home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 149265 gange)
Legenden
Manager

Sv: Styrketræning
« Svar #645: 04 Jan 2012, 23:31 »

Hvis det er lette kalorier, du vil have, så er det bare at tage hul på sødmælken. Thumbs Up

Blev faktisk selv overrasket over, hvor mange kalorier der er i. Dejlig nemt.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 23:38 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #646: 04 Jan 2012, 23:32 »

Hvis det er lette kalorier, du vil have, så er det bare at tage hul på sødmælken. Thumbs Up

TØØØØØØØØØØØØØØØØØM DEEEEEEEEEEEEEN!!

Legenden
Manager

« Svar #647: 04 Jan 2012, 23:44 »

Nemlig!!!½½11! ;-)

Udover det: en snack i form af nødder er også godt. Tror vidst der er noget med 5-600 kcal. pr. 100 gram. cashew nødder. Det er sgu fint. Personligt spiste jeg meget mandler i en periode, gør det også lidt nu, men de er sgu dyre de sataner i forhold til, hvor mange man spiser.

Ellers så find noget peanutbutter og æd det.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 23:47 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Lavezzi
Gæst

« Svar #648: 04 Jan 2012, 23:46 »

Nemlig!!!½½11! ;-)

Udover det: en snack i form af nødder er også godt. Tror vidst der er noget med 5-600 kcal. pr. 100 gram. cashew nødder. Det er sgu fint. Personligt spiste jeg meget mandler i en periode, gør det også lidt nu, men de er sgu dyre de sataner i forhold til, hvor mange man spiser.
Habibo, du er nødt til at betale prisen, hvis du vil straffe så meget jern som du straffer. Ud og køb dyre mandler.

Legenden
Manager

« Svar #649: 04 Jan 2012, 23:49 »

Habibi, det går ikke. Hvis jeg også skal have råd til min bling. Men her efter jul har vi en masse mandler tilbage!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #650: 05 Jan 2012, 00:29 »

Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man indtager mange kalorier på 'lette' måder?
Sagen er nemlig den, at jeg styrketræner en del, men jeg synes resultaterne kommer for langsomt. Jeg har en ret god ide om, at det skyldes at jeg indtager for lidt kalorier. Jeg spiller håndbold fem gange om ugen, samt tre gange styrketræning, så min kalorieafbrænding er utrolig høj. Jeg har fået foreslået proteinpulver, men jeg ved ikke om det er sagen. Jeg spiser så meget jeg kan, men jeg afbrænder stadig flere kalorier end jeg indtager.

Men det ville være super, hvis en kunne hjælpe lidt, jeg er interesseret i alle råd Smiley

Jeg ville helt klart fokusere på væskeindtag først og fremmest. Jeg drikker altid en liter kakao efter træning, som en improviseret gang energi og protein. Det er 600 hurtige kcal. Drikker du meget juice, kakao og mælk kan det nemt være en forskel på op i mod 1000 kcal om dagen ift. hvis du drak meget vand. Derudover forsøger jeg at være opmærksom på mit energiindtag, sørge for at hvis mine måltider er energifattige får jeg lidt ekstra ind udover det, og jeg spiser i det hele taget så meget jeg kan. Derudover er jeg svært slikglad, det er selvfølgelig ikke optimalt, men især kakao og kage er voldsomt kalorietungt, og så kommer der i det mindste noget positivt med de resterende negative effekter på helbredet.

Vil du virkelig tage på, så drik 2-3 liter sødmælk om dagen, især efter du har spist, det er nok den mest sikre vej til at tage på.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Altid FCK
Manager

« Svar #651: 05 Jan 2012, 00:59 »

Der er 400 kcal. pr. 100 gram proteinpulver. Og hvis du indtager de 100 gram, har du "næsten" opnået dit daglige proteinindtag. Så det kan da være et udmærket alternativ, men hvis du allerede får nok protein gennem normalt mad, er det jo i og for sig ligegyldigt. Så kan du lige så godt finde noget andet, der nok kan gøres billige, hvis det kan findes i fryseren eller køleskabet derhjemme for mors og fars penge. Peace

Hvad spiser du f.eks. til morgenmad? Smiley

Det er nemlig også det der er problemet. Jeg indtager i forvejen ret meget protein.
Til morgenmad spiser jeg havregryn, og sørger generelt for at spise så mange mellemmåltider som muligt.

Så jeres råd er bare, at indtage så mange kalorietunge ting om dagen?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Legenden
Manager

« Svar #652: 05 Jan 2012, 07:28 »

Hvad består dine mellemmåltider af? Og i hvilke mængder. Ellers må du jo bare indtage din normale kost i større mængder.

Altid FCK
Manager

« Svar #653: 05 Jan 2012, 16:10 »

Hvad består dine mellemmåltider af? Og i hvilke mængder. Ellers må du jo bare indtage din normale kost i større mængder.

Primært rugbrød, tun og frugt Smiley

Legenden
Manager

« Svar #654: 05 Jan 2012, 16:21 »

Det lyder heller ikke som noget vildt kalorietungt noget...

Korzika
Gæst

« Svar #655: 05 Jan 2012, 16:28 »

Hvis du bare nogenlunde kan fordrage smagen af olivenolie, så er der i hvert fald tale om "lette" kalorier. Opstemt Omkring 800-900 kalorier pr 100 ml i sådan en flaske. Naturligvis indeholder det meget fedt, men det er umættet fedt, så det skal man ikke tænke så meget over.

Derudover kan det være en idé at lave en kostplan, hvor du bl.a. tæller kalorier og sørger for at få nok protein.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 16:35 af Korzika » Logged

Altid FCK
Manager

« Svar #656: 05 Jan 2012, 16:51 »

Hvis du bare nogenlunde kan fordrage smagen af olivenolie, så er der i hvert fald tale om "lette" kalorier. Opstemt Omkring 800-900 kalorier pr 100 ml i sådan en flaske. Naturligvis indeholder det meget fedt, men det er umættet fedt, så det skal man ikke tænke så meget over.

Derudover kan det være en idé at lave en kostplan, hvor du bl.a. tæller kalorier og sørger for at få nok protein.

Hvad ville du indtage det sammen med?

Korzika
Gæst

« Svar #657: 05 Jan 2012, 16:56 »

Hvad ville du indtage det sammen med?
Det kan være i en salat. Fx hvis i har fået noget med kylling dagen før, så kan man hælde en smule ned der. Du kan drikke det rent. Smager ikke godt, men man kan have noget vand stående ved siden af.. Du kan også putte det i en shake..

Men jeg vil anbefale kun at supplere med olivenolien på dage, hvor det ikke har været muligt at få nok kalorier gennem din kost. Smiley

EDIT:
Skal du endelig ud og købe noget olie, så har jeg hørt, at rapsolie skulle være mere smagsneutralt.

Altid FCK
Manager

« Svar #658: 05 Jan 2012, 17:05 »

Det kan være i en salat. Fx hvis i har fået noget med kylling dagen før, så kan man hælde en smule ned der. Du kan drikke det rent. Smager ikke godt, men man kan have noget vand stående ved siden af.. Du kan også putte det i en shake..

Men jeg vil anbefale kun at supplere med olivenolien på dage, hvor det ikke har været muligt at få nok kalorier gennem din kost. Smiley

EDIT:
Skal du endelig ud og købe noget olie, så har jeg hørt, at rapsolie skulle være mere smagsneutralt.

Okay, jeg må lige se på det. Heldigvis elsker jeg olivenolie, så jeg tror ikke det bliver det store problem at drikke det rent.
Tak for hjælpen Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #659: 05 Jan 2012, 17:16 »

Okay, jeg må lige se på det. Heldigvis elsker jeg olivenolie, så jeg tror ikke det bliver det store problem at drikke det rent.
Tak for hjælpen Smiley

Ellers er det jo perfekt til rigtig mange måltider. Med pasta, ris, oksekød osv. Smiley

Manchester United

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010