home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 270012 gange)
LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #540: 26 Feb 2009, 19:56 »

Skal have de blå/sorte preditor .

Barcelona Verdens bedste hold !

fc-hansen
Manager

Sv: Nike Mercurial Vapor III
« Svar #541: 26 Feb 2009, 19:58 »

Er det egentlig stadig muligt at købe Nike Mercurial Vapor III?
tror ikke de laver flere, og du skal være meget heldig for at finde dem. Men de har jo lavet en ny udgave en Talaria og en veloci, som har samme snørrebåndsfunktion, og minder en del om dem Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

korzika
Gæst

« Svar #542: 26 Feb 2009, 20:07 »

Stop Venligst OT Macro.

Forresten skal jeg have de cireus farvede Nike Talaria. Smiley

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #543: 26 Feb 2009, 20:09 »

Hmm har ikke den store forstand på fodboldstøvler, og render rundt med et par Nike Total 90 Laser FG som var gode i starten, men har været skadet i et stykke tid, og kan ikke passe dem mere. Så har brug for lidt hjælp til at finde et par støvler som er rigtig gode at skyde i, da det er ... det jeg kan Peace Any help (:?

fc-hansen
Manager

« Svar #544: 26 Feb 2009, 20:17 »

Hmm har ikke den store forstand på fodboldstøvler, og render rundt med et par Nike Total 90 Laser FG som var gode i starten, men har været skadet i et stykke tid, og kan ikke passe dem mere. Så har brug for lidt hjælp til at finde et par støvler som er rigtig gode at skyde i, da det er ... det jeg kan Peace Any help (:?
Bred eller smal fod?

ved en bred fod, vil jeg anbefale Tunit. En rigtig god støvle, hvor du har et rent spark, og en god boldkontrol.

er din fod smal, vil jeg derimod vælge Vapor. Også en god støvle, hvor du har en fantastisk boldkontrol, men ikke mindst et rigtig godt skud.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #545: 26 Feb 2009, 20:21 »

Har vel en bred fod, problemet er bare at jeg har sådan et mellemrum midt under min fod, så jeg tit får ondt hvis det er en lille sko Opstemt Men vil da kigge på de Tunit der, tak Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #546: 26 Feb 2009, 20:36 »

Jeg er sgu rimelig hug på de nye Tunit's!

AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

« Svar #547: 27 Feb 2009, 10:20 »

Overvejer nu Lotto gravity uden snøre. Nogle der har erfaring med pasform og kvalitet af denne?

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #548: 27 Feb 2009, 10:23 »

nogle der kan anbefale noget godt til en back der kører flæknings stilen? Opstemt

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

vesperGT
Manager

« Svar #549: 27 Feb 2009, 10:25 »

nogle der kan anbefale noget godt til en back der kører flæknings stilen? Opstemt

SÅ ville jeg da umiddelbart tage en go' læderstøvle, da læderet nok vil bremse diverse slag, kontra en kunststof støvle, hvor du næsten kører hud-mod-hud! Smiley

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #550: 27 Feb 2009, 10:28 »

SÅ ville jeg da umiddelbart tage en go' læderstøvle, da læderet nok vil bremse diverse slag, kontra en kunststof støvle, hvor du næsten kører hud-mod-hud! Smiley

jeg har nu kørt på COPA MUNDIAL de sidste par år og vil gerne have noget fornyelse, men økonomien er i næsten ligeså dårlig form som jeg selv, så det ender nok med det... medmindre en eller anden herinde lige leger redningsmand Peace

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

vesperGT
Manager

« Svar #551: 27 Feb 2009, 10:39 »

jeg har nu kørt på COPA MUNDIAL de sidste par år og vil gerne have noget fornyelse, men økonomien er i næsten ligeså dårlig form som jeg selv, så det ender nok med det... medmindre en eller anden herinde lige leger redningsmand Peace

Jeg er i samme situation! Men jeg overvejer kraftigt at tage Unisports tilbud på Tunit F.50/8 modellen i rød/hvid til halv pris! Men deres (Adidas) læderstøvler er også gode Thumbs Up

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #552: 27 Feb 2009, 10:45 »

jeg tror sgu bare jeg hopper videre på COPA vognen.. Tunit er ikke lige min stil.. men held og lykke med dem Wink

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

vesperGT
Manager

« Svar #553: 27 Feb 2009, 10:46 »

jeg tror sgu bare jeg hopper videre på COPA vognen.. Tunit er ikke lige min stil.. men held og lykke med dem Wink

Det var nu heller ikke (Tunit) for at mene at du skulle tage dem...... Jeg vil hellere lege med offensivt, og der har jeg aldrig haft problemer med Tunit, så det var mere et valg for min egen skyld...... Men adiPURE, Predator eller Mundial, som du selv siger, er nok dit foretrukne valg Thumbs Up

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #554: 27 Feb 2009, 10:49 »

præsic Smiley noget tysk kvalivitet til at smække modstanderens angribere til jorden Opstemt

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010