home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1169 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276719 gange)
Chakana
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #525: 20 Aug 2008, 20:12 »

Nogen der ved om man kan se kampen via livestream? Skuffet

Arsenal Football Club

lasseher
Reserveholdsspiller

« Svar #526: 20 Aug 2008, 20:13 »

Pas nu på med at dømme Danmark ude, jeg husker, at der var mange herinde, der var helt sikre på, at Holland for et par måneder siden ville sende Danmark baglæns ud af banen, og det skete jo altså ikke, og jeg tror også Spanien får det svært i aften.
Det er også derfor vi dømmer Danmark ude, fordi så får vi et godt relsultat Wink
Tror desværre også at vi taber Peace crazy

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

andersvilster
Gæst

« Svar #527: 20 Aug 2008, 20:17 »

jeg kondolere med Spanien

JKJ
Gæst

« Svar #528: 20 Aug 2008, 20:22 »

Pas nu på med at dømme Danmark ude, jeg husker, at der var mange herinde, der var helt sikre på, at Holland for et par måneder siden ville sende Danmark baglæns ud af banen, og det skete jo altså ikke, og jeg tror også Spanien får det svært i aften.

Holland stod lige foran en slutrunde, og derfor gav de med garanti sig ikke 100% i den kamp, der er vel ikke noget værer for an spiller at blive skadet lige før en slutrunde...

Spanien har alt at bevise efter deres EM triumf, og hvis det ikke lige var for den frygtlige flykatastrofe der har ramt landet tror jeg også de havde kørt os midt over, nu er jeg mere i tvivl da deres tanker jo nok ikke er 100% på banen...

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #529: 20 Aug 2008, 20:29 »

Holland stod lige foran en slutrunde, og derfor gav de med garanti sig ikke 100% i den kamp, der er vel ikke noget værer for an spiller at blive skadet lige før en slutrunde...

Spanien har alt at bevise efter deres EM triumf, og hvis det ikke lige var for den frygtlige flykatastrofe der har ramt landet tror jeg også de havde kørt os midt over, nu er jeg mere i tvivl da deres tanker jo nok ikke er 100% på banen...

Kunne man ikke omvendt sige at de netop DERFOR gav sig 100 %.

Jeg synes generelt at DK spiller udemærkede træningskampe, og det er faktisk kun i de vigtige kampe mod små nationer at vi failer.

andersvilster
Gæst

« Svar #530: 20 Aug 2008, 20:31 »

indtil videre synes jeg begge hold spiller meget godt

vesperGT
Manager

« Svar #531: 20 Aug 2008, 20:31 »

Ok mulighed til DJ før Wink

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #532: 20 Aug 2008, 20:33 »

Læg mærke til bold sikkerheden.
Spanien er meget mere sikre end DK.

Manchester United
Odense Boldklub

verdenskrig
Manager

« Svar #533: 20 Aug 2008, 20:36 »

Har man kunne se det indtil nu Rullende Øjne Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #534: 20 Aug 2008, 20:36 »

Kunne man ikke omvendt sige at de netop DERFOR gav sig 100 %.

Jeg synes generelt at DK spiller udemærkede træningskampe, og det er faktisk kun i de vigtige kampe mod små nationer at vi failer.

Jo det kan også ske... men det er i sådan en situation er det er svært at sige hvorden hver enkelt spiller og dermed holdet vil reagere, så jo det kan også være at de vender det helt om...

Læg mærke til bold sikkerheden.
Spanien er meget mere sikre end DK.

Det er vel meget naturligt, de stiller trods alt med et hold hvor alle har en klub og spiller stort set hvergang... Det kan man jo ikke ligefrem vi gør...

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #535: 20 Aug 2008, 20:40 »

Citat
Det er vel meget naturligt, de stiller trods alt med et hold hvor alle har en klub og spiller stort set hvergang... Det kan man jo ikke ligefrem vi gør...

Men deres liga er ikke gået i gang endnu. Wink

Manchester United
Odense Boldklub

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #536: 20 Aug 2008, 20:48 »

Det kan godt ske jeg lyder som en kynisk stjernepsykopat, men med mindre de Spanske spillere kendte nogen der blev slået ihjel i flystyrtet i Spanien, så har jeg altså svært ved at se, hvorfor det skulle spille så meget ind. Efter min mening er det kun noget pressen kan se, og derfor prøver at bilde os andre ind. Efter min mening er det en gang fis i en hornlygte - hvis ikke spillerne er mere professionelle, end at de lader sig påvirke af noget der er sket mod mennesker, som de end ikke kender, og vel at mærke uden at de selv var vidne til det, så kunne de da ikke bestille andet end at ligge hjemme i deres seng døgnet rundt, og tude snot.

Hvad kampen angår, så synes jeg faktisk Danmark har haft de største chancer ind til videre, mens det måske nok er Spanien der sidder på det meste af spillet.

vesperGT
Manager

« Svar #537: 20 Aug 2008, 20:48 »

Det kan godt ske jeg lyder som en kynisk stjernepsykopat, men med mindre de Spanske spillere kendte nogen der blev slået ihjel i flystyrtet i Spanien, så har jeg altså svært ved at se, hvorfor det skulle spille så meget ind. Efter min mening er det kun noget pressen kan se, og derfor prøver at bilde os andre ind. Efter min mening er det en gang fis i en hornlygte - hvis ikke spillerne er mere professionelle, end at de lader sig påvirke af noget der er sket mod mennesker, som de end ikke kender, og vel at mærke uden at de selv var vidne til det, så kunne de da ikke bestille andet end at ligge hjemme i deres seng døgnet rundt, og tude snot.

Hvad kampen angår, så synes jeg faktisk Danmark har haft de største chancer ind til videre, mens det måske nok er Spanien der sidder på det meste af spillet.

Ved man om det er terror eller "bare" en mekanisk fejl, der har medført styrtet?

kasperbp12
Manager

« Svar #538: 20 Aug 2008, 20:52 »

det var en mekanisk fejl der førte til det tragiske styrt, hørte jeg

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #539: 20 Aug 2008, 20:56 »

Ved man om det er terror eller "bare" en mekanisk fejl, der har medført styrtet?

En motor brød i brand, hvilket bevirkede, at flyet trak skævt, og røg ud over startbanen. Take off er det sidste tidspunkt man ønsker sig motorproblemer, hvad enten det er en passagermaskine, lille privatflyver, eller bare et modelfly. Det er tragisk ja, men den slags sker, det er sket før, og det vil helt sikkert ske igen, men heldigvis hører det til sjældenhederne.

Havde det været terror kan du være helt sikker på at du ikke ville kunne se landskamp lige nu, for bare ekstranyheder.

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010