er han alt for langsom til venstrekanten, der kan vi bruge feks Borring eller evt Løvenkrans som kan lave nogle hurtige ryk ned af kanterne, det kan en MJ ikke længere.
På den centrale midt er CP selvskreven og umiddelbart tror jeg også Leon A er tættere på en plads end Daniel Jensen, bla pga hans brækket næse som kan blive et problem for ham. Dvs at MJ imo er 4 vaqlg på midtbanen. Så er der kun en plads der kan være på tale og det er som hængende lige bagved Bendtner og med tanke på Nordstrands situation i FCK hvor han ikke får spilleltid, så er det vel det eneste sted hvor der er en lille mulighed for at han kan komme ind fra start...
Men jeg er desværre bange for at MO mener MJ skal have en plads fra start på venstrekanten og dermed er vores fløjspil jo stort set lukket af når det kommer til indlæg, Rommedahl kan jo ikke ramme en ladeport og MJ har bare ikke speeden til at komme til baglinien mere...
«
Seneste Redigering: 17 Mar 2009, 18:34 af JKJ
»
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #1266:
17 Mar 2009, 23:51 »
Synes lidt folk har glemt Vingaard, så vidt jeg ved kan han da spille den centrale midt? Skal indrømme at jeg ikke har set alle FCK's kampe i foråret, men han har sgu gjort det godt de gange jeg har set ham.
Faldt desuden over dette ene (og sjældne) guldkorn på bold.dk
"Vi havde en spændende debat kørende i går om, hvem Morten Olsen vil have med på venstre back.
Og hvem har han så valgt?: INGEN! Ingen venstre back overhovedet.
Den havde jeg sgu ikke lige set komme."
Muligvis mig der er underlig, men var færdig af grin.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1267:
18 Mar 2009, 11:14 »
Citat af: KrookDale 17 Mar 2009, 23:51
Synes lidt folk har glemt Vingaard, så vidt jeg ved kan han da spille den centrale midt? Skal indrømme at jeg ikke har set alle FCK's kampe i foråret, men han har sgu gjort det godt de gange jeg har set ham.
Faldt desuden over dette ene (og sjældne) guldkorn på bold.dk
"Vi havde en spændende debat kørende i går om, hvem Morten Olsen vil have med på venstre back.
Og hvem har han så valgt?: INGEN! Ingen venstre back overhovedet.
Den havde jeg sgu ikke lige set komme."
Muligvis mig der er underlig, men var færdig af grin.
Synes det er meget naturligt, at venstrebacken først kommer med på fredag. Som sagt er situationen for flere af de spillere der tidligere har spillet pladsen og som kunne være emner til den, ikke just optimal. Thomas Rasmussen er lige vendt tilbage fra en skade, og har ikke luft til at yde en hel kamp. Chrisopher Poulsen er bænket i Midtjylland, Jakobsen er skadet, og efter min mening stadig ikke rigtig spillet ind på venstrebacken i AaB. Mtiligas situation kender jeg ikke. Ellers er det vel stort set kun Chris Sørensen der er godt kørende for tiden, han kunne selvfølgelig have været udtaget i første omgang, men måske Morten Olsen vil foretrække f.eks. Thomas Rasmussen, hvis han skulle blive mere fit til kampen, og vil derfor godt lige se tiden lidt an.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1268:
18 Mar 2009, 11:20 »
Citat af: DNE 18 Mar 2009, 11:14
Synes det er meget naturligt, at venstrebacken først kommer med på fredag. Som sagt er situationen for flere af de spillere der tidligere har spillet pladsen og som kunne være emner til den, ikke just optimal. Thomas Rasmussen er lige vendt tilbage fra en skade, og har ikke luft til at yde en hel kamp. Chrisopher Poulsen er bænket i Midtjylland, Jakobsen er skadet, og efter min mening stadig ikke rigtig spillet ind på venstrebacken i AaB. Mtiligas situation kender jeg ikke. Ellers er det vel stort set kun Chris Sørensen der er godt kørende for tiden, han kunne selvfølgelig have været udtaget i første omgang, men måske Morten Olsen vil foretrække f.eks. Thomas Rasmussen, hvis han skulle blive mere fit til kampen, og vil derfor godt lige se tiden lidt an.
Der tror jeg du har helt ret. Thomas Rasmussen er uden tvivl bedre end Chris Sørensen offensivt, selvom Sørensen er god på dødbolde. Mod Albanien og Malta foretrækker MO sikkert en mere offensivt indstillet back, mens det mod f.eks. Sverige kunne forholde sig omvendt.
Zone 43
Manager
«
Svar #1269:
18 Mar 2009, 11:33 »
Truppen er vel som man kunne forvente.. Jeg undrer mig dog over, at han kun udtager tre(!!) forsvarsspillere her og nu, med mindre han har i planerne at bruge enten Martin Jørgensen, der netop er vendt tilbage efter længere tids sygdom, eller Jakob Poulsen der er alt andet end forsvarsspiller. Leon A. ser jeg som midtbanespiller, omend han kan bruges i forsvaret. Hvis han ikke udtager ihf. 3 forsvarsspillere på fredag, så bliver jeg godt nok en smule skuffet.
Lars Jacobsen, Thomas Rasmussen og Christopher Poulsen/AMC/U. Laursen (Gud forbyde det) må være et par fornuftige bud. Derudover så jeg gerne Løvenkrads igen, da han, udfra hvad jeg har set og hørt, gjort et godt stykke arbejde i Newcastle.
