home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 921 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276688 gange)
naitsirhc
Førsteholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #510: 20 Aug 2008, 19:08 »

Jeg nåede at sige det før dig crazy

Men i den nuværende situation kan selv Tom Køhlert gøre det bedre! Og jeg er BIF fan Græder
hmpf, Tom Køhlert !?  funny vil lige have en begrundelse hvorfor han er bedre?
EDIT: MO skal imo fyres, hans oldtids systemer og formationer kan vi ikke bruge nu til dags imo.. vi skal have en Laudrup eller lign. en som kan tilføje noget nyt til holdet i hvert fald :p

Zone 43
Manager

« Svar #511: 20 Aug 2008, 19:18 »

EDIT: MO skal imo fyres, hans oldtids systemer og formationer kan vi ikke bruge nu til dags imo.. vi skal have en Laudrup eller lign. en som kan tilføje noget nyt til holdet i hvert fald :p

Laudrup vil jeg umiddelbart mene, vil være en mindst lige så træner, som MO er det/har været det. Han har været inde omkring landsholdet, da han var MOs højrehånd og har siden da kunne udføre sine egne idéer i Brøndby og hos Getafe, med rimelig succes vil jeg mene. Samtidig kan et skifte meget vel betyde et generationsskifte, hvor spillere som Grønkjær, Jørgensen, Sørensen m.fl. ryger ud og erstattet med yngre kræfter.

Desuden er jeg enig i denne kommentar fra Allan P. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #512: 20 Aug 2008, 19:28 »

Tjae, alt er bedre end Niclas Jensen på venstrebacken, så hvorfor ikke Silberbauer  Smiley Seriøst, så har han vel bare vist et eller andet til træning, som Ståle Solbakken har brugt de sidste par år på at overse  Wink

Hvad Jon Dahl angår, så kan man ikke komme udenom, at han har været skarpere på landsholdet, end Henry, og han betyder også klart mere for holdet, så kan egentlig ikke se hvad forkert der er i de udtalelser.

Med hensyn til Laudrup som ny landstræner, så tvivler jeg på at han vil gøre Morten Olsens kritikkere glade, da han bare vil køre videre i samme spor, bare et par klasser under. Hvis man vil have en træner, der spiller en anden mere direkte form for fodbold, så er det nok nærmere Erik Rasmussen man skal overveje. Men personligt mener jeg ikke vi får en bedre landstræner end Morten Olsen, det er sgu ikke hans skyld, at de spillere han har til sin rådighed, bare ikke er bedre.

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #513: 20 Aug 2008, 19:30 »

Laudrup vil jeg umiddelbart mene, vil være en mindst lige så træner, som MO er det/har været det. Han har været inde omkring landsholdet, da han var MOs højrehånd og har siden da kunne udføre sine egne idéer i Brøndby og hos Getafe, med rimelig succes vil jeg mene. Samtidig kan et skifte meget vel betyde et generationsskifte, hvor spillere som Grønkjær, Jørgensen, Sørensen m.fl. ryger ud og erstattet med yngre kræfter.

Desuden er jeg enig i denne kommentar fra Allan P. :-)
Det kunne jo tænkes at Laudrup ville bruge nogle af sine egne idéer på landsholdet? jeg mente heller ikk specifikt at det skulle være laudrup, men en som ville tilføje noget nyt og anderledes til landsholdet. btw jeg vil intet have imod et genereations skifte på landsholdet, mener allerede at spiller som Grønkjær, M Jørgensen allerede er for gamle til at spille på det højeste niveau (stav) og som vi har set i bla. SAS ligaen vil jeg mene at vi godt kan erstatte nogle af de ældre spillere allerede.

EDIT: men så længe de ældste spillere kan følge med på det niveau (stav) så ser jeg heller ingen problemer i at de er udtaget til truppen

NisseQl
Ynglingespiller

« Svar #514: 20 Aug 2008, 19:35 »

Har stemt på en uafgjort da jeg mener Danmarks midterforsvar er blandt det bedste i verden . Desuden synes jeg der er alt for stor kritik til Morten Olsen , manden har gjort et fantastisk arbejde for dansk fodbold .

