home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 182 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 98627 gange)
Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #390: 21 Jul 2011, 19:24 »

Står der noget om hvad der skal ske for at de bliver frikendt?

Grupettostørrelse? For så kan man jo bare samles hvis man ligger forskudt.
Tror du har svaret der, er dog ikke 100%
Logged

Joerli
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #391: 21 Jul 2011, 19:25 »

Uha, det var en skidt dag for os som holder med SBS. Nu håber jeg at Evans snupper den. Ellers under jeg virkelig Voeckler sejren, dog tvivler jeg på at han holder den i morgen, desværre..
Logged

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #392: 21 Jul 2011, 19:39 »

Tjaaaa det kunne jo starte med at følge med ham op ad, de ødelagde det for dem selv (dem der havde noget at køre med) Jeg syntes dog det er lidt komisk at det lige netop er Andy der profitere så meget på en nedkørsel efter at ham og brormand de sidste par dage har svinet det for groft Smiley

Nu skrev jeg også at det var tarveligt at angribe kort før en nedkørsel da man jo så får det forspring.

Tour-arrangører - STRAM OP!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #393: 21 Jul 2011, 20:17 »

Står der noget om hvad der skal ske for at de bliver frikendt?

Grupettostørrelse? For så kan man jo bare samles hvis man ligger forskudt.

"Finishing times may be adapted under exceptional situations (weather conditions, blocked roads, serious accident
or incident, etc.) according to the assessment of the stewards committee, with the agreement of the race management.
If the percentage of eliminated riders rises above 20% of starters in the stage, permitted finishing times may
be increased upon the decision of the stewards committee, with the agreement of the race management.
It is understood that the riders who finish within the new permitted times will qualify for following stages, without
a precedent being set for the rest of the race."
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #394: 21 Jul 2011, 20:25 »

"Finishing times may be adapted under exceptional situations (weather conditions, blocked roads, serious accident
or incident, etc.) according to the assessment of the stewards committee, with the agreement of the race management.
If the percentage of eliminated riders rises above 20% of starters in the stage, permitted finishing times may
be increased upon the decision of the stewards committee, with the agreement of the race management.
It is understood that the riders who finish within the new permitted times will qualify for following stages, without
a precedent being set for the rest of the race."

Først - tak fordi du fandt det frem Smiley

Andet - det jeg så har markeret er jo så det der er gjort.
Det kan desværre bare blive udnyttet på det groveste Skuffet

Men det er så fair nok at man trækker point fra dem. Fin straf.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #395: 21 Jul 2011, 21:09 »

Nu skrev jeg også at det var tarveligt at angribe kort før en nedkørsel da man jo så får det forspring.

Tour-arrangører - STRAM OP!

Tager du pis på os, eller er du først begyndt at se cykelløb i år? Huh
Logged


jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #396: 21 Jul 2011, 21:16 »

Jeg synes det var dårligt timet at der var nedkørsler på dagens etape, der er jo nogle af rytterne der har kone og familie derhjemme. Desuden var den sidste nedkørsel jo fuldstændig livsfarlig, det var helt urimeligt at nogen kunne være bekendt at tage tid fra de andre der  Tunge
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #397: 21 Jul 2011, 21:23 »

Ja i dag fik vi da vist at der kun er to som fortjener sejren, Andy for et fantastisk soloridt, som virkelig sparkede benene væk under de andre, og Evans som kører fantastisk stærkt på de sidste 10 km. hvor han henter 2 min på Andy og totalt kværner Alberto mør!!

Jeg ser stadig Evans som favorit, memindre end af Schleck brødrene eller Voeckler (urealistisk, den mand er total mørbanket og mister trøjen i morgen) henter et minut eller mere på Evans i morgen. Evans ser utrolig stærk ud og undgår sku nok den dårlige dag i år (medmindre man siger det var i dag)

Selvom han er en fedtspiller, kan jeg godt unde Voeckler en 3. plads og en tur på podiet, den mand har en jernvilje uden lige, selvom han aldrig ville blive en trussel i klassementet hvis ikke han fik et stort forspring pga. udbrud.