Citat af: KrookDale 17 Mar 2009, 23:51
Imo har Vingaard intet at gøre på landsholdet, hvilket jeg også har skrevet et par gange tidligere tidl. i tråden. Til gengæld synes jeg det er et friskt pust, at Rieks er udtaget. Bedømt udfra hvad jeg har set og hørt, har han gjort det godt i Esbjerg, og da vi møder nogen modstandere der langt fra er ophidsene, ser jeg det positivt på udtagelsen af ham.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
El Kun
Landsholdsspiller
«
Svar #1270:
18 Mar 2009, 11:39 »
Okay Zone, man kan godt se, at dit klubtilhørsforhold skinner igennem. Jeg anser det for at være en realitet, at Vingaard er klasser over Rieks..
Zone 43
Manager
«
Svar #1271:
18 Mar 2009, 11:48 »
Dengang da Vingaard var i Esbjerg sagde jeg det samme. Da han i sommers var rygtet til Brøndby håbede jeg på, at han ikke skiftede til Brøndby. Tjek selv indlæggene igennem i denne og Brøndby tråden :-)
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
JKJ
Gæst
«
Svar #1272:
18 Mar 2009, 12:21 »
Citat af: DNE 18 Mar 2009, 11:14
MJ er ikke skadet mere, han er i fulde omdrejninger igen
Og jo han er spillet ind på den ventrekant, jeg ved helt ærlig ikke hvornår man synes han er spillet ind. Og det kan vel også være liget meget om han spiller der til dagligt, det plejer jo ikke at være nødvendigt for at komme på landsholdet
Umiddelbart vil jeg, til nogens overrraskelse vil jeg tro, TR er den bedst egnede til de 2 kampe. Problemmet er bare om han kan holde til det og det frygter jeg devsærre at han ikke kan...
Men derfor kan MJ jo godt blive udtaget, så han idet mindste er inde i truppen, og så dårlig er han altså ikke offensivt som mange gerne vil gøre ham til, han har altså et drive fremad banen som kommer bagpå en del...
JKJ
Gæst
«
Svar #1273:
18 Mar 2009, 12:27 »
Citat af: Zone 43 18 Mar 2009, 11:33
Truppen er vel som man kunne forvente.. Jeg undrer mig dog over, at han kun udtager tre(!!) forsvarsspillere her og nu, med mindre han har i planerne at bruge enten Martin Jørgensen, der netop er vendt tilbage efter længere tids sygdom, eller Jakob Poulsen der er alt andet end forsvarsspiller. Leon A. ser jeg som midtbanespiller, omend han kan bruges i forsvaret.
Hvis han ikke udtager ihf. 3 forsvarsspillere på fredag, så bliver jeg godt nok en smule skuffet
.
Lars Jacobsen
, Thomas Rasmussen og
Christopher Poulsen
/AMC/U. Laursen (Gud forbyde det) må være et par fornuftige bud. Derudover så jeg gerne Løvenkrads igen, da han, udfra hvad jeg har set og hørt, gjort et godt stykke arbejde i Newcastle.
Imo har Vingaard intet at gøre på landsholdet, hvilket jeg også har skrevet et par gange tidligere tidl. i tråden. Til gengæld synes jeg det er et friskt pust, at Rieks er udtaget. Bedømt udfra hvad jeg har set og hørt, har han gjort det godt i Esbjerg, og da vi møder nogen modstandere der langt fra er ophidsene, ser jeg det positivt på udtagelsen af ham.
Nu skal vi jo lige tænke over hvilket hold vi møder, der er formentlig 2 hold der max vil angribe med 1 mand og dermed vil det jo være tåbeligt hvis vi har 4 til at nede bagved at glane, så kan ikke se der behøver mere end 2 til at blive udtaget af de 5 der mangler...
LJ spiller aldrig og CP sidder pænt og keder sig bravt på bænken. Men igen det er jo landsholdet ig især MO i en nøddeskal hvis de så bliver udtaget...
Vingaard gør det imo bedre end forventet så synes sagtens hans udtagelse kan forsvares... At Rieks derimod bliver udtaget er mig en gåde. Han er efter hvad jeg kan forstå udtaget på baggrund af liga turen i januar. Jamen bevars så var der der andre der burde udtages frem for ham...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1274:
18 Mar 2009, 12:59 »
Citat af: Zone 43 18 Mar 2009, 11:33
Truppen er vel som man kunne forvente.. Jeg undrer mig dog over, at han kun udtager tre(!!) forsvarsspillere her og nu, med mindre han har i planerne at bruge enten Martin Jørgensen, der netop er vendt tilbage efter længere tids sygdom, eller Jakob Poulsen der er alt andet end forsvarsspiller. Leon A. ser jeg som midtbanespiller, omend han kan bruges i forsvaret. Hvis han ikke udtager ihf. 3 forsvarsspillere på fredag, så bliver jeg godt nok en smule skuffet.
Lars Jacobsen, Thomas Rasmussen og Christopher Poulsen/AMC/U. Laursen (Gud forbyde det) må være et par fornuftige bud. Derudover så jeg gerne Løvenkrads igen, da han, udfra hvad jeg har set og hørt, gjort et godt stykke arbejde i Newcastle.
Hvordan kan du mene, at Vingaard ikke hører til på landsholdet? Bærende kraft på Esbjerg i efteråret, imponerede på ligelandsholdets tur i januar samt et par kampe med landsholde sidste år. Derudover startede han foråret med at score i begge opgør mod Man City, så mon ikke han kan holde klassen?
Sider:
1
...
83
84
[
85
]
86
87
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »