home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 148602 gange)
Dimma
Landsholdsspiller

Sv: Styrketræning
« Svar #135: 30 Jul 2008, 02:38 »

Hvis du vil tabe dig er det dumt at begynde i et center for at træne med håndvægte. Det får dig til at se bedre ud, men vægten daler ikke. Muskler vejer mere end fedt så vidt jeg ved..?

Når du kun er 14 år skal du heller ikke begynde at vægttræne, det er i hvert fald hvad jeg har fået at vide.

Men ting såsom at løbe og cykle er godt, faktisk lyder DimmaJr til at have styr på det Peace

Træner selv i et center og er blevet HOT!... eller ikke haha Grin

Tror ikke det vil skade ham at træne med vægte, der er jo intet galt i at have muskler  Smiley Men han skal nok fokusere på motionen. Det skal så også siges at der forbrændes også ved at styrketræne.

Tak for det. Min gode ven er også uddannet instruktør og er godt inde i kosten, samtidig med at han er min "mentor"  crazy

Men vil ikke give direkte råd, da jeg ikke er uddannet og kan komme til at skrive noget forkert..  Peace

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #136: 30 Jul 2008, 02:41 »

Tror ikke det vil skade ham at træne med vægte, der er jo intet galt i at have muskler  Smiley Men han skal nok fokusere på motionen. Det skal så også siges at der forbrændes også ved at styrketræne.

Tak for det. Min gode ven er også uddannet instruktør og er godt inde i kosten, samtidig med at han er min "mentor"  crazy

Men vil ikke give direkte råd, da jeg ikke er uddannet og kan komme til at skrive noget forkert..  Peace

Det lyder jo helt fornuftigt det du siger.
Men tak for hjælpen Peace

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #137: 30 Jul 2008, 02:43 »

http://www.trimgel.dk/?gclid=CKK8wbCw5pQCFROI1QodBWi1RA

"Tror" i på sådan noget? Opstemt
IMO er det noget værre bullshit!

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #138: 30 Jul 2008, 02:44 »

Synes bare altid jeg har fået at vide at kroppen ikke er færdigudviklet nok når man er 14 år (eller noget). Man er vel heller ikke færdigudviklet som 17-årig (min alder), men har bare altid fået af vide at det er dumt at starte når man "kun" er 14 år...?

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #139: 30 Jul 2008, 02:46 »

Som han skriver, så vil han også først starte når han er 15. Men kan egentlig godt være han skulle vente til at han var 16 med at træne med vægte. Tror faktisk at aldersgrænsen er 16 der hvor jeg kommer.. Men armbøjninger og armbøjninger er ikke til skade. Det er nok rigtig nok hvad du skriver Jones..

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #140: 30 Jul 2008, 02:48 »

http://www.trimgel.dk/?gclid=CKK8wbCw5pQCFROI1QodBWi1RA

"Tror" i på sådan noget? Opstemt
IMO er det noget værre bullshit!

Nu har jeg ikke læst det hele færdigt, men læste lige halvedelen, og nej jeg tror bestemt ikke på det.. Jeg tror kun på 2 ting når man skal tabe sig, kost og motion..

Det kan godt være det virker, men kan ikke forestille mig at det skulle være sundt. Men skal ikke kunne udtale mig om det. Prøv evt. og søg på Google og se om der er reaktioner.

Søg f.eks. på Terma Power og se hvad folk skriver om det, noget værre lort..

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #141: 30 Jul 2008, 02:50 »

Hvordan lyder det her:
Cykle 5-10 km om dagen, hver dag i hele ugen.
Spise sundt hver dag.
Løbe 3-5 km hver anden dag.

Også selvfølgelig et antal mavebøjninger, armbøjninger m.m hver dag.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #142: 30 Jul 2008, 02:50 »

Så blev vi vist enige Opstemt

Men når man så når den alder som man skal have, kan jeg varmt anbefale at begynde i et styrkecenter. Det er ikke helt billigt, men det er klart det hele værd!

