home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 474 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 91833 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Manchester City Tråden
« Svar #150: 12 Apr 2011, 14:29 »

Nah, de er bare Middlesbrough anno 2011.
Du skal fandme ikke sammenligne os med Middlesbrough! For det første, så rykker vi ikke ned, for det andet kan man slet ikke sammenligne, at et bundhold tager et par flotte sejre med, at et top-midterhold præsterer mod top-tophold, men ikke præsterer stabilt ligeså godt mod de dårligere hold. Det er der ikke noget Middlesbrough over!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #151: 12 Apr 2011, 14:32 »

Hvordan går det Chelsea i dag Wink.. Synes dog overordnet set at Chelsea har virket en smule mere fornuftige på markedet end City.. Hvis vi ser bort fra Torres, og schevchenko købene Smiley

Hvordan det går Chelsea?

Ja det går ca sådan at klubben har vundet mere end Liverpool de sidste 20år.

3.v evaB
Gæst

« Svar #152: 12 Apr 2011, 14:33 »

Du skal fandme ikke sammenligne os med Middlesbrough! For det første, så rykker vi ikke ned, for det andet kan man slet ikke sammenligne, at et bundhold tager et par flotte sejre med, at et top-midterhold præsterer mod top-tophold, men ikke præsterer stabilt ligeså godt mod de dårligere hold. Det er der ikke noget Middlesbrough over!
Hvis du siger det så er det ikke Middlesbrough like.
Men det er det. Der gik jo også tid før de rykkede ned.

verdenskrig
Manager

« Svar #153: 12 Apr 2011, 14:35 »

Sandt sandt, men nu mener jeg jo netop at de har handlet mere fornuftigt.. Jeg synes hvis vi ser bort fra sidste vindue med Torres, at de har handlet ganske fornuftigt i en del år..

Jeg tror, at selvom Mourinho er væk, så var han alligevel med til at opbygge et koncept i klubben man har kunne købe efter.. Det mangler man i City, hvor man som jeg ser det stadig leder lidt i blinde over hva man egentlig vil Smiley 

Edit: I øvrigt har vi jo handlet med hovedet under armen i mange sæsoner, og først nu virker det som om vi er vågnet.. Jeg er dog stadig ikke tlhænger af mere end 3 udskiftninger maks pr vindue.. Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #154: 12 Apr 2011, 14:40 »

Hvis du siger det så er det ikke Middlesbrough like.
Men det er det. Der gik jo også tid før de rykkede ned.
Du er så nedern er du. Tunge Middlesbrough har været i top 10 én gang siden 1999/2000. Jeg har ingen anelse om hvordan de gjorde den sæson (04/05). Men der er alligevel et godt stykke fra Liverpool til nogetsomhelst der minder om Middlesbrough.

Hvordan det går Chelsea?

Nogle få titler. Chelsea har generelt handlet meget bedre end City har gjort, men deres hold er gammelt nu, også går de ud og køber en over-the-hill spiller for 450 millioner. De kunne have vundet mere under Abrahamovic, med lidt mere tålmodighed til f.eks. Mourinho. Og ikke hoved-under-armen indkøb af Torres og Shevchenko.

3.v evaB
Gæst

« Svar #155: 12 Apr 2011, 14:46 »

Du er så nedern er du. Tunge Middlesbrough har været i top 10 én gang siden 1999/2000. Jeg har ingen anelse om hvordan de gjorde den sæson (04/05). Men der er alligevel et godt stykke fra Liverpool til nogetsomhelst der minder om Middlesbrough.´
Det der med kun, at præstere mod de store.
Jeg kan ikke se hvordan du ikke kan se det.

-LFC-
Manager

« Svar #156: 12 Apr 2011, 14:48 »

Det der med kun, at præstere mod de store.
Jeg kan ikke se hvordan du ikke kan se det.
Vi præsterer jo ikke kun mod de store. Vi præsterer bare generelt bedre mod de store. Man kan ikke ligge sekser efter en hel sæson, hvor man kun har præsteret mod de store. Jeg vil hellere snakke om et udebanekompleks.

3.v evaB
Gæst

« Svar #157: 12 Apr 2011, 14:53 »

Vi præsterer jo ikke kun mod de store. Vi præsterer bare generelt bedre mod de store. Man kan ikke ligge sekser efter en hel sæson, hvor man kun har præsteret mod de store. Jeg vil hellere snakke om et udebanekompleks.
Super.

-LFC-
Manager

« Svar #158: 12 Apr 2011, 14:57 »

Super.
Du må sige hvad du har lyst til.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #159: 12 Apr 2011, 16:28 »

Og se på Chelsea som har kæmpet med som PL de sidste mange år, netop pga en rigmand i ryggen også..

Money talks.

Desværre er fodbold blevet sån..

Sådan har det da altid været. Det har da altid været de rige klubber, som fik de bedste spillere. Forskellen på i dag og hvis man kigger 30-50 år tilbage er, at beløbene er blevet større.

Folk snakker altid om, at det er synd for fodbolden, at pengene styrrer det hele. Hvorfor? Sådan er det med alt i verden...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #160: 12 Apr 2011, 16:32 »

Du må sige hvad du har lyst til.

Citat af Hawk1nZ? Really?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #161: 12 Apr 2011, 16:34 »

Sådan har det da altid været. Det har da altid været de rige klubber, som fik de bedste spillere. Forskellen på i dag og hvis man kigger 30-50 år tilbage er, at beløbene er blevet større.

Folk snakker altid om, at det er synd for fodbolden, at pengene styrrer det hele. Hvorfor? Sådan er det med alt i verden...

Vil du så ikke lige forklare mig, hvordan et hold som Athletic Bilbao har vundet så mange titler?

Fernando
Gæst

« Svar #162: 16 Apr 2011, 13:43 »

Ja vi er jo lidt svækket oppe i angrebet da vi ikke har Tevez med til kampen grundet skade som godt kan tage ca. 3-4 uger. :-/

Kampen efter min mening er en fifty/fifty. Men vi skal jo præstere bedre end vi gjorde mod Liverpool det jo klart! Grin Dejligt at ha Micah Richards klar igen så håber ha starter inde. Men jeg vil bare IKKE se at vi stiller op i en såkaldt formation med fem midtbane spillere og én angriber på toppen, som vi har set tidligere i sæsonen. Vi presser ikke nok! Det pisser mig af når vi spiller sådan. Det som om vi forsvarer mere end vi angriber. Det bliver spændene. Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #163: 16 Apr 2011, 13:49 »

Arg Theis, jeg er ikke helt enig i fifty/fifty. Ja okay, vi har selvfølgelig i Wayne Rooney med, hvilket er en betydelig svækkelse af vores offensiv. Men med Javier Hernandez præstationer på det sidste, og med Dimitar Berbatov, som spiller godt når han bliver skiftet ind, ser det altså godt ud for os. Med et centerforsvar med Ferdinand og Vidic, kan jeg simpelthen ikke se hvordan i skal kunne vinde, især uden Carlos Tevez, som selvfølgelig er en kæmpe svækkelse for jer. Jeg tror faktisk, at det er mest sandsynligt, med en sikker United sejr. Når det er sagt, så håber jeg da det bliver en spændende kamp. Smiley     

If you can't join them, beat them.

Fernando
Gæst

« Svar #164: 16 Apr 2011, 14:13 »

Ja de gør det godt nok. Men vi har Kompany & De Jong som er to monstre i defensiven. Djævel

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010