Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:37:30
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 552 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester City Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
22
23
[
24
]
25
26
...
29
Forfatter
Emne: Manchester City Tråden (Læst 91676 gange)
Notorious B.IV
Gæst
Sv: Manchester City Tråden
«
Svar #345:
31 Jan 2012, 23:28 »
Citat af: ulle94 31 Jan 2012, 23:22
Må indrømme at jeg ikke har det store kendskab til Veseli, men held og lykke til ham da
Det at han har været bag flotte fyre som Boyata og Savic ser jeg alligevel som at han ikke har været worthwhile.
Men held og lykke med ham, han virker lidt som en idiot - når man følger ham på Twitter.
ulle94
Landsholdsspiller
«
Svar #346:
31 Jan 2012, 23:59 »
http://www.mcfc.co.uk/News/Team-news/2012/January/David-Pizarro-joins-Manchester-City-on-loan-from-Roma-Jan31-2012
Han er vel tiltænkt en rolle som reserve, men kan sgu stadigvæk ikke helt se, hvad mancini vil bruge ham til.
Lavezzi
Gæst
«
Svar #347:
01 Feb 2012, 00:02 »
"City have signed Roma midfielder David Pizarro on loan for the rest of the season.
The 32-year-old Chile international renews his links with Roberto Mancini, who was his manager at Inter Milan when they won the Serie A title together in 2006."
lololololol, vennetjenste ftw.
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
«
Svar #348:
16 Feb 2012, 19:04 »
Nogen der ved hvordan city stiller op i aften mod Porto ?
Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
ulle94
Landsholdsspiller
«
Svar #349:
22 Feb 2012, 17:10 »
Startopstillingen til i aften:
Hart, Richards, Kompany, Lescott, Clichy, de Jong, Barry, Nasri, Yaya, Silva, Aguero
Det bliver til videre arrangement, det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #350:
08 Mar 2012, 23:31 »
Anything City can do United can do better! Som de søde børn sang efter deres 8-2 sejr over Arsenal. De har så senere hen bevist hvor seriøst de tager den udmelding, og om vi så prøver at komme på alverdens forsider ved at crashe ud af Champions Leagues gruppespil, så vælger de lige at overgå os ved at ryge ud af den nemmeste pulje. I dag gjorde de det så igen, vi skuffer med et 1-0 nederlag i Portugal, men kunne vi få den forside denne gang? Nope. United skulle så absolut ydmyges på hjemmebane. De er bare bedre.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #351:
09 Mar 2012, 11:36 »
Det er satme rent topmanager stuff det der Bave. Den måde du skubber fokus væk fra Citys præstation er jo eminent.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Szczesny
Manager
«
Svar #352:
09 Mar 2012, 11:39 »
Ja, men manden har en pointe. Og det er desuden hylende morsomt
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
verdenskrig
Manager
«
Svar #353:
09 Mar 2012, 12:17 »
Bave du er simpelthen KONGEN! Muligvis er du city fan, muligvis har du ingen sjæl, men der findes simpelthen ingen der kan sætte ord sammen i sådan en perlerække som dig
..
Åhhh United i jeres ansigter
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #354:
25 Apr 2012, 19:18 »
Det går jo efter planen, Bave.
Vi tog et stort skridt i går mod en blue season, og så håber jeg, I tager et endnu større på mandag mod United. Jeg kan huske, at vi lavede den aftale for mange måneder siden, og det er fantastisk, at det er så tæt på, at blive så succesfuldt, som det kan blive.
Jeg vil endnu engang godt sige tak for samarbejdet. Det er skønt, vi har en vis forståelse for hinanden, når nu ingen andre har.
Forresten, så skal vi også nok sørge for, at Wembley forbliver blå. Ingen årsag.
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #355:
30 Apr 2012, 13:41 »
Vi har været lidt sørgelige i år, og aftaler er ikke helt blevet overholdt fra vores side. Jeg så rigtigt gerne vi kunne gøre det i aften, men dertil tror jeg United er et alt for godt hold. Med al den historie de har, så har de aldrig nogensinde spillet to dårlige kampe i streg, vi er i besiddelse af et ubalanceret hold - og det er kun ubalancerede hold der sætter et 8 points forspring over styr det har den tidligere succestræner i Brøndby klargjort i pressen. Ville rigtigt gerne kunne sætte liden til hjemmebanen men der har vi allerede tabt til dem(dog i en cup turnering, og cups har ikke rigtigt været os i denne sæson), og så fejlede vi mod Sunderland hvor man dog med et typisk lige ved og næsten comeback var ved at holde vores perfect record in tact, men det skete ikke. Vi har dog været helt vanvittigt gode på hjemmebane ydmygelse af Liverpool samt en rigtigt solid sejr over Arsenal(til trods for resultatet måske ville antyde noget andet) og til sidst sejre over Tottenham og Chelsea, i kampe hvor vi var lige ved at glippe maximum point.
