Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:37:30
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
1 Bruger, 445 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester City Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
29
Forfatter
Emne: Manchester City Tråden (Læst 91791 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: Manchester City Tråden
«
Svar #300:
23 Jan 2012, 10:35 »
Citat af: Daniel Nordentoft 23 Jan 2012, 10:21
Jeg tænkte nøjagtig det samme i starten, men hvis du kigger nærmere, er det tydeligt at hans hensigt er at losse Parker i hovedet, hvilket burde resultere i en længerevarende karantæne, da det er så ekstremt usportsligt.
Nu skal man nok passe på med at påstå, at tv-billeder "tydeligt" kan vise en persons hensigter, og jeg vil da medgive at situationen ser halvunderlig ud. Jeg har dog endnu ikke set endegyldige beviser for at min umiddelbare holdning bør ændres. Umiddelbart.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #301:
23 Jan 2012, 10:43 »
Citat af: g00n 23 Jan 2012, 10:35
Nu skal man nok passe på med at påstå, at tv-billeder "tydeligt" kan vise en persons hensigter, og jeg vil da medgive at situationen ser halvunderlig ud. Jeg har dog endnu ikke set endegyldige beviser for at min umiddelbare holdning bør ændres. Umiddelbart.
Lidt paradoksalt.
Hvordan vil du kunne ændre mening, hvis du ikke mener at spillerens hensigt kan konstateres ud fra tv-billederne?
Scott Parker, resten af Tottenham, samt alle der hader City og Super Mario vil jo påstå, at det er et bevidst angreb, hvorimod han selv og resten af City sikkert vil påstå, at der blot er tale om et uheld, og han såmænd bare forsøger at finde fodfæste.
Vi må anvende de redskaber vi nu engang har, og det er jo tv-billederne, og de underbygger jo den argumentation, at Balotelli bevidst forsøgte at skade Parker. Man kan selvfølgelig også argumentere for det andet, men ud fra de billeder her, så burde det udløse en lang karantæne i min bog.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #302:
23 Jan 2012, 10:47 »
Citat af: Daniel Nordentoft 23 Jan 2012, 10:43
Lidt paradoksalt.
Hvordan vil du kunne ændre mening, hvis du ikke mener at spillerens hensigt kan konstateres ud fra tv-billederne?
Scott Parker, resten af Tottenham, samt alle der hader City og Super Mario vil jo påstå, at det er et bevidst angreb, hvorimod han selv og resten af City sikkert vil påstå, at der blot er tale om et uheld, og han såmænd bare forsøger at finde fodfæste.
Vi må anvende de redskaber vi nu engang har, og det er jo tv-billederne, og de underbygger jo den argumentation, at Balotelli bevidst forsøgte at skade Parker. Man kan selvfølgelig også argumentere for det andet, men ud fra de billeder her, så burde det udløse en lang karantæne i min bog.
Min pointe var, at tv-billeder desværre ikke er inde i Balotellis hoved (det kunne ellers være interessant), og vi derfor ikke med tydelighed kan fastslå hvad hans hensigt var. Tv-billeder kan selvfølgelig give en indikation af, hvad man tror hensigten var.
Jeg hader City og Balotelli, og jeg påstår ikke det var et bevidst angreb.
Når jeg har dannet min umiddelbare mening, fungerer det noget lignende NFL - der skal uomtvistelige beviser på det modsatte før jeg går i den anden grøft. Det synes jeg ikke vi har her.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #303:
23 Jan 2012, 11:06 »
Citat af: g00n 23 Jan 2012, 10:47
Min pointe var, at tv-billeder desværre ikke er inde i Balotellis hoved (det kunne ellers være interessant), og vi derfor ikke med tydelighed kan fastslå hvad hans hensigt var. Tv-billeder kan selvfølgelig give en indikation af, hvad man tror hensigten var.
Når jeg har dannet min umiddelbare mening, fungerer det noget lignende NFL - der skal uomtvistelige beviser på det modsatte før jeg går i den anden grøft. Det synes jeg ikke vi har her.
Jeg prøver igen.
Vi må forhold os til det vi har, og de værktøjer vi har til rådighed, som i denne situation jo er tv-billederne. Vi har ikke andet, at kunne anvende, da vi, som du også selv fint påpeger, ikke kender hans tankegang og hensigt i den givende situation. Men som førnævnt - tv-billederne indikere Super Mario's hensigt ret godt i min optik, og det ligner et fuldstændig bevidst foretagende, hvis du spørger mig.
Hvis du mener at det ikke virker bevidst, hvorfor skal manden så sparke bagud, når han kunne have fået fuld fodfæste og balance, hvis han blot havde taget sit højre ben frem?
