home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1131 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101441 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011?
« Svar #60: 27 Jun 2011, 20:54 »

Jeg har købt TV2s tour magasin, og det er ikke helt lige så godt som de tidligere år, men jeg har anyways læst hele bladet nu, så det er helt klart de sølle 70kr værd Smiley

Enig - jeg vil faktisk gå så langt som at sige middelmådig - dog må jeg rose Jørgen Leth, som formår at hæve niveauet.
Der er desuden fejl i trup oversigterne...det er ganske enkelt bare for ringe...man kan så gå ind på tv2.dk og printe de rigtige lister ud også ellers lege med lim.... fuck det er pinligt.

Logged

YNWA

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011?
« Svar #61: 28 Jun 2011, 12:49 »

Til de interesserede, kan jeg fortælle at årets udgave af Rolf og Ritter på tour, allerede ligger på sputnik.tv2.dk og inde under video på tour.tv2.dk. På sidstnævnte site kan man også finde en spændende artikel af danskerne gennem tiderne, etapebeskrivelser, beskrivelser af favoritterne, og seneste nyheder. Jeg kan nævne at lige nu er tophistorien at Edvald Boason-Hagen er blevet ramt af helvedes ild. Så der er en masse guf at finde for tour-entussiaster.

Desuden går jeg og sysler lidt med at lave en tråd med gennemgående analyser af hver eneste meter asfalt under touren, så hvis der er nogle der vil hjælpe med det projekt, bydes al hjælp fra en lykkelig cykel-entusiast hjerteligt velkomment.

- Jskovc

Det lyder som en rigtig godt idé, og jeg håber, at den bliver iværksat.

Hvilket tour-magasin er bedst? Og er der fejl i trupperne hos dem alle?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011?
« Svar #62: 28 Jun 2011, 13:07 »

Enig - jeg vil faktisk gå så langt som at sige middelmådig - dog må jeg rose Jørgen Leth, som formår at hæve niveauet.
Der er desuden fejl i trup oversigterne...det er ganske enkelt bare for ringe...man kan så gå ind på tv2.dk og printe de rigtige lister ud også ellers lege med lim.... fuck det er pinligt.



Ja det er  i alt fald sidste gang jeg køber lortet. godt nok en elendig omgang iår
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011?
« Svar #63: 28 Jun 2011, 13:41 »

Ja det er  i alt fald sidste gang jeg køber lortet. godt nok en elendig omgang iår

I mine øjne er det alt for korte artikler, og det hele handler udelukkende om duellen mellem Contador og Schleck. De dele af bladet der ikke gør, er stort set genbrug fra sidste år, som eksempelvis artiklerne om hvad man skal sige hvis man ikke aner en hat om touren. Jeg tænker at hvis man ikke aner noget om touren, hvorfor dælen skulle man dog så købe bladet? Samtidigt synes jeg det skriftlige niveau er utroligt lavt, og faktuelt. Det er som der blev sagt tidligere kun Jørgen Leth der formår at trække det eventyrlige skriftsprog frem, i hans artikkel om Brian Nygaard, der virkeligt er skøn læsning. Så hvis man endnu ikke har købt bladet, men tænker at gøre det grundet den perfekte tour-optakt, så et der kun et passende råd....... "Gå ud og klip hækken i stedet.!!"
« Seneste Redigering: 28 Jun 2011, 13:45 af jskovc » Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #64: 03 Jul 2011, 18:34 »

Vandt HTC over RadioShack i dag?
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #65: 03 Jul 2011, 18:36 »

Vandt HTC over RadioShack i dag?
Nej Radioshack tabte med 5 sekunder til HTC Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #66: 03 Jul 2011, 18:37 »

Nej Radioshack tabte med 5 sekunder til HTC Smiley
crazy hehe så er mit odds gået hjem alligevel Peace
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #67: 03 Jul 2011, 18:43 »

Jeg er selv godt tilfreds med tips-bladets Tour-guide Smiley

Orker ikke at skrive begrundelse på min iPhone Peace
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #68: 03 Jul 2011, 19:45 »

Nej Radioshack tabte med 5 sekunder til HTC Smiley

Var de ikke begge 5 sekunder efter Garmin?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #69: 04 Jul 2011, 14:35 »

Var de ikke begge 5 sekunder efter Garmin?
Nej, RadioShack var 10 sekunder efter, mens HTC-Highroad kun var 5 sekunder, efter vinderne fra Garmin. :-)

I dag venter der en flad etape, som mest af alt ligner et spurtopgør, som afgørelse. Når det er sådan, skal folk som Cavendish, Farrar, Petacchi og Hushovd selvfølgelig nævnes. De er favoritterne, men Hagen, Griepel, Rojas, Galimzyanov og Ventoso skal bestemt ikke undervurderes.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #70: 04 Jul 2011, 14:51 »

Hushovd kan man vidst godt strege på de flade etaper, efter den udtalelse han lige kom med.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #71: 04 Jul 2011, 14:53 »

Hushovd kan man vidst godt strege på de flade etaper, efter den udtalelse han lige kom med.

Det tror jeg ikke man kan, nej. Han virker til at underspille sin rolle meget, og dermed vil de andre sprintere måske ikke have et så vågent øje til ham. Der er i hvert fald muligheder for at køre dobbeltspil, hvilket jeg håber at han gør.
Logged

If you can't join them, beat them.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #72: 04 Jul 2011, 15:01 »

Jeg tror ikke på Hushovd i dag, han er for langsom i den her type spurt. Den ligger meget til Cavendish, men jeg har et godt øje til Petacchi, og håber han kan liste sig forbi  Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #73: 04 Jul 2011, 15:27 »

Der ser ud til og blive en succes, med de ændrede point spurter.
Der var i hvert falde knald på i dag !
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #74: 04 Jul 2011, 17:58 »

Det er svært at beskrive tv2s dækning af Tour De France. Mens vi har 3 gode kommentatorer nede i Frankrig, sidder der ét kæmpe fjols derhjemme i studiet. Hvem filan fik den ide, at det nok ville være smart, at sætte håndboldtossen Thomas Kristensen som vært for en sport, som han tydeligvis intet ved om. Han er pinlig, akavet, fjoget og direkte dum at høre på. Hele produktionen af Tour-studierne er vanvittig til grin - eneste lyspunkt er Henrik Jul. Og lad mig også lige kommentere på deres cykelkonkurrence, hvor de samler en masse ukendte kendte, der gør sig selv til grin ved at kampsvede i 14 kilometer på en kondicykel. Men er man så fornuftigt, at man viser denne pinlige 'begivenhed' i studierne efter etaperne? - nej. Man afbryder selve etapen for at se en dansesmølf tabe til en oldgammel dame.. Men så kan det da heller ikke blive værre, kan det?.. Oh jo. Blegfede danskere, som synes, de skal dele deres stavefejl og fejlagtige synspunkter med alle os andre. Dertil får vi krydret et grimt Facebook-profilbillede lige i ansigtet. Det er så trist.



Rolf er stadig gud.

Hej.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010