Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1167 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
197
198
[
199
]
200
201
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 276151 gange)
iaurdae
Ynglingespiller
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #2970:
06 Sep 2013, 20:48 »
Hvor er det dejligt og se, at jeg ikke er den eneste der aldrig har set lyset i den mand. Jeg ville gerne se hvor dårligt de andre keepere gør det til landsholdssamlinger
ne siden det stadig er ham der står!
Our Honor Defend! We will fight to the end!
DeBuur
Manager
«
Svar #2971:
06 Sep 2013, 20:51 »
Nu må Morten Olsen sgu da tage Nicklas P ud han er sgu da en skændsel
Vi skal satse offensivt nu og Bille og Fischer skal på banen nu!
YNWA
bert0089
Førsteholdsspiller
«
Svar #2972:
06 Sep 2013, 20:53 »
Ud med Falk & Pedersen. Ind med 2 ud af følgende; Bille, Makienok, Fischer, Kronh-dehli...
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
FoxGe
Reserveholdsspiller
«
Svar #2973:
06 Sep 2013, 21:19 »
Drømme opstillingen er der jo "næsten", men der er bare nogle "bærende" positioner som vi ikke rigtig bruger de rigtige typer i
Hvis jeg måtte stille holdet skulle der hellere være som følgende:
Målmand: Kasper Schmeichel
Begrundelse: Simpelthen set for lidt af de andre, og vil foretrække at se ham vise sig frem da han har alderen til at kunne være sidste skanse længe.
Højre back: Peter Ankersen
Begrundelse: Synes som sådan ikke at Lars Jacobsen har spille sig af holdet, men ser ham bare alt for tit "rulle" bolden under foden, mens han trækker bagud. Peter Ankersen har derimod meget "drive" fremad som kunne hjælpe mod Malta ( ved godt at han måske ville være en svækkelse til defensiven)
Højre midtstopper: Jores Okore
Begrundelse: Simon Kjær vil så gerne følge manden og gøre arbejdet færdig når hans direkte modstander har rykken til ham, men alt for tit spiller de den så bare til siden og han efterlade et kæmpe hul, Okore derimod virker til at have fundet sig godt til rette i BPL, og virker for mig naturlig som "erstatning" for Simon Kjær.
Venstre midtstopper: Daniel Agger
Begrundelse: Mangler nok ikke
Venstre back: Nicolai Boilesen
Begrundelse: Har vi andre muligheder? + han gør det helt godt.
Centralmidt højre: Leon Andreasen
Begrundelse: Han arbejder bare så godt fremad, og som man kan se harmonerer han bare godt med resten.
Centralmidt vestre: William Kvist
Begrundelse: Han arbejder godt defensivt men slår for tit en bolden for meget til siderne, hårdt presset af Sloth
Offensiv midt: CHRISTIAN ERIKSEN
Begrundelse: Hvis i ser kampen kan i se hvor godt han lige klarer sig med en "nælle", et træk forbi målmanden, også lidt held med at afslutningen der tager overliggeren rammer en malta spiller, men ellers er han jo dejlig at se når han er i hopla
Venstre kant: Victor Fischer / Michael Krohn Dehli
Begrundelse: Victor udfordrer tit og det er da tit spiller vi elsker at se spille, dog er han ikke god til at komme med hjem og han burde nogle gange aflevere noget mere. Michael Krohn Dehli spiller godt sammen med folket, tænker måske lige en tand længere, prøver at komme fremad og lave fremadrettet afleveringer, men det forbliver tit noget normalt, ikke sååååå meget over middel.
Højre kant: Martin Braithwaite
Begrundelse: Han spiller godt, tør udfordre, har selvtilliden som han har taget med fra Frankrig.
Angriber: Puha.....
Begrundelse: Kan ikke rigtig se hvem der skulle gøre sig gældende, vi kunne godt bruge en spiller med Thomas Dalgaards målscoringsevner ( bare være der når det gælder om at prikke den ind), men ville ikke udtage ham kun pga. det, mit enkelte svar ville nok være.... BENDTNER TAG DIG SAMMEN OG KOM TILBAGE!!!!
