home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 269900 gange)
AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #570: 08 Mar 2009, 13:11 »

Nogle der har erfaringen med at købe støvler (eller andet) fra mmsport.dk??

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #571: 09 Mar 2009, 22:06 »

Har lige et spørgsmål her Smiley

Jeg har Adidas Tunit F50.8 i blå og hvid. Jeg har set den nye F50.9 i rød og hvid.
Her kommer mit spørgsmål så; Kan jeg bruge en upper til F50.9, til mine knopper og sål, som passer til
F50.8?

/MadzeN92

Don Abramovich
Manager

« Svar #572: 09 Mar 2009, 22:10 »

Jeg har idag købt et par Copa Mundial, eftersom mine gamle (haha, spillet MAX 4 måneder i dem) var gået i stykker. Synes det er en super fed støvle, og min store fod sidder perfekt i den!

Nogen der har erfaringer med hvad man skal smøre dem med? Læderfedt?

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #573: 09 Mar 2009, 22:13 »

hvor har du købt dem henne?

EDIT: Jeg tænkte på; Ville det være en idé at få lavet en oversigt over sider, hvor vi køber støvler fra (Både danske og udenlandske), samt kommer med en lille skrivelse om hvordan service og leveringstid er? Smiley
på mit arbejde . jeg arbejder i en sportsbutik i hvidovre.

maaahhh-h-h-h

jelle123
Ynglingespiller

« Svar #574: 09 Mar 2009, 22:24 »

Jeg har idag købt et par Copa Mundial, eftersom mine gamle (haha, spillet MAX 4 måneder i dem) var gået i stykker. Synes det er en super fed støvle, og min store fod sidder perfekt i den!

Nogen der har erfaringer med hvad man skal smøre dem med? Læderfedt?

Jeg har altid smurt mine læderfodboldstøvler i læderfedt, og jeg har helt klart følt det hjælper, udover at støvlen holder bedre og at læderet holdes mere fleksibelt, har det også den fantastiske egenskab at støvlen tit er nemmere at få ren efter træningen eller kampen ;P

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #575: 09 Mar 2009, 22:28 »

Jeg er blevet forelsket i Nicklas Bendtners lyserøde støvler som man kan købe i stadium Thumbs Up .. nogen som kan anbefale støvlen og noget som man evt skal være opmærksom på ?

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Zulue
Manager

« Svar #576: 09 Mar 2009, 22:37 »

Jeg har den i grøn, har dog ikke brugt den i år endnu.
- Det er en kampstøvle og den vil fucke dine fødder op, hvis du bruger den til træning.
- Den skal sidde meget stramt, hvis du vil få optimal ydelse i den. Det kommer til at gøre lidt ondt bagefter, men hvis du er offensivspiller er den mega-fantastisk!

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #577: 09 Mar 2009, 22:43 »

- Det er en kampstøvle og den vil fucke dine fødder op, hvis du bruger den til træning.
- Den skal sidde meget stramt, hvis du vil få optimal ydelse i den. Det kommer til at gøre lidt ondt bagefter, men hvis du er offensivspiller er den mega-fantastisk!
Havde også kun tænkt mig at bruge den i kampe, da den er for "dyr" at spille til træning med synes jeg  Peace
Optimale ydelse ? og hvad vil det lige siges ? - Jeg er selv midterforsvar  Huh

Don Abramovich
Manager

« Svar #578: 09 Mar 2009, 22:47 »

Havde også kun tænkt mig at bruge den i kampe, da den er for "dyr" at spille til træning med synes jeg  Peace
Optimale ydelse ? og hvad vil det lige siges ? - Jeg er selv midterforsvar  Huh

Hvorfor bruge sådan en støvle når du er i midterforsvaret? Hvis det var mig (er selv cm), ville jeg helt klart ville en ''stærkere'' støvle, som en Predator, Mundial, World Cup, Puma King eller hvad Nike nu laver. Synes imo ikke at lyserøde støvler passer i midterforsvaret - det vil ligesom fjerne det ''tough look'' man gerne skal have dernede Wink

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #579: 09 Mar 2009, 22:52 »

