home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276008 gange)
Risom
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3015: 11 Sep 2013, 00:05 »

Fint med en sejr, så vi stadig har en teoretisk chance for at komme i Playoff.

Til de interesserede er der et par stykker inde på bold.dk, der er gode til at regne på det. Smiley

http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=3318827&vis=&start=10

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #3016: 01 Okt 2013, 15:38 »

Truppen til kampene mod 11. og 15. oktober.
Jesper Hansen, Evian
Kasper Schmeichel, Leicester
Stephan Andersen, Betis

Andreas Bjelland, Twente
Daniel Agger, Liverpool
Simon Kjær, Lille
Lars Jacobsen, FC København
Nicolai Boilesen, Ajax
Peter Ankersen, Esbjerg
Jakob Ankersen, Esbjerg
Thomas Delaney, FC København
Emil Larsen, OB
Christian Eriksen, Tottenham
Leon Andreasen, Hannover 96
Niki Zimling, Mainz
Casper Sloth, AGF
William Kvist, Stuttgart
Martin Braithwaite, Toulouse
Viktor Fischer, Ajax
Michael Krohn-Dehli, Celta Vigo
Nicklas Bendtner, Arsenal
Simon Makienok, Brøndby
Nicki Bille, Rosenborg

Jeg tror Bendtner får startpladsen, hvilket er noget jeg personligt godt forstår. Han er sulten, og vil gerne vinde danskerne hjerter tilbage. Jeg tror vi får en ekstremt tændt Bendtner at se i begge kampe, og er sikker på, han nok skal score minimum ét enkelt mål!

Jeg generelt det er et par gode spillere vi har fået med, og jeg håber inderligt vi kan lave et godt resultat mod Italien. Jeg har dog min tvivl. Jeg forstår ikke at Bille er med, selvom jeg synes han er en sjov fætter. Jeg synes bare ikke han har niveauet til det danske landshold. Det undrer mig samtidig at Lasse Schøne ikke er at finde fx i stedet for Delaney, men sådan er det jo.

Hvad synes folk om spillertruppen?

blomvikings
Manager

« Svar #3017: 01 Okt 2013, 15:48 »

Synes generelt det er en fin trup, men jeg forstår ikke hvorfor en spiller som Kahlenberg ikke er i truppen! Derudover ved jeg ikke hvordan jeg skal tage det mht. at Jakob Ankersen nu også er udtaget oven på hans piveri. Han er ikke just en spiller der kan gøre en forskel mod et Italiensk hold. Det virker mere som om at han er taget med pga. hans brok og MO vil vise at han ikke tager sig af den slags.. Kahlenberg ville kunne gøre en forskel, det tvivler jeg på JA kommer til. Bille er bare ikke god nok...

Newton Heath
Manager

« Svar #3018: 01 Okt 2013, 16:34 »

Skandale at en spiller som Thomas Delaney står foran Lasse Schöne i køen. Så også hellere Schöne end Casper Sloth for den sags skyld.

@blomvikings
Jeg ved ikke, hvorvidt det er retfærdig at Jakob Ankersen er med i truppen, men uanset hvad, så tror jeg ikke, at Kahlenberg ville kunne gøre støre forskel end Ankersen. Bevares, manden har mere international erfaring, og det er også fint, men Ankersen er sulten, selvtillidsfuld og så tror jeg han ville have modet til at gå ind og gøre en forskel mod Italien, selvom jeg ikke tror han kommer i spil. Kahlenberg kan stadig spille bold, men synes ikke han er bedre end Ankersen, selvom det selvfølgeligt også er to vidt forskellige typer.

Håber vi stiller således op:

Schmeichel
Ankersen-Bjelland-Agger-Boilesen
          Leon A-Zimling
Braithwaite - Eriksen - Krohnjuvelen
                Bendtner

Kasper Schmeichel er den bedste målmand af de tre, og den eneste der står fast, så for mig er den ikke svær, men Stephan Andersen må vel stå som Manuel Neuer til hver eneste træning, siden han fortsætter i målet. Tvivler også på, at der bliver skiftet ud her, selvom jeg hellere så Schmeichel, men er nu ikke så bekymret ved at have Andersen i mål. Han gør det ok, og vi har større bekymringer end ham.

Peter Ankersen er for mig klart bedre end Lars Jacobsen, som dog har rutinen som en fordel, men vi skal have tre point og frem over stepperne, og Ankersen er den bedste højreback vi har. Agger er et sikkert kort i forsvaret, og for mig betyder det ikke så meget om det er Kjær eller Bjelland, der supplerer ham. Førstnævnte er en notorisk katastrofe på landsholdet, men er startet stærkt ud i Frankrig, mens sidstnævnte vil betyde, at vi har to venstrebenede i centeren. Boilesen ligner det oplagte valg på venstrebacken.

