home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276009 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3000: 10 Sep 2013, 17:58 »

Det har jeg endnu ikke oplevet, kan du linke til nogle af disse udtalelser?
Jeg skriver via min telefon, men du kan få dem, når jeg lige er på computeren igen. Jeg tænker dog primært på hans udtalelser om, at hans mål var bedre end Nordstrands, og at han nemt slår Lars Jacobsen af, som har været en suveræn spiller for Danmark i mange år. Det var utrolig disrespektfuldt.

Yessir
Manager

« Svar #3001: 10 Sep 2013, 18:00 »

tja vi må vel kun stille op med 11 på banen  Wink og MO ændrer helt sikkert ikke taktik og derfor ville Albæk sende en af de andre angribere ud af truppen - jeg er overbevist om at Corneliussen er inde i varmen igen når hans skade er væk.

Jeg har intet imod Albæk men reelt har han ikke markeret sig internationalt.... men omvendt det har Niklas Pedersen jo så heller ikke Peace

Albæk er midtbanespiller  Tunge

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #3002: 10 Sep 2013, 18:08 »

Jeg skriver via min telefon, men du kan få dem, når jeg lige er på computeren igen. Jeg tænker dog primært på hans udtalelser om, at hans mål var bedre end Nordstrands, og at han nemt slår Lars Jacobsen af, som har været en suveræn spiller for Danmark i mange år. Det var utrolig disrespektfuldt.

Kunne godt tænke mig at se et link til den sidste udtalelse. Jeg prøvede en hurtig søgning efter det, men fandt kun udtalelser om, at han gerne vil slå Lars Jacobsen af og håber det sker. Det lyder da kun positivt.

Hans kommentar til Nordstrands mål synes jeg sgu ikke gør manden til en klovn - selvfølgelig er målet ikke bedre, men det er da dejligt med en spiller med selvtillid, der tror på sig selv. Jeg synes også han fint forsøgte at forklare, hvorfor han syntes det var bedre.

former zoesuckins

DeBuur
Manager

« Svar #3003: 10 Sep 2013, 18:18 »

Albæk er midtbanespiller  Tunge

korrekt men NP er IMO heller ikke rigtig angriber og derfor tror jeg at skal en albæk af så kommer Olsen til at droppe en af de offensive spillere uanset hvordan Albæk spiller - men som sagt før håber det sker men det sker ikke før Albæk får sit gennembrud

YNWA

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #3004: 10 Sep 2013, 18:40 »

korrekt men NP er IMO heller ikke rigtig angriber og derfor tror jeg at skal en albæk af så kommer Olsen til at droppe en af de offensive spillere uanset hvordan Albæk spiller - men som sagt før håber det sker men det sker ikke før Albæk får sit gennembrud
Undskyld mig, men har du set kampe med ham, udover kampene med landsholdet?! Nicklas Pedersen er en angriber, men kan ikke spille alene på toppen. Han er vant til at have spillere omkring sig og kunne kombinere med og dermed ikke optimal i vores system, men at skulle erstatte ham med en midtbanespiller ville være hovedløst, især når vi leder efter den offensive opskrift på succes, som vi har gjort i denne kvalifikation. Derudover så bør Albæk vel vise at han kan bide sig fast i Frankrig, før han kan blive aktuel. Problematikken i FCM var vel at han sjældent holdte niveauet oppe i lang tid og vi skal ikke lang tid tilbage, før han var på bænken i flere kampe, grundet han ikke havde holdt niveauet.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #3005: 10 Sep 2013, 18:51 »

Jeg har svært ved at se, hvorfor han skal være en succes i Frankrig, før han kan blive aktuel. Casper Sloth behøver kun at have niveauet i Suppen - det samme tidligere med Thomas Kristensen og nu også Thomas Delaney. Albæk har været svingende tidligere, ja, men spillede sidste sæson på et enormt højt niveau, som en ledende spiller i en meget ung alder. Udover at være en fremragende balancespiller scorede han tilmed også masser af mål. Jeg ser gerne meget snart, han får den chance på landsholdet, han helt sikkert fortjener, og har gjort et stykke tid.

former zoesuckins

DeBuur
Manager

« Svar #3006: 10 Sep 2013, 19:48 »

Når jeg taler om at NP skal ud og Albæk ind så ser jeg på det udfra at NP ikke skal være i truppen.... men jeg ser ikke nogen andre midtbane folk som MO vil smide ud af truppen medmindre de bliver skadet.

Jeg har ikke set meget til Albæk i Fransk Fodbold.... men hvis Albæk ikke spiller fast og godt i hans klub så skal han IMO ikke på landsholdet og det samme burde gælde alle andre på landsholdet.

Så jatak til Albæk men nej tak til NP i truppen.... det var så det sidste jeg vil skrive om Albæk Peace

YNWA

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3007: 10 Sep 2013, 20:04 »

Dejligt med en dansk sejr, omend vi skulle "reddes" af et straffespark. Syntes at det er ærgerligt at vi ikke formår at være mere chanceskabende, men sådan vil det nok være så længe Morten Olsen sidder på trænersædet.

Med sejren er vi dog et skridt nærmere VM, og så må vi håbe at Norge ikke får point mod Schweiz, mens vi selv klare skærerne mod Italien og Malta..

DeBuur
Manager

« Svar #3008: 10 Sep 2013, 20:21 »

Dejligt med en sejr - men vi skal finde yderligere kvaliteter hvis vi skal slå Italien.

Vi kan vel godt konkludere at Bille heller ikke er en verdensklasse angriber og at vi mere end nogensinde er afhøngige af at spillere som Eriksen og Fischer forbliver målfarlige og får spilletid på klub holdene.

Jeg ser frem til at Cornelius bliver klar og hans skal sgu have succes for vi mangler en afslutter på toppen.

Makienok og Niklas Pedersen bør ikke have plads på landsholdet og jeg mener at vi skal til at finde alternativer til vores højre back og Ankersen skal helt klart have flere muligheder i de kommende kampe.

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3009: 10 Sep 2013, 20:26 »

Vi spiller en rigtig fin kamp i dag. Vi har flere muligheder for at score inden Agger udnytter straffesparket. Det har Armenien dog også.. så det er fint nok.

Jeg synes, at langt de fleste spillere leverer en fin indsats i dag. Braithwaite og Sloth gør ikke den helt store forskel, og må vel ses som de svageste i dag.

Ankersen viser lovende takter. Ham kan jeg egentlig godt lide. Gode løb frem i banen, fine indlæg, en vanvittig fart og ok i defensiven!

Newton Heath
Manager

« Svar #3010: 10 Sep 2013, 20:30 »

Fin sejr, de tre point er det vigtigste. Vi skal være glade for, at Italien formentligt ikke har en skid at spille for i PARKEN, for det er vores eneste chance, hvis vi skal slippe fra den kamp med tre point. Ellers er der ikke meget andet at gøre, end at vinde vores resterende hjemmekampe, og så ellers håbe på enten Armenien eller Tjekkiet i de sidste par kampe. Det er ikke umuligt, men jeg tror stadig ikke specielt meget på det. Desuden dejligt at se Ankersen spille så fin en kamp. Jeg håber han får genvalg i de to sidste kampe.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3011: 10 Sep 2013, 20:39 »

Det positive må vel siges at Olsen er ved at få hovedet ud af røven, og rent faktisk begynder at pille de spillere ud som spiller ringe. Dejligt at Boilesen, Ankersen og Fischer er kommet ind i landsholdsvarmen. Så mangler vi bare en klasse angriber, at vi holder Kjær, Pedersen og Simon Poulsen ude af truppen og at vi finder en klassekeeper. Så ser det godt ud.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #3012: 10 Sep 2013, 20:46 »

Jeg ved ikke om jeg vil kalde ham en klassekeeper, men det er mig ubegribeligt, at Kasper Schmeichel ikke er førstevalg. Han er en glimrende keeper, og med ham på kassen, ville jeg føle mig mere end tryk, hvilket man ikke kan sige om Andersen, selvom han dog gjorde det ganske hæderligt her til aften.

DeBuur
Manager

« Svar #3013: 10 Sep 2013, 21:50 »

Det positive må vel siges at Olsen er ved at få hovedet ud af røven, og rent faktisk begynder at pille de spillere ud som spiller ringe. Dejligt at Boilesen, Ankersen og Fischer er kommet ind i landsholdsvarmen. Så mangler vi bare en klasse angriber, at vi holder Kjær, Pedersen og Simon Poulsen ude af truppen og at vi finder en klassekeeper. Så ser det godt ud.

Olsen har altid holdt fast i hans opfattelse af spillet og hvilke spillere der skal på holdet - det er som sådan også hans arbejde - men indimellem er hans dispositioner meget underlige.

At blive ved med at anvende Poulsen og Kjær er grotesk de har ikke spillet stabilt i de seneste år og Kjær har reelt haft en negativ udvikling siden han forlod italiensk fodbold.

Rommedahl, Niklas Pedersen, Poulsen og Kjær derudover ser jeg ikke hvordan en keeper der uge efter uge præsterer for sit hold skal sidde på bænken og se en moderat præsterende og middelmådig keeper kamp efter kamp... S. Andersen har aldrig været en klasse keeper og han har det altid med at ryge på bænken i de klubber han kommer til.

I kampen i dag så vi Kvist spille mere direkte end eller og indimellem kom der lidt mere fart over vores midtbane - men vi skal sgu løfte os meget hvis vi skal til VM.

Boilesen, Ankersen, Fischer, Braitwait, Okore og Cornelius er spillere som der er muligheder i - Casper Sloth tror jeg meget på og hvis en Lucas Andersen og Emil Højbjerg får spille tid i deres klubber så har vi nogle interessante emner.

MKD, Agger og Eriksen må vel betragtes som de nye nøgle spillere og jeg håber at spillere som Zimling og Leon A bliver mere fysisk stabile idet de også kan være bærende elementer på landsholdet de næste år.

Nå ja så glemte jeg lige Albæk Wink

Rasmus Falk fra OB burde søge mod hollansk fodbold - her ville han måske kunne tage det næste skridt op og udvikle sig lidt mere end i OB.

YNWA

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3014: 10 Sep 2013, 22:20 »

Synes det er lidt ærgerligt, at Braithwaite så tydeligt er bedst på venstrekanten, hvor også både Fischer og Krohn-Dehli er bedst. Så står vi med tre gode muligheder på samme plads, og mangler stadig en, der rigtig kan gøre en forskel på højrekanten... Måske man skulle prøve med Braithwaite på toppen? og Så Fischer og Krohn-Dehli på kanterne. Jeg er ikke så bekymret for at flytte Krohn-Dehli over på højrekanten, som kommentatorerne her til aften, som mente det ville ødelægge hans og Eriksens samspil. Man må dog trods alt formode, at Eriksen og Fischer kender hinandens løbemønstre væsentligt bedre.

Bille er i hvert fald ikke løsningen på toppen. Han havde et par ok aktioner i starten af kampen, men efter et kvarter til tyve minutter fumlede han med stort set alle boldberøringer, og fjumrede rundt ude på venstrekanten, og lagde nogle bolde ind i feltet, hvor der jo selvfølgelig ikke var nogen, da det var hans egen opgave... Så hellere Pedersen, som jeg synes folk er lidt for hårde ved. Bevares han havde en skidt kamp på Malta, men han har altså normalt nogle kvaliteter i sit spil (hovedspil og evnen til at holde i bolden, og lægge den af til sine medspillere), som kan bruges, når vi har nogle målsøgende spillere bagved.

Men mest ideelt ville selvfølgelig være, at få gang i Cornelius, Helenius eller Bendtner. Jeg kunne godt være lidt bange for, at Bendtner har sjoflet sit talent, til fordel for penge og bænkepladser i klubber der spiller Champions League. Men Cornelius og/eller Helenius kan forhåbentlig bide sig fast i deres klubber, og få gang i målscoringen. Sker det, er angrebsproblemet forhåbentlig løst. Makienok ser jeg ikke som nogen løsning, han kan vel allerhøjst blive en joker, der kan smides ind i de døende minutter af en kamp, hvor vi jagter en scoring.

Jeg er overbevist om, at målmandsvalget giver sig selv i løbet af et par måneder, Hvor Schmeichel er den eneste, der står regelmæssigt for sin klub. Stephan Andersen får sig spillet helt af holdet i Betis, og Jesper Hansen får sig aldrig spillet på holdet i Evian.

I forsvaret har aftenens kamp forhåbentlig vist, at Simon Kjær ikke er manden der skal spille ved siden af Agger. Han kunne måske bruges til at mandsopdække Balotelli, men det ville nok ikke være klogt, for nok får vi sat Balotelli ud af spillet, men det åbner bare for mange huller, for de andre dygtige offensive spillere, som Italienerne råder over. Så til den kamp ville jeg nok også satse på Agger og så enten Bjelland eller Okore.

Boilesen ligner bedste løsning på venstrebacken. Der skulle selvfølgelig heller ikke så meget til, men han ligner trods alt den bedste mand på den plads de seneste mange år.

Ankersen ligner også en god afløser for Jacobsen på højrebacken. Og som jeg har været inde på tidligere, så virker tidspunktet til at skifte også rigtigt, nu hvor vi ikke længere har brug for Jacobsens gode samspil med Rommedahl.

På midtbanen er det lidt bekymrende, at Zimling er så skrøbelig som han er. Han lader til at være den eneste, der kan løfte Kvists niveau til op over dumpekarakter. Leon Andreasen er god, men lader desværre ikke til også at gøre Kvist god, og det er der brug for, hvis han absolut skal spille, og det skal han jo åbenbart. Sloth tror jeg ikke er klar endnu, og så længe alternativerne spiller i bedre ligaer, ser jeg ham alligevel ikke rigtig som aktuel. Albæk kunne måske være en mulighed, hvis ikke han ryger af holdet i Reims, men må indrømme, at jeg kender for lidt til ham, til at kunne vurdere, om jeg synes han er den rigtige type.

Og så må man bare håbe, at Eriksen får godt med spilletid i Tottenham, og derigennem løfter niveauet en tand mere, men jeg bliver sgu altid lidt nervøs, når en af vores landsholdsspillere skifter klub (de som får spilletid i den klub de skifter væk fra forstås), det er desværre set før, at køberne får noget andet, end de lige havde regnet med, og det dermed ender med at gå ud over spilletiden. Omvendt kan det selvfølgelig i dette tilfælde også blive en bonus (hvis altså Eriksen får spilletiden) da vejen til spilletid er blevet kortere for Lucas Andersen i Ajax.

Sider: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010