home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 312 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City Tråden  (Læst 61457 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #405: 20 Aug 2012, 18:08 »

Hvorfor var Richards ikke med mod Southampton?

Han er vidst skadet i knap 2 måneder, så vidt jeg ved.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #406: 23 Sep 2012, 13:58 »

http://www.bold.dk/nyt/Mancini-Wenger-traetter-mig

Hvordan Mancini? Hvordan kan man nogensinde blive træt af at høre den samme plade igen og igen og igen?

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/4391824.stm

Dog alligevel rart med lidt fornyelse, han har skiftet Chelsea ud med City.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #407: 23 Sep 2012, 14:19 »

http://www.bold.dk/nyt/Mancini-Wenger-traetter-mig

Hvordan Mancini? Hvordan kan man nogensinde blive træt af at høre den samme plade igen og igen og igen?

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/4391824.stm

Dog alligevel rart med lidt fornyelse, han har skiftet Chelsea ud med City.
Wenger har jo ret. Jovist Arsenal bruger også penge, men de har ikke brugt 5 milliarder siden 2008. Det er desuden også kun City, af de to hold, som bruger penge uden at tænke på de der kommer ind.
Logged

welbz is dat guy

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #408: 23 Sep 2012, 14:24 »

Arsenal bruger da også alle Citys penge, det er ret underligt man overhovedet brokker sig. Utroligt han ikke bare kan være taknemmelig ham Wenger.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #409: 23 Sep 2012, 14:25 »

Som professor i økonomi, kan man vel godt forstå at Wenger mener at der skal være en vis balance mellem indtægter og udgifter.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #410: 23 Sep 2012, 14:28 »

Helt sikkert, og godt for ham - men når den sportslige succes udebliver så er der vel ingen grund til man skal snakke om de andre hele tiden?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #411: 23 Sep 2012, 14:31 »

Helt sikkert, og godt for ham - men når den sportslige succes udebliver så er der vel ingen grund til man skal snakke om de andre hele tiden?

Det er da netop lige præcis hvad der er.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #412: 23 Sep 2012, 14:33 »

Ah I see Brøndby-finten, er der ingen trofæer så går vi op i noget andet.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #413: 23 Sep 2012, 14:45 »

Jeg elsker når folk har ondt i røven.
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #414: 23 Sep 2012, 16:30 »

Jeg elsker når folk har ondt i røven.
Ondt i røven? Næppe. Jeg ville ikke gå på kompromis med vores filosofi, blot for at vinde et trofæ. Dermed ikke sagt at andre Arsenal fans ville, men jeg ser hellere at vores klub er skabt på gode præstationer igennem årene, end at være udsprunget fra et oliefelt.
Logged

welbz is dat guy

Naustratze
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #415: 23 Sep 2012, 16:31 »

+1
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #416: 23 Sep 2012, 16:51 »

Ondt i røven? Næppe. Jeg ville ikke gå på kompromis med vores filosofi, blot for at vinde et trofæ. Dermed ikke sagt at andre Arsenal fans ville, men jeg ser hellere at vores klub er skabt på gode præstationer igennem årene, end at være udsprunget fra et oliefelt.
Jeg kan sagtens følge dig, det er ikke sjovt at ramme trofæer hele tiden - der er en meget større glæde når der går længe mellem triumferne. Men der er selvfølgelig heller ingen grund til at være utilfreds, for ambitionerne bliver indfriet hver sæson når man alligevel ender med at slutte over Tottenham - trofæer eller ej.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #417: 23 Sep 2012, 17:00 »

Jeg kan sagtens følge dig, det er ikke sjovt at ramme trofæer hele tiden - der er en meget større glæde når der går længe mellem triumferne. Men der er selvfølgelig heller ingen grund til at være utilfreds, for ambitionerne bliver indfriet hver sæson når man alligevel ender med at slutte over Tottenham - trofæer eller ej.
Selvfølgelig er det sjovt at vinde trofæer, det er der slet ingen tvivl om. Men nu har jeg jo lige skrevet, at jeg hellere ser vi bibeholder vores filosofi frem for bare enorme summer af penge, selvom det måske ville betyde trofæer. Dermed forstår jeg ikke helt din point, omkring din første sætning. Var den tiltænkt mig? Og i så fald, kan du ikke læse?
Logged

welbz is dat guy

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #418: 23 Sep 2012, 17:06 »

Selvfølgelig er det sjovt at vinde trofæer, det er der slet ingen tvivl om. Men nu har jeg jo lige skrevet, at jeg hellere ser vi bibeholder vores filosofi frem for bare enorme summer af penge, selvom det måske ville betyde trofæer. Dermed forstår jeg ikke helt din point, omkring din første sætning. Var den tiltænkt mig? Og i så fald, kan du ikke læse?
Nej nej, jeg ville bare lige fortælle dig det, at det er sjovere at vinde når der går lang tid mellem triumferne. Men pointerer jo også at jeg sagtens kan forstå du gerne vil beholde filosofien når i indfrier jeres mål hver sæson. Mit problem er først når profeten føler det er nødvendigt at han skal belære andre klubber om hvordan de bør gøre. Vi har jo hørt om det hele snart, hans problemer med indkast, hans problemer med Stoke, det at andre klubber bevidst går efter at skade ham ved at købe hans bedste spillere i deres bedste i alder osv.. Always the victim it's never his fault.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City Tråden
« Svar #419: 23 Sep 2012, 17:11 »

Nej nej, jeg ville bare lige fortælle dig det, at det er sjovere at vinde når der går lang tid mellem triumferne. Men pointerer jo også at jeg sagtens kan forstå du gerne vil beholde filosofien når i indfrier jeres mål hver sæson. Mit problem er først når profeten føler det er nødvendigt at han skal belære andre klubber om hvordan de bør gøre. Vi har jo hørt om det hele snart, hans problemer med indkast, hans problemer med Stoke, det at andre klubber bevidst går efter at skade ham ved at købe hans bedste spillere i deres bedste i alder osv.. Always the victim it's never his fault.
Jovist, han er ikke sen til at "brokke" sig. Men hvorfor skal Mancini udtale at han er træt af Wenger, når Wenger blot pointerer at City bruger flere penge end Arsenal. Det er jo blot den pure sandhed.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010