Mht. midtbanen, har vi Leon Andreasen, Niki Zimling, William Kvist, Casper Sloth og Thomas Delaney til de to centrale pladser, og her håber jeg de to førstnævnte af den simple grund, at de er de to bedste, hvis de rammer dagen. Bryder mig ikke om Kvist, der ikke kan se en aflevering over fem meter, og hverken Sloth eller Delaney har klassen til at starte mod Italien. På kanterne er jeg meget splittet, da vi har Emil Larsen, Jakob Ankersen, Michael Krohn-Dehli, Viktor Fischer og Martin Braithwaite, og det er meget forskellige typer. Braithwaite er den sikreste i min optik, og selvom han var bedst i venstresiden, så tror jeg han ryger ud i højre, og så får vi Krohn-Dehli ind på venstrekanten. De tre andre er ikke klar til at starte mod Italien endnu.

Til sidst har vi angriberposten, hvor det ligner et valg mellem Nicki Bille, Simon Makienok og Nicklas Bendtner. Bendtner er med afstand den bedste af de tre, og har altid været god på landsholdet, så mon ikke vi ser ham på toppen. Det håber jeg i hvert fald.
Og for alt i verden lad Makienok blive siddende ud på bænken. Please.

Jeg ved ikke om vi kan slå Italien, og om det i hele taget vil være nok, men vi skal selvfølgelig gå efter det, og idet de allerede er kvalificeret er opgaven blevet en del mere overkommelig. Bliver interessant.

Zone 43
Manager

« Svar #3019: 01 Okt 2013, 18:16 »

Skandale at en spiller som Thomas Delaney står foran Lasse Schöne i køen. Så også hellere Schöne end Casper Sloth for den sags skyld.

Enig! Man skulle tro at han har været sammen med MOs dame, siden han aldrig bliver udtaget til trods for masser af spilletid i Ajax.

Men fin trup der er udtaget, vel nok det bedste der kan udtages pt. Jeg hæfter mig dog primært ved to ting:
 - Der er kun udtaget 6 forsvarsspillere, det forventer jeg øges de kommende dage. Også set i lyset af at Agger har været småskadet på det seneste, og derfor ikke har spillet meget.
 - Der er masser af centrale midtbanespillere med, det kan godt gå hen og betyde en tremands midtbane som vi så det imod Polen.

Malta skal vi kunne slå ganske solidt uanset hvem af de udtagene, der skal spille. Italien har allerede kvalificeret sig, så forhåbentlig er deres motivation i bund til det opgør.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #3020: 01 Okt 2013, 19:38 »

Thomas Delaney på landsholdet Huh

WTF... Alibispiller nummer 2 i Danmark sammen med TK. Hvordan kan han nogensinde komme i så meget som betragtning til landsholdet? Manden kan jo ingenting. Hvad er hans spidskompetencer? Ja han arbejde hårdt, og har en god indstilling. Hurra. Det har Morten Karlsen også.

Som fodboldspiller er han ikke fem potter pis værd, og jeg bliver sgu sindssyg over at man kan udtage en spiller med så lavt et niveau. Jeg har aldrig nogensinde set ham spille en god kamp.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3021: 01 Okt 2013, 20:54 »

Landsholdskampe er bare en kedelig og ligegyldig afbrydelse af de respektive ligaer rundt omkring  Peace

Den dag holdet og trænerteamet indseer de altså ikke er så gode som de selv tror og indseer at vi pt bare et middelmådigt hold så vender jeg måske tilbage til holdet, også selvom MO skulle fortsætte.

God kamp til jer der gider bruge tid på holdet  Thumbs Up

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #3022: 01 Okt 2013, 21:14 »

Landsholdskampe er bare en kedelig og ligegyldig afbrydelse af de respektive ligaer rundt omkring  Peace

Den dag holdet og trænerteamet indseer de altså ikke er så gode som de selv tror og indseer at vi pt bare et middelmådigt hold så vender jeg måske tilbage til holdet, også selvom MO skulle fortsætte.

God kamp til jer der gider bruge tid på holdet  Thumbs Up

Da du nu er Liverpool fan er dette billede passende

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lu7jiodbms1qd0p90o1_500.jpg

JKJ
Gæst

« Svar #3023: 01 Okt 2013, 21:17 »

Da du nu er Liverpool fan er dette billede passende

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lu7jiodbms1qd0p90o1_500.jpg

Hehe godt billed og citat Thumbs Up

Men det har været hårdere at følge Liverpool de sidste 20 år end landsholdet om dem er jeg da med endnu Wink

DeBuur
Manager

« Svar #3024: 01 Okt 2013, 21:17 »

Landsholds fodbold 2013 er som et tørt samleje.....

Vi spiller så forfærdeligt kedeligt og forudsigeligt og MO hverken vil eller kan føre os videre - der skal ske noget vildt hvis vi skal gå videre til VM men reelt så har vi ikke et hold der fortjener at være med.

spillere som Delaney mener jeg ikke har noget at gøre på landsholdet og det samme kunne man sige om Jesper Hansen og Mike Jensen(når han ellers bliver udtaget)

Når den sidste matematiske mulighed for at komme med til vm er væk så skal vi til at gøre en ny generation klar og det kræver en ny træner.