United er gode, rigtigt gode - de kan endda nøjes med uafgjort - det eneste håb man vil kunne klynge sig til er at United vil gå efter den uafgjort. Går de efter uafgjort, så har de fra start af et resultat de kan bruge, samtidigt med det viser deres utrolige frygt for Citys ubalancerede hold - og igennem tiden har man vel næsten set at hold der spiller efter uafgjort til sidst på den ene eller anden måde bliver tvunget i situationer de ikke er tilpas med. Men det ville ikke passe til dem som klub, at gå efter det resultat og SAF er vel også for rutineret til at begå den slags rookie mistakes, så vi kan ikke vinde kampen - United skal tabe den. De har ligaens bedste spiller i Rooney samtidigt med at De Gea er blevet helt god-like efter 3-3 kampen på Broen, samtidigt med at Scholes som på den ene eller anden måde bare ved sin tilstedeværelse har forandret det United hold der.
Men never the less kan det ikke ignoreres at vi kan stille med den mand i ligaen der allerhelst vil være matchvinder mod United - Carlos Tevez, det kan næsten ikke være mere meant to be end at Tevez skal derud og hive sejren hjem, og havde City ikke været et elendigt hold mod Wolves - så havde jeg ikke været så meget i tvivl om det. For mod Norwich(jaja de er ikke United slap af) der var han en spiller fra en anden planet, den måde det fungerede på mellem ham og Agüero det er uden tvivl det fineste sammenspil i Premier League i denne sæson, hvis ikke det er det overall af alle klubber i denne sæson. Samtidigt så er der den mulighed for at vi kan stille:
Agüero/Tevez
Silva - Agüero/Tevez - Nasri
Yaya - Barry
Clichy - Lescott - Kompany - Richards
Hart
Hvis Kolo bare kunne spille i stedet for Lescott, så er det det stærkeste City hold man nogensinde vil se, og det bør uden tvivl være et hold der skulle kunne give 'det ringeste United hold i flere år'(ja den køber jeg heller ikke det er næsten respektløst overfor deres nuværende spillere), kamp til stregen. Denne kamp har været undervejs alt for længe, og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal håndtere den for - det var urealistisk at vi efter nederlaget til feederklubben, hvor vi med det sørgeligste City spil siden nederlaget til Carroll på Anfield(den kamp er dog under mistanke for aftalt spil da det nok har været et taktisk træk fra Mancini at smide den kamp så United undervurderede os i FA Cuppen), var færdige jeg var faktisk overbevist om at United ikke kunne få den Guard of Honor på Etihad, da de ville være mestre langt forinden, men alligevel så står de der i dag med en gylden mulighed(samme mulighed Chelsea havde sidste år - så not getting my hopes up), og jeg tror næsten den mulighed vil være så overvældende for spillerne at de choker - igen. Men jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg ville elske det mesterskab, når nu rygterne går på at Uniteds fans vil smule et "Why Always Us 20"-banner ind på Etihad - hvor fantastisk ville det ikke være hvis de fik lov til at slæbe det hjem ovenpå nyheden om at de nu er nr. 2 i rækken?
tl;dr: Det bliver helt igennem vanvittigt.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #356:
30 Apr 2012, 15:22 »
Haha, Bave, du er så god. Jeg håber, du husker at i aften er en vigtig part af mission "Blue season". Jeg vil elske at se jer vinde. Det er blevet jeres tur. Grib chancen og vind mesterskabet, og så har vi en The Treble til de to store blå.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #357:
30 Apr 2012, 19:29 »
Puha, hvor er jeg nervøs. Kan slet ikke forholde mig i ro.
Jeg tror at det bliver en ekstrem spændende og nervepirrende kamp i dag, og som jeg også påpeger i United-tråden, så bliver vinderne af aftenens brag mestrer. Vi kan nøjes med en uafgjort, men jeg frygter det værste for jeres side.
For helvede hvor er jeg nervøs! God kamp og lad det bedste Manchester-hold vinde!