Også kan man bare konstatere at Contador i den grad har brug for at Bjarne dropper den sunde kost og giver Alberto den steak han tydeligvis har brug for Grin
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #398: 21 Jul 2011, 21:39 »

Tager du pis på os, eller er du først begyndt at se cykelløb i år? Huh

Set cykling siden 96 så jeg tager pis på jer, ja. Det fremgik åbenbart bare ikke tydeligt nok Smiley

Jeg synes det var dårligt timet at der var nedkørsler på dagens etape, der er jo nogle af rytterne der har kone og familie derhjemme. Desuden var den sidste nedkørsel jo fuldstændig livsfarlig, det var helt urimeligt at nogen kunne være bekendt at tage tid fra de andre der  Tunge

Nu har jeg desværre lige afsløret mig selv, men føj hvor ville jeg have været enig ellers Skuffet
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #399: 21 Jul 2011, 21:50 »

Set cykling siden 96 så jeg tager pis på jer, ja. Det fremgik åbenbart bare ikke tydeligt nok Smiley


Det gjorde du godt så. Specielt røgsløret omkring din forvirring med den store grupetto der kom for sent i mål, førte mig af forkerte veje. KUDOS!
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #400: 21 Jul 2011, 21:53 »

Det gjorde du godt så. Specielt røgsløret omkring din forvirring med den store grupetto der kom for sent i mål, førte mig af forkerte veje. KUDOS!

Har du ikke en latte du skal drikke?

Jeg beklager meget hvis du følte at jeg var ironisk i mit sidste indlæg. Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #401: 21 Jul 2011, 22:07 »

Har du ikke en latte du skal drikke?

Jeg beklager meget hvis du følte at jeg var ironisk i mit sidste indlæg. Smiley

Beklager hvis min måde at forklare hvorfor jeg kom i tvivl, gik dig på.

Men jo jeg kan godt tage en latte, hvis du hopper på twitter og savler over FodboldRygterDK. Så gør vi nok hver især det vi gør bedst  Tunge
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #402: 21 Jul 2011, 22:20 »

Beklager hvis min måde at forklare hvorfor jeg kom i tvivl, gik dig på.

Men jo jeg kan godt tage en latte, hvis du hopper på twitter og savler over FodboldRygterDK. Så gør vi nok hver især det vi gør bedst  Tunge


Savler jeg over det? Javel ja, så må jeg hellere gøre det - jeg skulle nødig gøre dig til en løgner Wink

Lad os stoppe den her - ellers skriv en PB til mig, hvis du vil fortsætte.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #403: 21 Jul 2011, 22:35 »

Selvfølgelig ville det have været trist, men regler er regler.
Og nej, regler er ikke til for at skulle brydes Tunge

Tidsgrænsen har da været meget lav, men det er ikke noget nyt at der har været en tidsgrænse og man ved hvordan den bliver udregnet.

Desuden må jeg sgu også lige komme med en bemærkning til arrangørene - det er for latterligt at man planlægger en nedkørsel inden Galibier! Det gjorde jo at Andy fik det hul som han gjorde!
Det burde sgu kun gå flad eller opad. De øvrige rytter kan jo angribe lige inden en nedkørsel og så er det jo skide unfair over for de andre.

Jeg håber at det er noget de vil se på til næste års Tour.

En af grundene til at så mange var flade, var jo at de skulle over to bjerge inden de nåede Galibier. Og når man skal op ad bjerge, så skal man også ned igen. Hvis der ikke havde været bjerge inden Galibier, havde Andy aldrig kunne have lavet det nummer.

Iøvrigt synes jeg, det er latterligt så mange klager over nedkørslerne. Igen, hvis man skal op ad bjerge, så skal man også ned igen.
Nogen er ekstremt gode til at køre opad og nogen er ekstremt gode til at køre nedad. Det ville da være fuldstændig absurd, at droppe nedkørslerne da nogle ryttere har brug for at hente tid der.
Det er også vigtig at være en all-round rytter, hvilket inkluderer enkeltstart, bjergkørsel og nedkørsel.
Der har været nedkørsler altid i Touren, så jeg synes debatten er fuldstændig latterlig.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #404: 21 Jul 2011, 22:46 »

En af grundene til at så mange var flade, var jo at de skulle over to bjerge inden de nåede Galibier. Og når man skal op ad bjerge, så skal man også ned igen. Hvis der ikke havde været bjerge inden Galibier, havde Andy aldrig kunne have lavet det nummer.

Iøvrigt synes jeg, det er latterligt så mange klager over nedkørslerne. Igen, hvis man skal op ad bjerge, så skal man også ned igen.
Nogen er ekstremt gode til at køre opad og nogen er ekstremt gode til at køre nedad. Det ville da være fuldstændig absurd, at droppe nedkørslerne da nogle ryttere har brug for at hente tid der.
Det er også vigtig at være en all-round rytter, hvilket inkluderer enkeltstart, bjergkørsel og nedkørsel.
Der har været nedkørsler altid i Touren, så jeg synes debatten er fuldstændig latterlig.

Og du forstår ikke ironi.
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010