home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 61917 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #390: 16 Maj 2012, 11:53 »

Rigtig gode nyheder for alle andre end City hvis det er rigtigt.. Toure har været vild og voldsom (som forventet) i denne sæson, og det vil være et kæmpe tab hvis han smutter. Mon ikke de så vælger at smide £50mio efter en Song, Bousquets eller M'Vila til at dække hullet?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #391: 16 Maj 2012, 12:22 »

"Store klubber som Chelsea, [...]. Hvad er City så?

Anyway, han sagde for nylig at han gerne ville tilbage til Barca, så tvivlsomt om han er interesseret i R. Madrid.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #392: 16 Maj 2012, 12:24 »

Rigtig gode nyheder for alle andre end City hvis det er rigtigt.. Toure har været vild og voldsom (som forventet) i denne sæson, og det vil være et kæmpe tab hvis han smutter. Mon ikke de så vælger at smide £50mio efter en Song, Bousquets eller M'Vila til at dække hullet?
Tvivler på M'Vila og Busquets er emner, da de er alt for defensive ift. Yaya's rolle på City-mandskabet.
Logged

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #393: 16 Maj 2012, 13:17 »

Tvivler på M'Vila og Busquets er emner, da de er alt for defensive ift. Yaya's rolle på City-mandskabet.

Nu tænkte jeg bare kampmaskiner.. Men ja det er sikkert rigtigt. Pointen var blot at de nu smider en kæmpe bunke penge efter en afløser, Mancini har jo allerede udtalt at han vil ud og bruge penge som var det pariserlinser
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #394: 16 Maj 2012, 13:29 »

Kunne godt se dem hente Prince fra Milan Smiley. Han skulle eftersigende kun koste omkring 130 millioner, og minder som type ret meget om Yaya Toure synes jeg, selvom han trods alt ikke helt kan måle sig med Yayas kampvægt og fysiske styrke Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #395: 16 Maj 2012, 13:52 »

Der findes ingen som Yaya. Hans råstyrke og løbepensum er eminent.

Oven i købet besidder han en hurtighed, som er uset hos en så stor en mand. Den mand er uerstattelig!!

Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #396: 16 Maj 2012, 15:17 »

Enig i at Yaya vil være uerstattelig for jer. En af verdens mest komplette midtbanespillere og klart en af de bedste i dette års PL. Det kunne man også se mens han var til ANC, hvor i var mere sårbare uden ham på banen.

Bliver spændende at se om der er hold i rygterne, så længe kilden er The Sun skal det selvfølgelig tages med et gran salt, men hvis det skulle være rigtigt og han skal til en af de spanske giganter, ville det da passe mig ganske udmærket. Kan ikke lige se hvorfor i alverden han skulle skifte til Chelsea, så kunne han vel lige så godt blive i City, der har et noget bedre hold.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #397: 17 Maj 2012, 01:22 »

Kniv i hjertet!!  Græder

Hvis det bliver en realitet, ville det ikke blot være et tab for man city, men også for hele PL!

For guds skyld ikke skift til chelsea!!  ticked off

http://www.bold.dk/nyt/City-stjerne-vil-saelges

Pressen vil gerne forstyrre holdet, vi er blevet vant til Balotelli historierne, Tevez' eskapader har man ligesom også hørt om hundrede gange før. Nu skal der gang i rygtemøllen med afgange hos Clichy og Yaya. Ser det slet ikke som en mulighed at Yaya skulle forlade klubben, han er den bedste box-to-box spiller i verden, han er på en pæn kontrakt - ser ikke Barcelona hoste op for ham, Real har gjort det før - men tror ikke det er nødvendigt for dem. Chelsea har ikke råd. Og hehe Bayern München, hvorfor ikke nævne FCK nu vi er igang?

Rigtig gode nyheder for alle andre end City hvis det er rigtigt.. Toure har været vild og voldsom (som forventet) i denne sæson, og det vil være et kæmpe tab hvis han smutter. Mon ikke de så vælger at smide £50mio efter en Song, Bousquets eller M'Vila til at dække hullet?
Ville være vildt og voldsomt at bruge et beløb af den størrelse, når man aldrig har gjort det før. Samtidigt med at ingen af de nævnte er det halve værd(dog granted at det har ikke afholdt os før).
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #398: 17 Maj 2012, 08:01 »

Kunne godt se dem hente Prince fra Milan Smiley. Han skulle eftersigende kun koste omkring 130 millioner, og minder som type ret meget om Yaya Toure synes jeg, selvom han trods alt ikke helt kan måle sig med Yayas kampvægt og fysiske styrke Smiley

Synes Prince har haft for mange skader og ikke altid tænker sig meget.  Sikker på de vil gøre meget for, at få Yaya til, at blive. De spiller jo også Champions League næste år mon ikke han bliver.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #399: 17 Maj 2012, 09:36 »

"Store klubber som Chelsea, [...]. Hvad er City så?

Anyway, han sagde for nylig at han gerne ville tilbage til Barca, så tvivlsomt om han er interesseret i R. Madrid.

City er "kun" en opkomling og prestigen i at spille for Man City er ikke på højde med klubber som Real Madrid, Barcelona, Milan og Inter.

Om 10 år er Man City at regne som en Europæisk stor klub...når de har vundet 4-5 titler og CL et par gange.

Indtil da er City udelukkende et rigt hold som spiller flot fodbold og som har de allerbedste spillere i PL  Peace

Toures agent er IMO ude og lave spin primært for at forhandle en endnu federe kontrakt hjem.... det er hans job og vil sikkert virke.


« Seneste Redigering: 17 Maj 2012, 09:37 af DeBuur » Logged

YNWA

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #400: 17 Maj 2012, 11:04 »

Lige nu er City vel den største klub i England. Mestrene og det hold, der er mest attraktivt at spille for.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #401: 12 Aug 2012, 14:25 »

Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #402: 12 Aug 2012, 16:48 »

God sejr for os i dag, med tre super mål!

Meget spændende med Roberto's 3-5-2 formation, hvor jeg synes, specielt Milner var skræmmende god! Hvis vi så får Agger til venstre-forsvars-pladsen og Richards ind på højre, så ser det ganske habilt ud! Peace

Ser frem til en stor sæson for City, hvor vi forhåbentlig kan komme en anelse længere i CHL end sidste år.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #403: 14 Aug 2012, 14:05 »

Rodwell er i stalden. Kom så med Agger!! Opstemt
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #404: 20 Aug 2012, 16:41 »

Hvorfor var Richards ikke med mod Southampton?
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010