home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1160 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  PC Spil
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken Genre spiller du mest?
Action(herunder shooters)
Strategi
Sport
Family
MMO
Racing
Simulation
Rollespil
FM10
Spiller ikke computer/kan godt lide at trykke på knapper

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: PC Spil  (Læst 22477 gange)
Cactus
Førsteholdsspiller

Sv: PC Spil
« Svar #30: 14 Jun 2010, 11:37 »

Kunne være spøjst at høre om andre fra FmFreaks spiller Bad Company 2 over PC?
I såfald hvad er din rang, og hvad er dit favorit map?

Solskjaer
Ynglingespiller

« Svar #31: 15 Jun 2010, 22:02 »

Jeg leder efter et spil som man kan gennemføre to mennesker over LAN. Nogle forslag?

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 15 Jun 2010, 22:24 »

Det der Medieval 2 lyder ret interessant Smiley Jeg har før spillet spil som AoE 2 og Rise of Nations og overvejer lidt at købe det Smiley Kan det anbefales, eller ser i hellere et spil som Empire Total Wars`?

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #33: 15 Jun 2010, 22:48 »

Det der Medieval 2 lyder ret interessant Smiley Jeg har før spillet spil som AoE 2 og Rise of Nations og overvejer lidt at købe det Smiley Kan det anbefales, eller ser i hellere et spil som Empire Total Wars`?

Det kommer helt sikkert an på hvilken tid du finder mest intra Wink Jeg er mest til Empire og Napoleon Wink Det er fordi de er nyere, og der er bedre features som f.eks. teknologi Wink Og jeg ELSKER bare tiden mellem 1700-1900 Grin Jeg vil sige at Empire er 100% pengene værd især hvis du downloade et mod til det Wink

EDIT: Du kan self også vente til Shogun 2 kommer Wink
« Seneste Redigering: 15 Jun 2010, 22:50 af Enevoldsen » Logged

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 15 Jun 2010, 23:16 »

Jeg er meget middelaldertypen Smiley

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #35: 15 Jun 2010, 23:23 »

Jeg er meget middelaldertypen Smiley

Så vil det være et rigtig godt spil til dig Wink Altså M2 Wink

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 15 Jun 2010, 23:35 »

Det kommer helt sikkert an på hvilken tid du finder mest intra Wink Jeg er mest til Empire og Napoleon Wink Det er fordi de er nyere, og der er bedre features som f.eks. teknologi Wink Og jeg ELSKER bare tiden mellem 1700-1900 Grin Jeg vil sige at Empire er 100% pengene værd især hvis du downloade et mod til det Wink

EDIT: Du kan self også vente til Shogun 2 kommer Wink
Har så småt begyndt at tage hul på Empire Total war og det virker til at være ganske klogt at tage en battle tutorial samt road to independence før man begår sig ud i selve spillet. Så det har jeg gjort, men hold da op hvor jeg stinker. Leder efter en side med lidt flere taktikker til Empire Total War, så ved ikke om du kender et Enevoldsen?

Har dog tyvstartet en kampagne (World Domination) med Great Britain da jeg fandt en enkelt guide om landet som jeg fandt en anelse spændende. Også er der jo rig mulighed for at opbygge en ordenlig flåde der kan sparke den Franske arrogance et hvis sted hen crazy Opstemt

Prøver at følge guiden lidt, nu hvor det alligevel er mit allerførste spil- der næst bliver jeg nødt til at prøve kræfter med et andet land, måske Prussen....

Er det muligt at downloade flere lande at spille med? DK fx.?

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #37: 15 Jun 2010, 23:44 »

Har så småt begyndt at tage hul på Empire Total war og det virker til at være ganske klogt at tage en battle tutorial samt road to independence før man begår sig ud i selve spillet. Så det har jeg gjort, men hold da op hvor jeg stinker. Leder efter en side med lidt flere taktikker til Empire Total War, så ved ikke om du kender et Enevoldsen?

Har dog tyvstartet en kampagne (World Domination) med Great Britain da jeg fandt en enkelt guide om landet som jeg fandt en anelse spændende. Også er der jo rig mulighed for at opbygge en ordenlig flåde der kan sparke den Franske arrogance et hvis sted hen crazy Opstemt

Prøver at følge guiden lidt, nu hvor det alligevel er mit allerførste spil- der næst bliver jeg nødt til at prøve kræfter med et andet land, måske Prussen....

Er det muligt at downloade flere lande at spille med? DK fx.?

Siden twcenter.net er rigtig god Wink Der er ikke taktikker(tror jeg ikk Peace) men der er masser af mods Wink Til Empire TW er den bedste mod (IMO) darthmod ultimate commander den allerbedste, den gør spillet bedre tilføjer alle nationer(Så du kan spille som DK Grin) og tilføjer flere units Grin Ville gerne give link men kan ikk komme ind på siden lige nu Skuffet

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 15 Jun 2010, 23:48 »

Siden twcenter.net er rigtig god Wink Der er ikke taktikker(tror jeg ikk Peace) men der er masser af mods Wink Til Empire TW er den bedste mod (IMO) darthmod ultimate commander den allerbedste, den gør spillet bedre tilføjer alle nationer(Så du kan spille som DK Grin) og tilføjer flere units Grin Ville gerne give link men kan ikk komme ind på siden lige nu Skuffet
Nej har netop også prøvet- derfor jeg spurgte om du muligvis kendte nogen. At du så kendte den jeg tjekkede var jo bare et sjovt sammentræf Wink Men vil gemme siden, og besøge den når den en gang fungerer igen Peace

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #39: 15 Jun 2010, 23:50 »

Okay Wink En rigtig TW spiller kender den Grin

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #40: 15 Jun 2010, 23:57 »

Nej har netop også prøvet- derfor jeg spurgte om du muligvis kendte nogen. At du så kendte den jeg tjekkede var jo bare et sjovt sammentræf Wink Men vil gemme siden, og besøge den når den en gang fungerer igen Peace

Det er faktisk taktikker. Jeg kan ikke lige komme ind på siden, men hvis man går ind under de forskellige spil i TW-serien, er der også en underdel af taktikker.

Derudover kan jeg også kun anbefale Darthmod. Smiley

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #41: 15 Jun 2010, 23:59 »

Ja kan godt lidt huske at der er taktikker Opstemt Men har ikk haft brug for dem Grin

Hvis du har brug for taktik kan du også gå på youtube Wink Der er masser af taktik videoer Wink

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 16 Jun 2010, 00:39 »

Ja kan godt lidt huske at der er taktikker Opstemt Men har ikk haft brug for dem Grin

Hvis du har brug for taktik kan du også gå på youtube Wink Der er masser af taktik videoer Wink

Har heller ikke selv brugt det, synes ikke ETW hører til de sværeste spil (desværre). Det giver ofte også sig selv. Holde sine mænd i dækning, placerer artilleri korrekt, ikke blive angrebet på flanken osv. Smiley

Sæslag er imo langt værre  Opstemt Specielt med en stor flåde.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #43: 16 Jun 2010, 00:50 »

Ja jeg er sgu heller ikk så god på havet Peace Elsker at se skibene skyde og sprænge i luften, men det er sgu bare for svært Skuffet

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 16 Jun 2010, 09:16 »

Great. Havde downloadet den darthmod fordi jeg troede den gav mig en masse, men i stedet kan jeg nu ikke logge ind i mit spil Græder Ubeslutsom Den siger der er en fejl. Har afinstalleret det hele (inkl. steam) og installerede det endnu en gang og selv samme problem opstår. Hvad kan jeg gøre?

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010