|
sebbe
|
|
Det er fandeme skidt men mon ikke han går fuldstændig død på den der i morgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Skriver jeg nogle steder at de alle er dopet?
Du kan for min skyld ordkløve, "de fleste" som du har lyst til...
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
hvor tit er det så "de fleste" af rytterne bliver taget?
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Nu er det jo sjældent at Sunbao har noget klogt at sige..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Jeg synes ærligt talt de andre disrespekterer Andy Schleck totalt! Det er simpelthen bare sørgeligt at de ikke træder i karrakter!
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
træder i karakter?
De er færdige!
Ellers havde de gjort det for længe siden!
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
Contador er sat af! Det må definitivt betyde han ikke vinder Tour'en! Jeg er glad 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Contador er sat af! Det må definitivt betyde han ikke vinder Tour'en! Jeg er glad  Så er vi to  kunne heller ikke blive meget bedre når Andy nu tager par minuters tid
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
Så er vi to  kunne heller ikke blive meget bedre når Andy nu tager par minuters tid Nej så er man fri for kommentarerne som: "HAHAHA Team Judas er så ringe!" "team Judas vinder intet!" Det er også rart 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Nu hvor Contador er røget, og muligheden er mellem Schlecks og Evans, så må jeg sgu bide i det meget sure æble, og håbe at Evans vinder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Nej så er man fri for kommentarerne som: "HAHAHA Team Judas er så ringe!" "team Judas vinder intet!" Det er også rart  Helt enig, nu fik de vist sig frem og det er så vigtigt hvis Andy kører en super enkeltstart
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Inferno
|
|
Der er en markant forskel i år. Vi ser folk der er HELT flade, og tempoet er lavere end vi før har set. Et tydeligt tegn på, at doping ihvertfald er formindsket i feltet.
Dog skal det selvfølgelig siges, at Vanendert er proppet fuldstændig fed med doping. Prøv lige at tjek den mands øjne. Spøg til side.
Cyklingen har det mest avancerede antidopingsystem nogensinde, hvis alle var dopet, så var flere blevet fundet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMFC
|
|
Rigtig flot kørt af Team Leopard. De viste klassen, og satte de andre til vægs. Ærgerligt mht. Contador, men det forlyder at Contador har haft bøvl med knæet og besøgte lægen inden dagens etape. Håber på Contador kan noget spektakulært i morgen, men det han har nok nået grænsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebbe
|
|
For helvede, det var så den Tour der røg der. Nu kan Andy jo passende gå helt ned med flaget i morgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Rigtig flot kørt af Team Leopard. De viste klassen, og satte de andre til vægs. Ærgerligt mht. Contador, men det forlyder at Contador har haft bøvl med knæet og besøgte lægen inden dagens etape. Håber på Contador kan noget spektakulært i morgen, men det han har nok nået grænsen.
Det Det må være rygter, der har jo slet ikke været noget under dette års tour, der har tydet på at han har haft bøvl med knæet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|