PhilipFlink
Manager
«
Svar #304:
23 Jan 2012, 11:36 »
Citat af: Joerli 23 Jan 2012, 08:20
Det kan der være noget om. Men dem der kun holder med et hold fordi de vinder, ville også falde fra når holdet taber. Så dem kan man ikke kalde loyale fans. Jeg selv har holdt med United siden jeg kan huske. Dengang kendte jeg ikke noget til spillerne, kun nogle få, men jeg holdte alligevel med dem.
Og dette varer ved den dag idag.
Men der sidder jo ikke folk her, som vel at mærke
altid
har holdt med City. (Måske en enkelt, eller to)
Så det er folk der bare er hoppet med på vognen grundet succes på under to år og med udemærkede fremtidsudsigter, og disse 'fans' holder skam ikke med City, hvis oliemilliarderne, til min store glæde, en dag skulle slippe op og City så ville være en storklub i forfald. Og dette er naturligvis bare et eksempel, som jeg en dag håber vil blive til virkelighed.
Det er flot!! FMF er heldige at have en spåkone på siden! mere af det..
Selvfølgelig kan du ikke sidde og spå om fremtiden, på nogen som helst måde.. Der er også en grund til at Liverpool har så mange fans som de har, i den lidt ældre kategori, fordi på det tidspunkt holdte man med Liverpool eller United (Måske Arsenal). Når de så blev ved med at vinde alle de år, var det jo klart at man blev mere og mere forelsket i holdet.. Og derved også holder ved dem idag.. Som du selv skriver, holder du også med United idag... Men er meget sikker på din kærlighed til klubben, kom ved at du så dem i fjernsynet, hvor de måske har vundet noget...
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
PhilipFlink
Manager
«
Svar #305:
23 Jan 2012, 11:40 »
Citat af: g00n 23 Jan 2012, 10:47
Jeg må indrømme jeg også er med dig her g00n .. Det er også godt klaret af Balo, at han lige præcis ved hvor Parker ligger, i det han laver sin piruette... Og hvad skulle hans grund være til at lave det spark? Jeg må indrømme jeg overhoved heller ikke kan se det ..
EDIT: Jeg synes tilgængel den her er meget værre :
http://www.youtube.com/v/6G6mxQtnAWA
«
Seneste Redigering: 23 Jan 2012, 11:42 af Thierry_Henry12
»
FIFA 13 skills tutorial
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #306:
23 Jan 2012, 12:07 »
Citat af: Thierry_Henry12 23 Jan 2012, 11:40
Jeg må indrømme jeg også er med dig her g00n .. Det er også godt klaret af Balo, at han lige præcis ved hvor Parker ligger, i det han laver sin piruette... Og hvad skulle hans grund være til at lave det spark? Jeg må indrømme jeg overhoved heller ikke kan se det ..
Selvfølgelig ved han hvor han ligger, og jeg fastholder min påstand om, at det var helt bevidst.
Havde ikke lige set Karl Henry's sviner, men ja, den er også utrolig grim, og virkelig usportslig! Håber keglen får tildelt en masse spilledages karantæne!
Hvis man skal holde en råd tråd igennem dommerlinjen, så er man nødt til at slå rigtig hårdt ned på sådan noget her! Det er ganske vidst engelsk fodbold, men der må trods alt være en grænse.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #307:
23 Jan 2012, 12:13 »
Citat af: Thierry_Henry12 23 Jan 2012, 11:40
Jeg må indrømme jeg også er med dig her g00n .. Det er også godt klaret af Balo, at han lige præcis ved hvor Parker ligger, i det han laver sin piruette...
Og hvad skulle hans grund være til at lave det spark?
Jeg må indrømme jeg overhoved heller ikke kan se det ..
Her kan man så spørge også - hvad er Karl Henry's grund til at lave det spark?
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
PhilipFlink
Manager
«
Svar #308:
23 Jan 2012, 12:18 »
Citat af: Skovlyst 23 Jan 2012, 12:13
Her kan man så spørge også - hvad er Karl Henry's grund til at lave det spark?
Irriteret over at idioten holder fast i ham
?
Sådan en situation er der ikke ved Balo vs Parker
FIFA 13 skills tutorial
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #309:
23 Jan 2012, 12:23 »
Citat af: Thierry_Henry12 23 Jan 2012, 12:18
Irriteret over at idioten holder fast i ham
?
Sådan en situation er der ikke ved Balo vs Parker
Jeg kan godt se han holder fast - men lige inden Henry sparker, så holder han ikke fat om benet.
Hvis det var et problem for ham at komme frem, så burde han lade sig falde; ellers vil jeg ikke vurdere det til at han har holdt godt nok fast.
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
PhilipFlink
Manager
«
Svar #310:
23 Jan 2012, 12:26 »
Citat af: Skovlyst 23 Jan 2012, 12:23
Jeg kan godt se han holder fast - men lige inden Henry sparker, så holder han ikke fat om benet.