Selvfølgelig skal man lige lægge minimum 2 kilo til pga ferie, men mit BMI er steget fra 20,2--->21,9 siden jeg startede med at træne. Det er selvfølgelig ikke helt pålideligt, og kan ikke bruges på alle personer, men det er alligevel en meget god indikator Peace

Brøndby fan til jeg dør!

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #143: 30 Jul 2008, 02:51 »

Hvordan lyder det her:
Cykle 5-10 km om dagen, hver dag i hele ugen.
Spise sundt hver dag.
Løbe 3-5 km hver anden dag.

Også selvfølgelig et antal mavebøjninger, armbøjninger m.m hver dag.

Hmm, skal jeg ikke kunne sige om det er godt nok. Måske for meget til at starte med, men ved det ikke..  Smiley Igen, spørg andre steder end på FmFreaks  Opstemt

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #144: 30 Jul 2008, 02:53 »

Hmm, skal jeg ikke kunne sige om det er godt nok. Måske for meget til at starte med, men ved det ikke..  Smiley Igen, spørg andre steder end på FmFreaks  Opstemt

Tror du en skolesundhedsplejes ke ved noget om det?  Djævel

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #145: 30 Jul 2008, 02:54 »

Så blev vi vist enige Opstemt

Men når man så når den alder som man skal have, kan jeg varmt anbefale at begynde i et styrkecenter. Det er ikke helt billigt, men det er klart det hele værd!

Selvfølgelig skal man lige lægge minimum 2 kilo til pga ferie, men mit BMI er steget fra 20,2--->21,9 siden jeg startede med at træne. Det er selvfølgelig ikke helt pålideligt, og kan ikke bruges på alle personer, men det er alligevel en meget god indikator Peace

Jeg har også taget mange kilo på siden jeg er begyndt at træne, jeg var meget undervægtig før jeg startede, faktisk en lille mide  crazy

I dag har jeg nok taget 10 kg på siden, godt nok er alt ikke muskel, men størstedelen er nok. Har dog en mave jeg lige skal have fixet  Skuffet Men idag, kommer folk også og kommer med positive kommentarer, og det er virkelig en fornøjelse at få det at vide. Fordi der er virkelig sket noget, og det er også med til at give motivitation til at fortsætte..

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #146: 30 Jul 2008, 02:55 »

Tror du en skolesundhedsplejes ke ved noget om det?  Djævel

Ved sgu ikke, jeg ville starte med min læge. Så kunne han vel fortælle mig hvem jeg skulle snakke med, hvis ikke han selv kan udtale sig om det..

Nu skal det heller ikke gøres til noget sygeligt at du skal til at tabe dig  crazy Men det er godt nok at få hjælp fra nogen der ved noget om det..

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #147: 30 Jul 2008, 02:57 »

Jaa...motivation og disciplin er jo kanont vigtigt! Shockeret

@Harlev

Det er noget af en træningsplan. Det kræver rigtigt meget disciplin, og jeg indrømmer gerne at jeg aldrig ville kunne klare det. Hader at løbe!

Men så skal du huske at det er forbudt med en sodavand bagefter lige meget hvor træt du er! Det er mit problem, når jeg har trænet på mit gymnasium kan jeg ikke undvære en sodavand. Der er det nemmere i træningscentret, der sælger det nemlig ikke sodavand Peace

Brøndby fan til jeg dør!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #148: 30 Jul 2008, 02:58 »

Ved sgu ikke, jeg ville starte med min læge. Så kunne han vel fortælle mig hvem jeg skulle snakke med, hvis ikke han selv kan udtale sig om det..

Nu skal det heller ikke gøres til noget sygeligt at du skal til at tabe dig  crazy Men det er godt nok at få hjælp fra nogen der ved noget om det..

Min læge for fanden ja! Han må da vide noget  Thumbs Up

Men jeg har bare et problem, at når jeg endelig har tabt mig lidt, og jeg så går ind og drikker noget vand, så tager jeg 5 kilo på eller sådan noget  crazy
Er jeg verdens 8. vidunder, eller har jeg bare en lorte vægt på badeværelset?  Opstemt

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #149: 30 Jul 2008, 02:59 »

Hehe, den må du nok også tage med din læge Tunge

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010