Vil da gerne høre andre folks mening til min opstilling
bert0089
Førsteholdsspiller
«
Svar #2974:
06 Sep 2013, 21:53 »
Citat af: FoxGe 06 Sep 2013, 21:19
Drømme opstillingen er der jo "næsten", men der er bare nogle "bærende" positioner som vi ikke rigtig bruger de rigtige typer i
Hvis jeg måtte stille holdet skulle der hellere være som følgende:
Målmand: Kasper Schmeichel
Begrundelse: Simpelthen set for lidt af de andre, og vil foretrække at se ham vise sig frem da han har alderen til at kunne være sidste skanse længe.
Højre back: Peter Ankersen
Begrundelse: Synes som sådan ikke at Lars Jacobsen har spille sig af holdet, men ser ham bare alt for tit "rulle" bolden under foden, mens han trækker bagud. Peter Ankersen har derimod meget "drive" fremad som kunne hjælpe mod Malta ( ved godt at han måske ville være en svækkelse til defensiven)
Højre midtstopper: Jores Okore
Begrundelse: Simon Kjær vil så gerne følge manden og gøre arbejdet færdig når hans direkte modstander har rykken til ham, men alt for tit spiller de den så bare til siden og han efterlade et kæmpe hul, Okore derimod virker til at have fundet sig godt til rette i BPL, og virker for mig naturlig som "erstatning" for Simon Kjær.
Venstre midtstopper: Daniel Agger
Begrundelse: Mangler nok ikke
Venstre back: Nicolai Boilesen
Begrundelse: Har vi andre muligheder? + han gør det helt godt.
Centralmidt højre: Leon Andreasen
Begrundelse: Han arbejder bare så godt fremad, og som man kan se harmonerer han bare godt med resten.
Centralmidt vestre: William Kvist
Begrundelse: Han arbejder godt defensivt men slår for tit en bolden for meget til siderne, hårdt presset af Sloth
Offensiv midt: CHRISTIAN ERIKSEN
Begrundelse: Hvis i ser kampen kan i se hvor godt han lige klarer sig med en "nælle", et træk forbi målmanden, også lidt held med at afslutningen der tager overliggeren rammer en malta spiller, men ellers er han jo dejlig at se når han er i hopla
Venstre kant: Victor Fischer / Michael Krohn Dehli
Begrundelse: Victor udfordrer tit og det er da tit spiller vi elsker at se spille, dog er han ikke god til at komme med hjem og han burde nogle gange aflevere noget mere. Michael Krohn Dehli spiller godt sammen med folket, tænker måske lige en tand længere, prøver at komme fremad og lave fremadrettet afleveringer, men det forbliver tit noget normalt, ikke sååååå meget over middel.
Højre kant: Martin Braithwaite
Begrundelse: Han spiller godt, tør udfordre, har selvtilliden som han har taget med fra Frankrig.
Angriber: Puha.....
Begrundelse: Kan ikke rigtig se hvem der skulle gøre sig gældende, vi kunne godt bruge en spiller med Thomas Dalgaards målscoringsevner ( bare være der når det gælder om at prikke den ind), men ville ikke udtage ham kun pga. det, mit enkelte svar ville nok være.... BENDTNER TAG DIG SAMMEN OG KOM TILBAGE!!!!
Vil da gerne høre andre folks mening til min opstilling
Meget enig i meget af det du siger. Jeg ville bare foretrække en flad 4-3-3. For vi ser at Eriksen er MEGET bedre når har pladsen og tilladelsen til at gå lidt længere ned i banen og fører bolden frem.
Min foretrukne start 11'er ville være Schmeichel;Ankersen, Okore, Agger, Boilesen; XXX, Kvist, Eriksen; Braithwaite, Bendtner, Krohn-dehile. Jeg har valgt at skrive XXX da jeg ikke er sikker på hvem jeg foretrækker på denne plads. Jeg ser Schöne, Andreassen og Zimling som meget jævnbyrdige, og kan alle tre gå ind på den plads og præstere.
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
FoxGe
Reserveholdsspiller
«
Svar #2975:
06 Sep 2013, 21:57 »
Ja kan sagtens forstå du skriver XXX til den plads, men Leon har efter min mening ikke spillet sig af holdet, men hvis vi kunne finde en yngre afløser som kunne klare det så godt som ham så ville jeg da ikke have noget imod at bytte ham ud
Svendsen89
Ynglingespiller
«
Svar #2976:
06 Sep 2013, 21:58 »
Hold nu op hvor er Simon Kjær dog piv ringe i dag - præcis som han har været igennem en række kampe efterhånden. Jores Okore må virkelig ånde ham i nakken som starter på den CB position...
Sterling
Juniorspiller
«
Svar #2977:
06 Sep 2013, 22:18 »
Hvor er det dog en alibi midtbane.. tænk at man ikke tør tage nogle chancer mod en mandskab som Malta! Fatter ikke man kan mene, at Eriksen er dagens bedste med 2-3 gode offensive aktioner mod et hold som Malta.. er rystet!
Newton Heath
Manager
«
Svar #2978:
07 Sep 2013, 11:06 »
Ækel præstation igår, og tydeligvis et mandskab, der er fuldstændigt drænet for selvtillid. 2-1 på Malta, og endda en anelse ufortjent, var hvad det kunne blive til, og efter at have set kampen, så kan man ikke lade være med at føle, at der er mange af vores spillere, der bare ikke har niveauet til landsholdet.
Stephan Andersen, bevares, han er en udmærket keeper, men nogengange så laver han nogle mærkelige fejl. Derudover har vi den bedste keeper i The Championship, fast mand hos Leicester, og jagtet af flere PL-klubber i Kasper Schmeichel, men han får ikke chancen? Han må virkelig stå som en brækket arm til landsholdstræninger
ne, siden det stadig er Andersen, der sidder sikkert på pladsen.
Simon Kjær er jo også forfærdelig. Det er sjovt med ham, fordi nogle gange, så spiller han super gode kampe, hans diagonalbolde lykkedes, han får vundet sine dueller, og han står stærkt, men alt alt alt for ofte, så sejler han rundt, og spiller på et niveau, der end ikke er 1. divisionen værdig. Hans positionering er forfærdelig, afleveringer over to-tre meter rammer han forbi, og han satser alt for meget, i stedet for bare at holde hovedet koldt. Han må efterhånden have fået chancer nok, og jeg håber snart, at vi kan få Jores Okore eller bare en anden spiller ind, for hold da Magnus, hvor er jeg træt af Kjær.
Lars Jacobsen har uden tvivl også set sine bedste år, og det er tydeligt, at karrieren er ramt efteråret. Han er bestemt ikke en af de dårligste på holdet, og hans rutine er selvfølgelig stadig værdifuld, mens han gør det udmærket defensivt, men når man har en mand, der sprudler af selvtillid, og har noget at have det det i, som Peter Ankersen, så fatter jeg ikke, at han ikke skal have chancen i sådan en kamp, hvor vi skal frem over stepperne, for at presse malteserne. Jeg har intet imod Jacobsen, for han er en ganske fin højreback, og har tjent landsholdet godt i mange år, men tiden må snart være kommet til at give faklen videre, og i Peter Ankersen har vi en spiller, der i allerhøjeste grad er klar til at tage opgaven på sig.
William Kvist er et andet kritikpunkt, for jeg mindes ikke hvornår jeg sidst så den mand lave en aflevering frem i banen. Det er godt at have en type som ham på banen, men det nytter jo ikke noget, når han end ikke på Malta formår at kigge frem ad banen, i stedet for konsekvent at trille bolden ud til vores backs, eller tilbage til Andersen, som så får besked på at give den en på hatten. Kvist har ikke spillet meget i lang tid, og måske er det noget han lider under, men hvis ikke snart der er en, som fortæller manden, at det er tilladt at spille bolden fremad også, så må han ud og få splinter i røven på bænken. Desuden ser han generelt noget rusten ud med bolden, selvom det selvfølgelig aldrig har været hans store force. Han skal være glad for, at vi ikke har meget bedre spillere på hans position, for ellers havde han ikke være i startformationen.
Sidst men ikke mindst, så bliver jeg simpelthen lige nødt til at kommentere på Nicklas Pedersen. Jeg har ikke nogen anelse om, hvorvidt han laver kasser i det belgiske, men jeg regner ikke med at han smadrer 40 kasser i nettet hver sæson, og jeg kan simpelthen ikke se, hvordan den mand skal få lavet flere mål på landsholdet, for er du vimmersvej, hvor er han dog ufarlig. Han er så passiv, tager ikke nogen brugbare løb, og formår i fucking 90 minutter, hvilket stadig er at mysterie, at han fik så meget, at gemme sig fuldstændigt væk, og ikke én gang være en trussel. Vi har mange middelmådige angribere, men der er fandeme ingen grund til at smide en mand som Nicklas Pedersen på holdet, så kunne han lige så godt bare smide Makienok ind. Jeg ved godt at Bendtner er væk, og Cornelius var skadet, og måske også Helenius også(?), men så få dog for helvede Nicki Bille, Mads Junker eller Thomas Dalgaard derind i stedet for, det kan umuligt blive værre end Nicklas Pedersen.
Vi skal møde Armenien på tirsdag, og det er svært at vurdere hvad det kræver af os, for mens Armenien tog i PARKEN og pulede os, samtidigt med, at de også vandt i Tjekkiet, så formåede de ligeledes at tabe hjemme til Malta. Det er et mærkeligt hold, men jeg har en fornemmelse af, at vi får ørene i maskinen, hvis ikke vi forbedrer os væsentligt fra igår. Sådan som vores defensiv har præsteret på det seneste, så bliver det ikke sjovt at få Mhktaryan(stav) og Movsisyan imod sig. Jeg håber vi stiller op i følgende formation på tirsdag:
Schmeichel; Ankersen, Okore, Agger, Boilesen; Kvist, Leon, Eriksen; Braithwaite, Krohn-Dehli; Bille
Jeg ved godt, at det er mange ændringer at lave på en kamp, og det kommer selvfølgelig på ingen måde til at ske, og det bliver med stor sandsynlighed de samme elleve, som der startede på Malta, men det kan umuligt blive dårligere, og havde jeg været landstræner, var de ovenstående elleve gået på banen i Armenien på tirsdag.
plutonium
Manager
«
Svar #2979:
07 Sep 2013, 11:19 »
Angående Kjær, så er det egentlig meget enkelt. Han er en verdensklasse mandsopdækker, men ikke mere end middelmådig i et zoneforsvar. Hver gang han er blevet bedt om at neutralisere en modspiller, da han var i Italien, så har han løst opgaven flot. Det samme gælder faktisk landsholdet, hvor jeg mindes at han lukkede Zlatan ned i en hel kamp. Men problemet er, at lige så snart han skal placere sig i forhold til sine medspillere, så går det galt. Han har slet ikke spilforståelse nok til at lukke huller i et forsvar og læser slet ikke modspillernes dybdeløb godt nok til at han har noget at gøre på landsholdet.
Men fx mod Armenien ville det måske ikke være en dum ide at smide ham på ham deres offensive midtbanespiller (kan ikke huske navnet), for så kan vi da få lukket deres primære offensive drivkraft ned.
Jeg kender også en pige, der er i familie med Simon Kjær, og hun siger at han er noget af det mest uintelligente og langsomme man overhovedet kan forestille sig. Det er ikke fordi det går hurtigt inde under den blonde paryk, men han er til gengæld god til at tage imod en ordre, hvilket måske også forklarer det jeg ellers skriver her i indlægget.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Gungner
Gæst
«
Svar #2980:
07 Sep 2013, 18:37 »
Nicklas Pedersen er blevet skadet og kan ikke spille mod Armenien... Yes!!
Korzika
Gæst
«
Svar #2981:
08 Sep 2013, 09:55 »
Super godt indlæg, Newton! Er fuldstændig enig.
Hvis jeg skal tilføje noget, så kunne det være fedt at se Mads Albæk. Har vist tilspillet sig en startplads i Reims og Ligue 1. Han har godt nok kun spillet en god kamp og derefter to middelmådige, men modsat William Kvist, så er han en god boldspiller, der i højere grad kan diktere spillet og tempoet. Så hvis jeg kunne bestemme, vil jeg nok give ham en chance på landsholdet.
EDIT:
Vi har sgu da også Schöne, som jeg faktisk hellere vil se end Albæk. Begriber simpelthen ikke, hvorfor MO ikke giver Schöne mere tillid.
«
Seneste Redigering: 08 Sep 2013, 09:57 af Korzika
»
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2982:
08 Sep 2013, 22:19 »
Stephan Andersen skal samme vej på landsholdet, som han som regel kommer på sine klubhold, nemlig ud på bænken. Der er en grund til at han spiller sig af i sine klubber, han er bare ikke god nok. Pt er Schmeichel nok det bedste bud på en nogenlunde landsholdsmålmand.
Kjær kunne, som Plutonium er inde på, bruges til at mandsopdække en farlig spiller, ellers har han ikke noget at gøre i startopstillingen, med det niveau han præsterer. Synes dog ikke vi kan tillade os, at sætte ham til på en mandsopdækning, når vi spiller med et 4 mands forsvar. Så med mindre vi går over til det 3 mands forsvar, jeg tidligere har argumenteret for, så mener jeg ikke han har noget at gøre i startopstillingen. Lad os få Okore spillet ind som fast mand i det forsvar. Han spiller i en bedre liga, og lader til at være vokset med opgaven. Mener i øvrigt han ville supplere Agger godt.
Jacobsen og Rommedahl havde et rigtigt godt samarbejde på højrekanten. Derfor ville det måske også være naturligt, nu hvor det endelig ser ud til vi har fundet et alternativ til Rommedahl, at skifte Jacobsen ud, frem for at spille ham sammen med en ny højrekant, for så derefter at skifte ham, når han alligevel stopper... Det virker specielt oplagt, når der nu står et oplagt alternativ klar.
Kvist har jeg aldrig set noget lys i. Manden er og bliver en boldflytter, der er fuldstændig blind for de medspillere, der befinder sig bare en meter længere fremme ad banen end han selv. Jeg kunne godt se ideen i en flad 3 mands midtbane, med Eriksen i en Pirlo agtig rolle, som jeg umiddelbart mener han ville passe meget bedre i, end til den offensive midtbane. Jeg kunne godt tænke mig at have ham flankeret af et par tovejsspillere som eksempelvis Zimling og Andreasen. Det ville også gøre os knapt så sårbare overfor skader på midtbanen, da disse bedre kan erstattes, eksempelvis med Schøne, eller nogle af de andre der har været nævnt.
Med Fischer og Braithwaite på kanterne, synes jeg egentlig godt Pedersen kan forsvares i angrebet, bare han gør lidt mere af det han er god til (modtage bolden og holde lidt på den), end han gjorde mod Malta. Skal Krohn-Dehli spille kanten, er vi nødt til at bruge en angriber der selv kan score mål. Så længe vi ikke rigtig har nogen af den slags, kan jeg ikke rigtig se nogen vej udenom Fischer og Braithwaite på kanterne.
Risom
Manager
«
Svar #2983:
09 Sep 2013, 04:45 »
Helt enig med de fleste af jer i, at der skal udskiftes lidt i startopstillingen. Okore i stedet for Kjær samt Schmeichel i stedet for S. Andersen ser jeg som det vigtigste. Jeg ser også et godt samarbejde mellem Agger og Okore, så der vil vi stå stærkt fremover.
Men de kommende år skal nok blive spændende for det danske landshold. Unge kræfter står på spring, og talentmassen ser jeg værende stor. Forhåbentligt kan der snart komme flere chancer for yngre spillere, så vi kan være klar til at kvalificere os til kommende slutrunder!
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Strandby
Landsholdsspiller
«
Svar #2984:
09 Sep 2013, 10:22 »
Er jeg den eneste der ser Delaney, og Albæk på landsholdet?
Evt. så lad os få Pierre Højbjerg ind?? - Ved godt han er meget meget ung og ikke har så stor erfaring, men han får jo ikke erfaringen ved ikke at spille?
Han kunne ligeså godt komme op og snuse til holdet??
Bare min optik, da jeg elsker unge spillers gå på mod..
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
Sider:
1
...
197
198
[
199
]
200
201
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »