home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 91732 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Manchester City Tråden
« Svar #315: 23 Jan 2012, 16:00 »

Det kan der være noget om. Men dem der kun holder med et hold fordi de vinder, ville også falde fra når holdet taber. Så dem kan man ikke kalde loyale fans. Jeg selv har holdt med United siden jeg kan huske. Dengang kendte jeg ikke noget til spillerne, kun nogle få, men jeg holdte alligevel med dem.

Og dette varer ved den dag idag.

Gad vide hvornår United for loyale fans igen, for ifølge din definition, så har de ikke fået nogen de sidste 20 år.

Du indrømmer faktisk her, at du er lige så "slutty", som de City-fans, du kalder forfærdelige

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #316: 23 Jan 2012, 16:17 »

Gad vide hvornår United for loyale fans igen, for ifølge din definition, så har de ikke fået nogen de sidste 20 år.

Du indrømmer faktisk her, at du er lige så "slutty", som de City-fans, du kalder forfærdelige

United var et af de første hold jeg nogensinde så spille fodbold på TV og det var i en alder af 3-5 år. Jeg har fulgt dem lige siden.

Nu fremhæver du et stykke som jeg skrev tidligere og nu ved jeg da ikke med dem du render sammen med. Men nu har jeg heldigvis siden jeg blev født kun overværet Uniteds rigtig gode år med masser af sølvtøj og titler. Men jeg kunne da aldrig finde på ikke længere at støtte klubben grundet dårlige resultater.

Det er selvfølgelig alt sammen nemt nok at skrive, men det er sandt og så må du selv om, hvorvidt du vil tro på det eller ej.

Hvorfor har United heller ikke loyale fans for den sags skyld? Ja, jeg ved da godt at der er nogle der kun er der så længe det går godt, det er der jo i alle klubber, men dem betragter jeg da heller ikke som rigtige fans.
Men du mener simpelthen ikke at United har haft loyale fans gennem de sidste 20 år?
Det må du da meget gerne uddybe.

Og hvis jeg ikke gjorde det klart, så må du også meget gerne fortælle mig på hvilken måde jeg definerer mig selv som en "slutty"-fan.

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Szczesny
Manager

« Svar #317: 23 Jan 2012, 16:23 »

United var et af de første hold jeg nogensinde så spille fodbold på TV og det var i en alder af 3-5 år. Jeg har fulgt dem lige siden.

Nu fremhæver du et stykke som jeg skrev tidligere og nu ved jeg da ikke med dem du render sammen med. Men nu har jeg heldigvis siden jeg blev født kun overværet Uniteds rigtig gode år med masser af sølvtøj og titler. Men jeg kunne da aldrig finde på ikke længere at støtte klubben grundet dårlige resultater.

Det er selvfølgelig alt sammen nemt nok at skrive, men det er sandt og så må du selv om, hvorvidt du vil tro på det eller ej.

Hvorfor har United heller ikke loyale fans for den sags skyld? Ja, jeg ved da godt at der er nogle der kun er der så længe det går godt, det er der jo i alle klubber, men dem betragter jeg da heller ikke som rigtige fans.
Men du mener simpelthen ikke at United har haft loyale fans gennem de sidste 20 år?
Det må du da meget gerne uddybe.

Og hvis jeg ikke gjorde det klart, så må du også meget gerne fortælle mig på hvilken måde jeg definerer mig selv som en "slutty"-fan.

Alle dem der er kommet til de sidste 20 år (bla dig selv) har aldrig mødt modgang. Først når man bliver, kan man kaldes loyal - det skrev  du i hvert fald før. Dermed har hverken dig, eller dine ligesindede på din alder, altså et loyalitets-stempel, efter dine kriterier.

En "slutty" fan skifter jo bare over til det næste hold der vinder. Lad os se hvor du står, når United engang kommer i krise

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #318: 23 Jan 2012, 16:25 »

Men Kyle Walker, hvornår sluttede United ikke i top 4? Hvornår var de dårlige? Så du holdte med United dengang du ikke kendte spillere, dengang du bare var gammel nok til at regne ud at de vandt hele tiden. Er glad for du er ægte nok til at være tilfreds med mindst et trofæ hvert år. Der er ikke noget sjovere end når de andre topklubbers fans smider omkring sig med 'glory-hunter'-stemplet.

