home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 171 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvad sagde jeg...
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvad sagde jeg...  (Læst 12826 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #15: 16 Jul 2010, 16:16 »

OB bliver seriøse udfordrere til titlen i år. Ikke noget halvfærdigt gøgl, men kommer virkeligt tæt på, hvis ikke over FCK. Københavnerne skal sørge for gode resultater indbyrdes, og Claudemir(?) skal vise sig som den profil FCK håber på. Han skal trods alt afløse en af Superligaens bedste i flere år, som jeg ser det. Atiba var noget særligt. Om de vinder er svært at sige, de skal undgå endnu en down-periode som i foråret.

Premier League bliver fantastisk i år. Jeg tør ikke engang spå om, hvem der vinder. Der bliver seks-otte specifikke hold, der alle spiller med i toppen. Men jeg spår kun "The Big Four"-klubberne til at kunne vinde mesterskabet, og jeg håber på United, men tror på at alle fire klubber kan spille med, hvis Liverpool handler fornuftigt. Everton, Aston Villa, Tottenham og City vil dog alle prøve at stjæle en CL-plads, hvis ikke mere.

Real Madrid går en fantastisk sæson i møde. Barca vil uden tvivl prøve at stjæle nogle titler, men det bliver svært. Valencia og Atletico kommer til at kæmpe om bronzen, Sevilla får problemer med at komme i CL, hvis de overhovedet gør det.

SønderjyskE rykker endeligt ned. Roma får en god sæson igen. Laudrup får en middelmådig sæson i ligaen, godkent indsats i EL, og en fin præstation i cuppen. Og så er jeg tømt for idéer lige pt.

Derudover tror jeg at Manchester United vinder Premier League, da spilleren vil gøre alt for at SAF får en ordentlig afslutning på sin gloværdige trænerkarriere. De har truppen til at gøre det, og med Hernandez indkøbet, tror jeg de kommer til at lave mange mål i den kommende sæson. Rooney kommer også til at lave en masse kasser, og især efter kritikken i slutrunden. De hiver den sikkert hjem, mens Arsenal og Chelsea ender lige bagved i et dødt løb. Liverpool får nok fire pladsen igen, mens Tottenham må tage plads på 5., men det bliver endnu mere tæt end denne sæson! Manchester City tror jeg personligt skuffer den del, da spillerne ikke passer heeelt perfekt sammen.
Lækkert. Jeg kan da lige så godt indrømme at jeg håber du får ret.
« Seneste Redigering: 16 Jul 2010, 16:18 af DavidMadsen » Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #16: 16 Jul 2010, 16:20 »

1. FCK
2. OB
3. Horsens
4. BIF
5. AaB
6. FCM
7. FCN
8. Randers
9. Esbjerg
10. SIF
11. Lyngby
12. Esbjerg


ARMEN - Over and out!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #17: 16 Jul 2010, 19:12 »

1. FCK
2. OB
3. Horsens
4. BIF
5. AaB
6. FCM
7. FCN
8. Randers
9. Esbjerg
10. SIF
11. Lyngby
12. Esbjerg


 ARMEN - Over and out!
Kæft du sejler. Grin
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #18: 16 Jul 2010, 19:26 »

Prøver lige at skrive hvordan jeg tror det går i Superligaen i år:

1. FCK
2. OB
3. Brøndby
4. FC Midtjylland
5. Esbjerg
6. AaB
7. FC Nordsjælland
8. Silkeborg
9. Sønderjyske
10. AC Horsens
11. Lyngby
12. Randers

Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #19: 16 Jul 2010, 19:29 »

Randers tror jeg ikke på rykker ned. tror nærmere en top 8 placering, lyngby rykker ned sammen med enten SønderjyskE eller Horsens Smiley
Logged

Arsenal <3

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #20: 16 Jul 2010, 19:47 »

Randers tror jeg ikke på rykker ned. tror nærmere en top 8 placering, lyngby rykker ned sammen med enten SønderjyskE eller Horsens Smiley

Lyngby og Horsens rykker helt sikkert ikke ned sammen Thumbs Up
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

tofte1995
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad sagde jeg...
« Svar #21: 16 Jul 2010, 20:02 »

Kunne godt forestille mig, at SønderjyskE, Lyngby og Silkeborg bliver 10,11 og 12'er i vilkårlig rækkefølge.
Logged

Brøndby 5-0 FCK
Daniel Agger 3'
Thomas Kahlenberg 11'
Johan Elmander 71'
Thomas Kahlenberg 84'
Morten Skoubo 90'

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Casppers bud på 2010/2011 sæsonen
« Svar #22: 25 Jul 2010, 20:57 »

Mit bud på den kommende sæson i Europa, er således......


Danmark
En stille og rolig FCK og OB domineret sæson, hvor FCK igen tager guldet og OB bliver nummer 2, med kun 4 point op til FCK.
Nedrykkerne bliver Horsens og Lyngby, eventuel Silkeborg istedet for Lyngby(de er et spændende hold) efter en sløv sæson.
Årets topscorer i sas ligaen hedder iøvrigt Cesar Santin, tæt efterfulgt af Nicki Bille.