Hvis det var et problem for ham at komme frem, så burde han lade sig falde; ellers vil jeg ikke vurdere det til at han har holdt godt nok fast.
Det handler jo ikke om at falde?? - Han får endelig sit ben fri, også kan han sparke ham..
Nu er K. Henry også kendt for at være et svin på en fodboldbane.. Og det samme er der altså ikke med Balo.. Om han så er en idiot udenfor banen er noget andet.. Men han er ikke kendt som noget svin på en fodboldbane.. Han har fået nogle røde kort.. mod Lverpool f.eks (Jeg mener så ikke der er rødt) ..
Og jeg kunne se at folk som Henry eller Pepe, gør sådan ting med vilje.. Men ikke Balo .
FIFA 13 skills tutorial
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #311:
23 Jan 2012, 12:38 »
Citat af: Thierry_Henry12 23 Jan 2012, 12:26
Det handler jo ikke om at falde?? - Han får endelig sit ben fri, også kan han sparke ham..
Nu er K. Henry også kendt for at være et svin på en fodboldbane.. Og det samme er der altså ikke med Balo.. Om han så er en idiot udenfor banen er noget andet.. Men han er ikke kendt som noget svin på en fodboldbane.. Han har fået nogle røde kort.. mod Lverpool f.eks (Jeg mener så ikke der er rødt) ..
Og jeg kunne se at folk som Henry eller Pepe, gør sådan ting med vilje.. Men ikke Balo .
Så fordi han holder ham, så kan han vel godt gøre modstand?; og hvis han holder godt nok fat, så vil det jo gøre at Henry falder pga. balancen ikke formentlig ryger.
Jeg kan stadig ikke se hans grund til at gøre det - ligesom jeg heller ikke kan se hvorfor Balo skulle sparke ud efter Parker.
Smukke ord
PhilipFlink
Manager
«
Svar #312:
23 Jan 2012, 12:42 »
Citat af: Skovlyst 23 Jan 2012, 12:38
Så fordi han holder ham, så kan han vel godt gøre modstand?; og hvis han holder godt nok fat, så vil det jo gøre at Henry falder pga. balancen ikke formentlig ryger.
Jeg kan stadig ikke se hans grund til at gøre det - ligesom jeg heller ikke kan se hvorfor Balo skulle sparke ud efter Parker.
Det kan godt være du ikke kan se en grund, men når man tænker på Henry's historik, er han nok bare blevet frustreret, og da så Albrighton ligger og holder fast i ham, så er det måske bare lige en dråbe for meget.. Nej vi kan ikke vide hvad nogle af spillerne tænker på, så det er kun gisninger...
FIFA 13 skills tutorial
verdenskrig
Manager
«
Svar #313:
23 Jan 2012, 15:24 »
Hvis man ikke kan se at vi her har tale om et åbenlyst forsøg på at gøre skade på modspilleren, så bør man da virkelig få en tid hos en øjenlæge..
Det spark fra Balotelli er så åbenlyst og bevidst at jeg ikke kan se hvordan man har fantasi til at konkludere andet. Giv spaden 5 dages karantæne, så kan han måske lære at styre sin underudviklede hjerne.
I øvrigt surt at Tottenham ikke fik noget ud af den kamp. Forstår til fulde Redknapps frustrationer både på baggrund af kampen, men mest på baggrund af at Balotelli slipper afsted med sådan noget idioti.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #314:
23 Jan 2012, 15:39 »
Citat af: Joerli 23 Jan 2012, 08:20
Det kan der være noget om. Men dem der kun holder med et hold fordi de vinder, ville også falde fra når holdet taber. Så dem kan man ikke kalde loyale fans. Jeg selv har holdt med United siden jeg kan huske. Dengang kendte jeg ikke noget til spillerne, kun nogle få, men jeg holdte alligevel med dem.
Og dette varer ved den dag idag.
Men der sidder jo ikke folk her, som vel at mærke
altid
har holdt med City. (Måske en enkelt, eller to)
Så det er folk der bare er hoppet med på vognen grundet succes på under to år og med udemærkede fremtidsudsigter, og disse 'fans' holder skam ikke med City, hvis oliemilliarderne, til min store glæde, en dag skulle slippe op og City så ville være en storklub i forfald. Og dette er naturligvis bare et eksempel, som jeg en dag håber vil blive til virkelighed.
Men Kyle Walker, hvornår sluttede United ikke i top 4? Hvornår var de dårlige? Så du holdte med United dengang du ikke kendte spillere, dengang du bare var gammel nok til at regne ud at de vandt hele tiden. Er glad for du er ægte nok til at være tilfreds med mindst et trofæ hvert år. Der er ikke noget sjovere end når de andre topklubbers fans smider omkring sig med 'glory-hunter'-stemplet.
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
29
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »