home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1079 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101434 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #90: 04 Jul 2011, 22:16 »

1. Gilbert
2. Contador
3. Vino
4. Evans
5. Sanchez

Haps. Så er den ged barberet.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #91: 04 Jul 2011, 22:22 »

1. Gilbert
2. Contador
3. Vino
4. Evans
5. Sanchez

Haps. Så er den ged barberet.
Jeg går udfra, at du mener Samuel?

Kæft det var egentlig et dumt spørgsmål, Jakob..
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #92: 04 Jul 2011, 23:27 »

 Thumbs Up 2 km stigning med 7 % er nok til et angreb og til at tage tid, men det vil kræve at Saxo Bank kører for fuld skrue og satser på at knække Schleck brødrene..... men det tror jeg bare ikke på vil ske... dels har Saxo Bank ikke holdet til det og dels så behøver Contador ikke gå i panik..... han har alle fordele ved at kunne tage det roligt indtil bjergene også angribe der hvor han er stærkest.

Imorgen er det terræn for Gilbert og jeg tror han vil vise hvem der mestrer terrænet.
Hvis nogen angriber kunne det være Samuel Sanchez eller Cadel Evans.... og en Vinoukorov kunne også godt tænke sig at forsøge.

Glæder mig til at se etapen den bliver ikke kedelig  Opstemt
Logged

YNWA

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #93: 04 Jul 2011, 23:31 »

Jose Joaquin Rojas nupper den i morgen.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #94: 04 Jul 2011, 23:35 »

Har spillet 200 kr på Gilbert imorgen. (odds 1.57)
Gav desværre ikke så meget men det gør det lidt sjovere at se på.

Desuden 50 kr på at Fränk Schleck bliver bedre placeret end Jurgen van der Broeck. Broecks ordds var lavest - wtf? Odds 2.20 på Fränk.

Muren skal nok blive spændende at se - håber at se Contador med fremme. Han er da okay eksplosiv og den er ikke lang - men derimod stejl. Bliver spændende
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #95: 04 Jul 2011, 23:37 »

Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #96: 04 Jul 2011, 23:39 »

Jeg er helt enig med jer andre. Det er latterligt at de kun skal køre 14 km. Og så endda på flad vej?! Det var meget federe de foregående år med Mont Ventoux og hvad der ellers har været.

Geels bakke og Rudersdalområdet er nu kun flad ift Mont Ventoux - efter danske standards er den jo udmærket kuperet.

Synes nu det er fint nok de reklamerer lidt for VM på den måde.

Dog irriterende at de skal gøre skærmen på touren så lille ift. studiet - positivt er det dog at tudetrolden tabte til Hembo.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #97: 05 Jul 2011, 00:44 »

2 km stigning med 7 % er nok til et angreb og til at tage tid,

Nej, det er det ikke.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #98: 05 Jul 2011, 01:01 »

Nej, det er det ikke.

Det er meget svært at sige på forhånd, men man vil aldrig kunne afvise, at der ligger muligheder i et angreb. Personligt tror jeg heller ikke på det. Contador mangler jo, som mange herinde har påpeget, ikke desperat tid endnu, og kan derfor trække angrebet længere hen i touren. Det der taler imod er, at der dagen efter kommer en, mig bekendt, pandekage-flad etape. En ting er i hvert fald helt sikkert, og det er at vi får et rigtig godt cykelløb imorgen. Wink
Logged

If you can't join them, beat them.


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #99: 05 Jul 2011, 08:16 »

Nej, det er det ikke.

Hmmm hvis f.eks Schleck eller nogle af de andre favoritter ikke sidder rigtigt så vil det være muligt - og jeg gad godt se hvem der kan følge Gilbert hvis han giver den fuld gas.

Som jeg iøvrigt også skriver så tror jeg ikke på at det kommer til at ske, dertil er Schleck brødrene for erfarne.
Logged

YNWA

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #100: 05 Jul 2011, 08:36 »

Hmmm hvis f.eks Schleck eller nogle af de andre favoritter ikke sidder rigtigt så vil det være muligt - og jeg gad godt se hvem der kan følge Gilbert hvis han giver den fuld gas.

Som jeg iøvrigt også skriver så tror jeg ikke på at det kommer til at ske, dertil er Schleck brødrene for erfarne.

Det ved jeg ikke, om jeg er enig med dig i.
Logged

If you can't join them, beat them.


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #101: 05 Jul 2011, 09:18 »

Det ved jeg ikke, om jeg er enig med dig i.

Jeg tænker nu også mest på folkene bag dem altså Kim Andersen.

Iøvrigt ser det ud som om dagens etape vil blive spændende...

http://tour.tv2.dk/article.php/id-41425944:ivrig-evans-bl%C3%A6ser-til-angreb.html?forside

Så måske ender det med angreb på klassementet....  Wink
Logged

YNWA

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #102: 05 Jul 2011, 09:21 »

Jeg synes bare at man igennem de sidste sæsoner har set, at de har været fejlplaceret i netop sådanne afslutninger - med selvsamme hold. Jeg tror simpelthen ikke på, at de formår at sætte sig rigtig, heller ej selvom de har et hold, som er hamrende rutineret. Wink
Logged

If you can't join them, beat them.


Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #103: 05 Jul 2011, 10:04 »

Contador og vinder maks 5-10 sekunder.. Det er ikke det værd at angribe så.

Og dumt af Evans, hvis han går efter at tage den gule trøje idag, der er ingen grund til at slide sit hold op på de næste transport etaper. Hvis han tager den alligevel kan vi måske godt for at se et udbrud, der får meget lang snor imorgen.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #104: 05 Jul 2011, 11:21 »

Nej, det er det ikke.

Contador og vinder maks 5-10 sekunder.. Det er ikke det værd at angribe så.

Og dumt af Evans, hvis han går efter at tage den gule trøje idag, der er ingen grund til at slide sit hold op på de næste transport etaper. Hvis han tager den alligevel kan vi måske godt for at se et udbrud, der får meget lang snor imorgen.

Det var da den værste gang sludder. 'Ikke værd at angribe for 5-10 sekunder?' Selvfølgelig er det det. Det handler jo også om at vise, han stadig er med i kampen og at han skal frygtes. Man så hvordan Saxo Bank beskrev, at moralen fik sig en tur opad, bare fordi, de lavede en udmærket holdkørsel - hvad skulle en god etape, med tidstab til konkurrenterne - om det så er 1 sekund eller 10 - så ikke gøre for moralen. Derudover har Contador et bedre antrit end de fleste, så det kan være, han helt automatisk, i sit forsøg på at følge med de forreste, tager tid på dem, som ikke har dette antrit. Etapen ligner desuden den fra sidste år, hvor Contador sjovt nok nappede 10 sekunder fra Andy.

Dumt af Evans? Du glemmer fuldstændig betydningen af den gule trøje. Man sagde ofte, at Lance undgik den gule trøje, men han var jo også så sublim i forhold til sine konkurrenter, så man forventede, han nok skulle tage den senere hen. Evans har aldrig vundet Touren og han er ikke feltets stærkeste rytter, hvorfor fa'en skulle den gule trøje ikke være god nok at køre efter? HTC og Garmin laver alligevel alt arbejdet i feltet i de næste mange etaper.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2011, 11:28 af Njaourinho » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010