YNWA

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #3025: 01 Okt 2013, 23:39 »

Thomas Delaney på landsholdet Huh

WTF... Alibispiller nummer 2 i Danmark sammen med TK. Hvordan kan han nogensinde komme i så meget som betragtning til landsholdet? Manden kan jo ingenting. Hvad er hans spidskompetencer? Ja han arbejde hårdt, og har en god indstilling. Hurra. Det har Morten Karlsen også.

Som fodboldspiller er han ikke fem potter pis værd, og jeg bliver sgu sindssyg over at man kan udtage en spiller med så lavt et niveau. Jeg har aldrig nogensinde set ham spille en god kamp.

Kan godt høre at du ikke ser meget FCK.

Med det sagt er jeg enig i at det ser sløjt ud når Delaney kan komme på landsholdet. Der er han slet ikke endnu rent niveaumæssigt.

Isolation

verdenskrig
Manager

« Svar #3026: 02 Okt 2013, 08:43 »

Nej for det handler om definition. Jeg mener ikke man spiller godt bare ved at kæmpe og fighte. Manden har i mine øjne ingen specielle kompetencer som spiller andet end sit løbearbejde og gejst. Taktisk, teknisk er han i mine øjne intet værd.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3027: 02 Okt 2013, 10:10 »

Morten Olsen gør det absolut ikke svært at kritisere ham. Det er dårligt nok en uge siden, at han udtalte, at de tidligere havde haft Bendtner med, hvor han ikke havde kampform, og at det havde været en fejl, og det ville de ikke gøre igen. En uges tid senere er Bendtner så tilbage på landsholdet... Med én kamp i benene...

Når det er sagt, så slår han selvfølgelig både Bille og Makienok med flere længder, også selvom han ikke er i kampform. Men når der ikke skal mere til, hvor er så Helenius? han har da optrådt i hele to kampe, og er da så sandelig også væsentligt bedre end både Bille og Makienok. Duncan ville jeg også mene var mere oplagt end både Bille og Makienok.

Og som andre har været inde på, har jeg også svært ved at se, hvad Delanay laver på det hold foran så god en spiller som Schøne.

Forhåbentlig får Schmeichel målmandsposten. Det var fair nok at bruge en klassemålmand som Thomas Sørensen i hans storhedstid, selvom han ikke fik kamptræning. Men en nulbon som Stephan Andersen har ikke noget at gøre i buret på landsholdet, og da slet ikke når han ikke spiller fast for sin klub, hvor han jo rent faktisk har formået på rekordtid at spille sig af holdet... Og hvad Jesper Hansen nogensinde har lavet på landsholdet fatter jeg slet ikke noget af.

Jeg har tidligere forsvaret Morten Olsen, men på det seneste synes jeg det virker som om han helt har tabt sutten. Det er nok ved at være tid at Olsens og landsholdets veje skilles.

JKJ
Gæst

« Svar #3028: 02 Okt 2013, 10:35 »

Morten Olsen gør det absolut ikke svært at kritisere ham. Det er dårligt nok en uge siden, at han udtalte, at de tidligere havde haft Bendtner med, hvor han ikke havde kampform, og at det havde været en fejl, og det ville de ikke gøre igen. En uges tid senere er Bendtner så tilbage på landsholdet... Med én kamp i benene...

Når det er sagt, så slår han selvfølgelig både Bille og Makienok med flere længder, også selvom han ikke er i kampform. Men når der ikke skal mere til, hvor er så Helenius? han har da optrådt i hele to kampe, og er da så sandelig også væsentligt bedre end både Bille og Makienok. Duncan ville jeg også mene var mere oplagt end både Bille og Makienok.

Og som andre har været inde på, har jeg også svært ved at se, hvad Delanay laver på det hold foran så god en spiller som Schøne.

Forhåbentlig får Schmeichel målmandsposten. Det var fair nok at bruge en klassemålmand som Thomas Sørensen i hans storhedstid, selvom han ikke fik kamptræning. Men en nulbon som Stephan Andersen har ikke noget at gøre i buret på landsholdet, og da slet ikke når han ikke spiller fast for sin klub, hvor han jo rent faktisk har formået på rekordtid at spille sig af holdet... Og hvad Jesper Hansen nogensinde har lavet på landsholdet fatter jeg slet ikke noget af.

Jeg har tidligere forsvaret Morten Olsen, men på det seneste synes jeg det virker som om han helt har tabt sutten. Det er nok ved at være tid at Olsens og landsholdets veje skilles.

Shockeret Shockeret Shockeret Er det dig DNE eller er det din ukendte tvillingebror  Huh

verdenskrig
Manager

« Svar #3029: 02 Okt 2013, 10:52 »

Grin

Jeg er helt enig med DNE Smiley !
Det er også en falliterklæring at Stephan Andersen stadig kan være at foretrække som landsholdets nr.1. Han har vel ikke stået en "kampafgørende landskamp" siden EM Huh

Cool

Sider: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010