|
Enevoldsen
|
|
Du har ikke gjort det rigtigt  Havde samme problem  Er det ultimate commander du har downloadet?  Fordi det gør sådan at man ikk ændre noget i det originale spil, men har et "helt nyt spil", så man kan spille det og det normale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cactus
|
|
Nu har det lykkes mig at få spillet til at virke, men synes ikke at der er kommet flere lande med? Kan faktisk ikke se nogen forskel tiltrods for at det er blevet installeret?! Kan være jeg ikke har installeret det korrekt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Har du instalerret DMUC?  Hvis ja, når du åbner ETW går du så ind i det originale spil(Det skal du nemlig ikk  )? Fordi der skal være kommet et nyt åbnings program(filen hedder darthmod ultimate commander), med Darth Vaders hoved  Det skal du åbne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cactus
|
|
Har du instalerret DMUC?  Hvis ja, når du åbner ETW går du så ind i det originale spil(Det skal du nemlig ikk  )? Fordi der skal være kommet et nyt åbnings program(filen hedder darthmod ultimate commander), med Darth Vaders hoved  Det skal du åbne  Jep har fundet ud af det nu  Men er det kun muligt at være Sverige fra Skandinavien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Nej  Man kan også spille som Danmark
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cactus
|
|
Nej  Man kan også spille som Danmark Beklager besværet. Men når jeg går ind i mod'n kan jeg kun se et par enkelte lande tilføjet udover dem der er i grundspillet. Men intet Danmark. Hvad skal jeg klikke helt præcist for at finde Danmark? Grand Campaigne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Det gør slet ikke noget  Ja du skal i GC  Ellers så bare prøv dig frem  Det er lang tid siden at jeg har spillet det så er ikk helt 100%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Nogle der ved om det er muligt at linke et spil fast til Steam, så det ligger fast under spil. Ligesom når man installerer steam første gang og intet er installeret, hvis man så klikker på CS så downloader den det og installerer det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Solskjaer
|
|
Jeg leder efter et spil som man kan gennemføre to mennesker over LAN. Nogle forslag?
Bump.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swizz CataR
|
|
Så fik man lige gennemført Mafia langt om længe.. Godt nok til Xbox. Nu kan jeg så bare ikke vente til Mafia 2 udkommer i slutningen af august.. Nøøj jeg glæder mig 
|
|
|
|
|
|
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Er der andre end mig som har spillet eller stadig spiller det geniale strategi spil "Hearts of Iron 2"? Eller en af de andre spil i serien? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Jeg leder efter et spil, som minder meget om Age of Empires 2: The Age of Kings - Har I nogle forslag? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Har set der er megasale på Steam! Er der nogle gode imellem for har ikke rigtig haft tid til at kigge det igennem? EDIT: Er Hearts of Iron 2 godt?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Jun 2010, 20:24 af louisfr »
|
|
|
|
|
|