home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 2 - Lord of Destruction
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 2 - Lord of Destruction  (Læst 21746 gange)
TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #30: 14 Aug 2010, 14:18 »

Suk :p men kan man som NL lave den om til en Ladder hvis man vil ? hvorfor har i valgt at spille i NL Smiley?
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #31: 14 Aug 2010, 14:36 »

Suk :p men kan man som NL lave den om til en Ladder hvis man vil ? hvorfor har i valgt at spille i NL Smiley?
Nej du kan ikke lave NL om til ladder. Man vælger at spille NL fordi det er alt alt alt for nemt.
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #32: 14 Aug 2010, 14:43 »

Nej du kan ikke lave NL om til ladder. Man vælger at spille NL fordi det er alt alt alt for nemt.

Det er jo så noget sludder...... Man spiller HARDCORE hvis man synes det andet er for nemt....... Spørgsmålet om Ladder er jo kun hvem der kommer først til lvl 99 + de ekstra items man kan finde Opstemt
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #33: 14 Aug 2010, 14:45 »

Hvad skulle gøre det nemmere? SPiller du på Ladder Schytte?  Men hvis man kan spille på ladder og ende med at få nogen flere items, så er det da bedst at gøre det Smiley?
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #34: 14 Aug 2010, 14:48 »

Hvad skulle gøre det nemmere? SPiller du på Ladder Schytte?  Men hvis man kan spille på ladder og ende med at få nogen flere items, så er det da bedst at gøre det Smiley?

Det er ikke et spørgsmål om flere items eller ej..... Du kan få nogle fat på nogle fede items på ladder, men der er så også enkelte items du kun kan få fat på, nonladder Opstemt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #35: 14 Aug 2010, 14:50 »

Jeg har i første indlæg skrevet account names på dem jeg lige havde ved hånden, så vi nemmere kan finde hinanden in-game Opstemt
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #36: 14 Aug 2010, 14:51 »

Hvorfor ikke bare have det hele samlet :p og lave nogen opløsninger der er lidt størrere end 800x600, det var jeg ret skuffet over, grafisk er intet ændret siden dengang jeg spillede - ser det ud til.. Men når man først kommer igang tænker man ikke så meget over det.

Super Vesper Smiley jeg går over til en stationær omlidt, så tror jeg lige jeg vil spille lidt
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #37: 14 Aug 2010, 14:54 »

Hvorfor ikke bare have det hele samlet :p og lave nogen opløsninger der er lidt størrere end 800x600, det var jeg ret skuffet over, grafisk er intet ændret siden dengang jeg spillede - ser det ud til.. Men når man først kommer igang tænker man ikke så meget over det.

Super Vesper Smiley jeg går over til en stationær omlidt, så tror jeg lige jeg vil spille lidt

http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=21358 Prøv at kig her..... De har ændret i opsætningen, så du faktisk har mulighed for at spille spillet i en eller anden form for widescreen Wink
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #38: 14 Aug 2010, 15:10 »

Det kan jeg ikke lige få til at virke, har søgt men de siger man skal smide enten -w eller -nofixaspect under properties på .exe filen, men hvis jeg gør det så siger den at den ikke kan finde lod cd'en, som jeg så prøved at smide i men den siger det stadig..
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #39: 14 Aug 2010, 15:12 »

Det kan jeg ikke lige få til at virke, har søgt men de siger man skal smide enten -w eller -nofixaspect under properties på .exe filen, men hvis jeg gør det så siger den at den ikke kan finde lod cd'en, som jeg så prøved at smide i men den siger det stadig..

Det skal så lige siges at jeg ikke selv har prøvet det, men hey....... Does it really matter that much? Wink Spillet er jo fedt, widescreen eller ej Opstemt
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #40: 14 Aug 2010, 15:14 »

Ja men ting der gør at spillet ser bedre ud er altid velkomne :b
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #41: 14 Aug 2010, 15:35 »

Non Ladder er nemmere en Ladder. Ladder restarter jo efter en periode, og derved skal alle starte forfra og derfor blive tingene meget mere værd, da der ikke er så mange der har dem. I Forum Gold priser er der utrolig stor forskel på ladder og non ladder, hvor nogle ting er ekstremt dyre på ladder, mens du kan få dem for en slik på non ladder. Men det er vist det samme ang. monster og levelning.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #42: 14 Aug 2010, 16:43 »

Hvad skulle gøre det nemmere? SPiller du på Ladder Schytte?  Men hvis man kan spille på ladder og ende med at få nogen flere items, så er det da bedst at gøre det Smiley?
Det gør det hele nemmere, fordi ALT er så billigt. ALT fra de tidligere ladder ligger på på non ladder, bortset fra dupe osv der er slettet, men tingene på non ladder er intet værd. det tager 2-3 dage af få fat i en hammerdin der kan smadre det hele (dog ikke efter patch i throne ved wave 2). Men det er generelt meget nemt at få imba ting. I ladder dropper der lidt flere ting og der er lidt flere runewords, men alt kan købes på non-ladder alligevel
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #43: 14 Aug 2010, 16:47 »

Non Ladder er nemmere en Ladder. Ladder restarter jo efter en periode, og derved skal alle starte forfra og derfor blive tingene meget mere værd, da der ikke er så mange der har dem. I Forum Gold priser er der utrolig stor forskel på ladder og non ladder, hvor nogle ting er ekstremt dyre på ladder, mens du kan få dem for en slik på non ladder. Men det er vist det samme ang. monster og levelning.
Der er da ikke nogen ting på ladder som er ekstremt dyre i forhold til non ladder hvis man trader på jsp? det er lidt dyere på ladder, men alt er jo blevet billigt igen efter reset. Det er sådan set kun få perf unique items der er meget dyrere på ladder end non ladder. Ellers skal man over i rare før det bliver ekstremt dyrt.
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 2 - Lord of Destruction
« Svar #44: 14 Aug 2010, 17:29 »

Så tilspørger jeg jer?
JSP?
Forum GOld?
Huh
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010