Hvorfor bruge sådan en støvle når du er i midterforsvaret? Hvis det var mig (er selv cm), ville jeg helt klart ville en ''stærkere'' støvle, som en Predator, Mundial, World Cup, Puma King eller hvad Nike nu laver. Synes imo ikke at lyserøde støvler passer i midterforsvaret - det vil ligesom fjerne det ''tough look'' man gerne skal have dernede Wink
Fordi at da jeg var nede i stadium og kigge, så faldt jeg bare over den støvle ved første blik. Noget sagde i mig at den må jeg have, hvis den passer til mig .. og ang det "tough look", så må jeg nok give dig ret, meeen  Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #580: 09 Mar 2009, 22:55 »

Fordi at da jeg var nede i stadium og kigge, så faldt jeg bare over den støvle ved første blik. Noget sagde i mig at den må jeg have, hvis den passer til mig .. og ang det "tough look", så må jeg nok give dig ret, meeen  Smiley
Jeg ville hvertfald flække midtover i grin, hvis jeg driblede ned mod en stor, stærk midterforsvar med lyserøde støvler  Peace

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #581: 09 Mar 2009, 22:57 »

Jeg ville hvertfald flække midtover i grin, hvis jeg driblede ned mod en stor, stærk midterforsvar med lyserøde støvler  Peace
og hvis du så flækker af grin, så koncentrere du dig ikke, og så mister du bolden, og det er jo så kun til vores fordel  funny

søgaard
Gæst

« Svar #582: 09 Mar 2009, 23:10 »

At spille i Mercuial Vapor i midterforsvaret er ikke en god idé.. For det første, så er de så tynde, så selv en lille stempling vil komme til at gøre virkelig ondt. For det andet, så er støvlerne jo tynde, hvilket giver en mindre kræft bag dit skud.. Jeg kan mærke stor forskel på, hvor lang og hårdt jeg kan sparke, når jeg har mine Merciual Vapor og mine T90 Laser på..
Så jeg ville også vælge et par andre støvler, et alternativ var at lave et par støvler inde på www.nikeid.com, hvor du jo selv kan vælge farverne.. Så gå ned og prøv støvlerne i butikken, så du er sikker på størrelsen og bestil dem gennem Nikeid, prisen er sikkert den samme!

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #583: 09 Mar 2009, 23:17 »

At spille i Mercuial Vapor i midterforsvaret er ikke en god idé.. For det første, så er de så tynde, så selv en lille stempling vil komme til at gøre virkelig ondt. For det andet, så er støvlerne jo tynde, hvilket giver en mindre kræft bag dit skud.. Jeg kan mærke stor forskel på, hvor lang og hårdt jeg kan sparke, når jeg har mine Merciual Vapor og mine T90 Laser på..
Så jeg ville også vælge et par andre støvler, et alternativ var at lave et par støvler inde på www.nikeid.com, hvor du jo selv kan vælge farverne.. Så gå ned og prøv støvlerne i butikken, så du er sikker på størrelsen og bestil dem gennem Nikeid, prisen er sikkert den samme!
Dejlig god formulering af støvlen  Peace Vil helt sikkert lave min afgørende bedømmelse på baggrund af din begrundelse. Jeg var dog ikke klar over at tynde støvler gør at man ikke kan sparke så kraftigt som tykke støvler? burde næsten ikke være det samme, da det jo er benkraft du bruger? ..
Og fantastik at du lige sagde det der med at man selv kunne designe sin støvle. Har hørt om det, men havde glemt det igen. helt sikkert noget jeg vil prøve at kigge på  Cool
Tak for en super god bedømmelse Søgaard

søgaard
Gæst

« Svar #584: 09 Mar 2009, 23:35 »

Nike Superfly kommer også i april og det vil gøre din lyserrøde Mercurial Vapor gamle Wink Det er så vidt jeg er informeret og har set billeder af, bare en videreudvikling af den normale Mercurial Vapor IV.. Så omkring selve støvlen er der ikke den store forskel, mens der designmæssigt er stor forskel og personligt, så synes jeg, at Superfly er pænere end den normale Mercurial..

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010