home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 91846 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Manchester City Tråden
« Svar #165: 16 Apr 2011, 14:15 »

Du bliver klogere! Opstemt

If you can't join them, beat them.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #166: 16 Apr 2011, 14:44 »

Intet er sikkert i derby opgør, ligemeget hvor svækket det ene hold er.

Newton Heath
Manager

« Svar #167: 16 Apr 2011, 14:46 »

Jeg tror faktisk, at det er mest sandsynligt, med en sikker United sejr. Når det er sagt, så håber jeg da det bliver en spændende kamp. Smiley     

Tror måske du skal på med ikke at blive alt for kæphøj, svingende præstationer eller ej så er Manchester City et rigtig godt hold med en masse defensive profiler, og et par offensive navne i specielt David Silva der kan gøre ondt på os. Selvfølgelig er vi inde i en god periode, men dette er et ægte derby-opgør, og derfor vil City gøre alt hvad der står i deres magt for at komme et skridt nærmere det første trofæ i 35 år og at få en vital sejr over ærkerivalerne som har sat dem i mesterskabskampen. United er måske marginale favoritter, men en sikker sejr tror jeg næppe det bliver, for det er trods alt en derbykamp og de plejer nu at være ganske tætte og nervepirrende.

God kamp til jer City-fans. :-)

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #168: 16 Apr 2011, 14:47 »

Har de overhovedet haft til mål at vinde mesterskabet iår?

Newton Heath
Manager

« Svar #169: 16 Apr 2011, 14:51 »

Nej, det har de ikke, men de fulgtes ad med United i lang tid og uanset hvad har de ikke været tilfredse med at United stikke af fra dem. :-)

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #170: 16 Apr 2011, 14:52 »

Nej, det har de ikke, men de fulgtes ad med United i lang tid og uanset hvad har de ikke været tilfredse med at United stikke af fra dem. :-)

Kommer vel an på hvad man satser på, hvis det hedder CL tror jeg da nok man stiller sig tilfreds når sæsonen er slut.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #171: 16 Apr 2011, 14:54 »

Tror måske du skal på med ikke at blive alt for kæphøj, svingende præstationer eller ej så er Manchester City et rigtig godt hold med en masse defensive profiler, og et par offensive navne i specielt David Silva der kan gøre ondt på os. Selvfølgelig er vi inde i en god periode, men dette er et ægte derby-opgør, og derfor vil City gøre alt hvad der står i deres magt for at komme et skridt nærmere det første trofæ i 35 år og at få en vital sejr over ærkerivalerne som har sat dem i mesterskabskampen. United er måske marginale favoritter, men en sikker sejr tror jeg næppe det bliver, for det er trods alt en derbykamp og de plejer nu at være ganske tætte og nervepirrende.

God kamp til jer City-fans. :-)

Er det alle de defensive profiler, som holdt åbent hus mod Liverpool? De skal i hvert fald spille langt bedre, hvis de vil have en chance. Jeg mener ikke selv, at det var kæphøjt skrevet, for jeg skrev kun at jeg tror, og ikke at jeg er 100% sikker på, at de bliver kørt over. Jeg mener der er en stor forskel i det, men fred være med det.

God kamp alle sammen. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #172: 16 Apr 2011, 16:32 »

Er det alle de defensive profiler, som holdt åbent hus mod Liverpool?

Problemet er ikke at de mangler profiler, problemet er at de mangler moral og tændning.. Det virkede som om city spillerne var totalt ligeglade med deres klub og holdkammerater mod Liverpool, og de blev heldigvis straffet for det.. Er tændningen der ikke i dag, tvivler jeg på om den nogensinde vil være der crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #173: 16 Apr 2011, 16:34 »

Er det alle de defensive profiler, som holdt åbent hus mod Liverpool? De skal i hvert fald spille langt bedre, hvis de vil have en chance. Jeg mener ikke selv, at det var kæphøjt skrevet, for jeg skrev kun at jeg tror, og ikke at jeg er 100% sikker på, at de bliver kørt over. Jeg mener der er en stor forskel i det, men fred være med det.

God kamp alle sammen. Smiley

Well, når man jo lige tænker over det, så holdt vores defensive profiler sandelig også åbent hus mod Liverpool  Forseglede Læber

19-18!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #174: 16 Apr 2011, 16:40 »

Well, når man jo lige tænker over det, så holdt vores defensive profiler sandelig også åbent hus mod Liverpool  Forseglede Læber

I know. Jeg ved også godt det kun er en måneds tid eller 2 siden, men der har trods alt været flere kampe imellem.

3.v evaB
Gæst

« Svar #175: 16 Apr 2011, 18:12 »

Er det alle de defensive profiler, som holdt åbent hus mod Liverpool?
Du er den eneste mand herinde med noget som helst fornuft.
City kan hverken spille uafgjort eller vinde i dagens kamp. Sikker sejr til United og hvis det ikke bliver med +3 mål, så er det en katastrofe for turisterne fra Manchester.

1) Vi mangler Tevez (det  er hele holdet der ryger der)
2) Sådan som de spillede mod Liverpool, så har vi bedre chance for at vinde denne kamp ved ikke at stille op til den. Det ville også begrænse nederlaget til 3-0.
3) Lescott starter.
4) Men jeg håber da vi vinder.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #176: 16 Apr 2011, 18:16 »

Problemet er ikke at de mangler profiler, problemet er at de mangler moral og tændning.. Det virkede som om city spillerne var totalt ligeglade med deres klub og holdkammerater mod Liverpool, og de blev heldigvis straffet for det.. Er tændningen der ikke i dag, tvivler jeg på om den nogensinde vil være der crazy

En træner kan gøre meget, se bare på din egen klub Wink

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #177: 16 Apr 2011, 18:17 »

1) Vi mangler Tevez (det  er hele holdet der ryger der)

BAVE ER DU CITY FAN Shockeret troede sgu du var chelsea fan Skuffet

3.v evaB
Gæst

« Svar #178: 16 Apr 2011, 18:20 »

BAVE ER DU CITY FAN Shockeret troede sgu du var chelsea fan Skuffet
Har stærk sympati for Chelsea, og alle turneringer City & Milan ikke kan vinde dem må i gerne vinde.
Sympatien bunder mest i at alle hader jer, men hvad gør det? :-D
Samtidigt bliver City & Chelsea tit nævnt sammen når man snakker om plastik og store beløb.
Det kan jeg godt lide at støtte, fordi folk er noobs.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #179: 16 Apr 2011, 18:24 »

Har stærk sympati for Chelsea, og alle turneringer City & Milan ikke kan vinde dem må i gerne vinde.
Sympatien bunder mest i at alle hader jer, men hvad gør det? :-D
Samtidigt bliver City & Chelsea tit nævnt sammen når man snakker om plastik og store beløb.
Det kan jeg godt lide at støtte, fordi folk er noobs.
Det er så fremragende sagt. <3

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010