Lavezzi
Gæst
«
Svar #358:
30 Apr 2012, 19:40 »
Citat af: Notorious B.IV 30 Apr 2012, 13:41
Agüero/Tevez
Silva - Agüero/Tevez - Nasri
Yaya - Barry
Clichy - Lescott - Kompany - Richards
Hart
Well. Personligt ville jeg nok smide Clichy ud hvor kraverne vender. Ind med Kolarov der tilføjer en masse med hans sparketeknik. Han er vel også en af de bedste frisparksskytter i ligaen. Barry er jeg ikke fan af. Vil hellere have en noget mere defensiv de Jong ind. de Jong går desuden ind og tager slagsmål på midten som Barry, med hans flotte hår, aldrig ville røre ved. Kan godt lide Tevez på OMC og Kün som AC. Tror du, at Silva kommer for at spille eller bare lolle som han har gjort siden jul? Ind med søde AJ. Oh, omkring Lescott handler det vel bare om damage control. Ender han med kun at koste et mål har kampen været godkendt fra hans side. Kolo og Savic kan vi ikke lide.
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #359:
30 Apr 2012, 19:55 »
Citat af: Daniel Nordentoft 30 Apr 2012, 19:29
Puha, hvor er jeg nervøs. Kan slet ikke forholde mig i ro.
Jeg tror at det bliver en ekstrem spændende og nervepirrende kamp i dag, og som jeg også påpeger i United-tråden, så bliver vinderne af aftenens brag mestrer. Vi kan nøjes med en uafgjort, men jeg frygter det værste for jeres side.
For helvede hvor er jeg nervøs! God kamp og lad det bedste Manchester-hold vinde!
Altså nu er det totalt klamt når jeg siger det her men; bliver den uafgjort så har I ikke fortjent det, så ville i det ikke nok.(man kan vende den om og sige at det har vi så naturligvis heller ikke, men det er jeg der drager fordel af resultatet så shame on you) Uafgjort er det værste resultat jeg kan forestille mig, vil sagtens kunne leve med et nederlag - for så har i jo fortjent det, så var i bare bedre end os til sidst. Uafgjort ville være helt vanvittigt fesent. Uafgjort burde slet ikke blive accepteret af FA heller, det er ingen måde at slutte en finale på. Dermed ikke sagt at jeg vil tage noget fra jeres præstation, i diverse tråde rundt omkring vil jeg også mene jeg har vist jeg har den ypperste respekt for Uniteds spillere(især Roooo), men denne kamp er ikke et uafgjort resultat værdigt.
Men ja det er årets kamp, og det er ved at være der hvor der har været så meget optakt til denne kamp, at jeg ikke kan se den. Dog lige over, må det Manchester-hold vinde. Jeg kan se denne her dreje så mange forskellige måder lige fra snævre sejre til kæmpe afklapsninger den er umulig at kalde.
Citat af: KyleBrotzman 30 Apr 2012, 19:40
Well. Personligt ville jeg nok smide Clichy ud hvor kraverne vender. Ind med Kolarov der tilføjer en masse med hans sparketeknik. Han er vel også en af de bedste frisparksskytter i ligaen. Barry er jeg ikke fan af. Vil hellere have en noget mere defensiv de Jong ind. de Jong går desuden ind og tager slagsmål på midten som Barry, med hans flotte hår, aldrig ville røre ved. Kan godt lide Tevez på OMC og Kün som AC. Tror du, at Silva kommer for at spille eller bare lolle som han har gjort siden jul? Ind med søde AJ. Oh, omkring Lescott handler det vel bare om damage control. Ender han med kun at koste et mål har kampen været godkendt fra hans side. Kolo og Savic kan vi ikke lide.
Det er heller ikke helt fair for Lescott reddede kampen mod Norwich i starten, men jeg stoler slet ikke på ham i denne slags kampe - kostede os i Roos saksesparkskamp og så kostede han os mod Chelsea. Clichy har været helt fantastisk lige siden vi kom 8 point bagud, Kolarov skal først ind hvis vi skal bruge et mål i anden halvleg, fordi han har tendens til at trylle dem frem. Barry og de Jong er også tæt, det er hvordan Mancini vil sætte sig igennem, kunne godt være jeg gerne ville se de Jong være ond ved Scholes, men tror samtidigt sagtens Barry vil kunne udligne Carrick i en sådan kamp. Det er managers pick og jeg vil være ok med either one. Det er årets kamp, Silva er the bigger player, han bliver nødt til at spille - AJ har også været lidt usikker på det seneste og til trods for dalende form, så må Silva være det 'sikre' valg og vil egentlig tage det som et tegn at den kamp hvor vi spillede værst - der var han ikke med, så det må være et tegn på han skal starte. Så er der alt det der Milner vs. Nasri og jeg ved ikke hvad jeg synes der, Micah elsker tydeligvis at spille med Milner fordi han kan tillade sig meget mere frem af banen så - men sådan som Samir har ført sig frem her i slutfasen så bliver han simpelthen nødt til at spille. Han har jo også lige indgået et £10K væddemål med Piers Morgan, så han skal helt sikkert ud og kæmpe for sine penge.
Sider:
1
...
22
23
[
24
]
25
26
...
29
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »