home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 91757 gange)
3.v evaB
Gæst

Sv: Manchester City Tråden
« Svar #135: 30 Mar 2011, 21:30 »

Problemet ligger bare i, at manden har et fodboldtalent som få andre i verden kun har. Også derfor man prøvede at hente ham, men det hele falder tilbage på træneren. Som heldigvis heller ikke er i City i mange år endnu, hvis det forsætter som det gør nu.
Når han 'gider', og han ikke fjoller rundt med røde kort og dart pile.
Jamen så er han jo en fantastisk fodboldspiller, samtidigt er der ingen spillere i vores trup, der har ret til at føle sig røvrendt over at være bag ham. 'Put up or shut up', det er kun Tevez der kan være sin indsats bekendt og ellers så er Balotelli vores næstbedste angriber. Som sådan er jeg da også mere tryg ved en stabil Balotelli end ved en Dzeko der bare kludrer rundt i det hele.

Det at Balotelli har sine udfald, det er så noget man må tage med.

Så må spillere som Jô & Dzeko bare tage sig sammen, og præstere ellers så er der ingenting der giver dem ret til at føle sig røvrendt.

Fernando
Gæst

« Svar #136: 31 Mar 2011, 17:30 »

Taget fra Bluemoon-mcfc forummet: ''Mario Balotelli insists he is enjoying life at Manchester City and wants to make history at the club.''

Nej tak! Væk med ham så hurtigt som muligt tak! Vi har skrevet om det før, hans attitude, disciplin og umodenhed er forfærdelig, men tror ikke på at han kan ændre sig/ sin personlighed... Ja manden har et talent som nok ingen andre har, men han har i den grad gjort sig selv upopulær i mine øjne..

He dont give a damn! Tror ikke på han vil skabe historie med os. Tror han er ligeglad med os fans og klubben. Men tror udemærket at Mancini vidste at det var et ''gamble'' at købe Balotelli.

Der er jo også rygter om at vi her til sommer vil bytte Balotelli for Zlatan, men Zlatan er jo NÆSTEN ikke et hak bedre.. Han går rundt til træning og sparker holdkammerater ned..
« Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 18:28 af TheisHansen v.2 » Logged

Fernando
Gæst

« Svar #137: 03 Apr 2011, 17:00 »

Så det idag vi møder Sunderland! Hvor det dejligt at komme igang igen og trist at ha Micah Richards ude, men mon ikke om vi klare os. Smiley

Boyata starter på højenbacken og Balotelli er også inde.

Hart

Boyata-Kompany-Lescott-Kolarov

Johnson-Yaya Toure-De Jong-Silva

Tevez-Balotelli.

2-0 til os. <3

Fernando
Gæst

« Svar #138: 11 Apr 2011, 15:44 »

Fantastisk resultat sidste gang mod Sunderland. Intet mindre end 5-0 Opstemt Hvis vi bare kan få tre lyseblå point idag på Anfield vil det vare fantastisk!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #139: 11 Apr 2011, 21:53 »

Efter jeres resultat i sidste uge mod Sunderland, så er det desideret pinligt at i får sådan en afklapsning af Liverpool i dag. Selvfølgelig er Liverpool er rigtig godt hold, men 3-0 ved halvleg er simpelthen en kæmpe skandale. Med 6 kampe tilbage og et forspring på 8 point til Liverpool, så er i endda heller ikke sikre på Europa League deltagelse. Men i skal måske bare være lykkelige over at Mario Ballotelli ikke har forladt stadion i et sædvanligt vredesudbrud.

If you can't join them, beat them.

3.v evaB
Gæst

« Svar #140: 12 Apr 2011, 00:59 »

Jeg var ikke videre imponeret af Liverpool i dag, de spiller en gennemsnitlig kamp og vi havde fået ørerne i maskinen mod noob hold som Sunderland & Aston Villa også. Synes mere det er os der spiller ringe end dem der spiller godt, alt gøres forkert midtbanen splittes op og man vælger at lade vigtige spillere som De Jong & Silva starte ude. Lescott er Lescott hvilket betyder vi spiller med 10 mand fra start af.

De magter ikke at lave to sammenhængende afleveringer, så mister vi Tevez i løbet af ingenting og så kunne vi lige så godt kapitulere.
Vi har 4. valg på højre back, og en spiller som Boyata der er så dårlig. Jamen han fatter ikke at han ikke kan bruges til noget som helst op af banen. Derfor skal han selvfølgelig være mere passiv og tilbagetrukken. Idiot.

Men hvis vi havde gidet at møde op til kamp istedet for at være gået i seng grundet det sene tidspunkt. Jamen så havde vi næppe tabt.
Sådan er det jo selvfølgelig så meget, og vi har lige tabt til ligaens mest svingende hold(når man ekskluderer os selv selvfølgelig).

Bliver sjovt, at se om vi taber med 6 eller 7 mod United i weekenden.

verdenskrig
Manager

« Svar #141: 12 Apr 2011, 11:06 »

Jeg var ikke videre imponeret af Liverpool i dag, de spiller en gennemsnitlig kamp og vi havde fået ørerne i maskinen mod noob hold som Sunderland & Aston Villa også.

Det er jeg godt nok ikke enig i Peace.. Synes nærmere det var os som gjorde jer dårlige.. Synes vi spiller en totalt koncentreret gennemført kamp, hvor spillerne præcis kendte deres opgaver, og hvor tempoet og bevægelsen var på et niveau man bør forvente i Liverpool..

Derudover var vi gode til at lægge en konstant pres på din elskede Lescott hver gang han havde bolden Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #142: 12 Apr 2011, 14:08 »

Det er jeg godt nok ikke enig i Peace.. Synes nærmere det var os som gjorde jer dårlige.. Synes vi spiller en totalt koncentreret gennemført kamp, hvor spillerne præcis kendte deres opgaver, og hvor tempoet og bevægelsen var på et niveau man bør forvente i Liverpool..

Derudover var vi gode til at lægge en konstant pres på din elskede Lescott hver gang han havde bolden Wink
Ej det synes jeg virkelig ikke man kan sige.
Igennem hele kampen er det umuligt for dem, at lave 2 sammenhængende afleveringer, vi bremser alle vores angreb i det forreste mand er Dzeko der kludrer i bolden selv i upressede situationer. Det at I så udnytter de mange fejl der blivet lavet, det er jo selvfølgelig bare snedigt af jer. Vil ikke kalde det at gøre os dårlige, i går var spillerne bare ringe.

Carroll rammer dagen med et lang skud efter bolden ikke cleares og derefter header Kolarov den ind i ham.
Kuyt laver et klasse mål og det kan man ikke tage noget fra, men det er tankevækkende at se hvor mange muligheder der er for at få den clearet. Vi spiller med 2 spillere i forsvaret og det er svært at vinde så.

Dog var det sjovt, at se hvor mange gange det lykkedes dem at trække offside på Suarez.
Det er vel så det eneste positive forsvaret kunne bidrage med, nøj det er synd for Joe Hart at han skal stå model til det.

verdenskrig
Manager

« Svar #143: 12 Apr 2011, 14:17 »

Ej det synes jeg virkelig ikke man kan sige.
Igennem hele kampen er det umuligt for dem, at lave 2 sammenhængende afleveringer, vi bremser alle vores angreb i det forreste mand er Dzeko der kludrer i bolden selv i upressede situationer. Det at I så udnytter de mange fejl der blivet lavet, det er jo selvfølgelig bare snedigt af jer. Vil ikke kalde det at gøre os dårlige, i går var spillerne bare ringe.

Det du skriver her er netop et udtryk for det vi gjorde.. Hver gang i kom over midten, lagde vi et  pres på jer, som gjorde at boldholderen ofte blev isoleret så han ikke havde andre muligheder end at spille den tilbage eller miste den.. I havde en periode i første halvleg hvor i faktisk kombinerer fint, og hvor det virkede som om vi gik lidt ned i gear.. Men da vi så kom op i samme gear som vi startede i fik i jo ikke et ben til jorden..

I fik ganske enkelt ingen tid til at orientere jer eller kombinere.. Vi slog alt i stykket, og straffede jer den anden vej.. Derfor mener jeg mere sejren skyldes et godt taktisk oplæg fra os, og at alle spillerne var toptændte på opgaven, end noget andet.. Dalglish ramte simpelthen plet med sin taktik i går Smiley

Er dog enig med dig omkring Joe Hart.. Det må sgu ikke være sjovt for ham at have et forvar foran sig som han absolut ingen tillid kan have til.. Som vi talte om i går burde i nok have købt Jagielka frem for Lescott Wink

Men mon ikke jeres sheik går ud og køber et nyt hold i sommerpausen  Hævet Øjenbryn

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #144: 12 Apr 2011, 14:20 »

Det du skriver her er netop et udtryk for det vi gjorde.. Hver gang i kom over midten, lagde vi et  pres på jer, som gjorde at boldholderen ofte blev isoleret så han ikke havde andre muligheder end at spille den tilbage eller miste den.. I havde en periode i første halvleg hvor i faktisk kombinerer fint, og hvor det virkede som om vi gik lidt ned i gear.. Men da vi så kom op i samme gear som vi startede i fik i jo ikke et ben til jorden..

I fik ganske enkelt ingen tid til at orientere jer eller kombinere.. Vi slog alt i stykket, og straffede jer den anden vej.. Derfor mener jeg mere sejren skyldes et godt taktisk oplæg fra os, og at alle spillerne var toptændte på opgaven, end noget andet.. Dalglish ramte simpelthen plet med sin taktik i går Smiley

Er dog enig med dig omkring Joe Hart.. Det må sgu ikke være sjovt for ham at have et forvar foran sig som han absolut ingen tillid kan have til.. Som vi talte om i går burde i nok have købt Jagielka frem for Lescott Wink

Men mon ikke jeres sheik går ud og køber et nyt hold i sommerpausen  Hævet Øjenbryn

Mon ikke også Liverpool gør det?

Ganske sjovt man kan vinde over Chelsea, United og City hjemme men ikke engang ligger til at spille i EU. Det er jo ikke truppen der er noget galt med, nærmere indstillingen blandt spillerne i netop Liverpool.

verdenskrig
Manager

« Svar #145: 12 Apr 2011, 14:22 »

Ganske sjovt man kan vinde over Chelsea, United og City hjemme men ikke engang ligger til at spille i EU. Det er jo ikke truppen der er noget galt med, nærmere indstillingen blandt spillerne i netop Liverpool.

Forhåbentlig ikke, for det kommer vi da ikke til at vinde mere af.. Se på City som på trods af deres milliard forbrug stadig kæmper om blot at komme i CL Peace..

Jeg vil mene det er en kombination.. Vi har spillere som til tider spiller godt men som mangler et bundniveau, men indstillingen har også meget at sige.. Håber Kenny er den rette til at løse problemet Smiley

Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #146: 12 Apr 2011, 14:23 »

Synes man så problemet selv i situationer hvor de ikke var presset.
I straffede vores fejl, og det er det bedste i gjorde, der kan man ikke tage noget fra jer.

Men som Mikkel flot sagde så supplerede de hinanden godt Lescott & Jagielka, hvorfor vi heller ikke skulle have købt ham.

Nah, de er bare Middlesbrough anno 2011.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #147: 12 Apr 2011, 14:24 »

Forhåbentlig ikke, for det kommer vi da ikke til at vinde mere af.. Se på City som på trods af deres milliard forbrug stadig kæmper om blot at komme i CL Peace..

Jeg vil mene det er en kombination.. Vi har spillere som til tider spiller godt men som mangler et bundniveau, men indstillingen har også meget at sige.. Håber Kenny er den rette til at løse problemet Smiley

Og se på Chelsea som har kæmpet med som PL de sidste mange år, netop pga en rigmand i ryggen også..

Money talks.

Desværre er fodbold blevet sån..

verdenskrig
Manager

« Svar #148: 12 Apr 2011, 14:25 »

Synes man så problemet selv i situationer hvor de ikke var presset.
I straffede vores fejl, og det er det bedste i gjorde, der kan man ikke tage noget fra jer.

Men som Mikkel flot sagde så supplerede de hinanden godt Lescott & Jagielka, hvorfor vi heller ikke skulle have købt ham.Nah, de er bare Middlesbrough anno 2011.

Hehe ja, men man kan da ikke komme udenom at i uanset hvad slet ikke ramte dage i går.. Men havde vi bare stillet os ned og kigget fodbold som vi ofte gør, havde i jo haft mere tid og plads Smiley..

Bah i det mindste rykker vi ikke ned  crazy Grin

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #149: 12 Apr 2011, 14:27 »

Og se på Chelsea som har kæmpet med som PL de sidste mange år, netop pga en rigmand i ryggen også..

Money talks.

Desværre er fodbold blevet sån..

Hvordan går det Chelsea i dag Wink.. Synes dog overordnet set at Chelsea har virket en smule mere fornuftige på markedet end City.. Hvis vi ser bort fra Torres, og schevchenko købene Smiley

Cool

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010