Det spillermateriale han har til rådighed er slet ikke som da vi vandt i 1992 - dog har vi et par spillere som jeg mener vil kunne blande sig i varmen som på mystiksvis altid undgår udtagelse til startpladsen , blandt andet en Thomas Kahlenberg og en Thomas Rasmussen som er nævnt ovenfor . Thomas Kahlenberg har leveret gode præstationer på klubhold og fortjener en startplads hvor han hører til , offensiv midtbane og ikke som wing - hvilket Morten har været slem til at bruge ham til .

Glæder mig til generationsskiftet , så vidt jeg ved har vi en masse gode ungdomsspillere rundt i verden - Glæder mig til at se dem i aktion .

NisseQl

ManUtd83
Manager

« Svar #515: 20 Aug 2008, 19:36 »

Argh! Hvor er Morten Olsen så fuld. Michael Silberbauer på venstreback - klovnen er jo ikke engang venstrebenet. Hvorfor!!!! kigger MO ikke til SAS-ligaen og ser Michael Jakobsen, Thomas Rasmussen og Cristopher Poulsen gøre det fremragende. Især Poulsen som også gjorde et godt indtryk mod City.

Nu må DK's og MO's veje altså snart skilles.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #516: 20 Aug 2008, 19:39 »

Men personligt mener jeg ikke vi får en bedre landstræner end Morten Olsen, det er sgu ikke hans skyld, at de spillere han har til sin rådighed, bare ikke er bedre.
Der må jeg sige, at jeg er meget uenig. Mangler vi store stjerner som fx Laudrup? Nej. Vi har flere spillere der er godt med internationalt. Agger i Liverpool, Bendtner i Arsenal, Martin Laursen i Villa (for at nævne nogle) men Danmark har også en masse stærke spillere udover det. Det kan vi bl.a. se ved den internationale succes de danske hold har for tiden. Det er næsten en skandale at han ikke har fikset venstre-backen. Thomas Rasmussen eller Christopher Poulsen skulle da næsten have været med - og hvad med MJ?

Real Madrid <3

Zone 43
Manager

« Svar #517: 20 Aug 2008, 19:49 »

Vores start 11'er i dag, er som følger:

T. Sørensen
L. Jacobsen - D. Agger - M. Laursen - M. Silberbauer
C. Poulsen - D. Jensen
M. Vingaard - J. Dahl Tomasson - D. Rommedahl
N. Bendter

Bænk: C. Poulsen, P. Krøldrup, M. Retov, M. Nordstrand, J. Christiansen, L. Andreasen, J. Borring, M. Bernburg, M. Thygesen og S. Andersen

Skal vi ikke ønske Spanien tillykke med sejren på forhånd?

Det kan vi bl.a. se ved den internationale succes de danske hold har for tiden. Det er næsten en skandale at han ikke har fikset venstre-backen. Thomas Rasmussen eller Christopher Poulsen skulle da næsten have været med - og hvad med MJ?

Jeg er helt enig her. Vi har måske ikke så mange gode venstrebacks, men han kan vel i det mindste udtage to, istedet for, at bruge en midtbanespiller på den plads og have en Christopher Poulsen på bænken?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #518: 20 Aug 2008, 19:50 »

Jo, Tillykke til España Thumbs Up

MLL
Manager

« Svar #519: 20 Aug 2008, 19:57 »

Jo, Tillykke til España Thumbs Up

Jep.
Godt man har oddset på Spanien.

Tilbage på FmF Opstemt

andersvilster
Gæst

« Svar #520: 20 Aug 2008, 20:00 »

alt er muligt i fodbold, håber på en dansk sejr

NisseQl
Ynglingespiller

« Svar #521: 20 Aug 2008, 20:06 »

Hvorfor i alverden har han udtaget to målmænd ?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #522: 20 Aug 2008, 20:06 »

Der må jeg sige, at jeg er meget uenig. Mangler vi store stjerner som fx Laudrup? Nej. Vi har flere spillere der er godt med internationalt. Agger i Liverpool, Bendtner i Arsenal, Martin Laursen i Villa (for at nævne nogle) men Danmark har også en masse stærke spillere udover det. Det kan vi bl.a. se ved den internationale succes de danske hold har for tiden. Det er næsten en skandale at han ikke har fikset venstre-backen. Thomas Rasmussen eller Christopher Poulsen skulle da næsten have været med - og hvad med MJ?

Kig i historiebøgerne, og du vil på intet tidspunkt finde et mere profilfattigt landshold, end det vi har haft de seneste 4 år. Spillerne har ikke været i stand til at tilspille sig en plads i de klubber de har spillet for i udlandet, og med al respekt for SAS-ligaen, så er en SAS-ligaprofil altså sjældent på højde med en marginalspiller i f.eks. Premier League (se bare hvor hurtigt Prica røg af holdet i Sunderland).

Og igen, så dårlige har Morten Olsens resultater altså heller ikke været, de 4 første år fik han landsholdet til at overpræstere, og vandt mere, end nogen anden Dansk landstræner nogensinde har gjort, men der havde han altså også lidt mere at arbejde med.

Og når vi snakker profiler idag, jamen så er jeg enig i, at Agger f.eks er en sådan, men han har immervæk været skadet i et års tid, så han har ikke været til megen hjælp i den sidste del af kvalifikationen, og der før var det Laursen der var skadet i en sæson eller to, og Krøldrup røg ud på et sidespor, inden han overhovedet for alvor fik chancen, da han skiftede tilværelsen som Serie A profil ud med tilværelsen som reserve i Everton.

Rommedahl er blevet evighedsbænkevarmer, han spillede faktisk nogenlunde fast, før han bestemte sig for at tage til England, Grønkjær var den mest spillende udlænding i Chelsea, da han spillede der, nu er han den mest skadede spiller i SAS-ligaen, Martin Jørgensen spillede i Serie A, når han ikke var skadet, i dag er han tredjereserve til en backplads... og sådan kan man blive ved, spillerstandarden har de seneste 4 år lagt på et historisk lavpunkt, men ser endelig ud til at være på vej op igen, så lad os da beholde den bedste træner vi kan få, og lad ham få det optimale ud af den optur, der ser ud til at være i vente.

Michael Laudrup er bare en dårligere version af Morten Olsen, filosofien er den samme, men evnen til at føre den ud i livet ligger flere niveauer under Morten Olsens. Erik Rasmussen er efter min mening et bedre bud på en efterfølger end Laudrup, og hans mere direkte filosofi ville måske også passe lidt bedre ind på det landshold vi pt har, men umiddelbart ser jeg ham alligevel ikke som en bedre træner for landsholdet end Morten Olsen.

Det er så nemt at sætte spørgsmålstegn ved Morten Olsens dispositioner, men faktum er, at han ved en hel del mere om hvad der rør sig i fodboldverdenen, end de 5 millioner selvbestaltede fodboldeksperter, der mener at kunne gøre jobbet bedre end ham, og han gør helt sikkert ikke noget, uden at have en god grund til det, det er trods alt ham der ser hvad Silberbauer gør på træningsbanen, og ikke vi andre, der kun har set ham spille på højrekanten, i 90 minutter, når der har været transmitteret FCK kampe de seneste år (når han har været med altså).

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #523: 20 Aug 2008, 20:06 »

Hvorfor i alverden har han udtaget to målmænd ?
Hvis nu den ene bliver skadet Opstemt Peace

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #524: 20 Aug 2008, 20:10 »

Pas nu på med at dømme Danmark ude, jeg husker, at der var mange herinde, der var helt sikre på, at Holland for et par måneder siden ville sende Danmark baglæns ud af banen, og det skete jo altså ikke, og jeg tror også Spanien får det svært i aften.

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010