home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1221 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken Genre spiller du mest?
Action(herunder shooters)
Strategi
Sport
Family
MMO
Racing
Simulation
Rollespil
FM10
Spiller ikke computer/kan godt lide at trykke på knapper

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 22519 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller

Sv: PC Spil
« Svar #45: 16 Jun 2010, 12:34 »

Du har ikke gjort det rigtigt Wink Havde samme problem Skuffet Er det ultimate commander du har downloadet? Huh Fordi det gør sådan at man ikk ændre noget i det originale spil, men har et "helt nyt spil", så man kan spille det og det normale Wink

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 16 Jun 2010, 13:04 »

Du har ikke gjort det rigtigt Wink Havde samme problem Skuffet Er det ultimate commander du har downloadet? Huh Fordi det gør sådan at man ikk ændre noget i det originale spil, men har et "helt nyt spil", så man kan spille det og det normale Wink
http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2334&page=2

Det er denne jeg har downloaded...

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #47: 16 Jun 2010, 13:35 »

Det er denne her du skal have Wink http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=341088

Du skal slette alle de filer du downloadede til DM modden så skal du gerne kunne spille igen Wink Håber du kan få det til at virke Thumbs Up

* regnskab.pdf (39,54 KB - hentet 14 gange.)

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 16 Jun 2010, 16:18 »

Det er denne her du skal have Wink http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=341088

Du skal slette alle de filer du downloadede til DM modden så skal du gerne kunne spille igen Wink Håber du kan få det til at virke Thumbs Up
Nu har det lykkes mig at få spillet til at virke, men synes ikke at der er kommet flere lande med? Kan faktisk ikke se nogen forskel tiltrods for at det er blevet installeret?! Kan være jeg ikke har installeret det korrekt.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #49: 16 Jun 2010, 16:20 »

Har du instalerret DMUC? Grin Hvis ja, når du åbner ETW går du så ind i det originale spil(Det skal du nemlig ikk Peace)? Fordi der skal være kommet et nyt  åbnings program(filen hedder darthmod ultimate commander), med Darth Vaders hoved Wink Det skal du åbne Grin

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 16 Jun 2010, 17:29 »

Har du instalerret DMUC? Grin Hvis ja, når du åbner ETW går du så ind i det originale spil(Det skal du nemlig ikk Peace)? Fordi der skal være kommet et nyt  åbnings program(filen hedder darthmod ultimate commander), med Darth Vaders hoved Wink Det skal du åbne Grin
Jep har fundet ud af det nu funny Thumbs Up Men er det kun muligt at være Sverige fra Skandinavien?

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #51: 16 Jun 2010, 17:30 »

Nej Wink Man kan også spille som Danmark Wink

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 16 Jun 2010, 17:33 »

Nej Wink Man kan også spille som Danmark Wink
Beklager besværet. Men når jeg går ind i mod'n kan jeg kun se et par enkelte lande tilføjet udover dem der er i grundspillet. Men intet Danmark. Hvad skal jeg klikke helt præcist for at finde Danmark? Grand Campaigne?

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #53: 16 Jun 2010, 17:54 »

Det gør slet ikke noget Grin Ja du skal i GC Wink Ellers så bare prøv dig frem Wink Det er lang tid siden at jeg har spillet det så er ikk helt 100% Wink

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 16 Jun 2010, 17:55 »

Nogle der ved om det er muligt at linke et spil fast til Steam, så det ligger fast under spil. Ligesom når man installerer steam første gang og intet er installeret, hvis man så klikker på CS så downloader den det og installerer det.

Solskjaer
Ynglingespiller

« Svar #55: 16 Jun 2010, 21:35 »

Jeg leder efter et spil som man kan gennemføre to mennesker over LAN. Nogle forslag?
Bump.

Swizz CataR
Manager

« Svar #56: 17 Jun 2010, 19:29 »

Så fik man lige gennemført Mafia langt om længe.. Godt nok til Xbox. Nu kan jeg så bare ikke vente til Mafia 2 udkommer i slutningen af august.. Nøøj jeg glæder mig Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #57: 23 Jun 2010, 17:57 »

Er der andre end mig som har spillet eller stadig spiller det geniale strategi spil "Hearts of Iron 2"? Eller en af de andre spil i serien? Grin

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #58: 23 Jun 2010, 18:02 »

Jeg leder efter et spil, som minder meget om Age of Empires 2: The Age of Kings - Har I nogle forslag? Smiley

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #59: 27 Jun 2010, 20:18 »

Har set der er megasale på Steam!
Er der nogle gode imellem for har ikke rigtig haft tid til at kigge det igennem?
EDIT: Er Hearts of Iron 2 godt?
« Seneste Redigering: 27 Jun 2010, 20:24 af louisfr » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010