home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1255 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken Genre spiller du mest?
Action(herunder shooters)
Strategi
Sport
Family
MMO
Racing
Simulation
Rollespil
FM10
Spiller ikke computer/kan godt lide at trykke på knapper

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 22502 gange)
fredesvbg
Reserveholdsspiller

Sv: PC Spil
« Svar #75: 24 Jul 2010, 19:39 »

Nej spillet kan sagtens "bare" spilles som det er når du køber det, men der er nogle side quests som der kræver betaling, men de er ikke nødvendig for at spille spillet.

Du lvl som i alle andre RPG, men dine handlinger i spillet har også betydning for hvordan dit spil udvikler sig og hvordan andre reagere på din char.

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Fernando
Gæst

« Svar #76: 24 Jul 2010, 19:59 »

Okay det lyder da spændene :-)

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 24 Jul 2010, 20:18 »

Er selv igang med Dragon Age og kan kun anbefale det. Der er ikke så meget negativt at sige om spillet udover at blodet på karakterens rustning virker en smule overdrevet, men det er til at leve med.

Er desværre nået et ret så irriterrende punkt i spillet hvor man svæver mellem en drøm og den virkelige verden.

Men 8/10 også herfra.

Fernando
Gæst

« Svar #78: 24 Jul 2010, 21:05 »

Okai det skal da helt klart prøves!

Majskolbe for hjælpen Grin

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 28 Jul 2010, 23:37 »

Har kørt død i Dragon Age Origins. Nogen der ved om der kommer et par specielle titler i år til PC?
Alle genre er velkomne.

Måske man skulle give far cry 2 et forsøg til? Gik død i kørslen frem og tilbage.

vesperGT
Manager

« Svar #80: 28 Jul 2010, 23:57 »

Nogen der har noget at sige til Starcraft 2? Smiley

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #81: 29 Jul 2010, 00:02 »

Jeg har kigget på det men aldrig spillet Starcraft 1 før. Heldigvis står der på gamereactors hjemmeside at man får et "recap" af historien så det burde ikke være et større problem. Måske jeg skulle investerer i det? Venter nok lidt endnu med at købe indtil folk har givet en nogenlunde mening om det.  Thumbs Up

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #82: 29 Jul 2010, 00:12 »

Star Craft 1 var jo intet mindre end genialt, så når der er penge til det, ska jeg helt sikkert have fat i 2'eren

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #83: 29 Jul 2010, 01:38 »

Jeg har købt to'ern i dag og syntes spillet er rigtig godt, men jeg havde også det første. Syntes begge spil er fantastiske. Køb det endeligt, hvis du er til den slags spil.

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 29 Jul 2010, 06:54 »

Jeg har købt to'ern i dag og syntes spillet er rigtig godt, men jeg havde også det første. Syntes begge spil er fantastiske. Køb det endeligt, hvis du er til den slags spil.
Har læst lidt nærmere om det, og kan forstå at det er high tempo kampe for det meste- og det er lige min stil. Så jeg skal da helt sikkert ud og have dette på et tidspunkt. Nogen der ved hvor man kan få det billigst? Har set coolshops hjemmeside fx. Men 365 kr er en del for en genre jeg normalt ikke spiller.

vesperGT
Manager

« Svar #85: 29 Jul 2010, 08:47 »

Har læst lidt nærmere om det, og kan forstå at det er high tempo kampe for det meste- og det er lige min stil. Så jeg skal da helt sikkert ud og have dette på et tidspunkt. Nogen der ved hvor man kan få det billigst? Har set coolshops hjemmeside fx. Men 365 kr er en del for en genre jeg normalt ikke spiller.

I Fona koster den billigste version 400, så det får du sgu nok ikke billigere Smiley

Men Starcraft og Brood War for den sags skyld, har jeg brugt rigtigt mange timer på, så mon ikke 2'eren også skal games lidt Opstemt

Hvad med Multiplayer delen på Battle.net? Hvordan er den?

blomvikings
Manager

Diablo 2 LOD
« Svar #86: 29 Jul 2010, 09:05 »

Hey allesammen..

Jeg er lige begyndt at spille D2 sammen med en ven igen efter en pause på 1½ år.

Så ville høre om der er nogen af jer der stadig spiller skidtet Smiley

Thumbs Up

vesperGT
Manager

Sv: Diablo 2 LOD
« Svar #87: 29 Jul 2010, 10:25 »

Har faktisk lige installeret skidtet igen...... Da jeg var inde på Diablo3.com i går stod der at D2 har 10 års jubilæum i år og hvilken bedre anledning til at installere og spille dette gudespil igen? Wink

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 29 Jul 2010, 10:34 »

Jeg gav bare de 399,- som det kostede i gamestop. Jeg ville bare have spillet  Grin

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Enged
Gæst

« Svar #89: 29 Jul 2010, 11:13 »

I Fona koster den billigste version 400, så det får du sgu nok ikke billigere Smiley

Men Starcraft og Brood War for den sags skyld, har jeg brugt rigtigt mange timer på, så mon ikke 2'eren også skal games lidt Opstemt

Hvad med Multiplayer delen på Battle.net? Hvordan er den?
Fona er aldrig billigst, sådan vil det altid være. Jeg købte et par højtalere til 12£ på nettet. Samme højtalere koster 250 kr i den lokale fona. Hvis man ikke er utålmodig, så kan man sagtens spare penge, ved at købe på nettet. Det omhandler både spil og alt mulig andet.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010