home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Styrketræning
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Styrketræning  (Læst 149087 gange)
SU
Juniorspiller
**

Sv: Styrketræning
« Svar #705: 13 Mar 2012, 21:04 »

Nu har jeg styrketrænet i snart 3/4 af et år i visse perioder op 6 gange om ugen.. Men har aldrig rigtigt formået at få min six-pack rigtig trimmet men vil ikke bruge sådan nogle sprøjtemidler som der blev skrevet om i starten, bl.a. fordi jeg gerne vil have en trimmet og stærk mave - nogen der har nogle gode råd ?

HansenLFC
Gæst

« Svar #706: 13 Mar 2012, 21:09 »

Lad være.

Naturligt eller ingen!

SU
Juniorspiller
**

« Svar #707: 13 Mar 2012, 21:10 »

Lad være.

Naturligt eller ingen!

Hvad mener du?

HansenLFC
Gæst

« Svar #708: 13 Mar 2012, 21:13 »

Hvad mener du?

Intet!  Wink

Overså dit ikke  Rullende Øjne

SU
Juniorspiller
**

« Svar #709: 13 Mar 2012, 21:13 »

Intet!  Wink

Overså dit ikke  Rullende Øjne
Det er så i orden Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #710: 13 Mar 2012, 21:24 »

Jeg har genoptaget min løbetræning for at finde tidligere tiders relativt gode form frem igen! Samtidig vil jeg begynde på seriøs styrketræning, og derfor skal jeg naturligvis have noget proteinpulver, så jeg er 'ripped' inden for en uge! Wink

Hvad kan I anbefale? Kender godt nogle forskellige mærker, og har læst lidt rundt omkring, men nu ville jeg lige høre om I skulle sidde inde med nogle gode erfaringer, - så skyd løs!

Legenden
Manager

« Svar #711: 13 Mar 2012, 22:32 »

Nu har jeg styrketrænet i snart 3/4 af et år i visse perioder op 6 gange om ugen.. Men har aldrig rigtigt formået at få min six-pack rigtig trimmet men vil ikke bruge sådan nogle sprøjtemidler som der blev skrevet om i starten, bl.a. fordi jeg gerne vil have en trimmet og stærk mave - nogen der har nogle gode råd ?

Nu når du har trænet i så lang tid, går jeg ud fra du bare har kørt sindssyg meget træning og bare håbet på, at den sixpack kom ud af den blå luft. Men det kræver egentlig 'bare' en lav nok fedtprocent, så du skal sænke dit kalorie indtag, så det er et par hundrede kcal. under dit ligevægtsindtag. Så kommer den stiller og roligt frem, når du kommer langt nok ned i procent.

Stay away from 'roids er mit råd. Smiley

Jeg har genoptaget min løbetræning for at finde tidligere tiders relativt gode form frem igen! Samtidig vil jeg begynde på seriøs styrketræning, og derfor skal jeg naturligvis have noget proteinpulver, så jeg er 'ripped' inden for en uge! Wink

Hvad kan I anbefale? Kender godt nogle forskellige mærker, og har læst lidt rundt omkring, men nu ville jeg lige høre om I skulle sidde inde med nogle gode erfaringer, - så skyd løs!

Ville benytte mig af Bodylabs, hvis jeg var dig. Har jeg gjort tidligere, og det er et fint produkt, man får. Det er heller ikke specielt dyrt. Men når du siger, at du vil i god form, hvad mener du så med det? Tænker du løbe- eller tænker du kropsmæssigt?

Derudover siger du, at du vil starte på 'seriøs' styrketræning. Har du så kigget på, hvad du indtager i løbet af en dag, og om du vil cutte eller bulke? Smiley

Edit: Selv drikker jeg ikke proteinpulver, fordi jeg får rigeligt kalorier igennem min mad. Husk på, at det skal ses som et kosttilskud og ikke et mirakelmiddel, men det går jeg ud fra du ved med den smiley, og når du har læst. Smiley

Vil også sige, at det er billigere at få proteiner gennem maden, hvis du bor hjemme og ikke skal betale for mad. Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Mar 2012, 22:34 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #712: 13 Mar 2012, 23:00 »

Har du forstand på steroider Neymar, du lyder til at vide en del Smiley ?  (Rygterne siger du har prøvet lidt af hvert)

Sommeren nærmer sig jo.

PhilipFlink
Manager

« Svar #713: 13 Mar 2012, 23:07 »

Har du forstand på steroider Neymar, du lyder til at vide en del Smiley ?  (Rygterne siger du har prøvet lidt af hvert)

Sommeren nærmer sig jo.

Altså, jeg købte noget af ham her sidste sommer, og der var han god til at fortælle hvordan man gjorde osv. Trænings programmer og det hele Smiley

Legenden
Manager

« Svar #714: 13 Mar 2012, 23:52 »

Haha, I er så sjove, drenge.

Men nej, jeg aner intet om det. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #715: 13 Mar 2012, 23:56 »

Haha, I er så sjove, drenge.

Men nej, jeg aner intet om det. Smiley

Slet slet slet intet?

Nu spurgte jeg også bare, men TH havde jo nogle erfaringer med dig.

Helt cool, Neymar tiltrods for du ikke kunne hjælpe som du ellers pralede med Smiley

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #716: 26 Mar 2012, 19:37 »

Hey drenge.
Jeg vil gerne vide om det modvirker hinanden, hvis man f.eks laver bryst og biceps på samme dag. Har nemlig det skulle gøre det, men er ikke sikker, men så kunne det være der var en herinde med noget forstand på det. Lige nu kører jeg nemlig bryst og triceps sammen, og så biceps mave anden dag, men ville godt vide om det modvirkede hinanden, for hvis ikke, ville det være nemmere at lave det hele en dag Smiley

Legenden
Manager

« Svar #717: 26 Mar 2012, 19:43 »

Hvor har du hørt, at det skulle modvirke hinanden? Smiley

Men der er da mange, der træner triceps, bryst og biceps samme dag (og alt muligt andet), hvis de træner fullbody, så det tror jeg ikke, at du skal regne med/tage så tungt. Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #718: 26 Mar 2012, 19:55 »

Det er forkert som Neymar også siger.

Jeg træner også begge dele samme dag Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #719: 26 Mar 2012, 20:27 »

Hey drenge.
Jeg vil gerne vide om det modvirker hinanden, hvis man f.eks laver bryst og biceps på samme dag. Har nemlig det skulle gøre det, men er ikke sikker, men så kunne det være der var en herinde med noget forstand på det. Lige nu kører jeg nemlig bryst og triceps sammen, og så biceps mave anden dag, men ville godt vide om det modvirkede hinanden, for hvis ikke, ville det være nemmere at lave det hele en dag Smiley

Det som man oftest hører "modvirker" hinanden er bryst/triceps og ryg/biceps.
Og det skyldes at rigtig mange af de bryst øvelser man laver også kræver mange kræfter fra ens triceps, og det samme med ryg i forhold til biceps. Og det gør bare at når man så skal træne triceps og/eller biceps så er man allerede en lille smule udmattet, og kan derfor ikke træne med "fuld kraft", som hvis man fx var startet med enten biceps eller triceps, eller man havde trænet ryg først og så derefter triceps.

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010