Dengang var jeg som jeg skrev ovenover mellem 3-5 år. Det var meget begrænset hvad jeg vidste om international fodbold. Det er det første hold jeg så og jeg ikke hvad der gjorde at det var dem jeg holdt ved. Jeg har jo bare set fodboldkampene med min far og på den måde så har jeg set dem spille.

verdenskrig
Manager

« Svar #319: 23 Jan 2012, 16:26 »

Personligt har jeg ikke så meget mod Citys fans. Altså de kan jo ikke gøre for at de har fået en sheik, mange penge, og nu et fantastisk hold. Og naturligvis kommer der fans til når man vinder.. Det er jo logisk.. Blev da også fan af Liverpool i en periode hvor det gik dem bedre og hvor man så dem i nogle legendariske kampe. Men holder ikke mindre med dem nu end der, og glæder mig til vi kommer op igen..

Men min anke mod City er bare, at det var så fucking middelmådige inden de fik deres ejer.. De var jo seriøst ingenting værd og siden årtusindskiftet har de enda været nede og vende i the championship en gang.
Men så får de en ejer med røven fuld af penge, som får City til at minde om mig selv da jeg som 13 årig sad og gamede fm med editor.
Jeg kan ikke se hvordan man på nogen måde kan have respekt for Citys nuværende succes da den er skabt på et grundlag som ikke har været i deres hænder. Naturligvis har man også skulle foretage nogle kloge valg efterfølgende, men uden deres penge havde de stadig været hva de har været i 5 årtier.. Middelmådige.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #320: 23 Jan 2012, 16:29 »

Alle dem der er kommet til de sidste 20 år (bla dig selv) har aldrig mødt modgang. Først når man bliver, kan man kaldes loyal - det skrev  du i hvert fald før. Dermed har hverken dig, eller dine ligesindede på din alder, altså et loyalitets-stempel, efter dine kriterier.

En "slutty" fan skifter jo bare over til det næste hold der vinder. Lad os se hvor du står, når United engang kommer i krise

Så jeg kan ikke kritisere fankulturen, fordi United endnu ikke har været inde i en krise i de seneste 20 år?
Jeg er altså ikke loyal før mit yndlingshold forfalder.

Og tror du selv på at en United-fan som jeg, ville skifte til City, fordi at United ikke leverer pludselig? Hvis det virkelig var sådan. Så kunne jeg da lige så nemt have holdt med City, da de gennemtævede United 1-6.

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #321: 23 Jan 2012, 16:31 »

Personligt har jeg ikke så meget mod Citys fans. Altså de kan jo ikke gøre for at de har fået en sheik, mange penge, og nu et fantastisk hold. Og naturligvis kommer der fans til når man vinder.. Det er jo logisk.. Blev da også fan af Liverpool i en periode hvor det gik dem bedre og hvor man så dem i nogle legendariske kampe. Men holder ikke mindre med dem nu end der, og glæder mig til vi kommer op igen..

Men min anke mod City er bare, at det var så fucking middelmådige inden de fik deres ejer.. De var jo seriøst ingenting værd og siden årtusindskiftet har de enda været nede og vende i the championship en gang.
Men så får de en ejer med røven fuld af penge, som får City til at minde om mig selv da jeg som 13 årig sad og gamede fm med editor.
Jeg kan ikke se hvordan man på nogen måde kan have respekt for Citys nuværende succes da den er skabt på et grundlag som ikke har været i deres hænder. Naturligvis har man også skulle foretage nogle kloge valg efterfølgende, men uden deres penge havde de stadig været hva de har været i 5 årtier.. Middelmådige.

Og hvor mange herinde kan erkende at de for bare 5 år siden fulgte City i tykt og tyndt? Da de som du skriver, var et middelmådigt hold.

verdenskrig
Manager

« Svar #322: 23 Jan 2012, 16:34 »

Tja jeg kender en, og det er ham der kalder dig Kyle Walker Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Szczesny
Manager

« Svar #323: 23 Jan 2012, 16:36 »

Så jeg kan ikke kritisere fankulturen, fordi United endnu ikke har været inde i en krise i de seneste 20 år?
Jeg er altså ikke loyal før mit yndlingshold forfalder.

Og tror du selv på at en United-fan som jeg, ville skifte til City, fordi at United ikke leverer pludselig? Hvis det virkelig var sådan. Så kunne jeg da lige så nemt have holdt med City, da de gennemtævede United 1-6.

Det var sådan du beskrev det, ja.

Tja jeg kender en, og det er ham der kalder dig Kyle Walker Wink

Hehe - det var nu også et sjovt indslag Grin

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #324: 23 Jan 2012, 16:39 »

Det var sådan du beskrev det, ja.

Jeg går da ud fra om man selv ved om man er loyal eller ej. Det er muligt at du stiller spørgsmålstegn ved min loyalitet, men det er vel fordi du ikke kender mig.

Jeg ved i hvert fald selv, at jeg selv aldrig, ville kunne holde med noget andet hold end United. Det er nemt nok at skrive, det ved jeg godt - men det er sandt.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #325: 23 Jan 2012, 16:41 »

Jeg går da ud fra om man selv ved om man er loyal eller ej. Det er muligt at du stiller spørgsmålstegn ved min loyalitet, men det er vel fordi du ikke kender mig.
Nej nej, han stiller ikke spørgsmålstegn ved din loyalitet, DU stiller spørgsmålstegn ved din loyalitet ud for de parametre du selv har trukket op.

Szczesny
Manager

« Svar #326: 23 Jan 2012, 16:48 »

Jeg ved i hvert fald selv, at jeg selv aldrig, ville kunne holde med noget andet hold end United. Det er nemt nok at skrive, det ved jeg godt - men det er sandt.

Jeg er da ikke uenig, i det du skriver dér, men i dit tidligere indlæg, der skar du alle City-fans over én kam, og faldt selv ind under samme faldgrube.

Edit: Eller blot som Notoriske Bave 4 skrev det ^^

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #327: 23 Jan 2012, 16:48 »

Nej nej, han stiller ikke spørgsmålstegn ved din loyalitet, DU stiller spørgsmålstegn ved din loyalitet ud for de parametre du selv har trukket op.

Jeg er ked af hvis det er sådan der er sådan I har forstået det. Men jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved min loyalitet. Dog tror jeg mere at I ikke mener jeg selv lever op til de parametre.

Så stiller jeg lige et nyt spørgsmål. Mener I at det skal gøre ondt inde i en, hvis ens hold bliver ydmyget eller bare ikke præsterer?

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #328: 23 Jan 2012, 16:51 »

At det overhoved er et emne der kan diskuteres er rystende.

Vi ved jo, at dem der kan finde på det intet ved om fodbold, og holder højst sandsynlig kun med det pågældende hold, fordi hans bedste ven gør det. For mig at se, er det sku ikke det store tab, når sådanne folk skifter klub. Det er sku sjældent jeg har oplevet, at folk har skiftet klub. Det bliver tit blæst op.. Og som sagt, er dem der skifter klub, nok heller ikke de folk, der har den største passion for fodbold.

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #329: 23 Jan 2012, 16:57 »

Jeg er da ikke uenig, i det du skriver dér, men i dit tidligere indlæg, der skar du alle City-fans over én kam, og faldt selv ind under samme faldgrube.

Jeg ved ikke om jeg har udtrykket mig forkert, men I så fald vil jeg gerne prøve igen og gerne kortere, da jeg synes der er kommet mere end rigeligt ud af det første jeg skrev.

Det jeg mener at bare at du hørte ikke om City-fans for bare 5 år tilbage. Der så jeg ikke en eneste City-fan (udover min far, som har holdt med dem i omkring 50 år). Men nu, efter den store spillemæssige succes og især i denne sæson, der ser jeg mange folk rende rundt i City-trøjer. Jeg kender tilmed en person, som da jeg gik i folkeskole med ham, var han United-fan og rendte rundt med United-trøje i skolegården. Nu render han med City-trøje over på gymnasiet og han er ikke den eneste, siger jeg bare.

Jeg har måske en smule ondt i røven pga. City nuværende succes. Men derfor mener jeg stadig ikke at en tidl. United-fan kan kalde sig for City-fan. Det er bare ikke rigtigt!
Jeg spillede også fodbold med en, som blev spurgt om hvem han han holdte med. Han svarede: "United og Liverpool"

I mit hovede er det bare forkert.

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010