Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:23:17
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26
g00n
Træningsbanen
Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere:
23540
0 Brugere, 643 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Kerniol
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
85
86
[
87
]
88
89
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 283901 gange)
United-styrer
Gæst
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1290:
22 Mar 2009, 22:32 »
Citat af: JKJ 18 Mar 2009, 13:11
Regelmæssigt... hvor tit er det så
Men vil da mene at det som min er mindst hver anden kamp man skal spille. Der kan selvfølgelig komme skader og karentæne på tværs. Men hvis man er klar, ikke har karentæne osv vil jeg som sagt men mindst hver anden kamp.
LJ har siden sidste sommer kun spillet landskampe, har været klubløs og nu heldig hvis han sidder på bænken og derudover haft en ret lang pause pga den skulderskade han fik i Portugal.
Hvis han nu spillede regelmæssigt kan jeg ikke se noget problem med at han skal udtages og evt spille fra start. Men når nu en Bøgelund og JP er udtaget må det jo være for at de skal dække den plads, hvorfor skal han så overhovedet i spil??
Dvs. at vi skal droppe profiler som Daniel Agger og Christian Poulsen, som må regnes blandt vores bedste spillere? Det er jo absurd.
Selvfølgelig er spilletid en faktor, men først og fremmest handler det om at udtage de bedste spillere, og uanset hvor glad du er for dine AaB'ere, så er Christian Poulsen, Daniel Agger, Lars Jacobsen, Søren Larsen etc. absolut blandt vores bedste spillere. Det ville være selvmord at udelade dem, fordi de ikke lever op til dine kriterier for spilletid.
Spilletid bør kun spille ind, såfremt to spillere er på samme niveau. Ellers udtager man naturligvis de bedste, og jeg er lidt chokeret, hvis du rent faktisk mener, at spillere pr. automatik skal udelades deres niveau desuagtet, hvis de ikke spiller hver anden kamp.
«
Seneste Redigering: 22 Mar 2009, 22:47 af United-styrer
»
cube
Manager
«
Svar #1291:
22 Mar 2009, 22:43 »
Ifølge mig burde disse spillere ikke være med, hvis man skal se helt objektivt på, hvor meget spilletid de har fået og i forhold til, hvor meget de betyder for landsholdet:
Morten Nordstrand
- personligt kan jeg rigtig godt li' Nordstrand (er også FCK fan) og han har gjort det godt når han har spillet, men har blot spillet det kvarter han fik i dag. Det burde ikke være nok når man har et alternativ i Løvenkrands, der spiller i verdens bedste liga.
Martin Jørgensen
- har været skadet og syg i jeg ved ikke hvor lang tid, og når han så bliver klar, så vupti er han med igen, uden at skulle have bevist noget som helst overhovedet - uholdbart!
Søren Rieks
- spiller på et bundhold i SAS ligaen og har da ikke været sådan én man bare har tænkt "wow" om. Synes ikke man har set så meget til ham over en længere periode. Lasse Schøne er et klart bedre alternativ.
Anders Møller Christensen
- what can I say? der findes langt bedre alternativer i Kjær, Gravgaard og måske Zanka. Synes det her valg virker forrykt!
De her spillere
burde
have været med:
Peter Løvenkrands
Lars Jacobsen
Simon Kjær
Simon Poulsen
Jesper Grønkjær
Mange mener at det er uholdbart med LJ fordi han ikke har fået meget spilletid i Everton, men herregud, han er da bedre end Kasper Bøgelund. Og hvorfor udtager man ham til de sidste landskampe for så at droppe ham til disse - det skaber usikkerhed og manglende kontinuitet.
...Jeg lærer aldrig at forstå Morten Olsen, men hvis han kan få os til VM på den her måde, vil jeg da være glad.
@United-Styrer:
Christian Poulsen har fået en del spilletid på det sidste, fuld spilletid mod Roma, og jeg vil vurdere at han er i ganske god kampform.
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1292:
22 Mar 2009, 23:22 »
Jeg kan sagtens forstå, at Nordstrand er med, frem for Løvenkrands. Jovist er Løvenkrands kommet igang igen, men vi har altså i forvejen en 3-4 venstrekanter med, det må vist være rigeligt... Nordstrand har måske ikke spillet så meget her i foråret, men alligevel går han ind og scorer i en tæt topkamp, det viser i mine øjne mental styrke, at kunne sidde ude i en periode, uden at brokke sig, og så gå ind og afgøre en så vigtig kamp. Nordstrand er ikke lige min kop te, men synes det er fair nok, at han er med.
Krohn-Dehli mener jeg heller ikke man kan komme uden om, han passer altså godt på den plads der er ledig, når Jon Dahl ikke er med. Han er en anden type en Jon, men passer alligevel fint ind, specielt så længe der ikke er nogen på midtbanen, der har nosser til at slå de lidt risikable afleveringer i dybden, som Jon ellers er så god til at få det bedste ud af.
Ander Møller Christensen frem for Simon Kjær - tjae, hvis Krøldrup og Agger holder sig skadesfri, vil hverken AMC eller Kjær få spilletid, og så har Kjær vel mere gavn af fuld spilletid på U21 holdet, frem for en bænkeplads på A-landsholdet... Zanka er vel lidt det samme, hellere spilletid på U21 holdet, end en bænkeplads på A-landsholdet. Så bliver Gravgaard nævnt, ham har jeg personligt aldrig set det store lys i, så det gør bestemt ikke mig noget, at en fast mand på et Dansk tophold, får pladsen foran ham, og da slet ikke, når ingen af dem alligevel kommer til at spille nogen rolle i kampene (forhåbentlig).
Andre spillere der bliver nævnt
Jesper Grønkjær - Han har gjort en god figur, efter han er vendt tilbage fra sin laaaange skadespause, men han siger jo selv, at han ikke er klar til landsholdet endnu. Han lød faktisk efter kampen idag, som om han ikke var helt tilfreds med, at skulle spille hele kampen. Han sagde det ikke direkte, men synes det lå mellem linierne. Skulle han med, skulle det være som backup til højrekanten, og ikke til den venstrekant han helst selv vil spille, da vi, som sagt, har masser venstrekanter med i forvejen.
Simon Poulsen - igen, vi har masser venstrekanter med i forvejen, 3 er altså nok.
Lars Jacobsen - Tjae, han kunne vel godt udtages, han spillede i weekenden, men blev altså også skiftet ud før tid, ligesom han også blev det mod Grækenland, måske han stadig ikke er helt ovenpå efter sin skade. To højrebacks er vel igen også nok.
Martin Jørgensen - Jeg synes det er fair nok han er med, det er jo ikke kun på landsholdet han er tilbage i truppen, så snart han er klar efter en skade, han får jo rent faktisk også spilletid i Fiorentina, der følger godt med i toppen af en af verdens bedste ligaer, så helt fodboldmongol kan han altså ikke være endnu...
Søren Rieks - Måske en af de spillere Morten Olsen ser en fremtid i, og ønsker at vise lidt frem for omverdenen. Det gik jo meget godt, da han lavede samme nummer med Agger... Men eller er det vel tvivlsomt, om han kommer til at spille. Egentlig synes jeg det er lidt ligegyldigt hvem der kommer med som marginalspillere, de kommer jo med stor sandsynlighed ikke til at spille, og er derfor kun med, for at lugte lidt til atmosfæren omkring landsholdet, og vil kun komme på banen i tilfælde af at vi får usandsynligt mange spillere skadet lige op til kampen, eller hvis vi er så komfortabelt foran, at vi har råd til at spare de etablerede spillere til sidst i kampen.
Står vi med yderligere 6 point på kontoen efter de to kommende landskampe, så kan det jo ikke være de helt forkerte spillere der er blevet valgt, og jeg har tillid til, at Morten Olsen ved hvad han gør, og har en hel del mere forstand på fodbold, end nogen af os herinde har.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1293:
23 Mar 2009, 08:58 »
Så kører lavinen igen. Tvivlsom om MO kan gøre kritikerne glade i dagens fodbold-danmark. Selv hvis vi vinder de to kampe, vil der vel sidde kritkere tilbage og sige "Jaja, men det var jo som forventet"
Især sjovt, at folk der ikke er ældre end det samlede antal års erfaring MO har fra fodbolden (mig selv inkl.), tror man er klogere end MO, og sidder på et forum og spiller bagklog, bedrevidende og nægter at indrømme at MO faktisk kan have gjort en ting eller to rigtig...
Et spørgsmål til kritikerne: Hvis I kritiserer MO for at se for lidt kampe og at det ikke er nok at se spillerne i TV, hvorfor tror I så lige at I ved bedre? Jeg vil sætte store spørgsmåltegn ved, om I ser flere kampe med de forskellige spillere end MO gør. Det er jo et argument der i den grad falder til jorden...
Zone 43
Manager
«
Svar #1294:
23 Mar 2009, 09:18 »
Citat af: kfuglsang 22 Mar 2009, 22:27
Han startede da lige inde igår mod Porthsmouth
Hans første minutter for Evertons bedste mandskab siden skiftet i sommers.. Han kan dog være undskyldt med, at han var skadet det meste af efteråret. Men otte mdr. på bænken eller tribunen er dælme lang tid.. At han ikke er udtaget til kampene, er jeg dog en smule overrasket over må jeg nok erkende.
Af de tre udtagelser i går, er det kun AMC jeg er overrasket over, er udtaget. Okay, han skal dog, hvis det går som ventet, varme bænken, men så nu hellere Gravgaard til dette, da han imo er langt bedre end AMC.
I øvrigt synes jeg at Allan Pedersen undervuderede Søren Larsen i FIF i går.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1295:
23 Mar 2009, 09:49 »
Citat af: Zone 43 23 Mar 2009, 09:18
Hans første minutter for Evertons bedste mandskab siden skiftet i sommers.. Han kan dog være undskyldt med, at han var skadet det meste af efteråret. Men otte mdr. på bænken eller tribunen er dælme lang tid.. At han ikke er udtaget til kampene, er jeg dog en smule overrasket over må jeg nok erkende.
Af de tre udtagelser i går, er det kun AMC jeg er overrasket over, er udtaget. Okay, han skal dog, hvis det går som ventet, varme bænken, men så nu hellere Gravgaard til dette, da han imo er langt bedre end AMC.
I øvrigt synes jeg at Allan Pedersen undervuderede Søren Larsen i FIF i går.
Hehe, Gravgaard blev gjort til syndebuk i Nantes (personligt kunne jeg godt forestille mig, at der er lidt om snakken, men jeg har som sagt aldrig brudt mig om ham), og han har spillet mindst én forfærdelig kamp, siden skiftet til HSV, stod det mellem ham og AMC, så kunne jeg absolut også godt finde på at vælge AMC.
Hvad Søren Larsen angår, så synes jeg da bestemt, at det er problematisk, at han spiller i den femtebedste Franske række, hvis han overhovedet spiller, det kan da umuligt være noget der gør ham bedre. Men der er jo ingen reelle alternativer, han er trods alt stadig bedre end nogen Dansk SAS ligaangriber, specielt i Targetman rollen, som jo er den han er udtaget til.
Zone 43
Manager
«
Svar #1296:
23 Mar 2009, 10:42 »
Jeg bryder mig ikke meget om de to herrer, men pga Gravgaards internationale rutine ville jeg til hver til tid foretrække ham fremfor AMC. :-)
Søren Larsen har ikke fået mange minutter de sidste 1½-2 år, må det vel være efterhånden. Alligevel laver han mål for landsholdet. Hvis jeg ikke husker forkert, så har han det bedste scoringsgnm. på landsholdet. Selvfølgelig skal han da finde en klub til sommer, hvor han kan få masser af spilletid.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1297:
23 Mar 2009, 10:51 »
Citat af: Zone 43 23 Mar 2009, 10:42
Jeg bryder mig ikke meget om de to herrer, men pga Gravgaards internationale rutine ville jeg til hver til tid foretrække ham fremfor AMC. :-)
Søren Larsen har ikke fået mange minutter de sidste 1½-2 år, må det vel være efterhånden. Alligevel laver han mål for landsholdet. Hvis jeg ikke husker forkert, så har han det bedste scoringsgnm. på landsholdet. Selvfølgelig skal han da finde en klub til sommer, hvor han kan få masser af spilletid.
Søren Larsen starter inde mod Malta, og scorer to mål, og pludselig er han den bedste angriber vi har på landsholdet. Det folk ofte glemmer i den sammenhæng er, hvor mange oplagte chancer han brændte i den kamp. Siden er det vist heller ikke blevet til flere scoringer, når han har fået chancen. Han er hamrende uskarp, fordi han ikke får kamptræning på topniveau. Men som sagt, stadig bedre end alternativerne. Kun Bendtner er bedre.
Fbarbes
Lilleputspiller
«
Svar #1298:
23 Mar 2009, 11:27 »
Det er på tiden at få skiftet MO ud. Han bliver ved med at kører i den samme rille. SÅ er jeg ligeglad med om han får os til VM eller EM. Manden står alt for fast på hans system, selvom vi ikke har spillerene til det. Landsholdet ville se meget bedre ud i en 4-4-2 formation.
Hvorfor udtager han folk som Thomas Rasmussen (32-33 år), Anders Møller Christensen, Søren Larsen, Søren Rieks.
3 af de gutter spiller fast på deres hold, men har overhovedet ikke klasse til spille på det niveau, samt 2 af dem er for gamle. Søren Larsen har været god i 2 sæsoner i hele hans karriere 1 sæson i Djurgården (2005) og 1. sæson i Schalke(2006). Siden har manden jo været lidt skadet og så ikke god nok til de forskellige hold han har været på. Ud med ham, selvom han kunne være en joker.
Hvorfor ikke prøve Lasse Schøne, som får masser af spilletid i Holland og hvad med Kristian Bak i (Tror det er Hereenveen), han spiller også gang på gang og var en af de bedste forsvarsspiller i SAS-Ligaen, som er en af de få kan klare sig i udlandet, samt Michael Silberbauer.
MO en gammel mand, som trænger til at prøve noget nyt!!
Kun for sjov, men tror det ville være et godt ex. på landsholdet nu. De fleste spiller fast eller regelmæssigt i deres respektive klubber.
Formation 4-4-2:
M: Sørensen(Stoke City) (Fremtiden Schmeichel (Man. City), hvis han finder en klub)
F: Kristian Bak(Heerenveen), Simon Kjær(Palermo), Daniel Agger(Cpt.)(Liverpool), Simon Poulsen (AZ-Alkmaar)
M: Michael Silberbauer (Utrecht), Christian Poulsen (Juventus), Thomas Kahlenberg (Auxerre), Martin Vingaard (FCK)
A: Nicklas Bendtner (Arsenal), Lasse Schøne (Niijmegen)
Subs:
Dennis Sørensen (Cottbus)
Martin Retov (Hansa Rostock)
Daniel Jensen (Werder Bremen)
Leon Andreasen (Hannover)
Stephan Andersen (Brøndby)
Kevin Stuhr Ellegaard ( Randers)
Magnus Troest (Parma)
Mikkel Thygesen (FCM)
Morten Nordstrand (FCK)
Mathias "ZANKA" Jørgensen (FCK)
Jonas Borring (FCM)
Michael Krohn-Dehli (Brøndby)
«
Seneste Redigering: 23 Mar 2009, 11:34 af Fbarbes
»
Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher
Zone 43
Manager
«
Svar #1299:
23 Mar 2009, 11:34 »
@ DNE: Han er naturligvis ikke den bedste angriber, det er Bendter. Der er ingen tvivl om. Men Søren Larsen har været så forbandet skarp på landsholdet (13 kampe, 10 som indskifter, med 8 mål til følge pt.), at vi ikke har råd til at undvære ham, selvom han er andetvalg. Og som skrevet før, så skal han til sommer finde sig en klub, hvor han kan få masser af spilletid, så han kan blive endnu bedre.
@ Fbarbes: Kan følge dig noget af vejen.. At smide Thomas Rasmussen og Søren Larsen af landsholdet vil være stupidt pt. TR må formodes stoppe på landsholdet efter VM10, men indtil da må han vel betegnes som den bedste danske venstreback?
De tre danskere i Holland kunne være spænende at se på landsholdet, ingen tvivl om det. Især Schøne og Bak. Men at smide Bak ud som højreback, vil vi næppe få det optimale ud af ham. Desuden vil den opstilling du kommer med passe bedre med den formation MO bruger nu, eller en 4-1-4-1.
- Daniel Agger.
Fbarbes
Lilleputspiller
«
Svar #1300:
23 Mar 2009, 11:39 »
Citat af: Zone 43 23 Mar 2009, 11:34
@ DNE: Han er naturligvis ikke den bedste angriber, det er Bendter. Der er ingen tvivl om. Men Søren Larsen har været så forbandet skarp på landsholdet (13 kampe, 10 som indskifter, med 8 mål til følge pt.), at vi ikke har råd til at undvære ham, selvom han er andetvalg. Og som skrevet før, så skal han til sommer finde sig en klub, hvor han kan få masser af spilletid, så han kan blive endnu bedre.
@ Fbarbes: Kan følge dig noget af vejen.. At smide Thomas Rasmussen og Søren Larsen af landsholdet vil være stupidt pt. TR må formodes stoppe på landsholdet efter VM10, men indtil da må han vel betegnes som den bedste danske venstreback?
De tre danskere i Holland kunne være spænende at se på landsholdet, ingen tvivl om det. Især Schøne og Bak. Men at smide Bak ud som højreback, vil vi næppe få det optimale ud af ham. Desuden vil den opstilling du kommer med passe bedre med den formation MO bruger nu, eller en 4-1-4-1.
Måske er han den bedste på venstre back pladsen, men synes bare ikke det har været optimalt, når han har fået chancen, for så ville han også have pladsen fast. Det kunne være spændende med en offensiv back. Rykke S.Poulsen ned og prøve ham især mod et hold som Malta. Men hva, han er jo ikke god nok til landsholdet ifølge MO (Som ikke vil bruge folk der får masser af spilletid, med derimod hans kæledægger fra dag 1., som er til at kaste op over).
cube
Manager
«
Svar #1301:
23 Mar 2009, 11:44 »
@ Fbarbes: Synes faktisk dit forslag det er rigtig fint. Alle er det spillere, der får spilletid og samtidig er der gode udviklingsmulighede
r i det hold.
@ DNE: Jeg synes netop godt man kunne udtage enten Kjær, Zanka, Schøne eller Poulsen, når det nu netop er mod Albanian og Malta. Kampe, hvor vi har en god chance for at vinde komfortabelt og dermed kampe hvor disse spillere vil kunne komme i aktion, måske i anden halvleg.
Det virker som om du vil gøre alt for at forsvare MO's udtagelser, hvor mange af dem, hvis man ser rent objektivt på det, ikke hænger sammen med udtagelser og udtalelser han tidligere har lavet.
Mht. snakken om hvorvidt Thomas Rasmussen er Danmarks bedste venstreback er jeg dybt uenig med dig, Zone43. Jeg synes ikke der er nogen tvivl om at Michael Jakobsen er mindst lige så god. Tilmed er han ikke nær så plaget af skader + at han har alderen med sig. At få spillet MJ ind, eller evt. Simon Poulsen, ville være en løsning der kunne give noget ungdom og kontinuitet til det her landshold.
KasperPyndt.dk
cube
Manager
«
Svar #1302:
23 Mar 2009, 11:47 »
Nicklas Bendtner
Peter Løvenkrands Jon Dahl Tomasson Thomas Kahlenberg/Michael Silberbauer
Daniel Jensen Christian Poulsen
Michael Jakobsen Daniel Agger Simon Kjær Kristian Bak/Lars Jacobsen
Thomas Sørensen
Ja tak!
KasperPyndt.dk
Fbarbes
Lilleputspiller
«
Svar #1303:
23 Mar 2009, 11:47 »
Citat af: cube 23 Mar 2009, 11:44
@ Fbarbes: Synes faktisk dit forslag det er rigtig fint. Alle er det spillere, der får spilletid og samtidig er der gode udviklingsmulighede
r i det hold.
@ DNE: Jeg synes netop godt man kunne udtage enten Kjær, Zanka, Schøne eller Poulsen, når det nu netop er mod Albanian og Malta. Kampe, hvor vi har en god chance for at vinde komfortabelt og dermed kampe hvor disse spillere vil kunne komme i aktion, måske i anden halvleg.
Det virker som om du vil gøre alt for at forsvare MO's udtagelser, hvor mange af dem, hvis man ser rent objektivt på det, ikke hænger sammen med udtagelser og udtalelser han tidligere har lavet.
Mht. snakken om hvorvidt Thomas Rasmussen er Danmarks bedste venstreback er jeg dybt uenig med dig, Zone43. Jeg synes ikke der er nogen tvivl om at Michael Jakobsen er mindst lige så god. Tilmed er han ikke nær så plaget af skader + at han har alderen med sig. At få spillet MJ ind, eller evt. Simon Poulsen, ville være en løsning der kunne give noget ungdom og kontinuitet til det her landshold.
Jeg kunne ikke være mere enig
Zone 43
Manager
«
Svar #1304:
23 Mar 2009, 11:53 »
Citat af: Fbarbes 23 Mar 2009, 11:39
Måske er han den bedste på venstre back pladsen, men synes bare ikke det har været optimalt, når han har fået chancen, for så ville han også have pladsen fast. Det kunne være spændende med en offensiv back. Rykke S.Poulsen ned og prøve ham især mod et hold som Malta. Men hva, han er jo ikke god nok til landsholdet ifølge MO (Som ikke vil bruge folk der får masser af spilletid, med derimod hans kæledægger fra dag 1., som er til at kaste op over).
TR er da også en offensiv back? Poulsen håber jeg bliver udtaget på et tidspunkt, han kunne være spænende at se på landsholdet, nu hvor han endelig synes at slå igennem i AZ. :-)
Ang. MJ, så er han uden tvivl en rigtig god forsvarsspiller, ingen tvivl om det. Jeg er også rimelig sikker på, at han efter VM10, er fast mand på landsholdet, men indtil da ser jeg ham som andet valg på landsholdet. Det gør han også selv.
http://www.bold.dk/nyt/Michael-J-Jeg-staar-efter-Thomas-R
«
Seneste Redigering: 23 Mar 2009, 12:11 af Zone 43
»
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
85
86
[
87
]
88
89
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »