home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 148606 gange)
Gosser
Manager

Sv: Styrketræning
« Svar #105: 24 Maj 2008, 22:12 »

nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg hurtigst får smidt nogle overflødende kilo, og får lidt muskler (:

Løb, løb, løb Smiley Det er måden at forbrænde fedt på Tunge Du kunne måske melde dig til noget spinning, det er vidst også ret godt.

Muskler siger sig selv - der skal du finde et fitnesscenter at starte op i Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #106: 24 Maj 2008, 22:18 »

Så har jeg efter ca 2 års pause meldt mig ind i Equinox igen. Har ikke mistet helt vildt meget af min muskelmasse, men har har mine markeringer og musklerne er nok heller ikke helt så stærke mere Smiley

Så det bliver sjovt at skulle se store mig, ligge med 30-35 kg. på benchpress til at starte med igen Smiley

Er 200 cm og vejer pt 112 kg. Det vil sige ca. 10-15 kg for meget.

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

« Svar #107: 24 Maj 2008, 22:21 »

Rsaul @ som nævnt skal du løbe ja, men sørg for at drikke en masse grøn te også, det får din forbrændingsevne til at springe i vejret.. en 3-4 kopper om dagen, og så noget løb.. så du hurtig klar til stranden Wink og så få lavet et split program af en fitness instruktør i den lokale..

Gosser
Manager

« Svar #108: 24 Maj 2008, 22:25 »

Så det bliver sjovt at skulle se store mig, ligge med 30-35 kg. på benchpress til at starte med igen Smiley

Hvor meget tager du "normalt" i bænkpres? Der er fandeme nogle der er gale Shockeret

Rsaul
Gæst

« Svar #109: 24 Maj 2008, 22:26 »

taak for svarene drenge Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #110: 24 Maj 2008, 22:28 »

Hvor meget tager du "normalt" i bænkpres? Der er fandeme nogle der er gale Shockeret

Jeg tager ikke det helt vilde. Tror jeg kan klemme den op på 70 kg, når jeg engang når i topform. Men det er egentlig vigtigere for mig at kunne fuldføre mig program ordenligt. (Det er bliver som regel 4 sæt, med 8, 10, 12, 10 gentagelser).

Gosser
Manager

« Svar #111: 24 Maj 2008, 22:32 »

Jeg tager ikke det helt vilde. Tror jeg kan klemme den op på 70 kg, når jeg engang når i topform. Men det er egentlig vigtigere for mig at kunne fuldføre mig program ordenligt. (Det er bliver som regel 4 sæt, med 8, 10, 12, 10 gentagelser).

70 kg er også en del Tunge Jeg tager selv 10*6 med 40 kg.

Det er også sjovt at se de "hårde drenge", som smækker en hulens masse vægte på, og så tager få sæt med måske fem gentagelser, hvor de oven i købet har en gut til at hjælpe, med at løfte Tunge Men så længe de selv synes der er tough-guys  Rullende Øjne

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

« Svar #112: 24 Maj 2008, 22:34 »

de pumper jo bare gosser Smiley tror ikk det fordi de spiller hårde, eller jo der er nogle få fjolser iblandt, men dem får man sig jo bare en go griner over når de er gået hehe:)

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #113: 24 Maj 2008, 22:34 »

70 kg er også en del Tunge Jeg tager selv 10*6 med 40 kg.

Det er også sjovt at se de "hårde drenge", som smækker en hulens masse vægte på, og så tager få sæt med måske fem gentagelser, hvor de oven i købet har en gut til at hjælpe, med at løfte Tunge Men så længe de selv synes der er tough-guys  Rullende Øjne

Jeg ville heller ikke kunne tage min 4 sæt med 70 kg. Men jeg kan vel godt tage 10-15 gentagelser, men så kniber det med at lave alle 4 sæt.

Men jeg går ikke fandens meget om i kg, men mere om jeg kan tage min alle mine sæt korrekt - og kun være på grænsen til at "gå død" i dem.

Gosser
Manager

« Svar #114: 24 Maj 2008, 22:36 »

de pumper jo bare gosser Smiley tror ikk det fordi de spiller hårde, eller jo der er nogle få fjolser iblandt, men dem får man sig jo bare en go griner over når de er gået hehe:)

Præcis - og tro mig, det er dem der bare skal spille lidt hårde Wink

Ingen tvivl, der er skam nogle der er voldsomme til det pumperi Smiley

Men jeg går ikke fandens meget om i kg, men mere om jeg kan tage min alle mine sæt korrekt - og kun være på grænsen til at "gå død" i dem.

Helt enig, det samme gør jeg. Vil helt sikkert også hellere kunne klare alle mine sæt, med de forskellige ting. Man skal heller ikke køre sig selv 100% træt fra start Smiley Så får man ikke noget ud af det.
« Seneste Redigering: 24 Maj 2008, 22:38 af Gosser » Logged

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

« Svar #115: 24 Maj 2008, 22:41 »

Hehe det klasse med de gutter der, især hvis de liger laver prikken over i'et med en undertrøje og så går som om de har pumpet hele livet:D indvandrere er goe til det.. Smiley

og ja de rigtig store drenge der går til den, er ikke for sjov Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #116: 24 Maj 2008, 22:43 »

Hehe det klasse med de gutter der, især hvis de liger laver prikken over i'et med en undertrøje og så går som om de har pumpet hele livet:D indvandrere er goe til det.. Smiley

og ja de rigtig store drenge der går til den, er ikke for sjov Opstemt

Lol, det er ligepræcis dem med undertrøjerne og gangen! Grin

..og så skal de lige over til spejlene, for at se om håret sidder ordenligt, og og deres muskler er blevet bare en lille smule størrer.

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

« Svar #117: 24 Maj 2008, 22:45 »

ja den med musklerne er os go:) de tjekker kun armene os selvom de træner ben.. eller bryst Opstemt det underordnet heh

Gosser
Manager

« Svar #118: 24 Maj 2008, 22:46 »

Det er ikke engang løgn! Grin Haha, de typer er overalt.

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

« Svar #119: 24 Maj 2008, 22:47 »

og vi elsker dem Opstemt

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010