|
Cactus
|
|
Kunne være spøjst at høre om andre fra FmFreaks spiller Bad Company 2 over PC? I såfald hvad er din rang, og hvad er dit favorit map?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Solskjaer
|
|
Jeg leder efter et spil som man kan gennemføre to mennesker over LAN. Nogle forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Det der Medieval 2 lyder ret interessant  Jeg har før spillet spil som AoE 2 og Rise of Nations og overvejer lidt at købe det  Kan det anbefales, eller ser i hellere et spil som Empire Total Wars`?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Det der Medieval 2 lyder ret interessant  Jeg har før spillet spil som AoE 2 og Rise of Nations og overvejer lidt at købe det  Kan det anbefales, eller ser i hellere et spil som Empire Total Wars`? Det kommer helt sikkert an på hvilken tid du finder mest intra  Jeg er mest til Empire og Napoleon  Det er fordi de er nyere, og der er bedre features som f.eks. teknologi  Og jeg ELSKER bare tiden mellem 1700-1900  Jeg vil sige at Empire er 100% pengene værd især hvis du downloade et mod til det  EDIT: Du kan self også vente til Shogun 2 kommer 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Jun 2010, 22:50 af Enevoldsen »
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Jeg er meget middelaldertypen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Jeg er meget middelaldertypen  Så vil det være et rigtig godt spil til dig  Altså M2 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cactus
|
|
Det kommer helt sikkert an på hvilken tid du finder mest intra  Jeg er mest til Empire og Napoleon  Det er fordi de er nyere, og der er bedre features som f.eks. teknologi  Og jeg ELSKER bare tiden mellem 1700-1900  Jeg vil sige at Empire er 100% pengene værd især hvis du downloade et mod til det  EDIT: Du kan self også vente til Shogun 2 kommer  Har så småt begyndt at tage hul på Empire Total war og det virker til at være ganske klogt at tage en battle tutorial samt road to independence før man begår sig ud i selve spillet. Så det har jeg gjort, men hold da op hvor jeg stinker. Leder efter en side med lidt flere taktikker til Empire Total War, så ved ikke om du kender et Enevoldsen? Har dog tyvstartet en kampagne (World Domination) med Great Britain da jeg fandt en enkelt guide om landet som jeg fandt en anelse spændende. Også er der jo rig mulighed for at opbygge en ordenlig flåde der kan sparke den Franske arrogance et hvis sted hen  Prøver at følge guiden lidt, nu hvor det alligevel er mit allerførste spil- der næst bliver jeg nødt til at prøve kræfter med et andet land, måske Prussen.... Er det muligt at downloade flere lande at spille med? DK fx.?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Har så småt begyndt at tage hul på Empire Total war og det virker til at være ganske klogt at tage en battle tutorial samt road to independence før man begår sig ud i selve spillet. Så det har jeg gjort, men hold da op hvor jeg stinker. Leder efter en side med lidt flere taktikker til Empire Total War, så ved ikke om du kender et Enevoldsen? Har dog tyvstartet en kampagne (World Domination) med Great Britain da jeg fandt en enkelt guide om landet som jeg fandt en anelse spændende. Også er der jo rig mulighed for at opbygge en ordenlig flåde der kan sparke den Franske arrogance et hvis sted hen  Prøver at følge guiden lidt, nu hvor det alligevel er mit allerførste spil- der næst bliver jeg nødt til at prøve kræfter med et andet land, måske Prussen.... Er det muligt at downloade flere lande at spille med? DK fx.? Siden twcenter.net er rigtig god  Der er ikke taktikker(tror jeg ikk  ) men der er masser af mods  Til Empire TW er den bedste mod (IMO) darthmod ultimate commander den allerbedste, den gør spillet bedre tilføjer alle nationer(Så du kan spille som DK  ) og tilføjer flere units  Ville gerne give link men kan ikk komme ind på siden lige nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cactus
|
|
Siden twcenter.net er rigtig god  Der er ikke taktikker(tror jeg ikk  ) men der er masser af mods  Til Empire TW er den bedste mod (IMO) darthmod ultimate commander den allerbedste, den gør spillet bedre tilføjer alle nationer(Så du kan spille som DK  ) og tilføjer flere units  Ville gerne give link men kan ikk komme ind på siden lige nu  Nej har netop også prøvet- derfor jeg spurgte om du muligvis kendte nogen. At du så kendte den jeg tjekkede var jo bare et sjovt sammentræf  Men vil gemme siden, og besøge den når den en gang fungerer igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Okay  En rigtig TW spiller kender den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andersen
|
|
Nej har netop også prøvet- derfor jeg spurgte om du muligvis kendte nogen. At du så kendte den jeg tjekkede var jo bare et sjovt sammentræf  Men vil gemme siden, og besøge den når den en gang fungerer igen  Det er faktisk taktikker. Jeg kan ikke lige komme ind på siden, men hvis man går ind under de forskellige spil i TW-serien, er der også en underdel af taktikker. Derudover kan jeg også kun anbefale Darthmod. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Ja kan godt lidt huske at der er taktikker  Men har ikk haft brug for dem Hvis du har brug for taktik kan du også gå på youtube  Der er masser af taktik videoer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andersen
|
|
Ja kan godt lidt huske at der er taktikker  Men har ikk haft brug for dem Hvis du har brug for taktik kan du også gå på youtube  Der er masser af taktik videoer  Har heller ikke selv brugt det, synes ikke ETW hører til de sværeste spil (desværre). Det giver ofte også sig selv. Holde sine mænd i dækning, placerer artilleri korrekt, ikke blive angrebet på flanken osv.  Sæslag er imo langt værre  Specielt med en stor flåde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Ja jeg er sgu heller ikk så god på havet  Elsker at se skibene skyde og sprænge i luften, men det er sgu bare for svært 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cactus
|
|
Great. Havde downloadet den darthmod fordi jeg troede den gav mig en masse, men i stedet kan jeg nu ikke logge ind i mit spil  Den siger der er en fejl. Har afinstalleret det hele (inkl. steam) og installerede det endnu en gang og selv samme problem opstår. Hvad kan jeg gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|