home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1219 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 3 yndlingsspillere
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Top 3 yndlingsspillere  (Læst 22991 gange)
bachpoulsen
Førsteholdsspiller

Sv: Top 3 yndlinsspiller
« Svar #210: 29 Maj 2008, 00:04 »

1: Rafael van der Vaart - Jeg elsker den mand. han kan skabe store resultater for et hold. bare se på HSV
2: Ryan Giggs - Han er et stort symbol hvad der angår loyalitet. Han har kamprekorden i United, og har masser rutine, og en mand man altid ved at han gør det godt
3: Thomas Agutinussen - En af de bedste spillere i SAS-ligaen efter min mening. Han rydder alt op, og han har været utrolig vigtig for AaB i år. Jeg er osse utrolig glad fir at han har forlænget kontrakten med AaB

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #211: 30 Maj 2008, 21:39 »

1. Fernando Torres - er og bliver den mest geniale angriber, hvad kan den mand ikk ? (udover at scorer på udebane Peace)
2. Luis Garcia - Den mand er fantastisk. Dette er mest bedømt ud for hans Liverpool tid, hvorfor skulle du slippe ham Rafa ?
3. Wesley Sneijder - Ham kan man ikk komme uden om, kreatør, fighter, og selv målfartig med et spark, som selv Beckham er imponeret af Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #212: 09 Aug 2008, 01:04 »

Nu tror jeg jeg vil være lidt mere nostalgisk!

1. Vicente Rodriguez:
Den mand var en vigtig faktor i min startende kærlighed for Valencia Club de Futbol. Gudsbenået boldspiller, han har et kanon spark, slår gude indlæg, og løber sgu rimelig hurtigt. Den sæson jeg fik øjnene op for Valencia, 2003/2004, scorede Vicente sindsygt mange mål, kig eventuelt i min signatur, for at se en video, fra den sæson. Desuden er han Valencianista helt ind i hjertet, han er født i byen, og i hele sin store periode, har har spillet for Valencia. Han har afslået tilbud fra Chelsea, som kunne give ham langt flere penge, så han kunne blive i Valencia. Desværre har han været ekstremt skadesplaget, og det har spændt ben for, at han kunne blive en af de bedste i verdenen. I den der video jeg har i min signatur, starter filmen, med et billede af en meget lille Vicente, med en Valencia trøje på. Nice.

2. Santiago Cañizares:
Santiago er ikke ligefrem en Valencia dreng, faktisk er han fra hovedstaden, Madrid. Men Valencia gjorde sig et røverkøb i 2000, da reserven i Real Madrid, Santiago Cañizares, ville væk. Her fik Valencia en af klubbens mest elskede spillere igennem tiderne, og en meget farverige person. Cañi er meget karrekteristisk, med sin helt blonde hårpragt, som mange genkender ham ved. En målmand, der har stået ekstremt stabilt på Mestalla, i otte fremragende sæsoner. Min all-time favoritmålmand, især husker jeg, jeg tror det var i 2006, hvor vi mødte Real madrid hjemme. Den står 0-0, men i overtiden får Real Madrid straffe. Ronaldo sparker, men Santiago redder fænemonalt en uafgjort hjem, lige da jeg troede vi var fortabte. Mere uhledigt var det, da han knuste en parfumeflaske, og skar sig i foden, et par dage før VM 2002, og derfor ikke kom med.

3. Pedro Pauleta:
Ligesom Vicente, var han en af frontfigurene, da jeg begyndte at interessere mig for Paris Saint-Germain. Pedro Pauleta er en mand, som altid har leveret, blandt ekstremt mange flop i den smukke Pariser trøje. Han har altid leveret målene, og hjulpet holdet, med sin enorme rutine, og sine stærke lederegenskaber. Paris Saint-Germain havde, om nogen, og jeg er enig, prøvet at rykke ned i Ligue 2 nu, hvis ikke Pauleta i hver sæson (ok, i hans sidste sæson lavede han kun otte mål) havde holdt et stabilt målsnit. Det var helt fortjent, at Pedro Miguel Pauleta fik den fremragende, og for hans eget vedkommende tårevædede afsked, da han er en sand legende i Paris. Smut eventuelt forbi YouTube, og led efter nogen videoer om hans afsked i Maj 2008.

SoAP
Gæst

« Svar #213: 09 Aug 2008, 01:26 »

1. Diego Ribas da Cunha
Den mand er bare genial.  Hans overblik, teknik og målfarlighed. Et hvert hold kunne bruge ham
Heldigvis så afviser han en masse rygter omkring et snarligt skifte, det mere ironiske er, at mange af rygter startes af hans far. funny

2. Philip Lahm
Han er efter min mening den bedste venstre back i verden. God både offensivt of defensivt. Cool

3. Daniel Agger
Lidt dansk er man vel alt tid, og så når man har sådan en klasse forsvarspiller  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #214: 09 Aug 2008, 01:28 »

Da jeg er keeper kommer her tre målmænd Cool

1. Artur Boruc

Mit ultimative idol, og efter min mening verdens beste målmand... Han har ingen svagheder... Sindsyge reflekser, gode udspark, hamrende sikker i alt hvad han foretager sig, koster aldrig mål, og redder gang på gang sit hold...

Og så er jeg dybt forelsket i hans karisma, og autouritet  Kys... Han har bare så vanvittig høj klasse Thumbs Up

2. Stephan Andersen

Har altid haft vores 1 keeper som favorit... Også her... Syntes han har udviklet sig til at blive en klassekeeper, der meget sjældent laver fejl... Hans udspark er vildt lange, og han er blevet god til at holde fast i bolden...
Føler mig meget sikker med ham nede bagved, og så er han virkelig god til at lokke angriberne... Noget man sjældent ser hos en målmand i dag Thumbs Up

3. Karim zaza...

Her vil folk nok tænke what Grin.... Men det hænger sammen med dengang hvor han var 1 keeper hos os... Han var simpelthen så genial...En KLASSE målmand uden lige, der kun manlede lidt i feltet... Han har reddet os mange stjernestunder i Brøndby, og skylder ham alt muligt tak for det...

Plus at jeg i dag virkelig misunder hans rolige facon... Specielt når han får den i fødderne... Selvom det er umuligt vil han altid spille den kort aflevering... Noget jeg selv prøver at efterligne meget... i hvert fald den rolige stil Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #215: 09 Aug 2008, 01:33 »

Mine ynglings spillere kommer her  Cool

1. TOBIAS LINDEROTH!
Uden tvivl min ynglings spiller. Hans fighter hjerte og afleveringerne ligger perfekt. Selvom han ikke er særlig høj kan han følge med. Han minder lidt om mig Smiley

2. Torres
Fantastisk angriber og sparke teknik.

3. Steven Gerrard og Del Piero
Hvad er der at sige? De to er og bliver geniale!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #216: 09 Aug 2008, 01:35 »

Da jeg er keeper kommer her tre målmænd Cool

1. Artur Boruc

Mit ultimative idol, og efter min mening verdens beste målmand... Han har ingen svagheder... Sindsyge reflekser, gode udspark, hamrende sikker i alt hvad han foretager sig, koster aldrig mål, og redder gang på gang sit hold...

Og så er jeg dybt forelsket i hans karisma, og autouritet  Kys... Han har bare så vanvittig høj klasse Thumbs Up

2. Stephan Andersen

Har altid haft vores 1 keeper som favorit... Også her... Syntes han har udviklet sig til at blive en klassekeeper, der meget sjældent laver fejl... Hans udspark er vildt lange, og han er blevet god til at holde fast i bolden...
Føler mig meget sikker med ham nede bagved, og så er han virkelig god til at lokke angriberne... Noget man sjældent ser hos en målmand i dag Thumbs Up

3. Karim zaza...

Her vil folk nok tænke what Grin.... Men det hænger sammen med dengang hvor han var 1 keeper hos os... Han var simpelthen så genial...En KLASSE målmand uden lige, der kun manlede lidt i feltet... Han har reddet os mange stjernestunder i Brøndby, og skylder ham alt muligt tak for det...

Plus at jeg i dag virkelig misunder hans rolige facon... Specielt når han får den i fødderne... Selvom det er umuligt vil han altid spille den kort aflevering... Noget jeg selv prøver at efterligne meget... i hvert fald den rolige stil Thumbs Up
Vi glemmer aldrig da Karim sendte Schalke ud! Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #217: 09 Aug 2008, 01:35 »

Dejligt at se, at folk endelig begynder med nogen gode begrundelser for deres valg, da det har været en mangelvare i denne tråd! Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #218: 09 Aug 2008, 01:51 »

Vi glemmer aldrig da Karim sendte Schalke ud! Cool

Never fucking ever... Hold kæft jeg har aldrig været så nervøs Grin Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yoggidk
Gæst

« Svar #219: 09 Aug 2008, 01:56 »

1: Caca har jeg altid haft tiltro til at ville slå til, og nu gør han det så, hvilket ikke får mig til mindre at holde af ham :$

2: Sneijder er også noget specielt, hans overskud på banen er suverænt, og han sparketeknik, wow!

3: Augu er en sand leder, fighter og en man vil elske som AaB fan!

plutonium
Manager

« Svar #220: 09 Aug 2008, 01:58 »

1) William Kvist
Min ubestridte favorit spiller. Kan ikke rigtig begrunde det med andet end, at jeg godt kan lide en spiller, der virker som om han har noget mellem ørene. Derudover kan jeg så generelt godt lide spillere der fighter for holdet, og det synes jeg også Kvist er garant for. Og så er hans generelle niveau højt, uden de store svagheder i spillets facetter (staves?)

2) Steven Gerrard
Selvom jeg er Man Utd fan, så er jeg fuldstændig solgt til Gerrard. Han er en fighter, der i dén grad udviser hjerte for sin klub. Han fighter for holdet, og ikke for sig selv. Og så er hans langskud fabelagtige. Hans tilstedeværelse på banen giver en ro for hans medspillere, og det er med til at gøre ham så god, i mine øjne.

3) Den her kan jeg ikke beslutte mig for, hvem skal have. Der er et bredt felt, bestående af Paolo Maldini, Buffon, Del Piero, Casillas, Kaka, Giggs, Jesper Christiansen, Libor Sionko og jeg kunne blive ved

Der er så mange spillere jeg synes gør et fantastisk stykke arbejde, og jeg beundrer dem for deres evner på banen. Til gengæld er der ikke mange af de tekniske vidundere jeg har som favoritter.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

-LFC-
Manager

« Svar #221: 09 Aug 2008, 02:07 »

Never fucking ever... Hold kæft jeg har aldrig været så nervøs Grin Opstemt
Me too. Hold kæft jeg sov godt den nat. Cool

Zone 43
Manager

« Svar #222: 09 Aug 2008, 02:35 »

1. PerPer/Alex Del Piero/Raúl
Den er svær her, da de har det til fælles, at have spillet hele deres liv (mere eller mindre) i hhv. Brøndby, Juventus og Real Madrid, som jeg er tilhænger af. Når Alex og Raúl takker af fælder jeg nok en tåre, ligesom jeg var ved i kampen mod Deportivo, da PerPer blev skiftet ud. Spillere som vælger med hjertet fremfor pengepungen ftw! Thumbs Up

2. Peguero 'Haiti' Jean-Philippe
Det hele startede med et spil FM05 (eller også var det 06), hvor han og Omar Cunningham dannende min angrebsduo hos Rapids. Som med så mange andre spillere, så tjekker jeg gerne spilleren på nettet med klip, info osv., og efter kort tid kunne han skrives på min liste. Tbh., så blev jeg en smule ked af det, da han tog til NYRB, men da han kom til Brøndby kan i vel forestille jer, hvordan jeg har reageret.. Ærgeligt, at han kunne nåede 4 kampe. Skuffet

3. Sneijder/Diego
Jeg elsker typer som disse to, som kan afgøre en kamp på egen hånd, selv på en dårlig dag. At jeg har skrevet de to skyldes, at de er voldsom populære hos undertegnede, da de optræder for to af mine favorithold Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kasperbp12
Manager

« Svar #223: 09 Aug 2008, 12:57 »

1. Arek Onyszko da jeg elsker ham fordi jeg er OB fan og så står han rigtig godt og så er han flink.
2. John Terry da jeg selv er forsvarsspiller og så elsker jeg hans hovedstøds evner og så spiller han for Chelsea der er min yndlingsklub i England.
3. Eric Djemba Djemba da jeg elsker hans teknik og så er han OB spiller.

dasmessi
Gæst

« Svar #224: 24 Aug 2008, 18:41 »

1. Zlatan Ibrahimovic - elsker hans teknik og effektivitet foran mål.
2. Emmanuel Adebayor - han er simpelthen bare en verdensklasse for sig i hovedspillet
3. Robinho - teknikken. intet andet!

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010