home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 2 - Lord of Destruction
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 2 - Lord of Destruction  (Læst 21739 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Diablo 2 - Lord of Destruction
« : 10 Aug 2010, 16:04 »

Ja, som titlen siger: Her skal diskuteres D2 Lod Opstemt

Vil gerne ligge ud med at spørge godtfolket om, hvad for en amazon de bedst kan lide? Bue/Pil, Javelin eller spear?
Og gerne en begrundelse for deres svar Peace

Accounts in game:
VesperGT - phoenix4 (Europe Softcore Non-Ladder)
TimE - niffer
blomvikings - gebea (Europe Softcore Ladder)
« Seneste Redigering: 17 Aug 2010, 14:50 af vesperGT » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #1: 10 Aug 2010, 16:09 »

Ahh.. Hvilket fantastisk spil, og gode minder man har haft med Diablo..

Personligt var jeg mest til en Ama med Bow, men hun er desværre dyr i items, før hun bliver god nok til at selv kunne klare sig, så jeg har aldrig rigtigt haft held med en ama..

Jeg er derimod mere vild med Druids, både elementel, men også shape shifting, hvor min sidste shape shifting druid var pænt syg.. Ihvertfald god nok til at kunne klare sig på hell alene, som altid er mit mål for en character..
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #2: 10 Aug 2010, 17:08 »

Sikke minder det bringer, men godt nok mange år siden jeg sidst har spillet D2 :/ har gået med tanken om at købe det igen.. Men nu er der så en D3 på vej så jeg er ikke sikker på det, men det kostet jo intet Smiley
Hvad har forandret sig de sidste år ?

Jeg elskede min Amazon og, hvad hed hun nu.. Sorcerer ? Min amazon brugte en bue efter hvad jeg husker når jeg tænker tilbage på alle de cow runs, kan man stadig det ? Opstemt
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #3: 10 Aug 2010, 17:19 »

Sikke minder det bringer, men godt nok mange år siden jeg sidst har spillet D2 :/ har gået med tanken om at købe det igen.. Men nu er der så en D3 på vej så jeg er ikke sikker på det, men det kostet jo intet Smiley
Hvad har forandret sig de sidste år ?

Jeg elskede min Amazon og, hvad hed hun nu.. Sorcerer ? Min amazon brugte en bue efter hvad jeg husker når jeg tænker tilbage på alle de cow runs, kan man stadig det ? Opstemt


Hehe..... Nu er D3 dog stadig så langt ude i fremtiden at jeg roligt tror du kan købe D2 igen..... Tror ikke på en udgivelse før tidligst sommeren næste år :/

Sorceress'en synes jeg er den sværeste at starte op med, sammen med Necromanceren, men når først du er oppe i lvl 30+ med hende, så rykker hun sgu fra Opstemt

Problemet med min ama er sgu nok at jeg gerne vil være melee, men er lidt kylling, så vil helst gerne kæmpe med missile attacks Opstemt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #4: 10 Aug 2010, 17:19 »

Plus at der er lavet så mange nye ting i patch 1.13, så synes klart i skal spille det igen Opstemt
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #5: 10 Aug 2010, 17:32 »

Nå for dælen, så kunne det da godt være jeg skulle investere i det alligevel, er bare bange for at det ikke er som dengang  og jeg så køre træt i det Opstemt kan huske jeg til sidst fik boosts og så lavede cow runs fra lvl 10 eller noget i den retning..  Hvad er max lvl egentlig Smiley?

Hvilke nye ting :b?
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #6: 10 Aug 2010, 17:51 »

Nå for dælen, så kunne det da godt være jeg skulle investere i det alligevel, er bare bange for at det ikke er som dengang  og jeg så køre træt i det Opstemt kan huske jeg til sidst fik boosts og så lavede cow runs fra lvl 10 eller noget i den retning..  Hvad er max lvl egentlig Smiley?

Hvilke nye ting :b?

SÅ langt er jeg ikke kommet endnu, men max lalv er stadig 99....
Du kan lave cowruns fra lvl 1, men så vidt jeg har fundet ud af skal du lave tristram runs til og med lvl 15, tombruns til og med lvl 25 og så baal runs til lvl 40..... Derefter nightmare baal til lvl 60 og så videre til hell Smiley

Efter du har klaret den første quest i akt 1, kan du få resettet dine stats og skill points, så du faktisk kan ændre din char helt og aldeles uden at skulle starte en ny en op Smiley

Og så er der ændret lidt med skills og runer, unique's og så videre ...... Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #7: 10 Aug 2010, 18:23 »

Kan man ikke bliver boostet til hell mere og så bare dia-runne til man i lvl 60 og ball-runner derefter? Kan jeg husker jeg altid gjorde, og kom i lvl 70 i løbet af få timer.

Kan husker jeg havde en pæn syg sorc og en syg Hammerdin. Min Sorc skadede nogle 60k med lightning og min hammerdin skade 14k med hammer. Har overvejet og starte igen, tror stadig jeg har nogle fg til at starte på.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #8: 10 Aug 2010, 18:30 »

Kan man ikke bliver boostet til hell mere og så bare dia-runne til man i lvl 60 og ball-runner derefter? Kan jeg husker jeg altid gjorde, og kom i lvl 70 i løbet af få timer.

Kan husker jeg havde en pæn syg sorc og en syg Hammerdin. Min Sorc skadede nogle 60k med lightning og min hammerdin skade 14k med hammer. Har overvejet og starte igen, tror stadig jeg har nogle fg til at starte på.

Jeg skal ikke kunne sige det..... men sådan som jeg ser alle folk blive boostet i disse dage kan jeg have min tvivl :S

Hvordan fanden får du din sorc op på 60K i skade? :O
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #9: 10 Aug 2010, 18:41 »

Så dig der kan booste os hvis vi starter Grin? men jeg har ikke rigtig tid de næste par dage, men skal da helt sikkert overveje om jeg skal bruge lidt penge på det. Mangler et nyt spil at game for tiden :p
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #10: 10 Aug 2010, 18:47 »

Så dig der kan booste os hvis vi starter Grin? men jeg har ikke rigtig tid de næste par dage, men skal da helt sikkert overveje om jeg skal bruge lidt penge på det. Mangler et nyt spil at game for tiden :p

har en lvl 46 sorc, men er som sagt begyndt på en ama.... men skal da se hvor langt jeg kan komme inden i eventuelt spiller igen? Peace
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #11: 10 Aug 2010, 18:54 »

Okay Opstemt tror faktisk jeg køber det, skal ind i Vejle by imorgen, så kunne da være jeg liige skulle se om man kunne få det købt.. koster de ikke kun 100 pr. stk. lige nu eller noget i den retning ?
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #12: 10 Aug 2010, 18:59 »

Okay Opstemt tror faktisk jeg køber det, skal ind i Vejle by imorgen, så kunne da være jeg liige skulle se om man kunne få det købt.. koster de ikke kun 100 pr. stk. lige nu eller noget i den retning ?

det passer nok meget godt Wink
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #13: 10 Aug 2010, 19:01 »

Men hvordan er det med servere nu, kan knap nok huske hvordan det var dengang..? :b
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Fernando
Gæst
 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #14: 10 Aug 2010, 19:02 »

Davs drenge.

Kommer der ikke et Diablo 3 eller er dette den nyeste udgave? har i hvertfald hørt at der skulle komme en ny, hvor grafikken er bedre Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010