England
Som enorm manchester united fan, skal jeg sige at guldet går til os. OG DET GØR DET!
Man utd vinder ligaen med 4 point til nummer 2, Arsenal. Chamahk får en fremragende debut sæson i Premier League, med omkring 12-15 flotte Premier league mål.
Chelsea starter ellers godt ud med et par store sejre, men en Drogba skade i November forhindrer den fulde succes og derefter ender de på en 3 plads.
Rooney vil have revanche fra sidste år, og bliver topscorer i Premier League med 25 mål. Uniteds nye indkøb Javier Hernandez scorer 10.
Manchester City går et hårdt efterår imøde, men blomstrer op efter et par indkøb i vinterpausen og ender på en flot 4 plads, og får sin længe ventede CHL deltagelse.
Nedrykkerne bliver Blackpool, West Bromwich og Wigan.
Blackpool overrasker iøvrigt mod storholdene, og slår både Man utd, chelsea og arsenal på Bloomfield Road.

Frankrig

Ikke den liga jeg følger mest med i, men tror på Marseille som mestre og Lisandro Lopez som topscorer..
Ved simpelthen ikke hvem jeg skal tro på som nedrykkere..

Italien
FC Internazionale bliver endnu en gang mestre. Diego Milito bliver topscorer og Sneijder bliver igen en af de afgørende faktorer. Benitez gør Inter en smule mere offensive i år, hvilket kun klæder holdet og giver dem flotte resultater i Serie A.
Nedrykkerne bliver Lecce, Cesena og Bologna.
AC Milan ender iøvrigt som nummer 5.. Ingen CHL næste år.

Spanien
Real Madrid med Mourinho ved roret.. Av, av.. Real Madrid vinder alt i Spanien i år. De overrasker alt og alle med 4-0 og 5-1 sejre på stribe. Kaka får sit Real Madrid gennembrud, Angel Di maria laver MANGE assists mens Higuain og Ronaldo scorer mål på samlebånd(og damer??).
Barcelona bliver nummer 2. De var tæt på, men ikke tæt nok.
Nedrykkerne kan jeg ikke svare på.. Tror det bliver utrolig tæt mellem nummer 14-20, og nedrykkerne bliver først fundet i anden sidste spillerunde.
Higuain og Villa bliver delte topscorere med 24 mål hver, mens Ronaldo og Messi deler på 19.

Tyskland
FC Bayern vinder.
Klose bliver topscorer.
Thomas Müller ryger videre til en engelsk storklub i løbet af sæsonen.

Champions League
Finalen i år bliver mellem.. Da da da daaaaa.. Manchester United(Ja, jeg tror på det) og Real Madrid.
Semifinale 1 bliver mellem Manchester United og Chelsea. Semifinale 2 er mellem Real Madrid og FC Bayern.
Barcelona taber til Bayern i kvartfinalen, efter 0-0 på Camp Nou og taber 0-1 på Allianz Arena.



Det var mit bud på den kommende sæson.. Ja, jeg er optimistisk. Og ja, jeg forventer en ekstrem målrig sæson med masser af spænding.
Logged

Manager89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Casppers bud på 2010/2011 sæsonen
« Svar #23: 25 Jul 2010, 21:04 »

Håber du har Ret ang. Manchester United ! Opstemt
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Casppers bud på 2010/2011 sæsonen
« Svar #24: 25 Jul 2010, 21:11 »

Siden du kan forudsige både skader og CL Semifinaler samt finalen, vil jeg gerne høre hvor du har fået din spåkugle henne? Smiley
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Casppers bud på 2010/2011 sæsonen
« Svar #25: 25 Jul 2010, 22:33 »

Siden du kan forudsige både skader og CL Semifinaler samt finalen, vil jeg gerne høre hvor du har fået din spåkugle henne? Smiley

Den er på tilbud i fætter BR fra imorgen til 99 kr eksl. batterier
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Casppers bud på 2010/2011 sæsonen
« Svar #26: 25 Jul 2010, 22:41 »

Hvis du får ret i alle dine spådomme køber jeg en is!
Logged

19-18!

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Casppers bud på 2010/2011 sæsonen
« Svar #27: 25 Jul 2010, 23:26 »

Hvordan kommer det til at gå for Liverpool?
Logged

derbystar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Casppers bud på 2010/2011 sæsonen
« Svar #28: 26 Jul 2010, 00:18 »

Er enig i det med den danske liga, håber dog at Nordstrand får lavet nogle kasser :p
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Casppers bud på 2010/2011 sæsonen
« Svar #29: 26 Jul 2010, 00:21 »

Brøndby vinder da Superligaen!!! Opstemt Opstemt Opstemt Og FCK går konkurs, og blliver tvangsnedrykket Opstemt SønderjyskE/Horsens/Silkeborg rykker ned sammen med FCK Opstemt
Logged

Aldrig alene!

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010