home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1046 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101461 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #75: 04 Jul 2011, 18:15 »

Det tror jeg ikke man kan, nej. Han virker til at underspille sin rolle meget, og dermed vil de andre sprintere måske ikke have et så vågent øje til ham. Der er i hvert fald muligheder for at køre dobbeltspil, hvilket jeg håber at han gør.

Hva så Frede?  crazy
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #76: 04 Jul 2011, 18:21 »

Amen du har evig ret, Njaourinho.

Jeg synes også det er dybt til grin og irriterende, at livebillederne skal afbrydes, for at se hvordan danseren og smykkedesigneren klarer sig på en distance der er noget så vanvittigt som 14 km. Det er en skandale. Henrik Jul er faktisk meget sej, mens jeg har en teori om at Thomas Kristensen er sat til at spille dum. Rolf, Ritter, Jørgen og Stadum kan jeg godt lide. De gør deres arbejde godt.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #77: 04 Jul 2011, 18:24 »

Thomas Kristensen har jo alle dage været tåbelig og høre på. Jeg kunne godt tænke mig at vi fik en mand som Christian Høgh Andersen til at stå for tur studiet.
I øvrigt syntes jeg Jørgen Leth virker mere skarp i år, end han har været de sidste par år
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #78: 04 Jul 2011, 18:25 »

Jeg er helt enig med jer andre. Det er latterligt at de kun skal køre 14 km. Og så endda på flad vej?! Det var meget federe de foregående år med Mont Ventoux og hvad der ellers har været.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #79: 04 Jul 2011, 19:13 »

/cut

Fuldstændig enig!
Både omkring Thomas Kristensen, og "kendis" dysten på fucking 14 km  Shockeret
Det er så fail og spild af tid, så giv dem dog et bjerg som de foregående år, hvis det endelig skal være et fast indslag.
Logged


Gazza
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #80: 04 Jul 2011, 20:59 »

Det mest pinlige er i år faktisk ikke det, som foregår i studiet - men det som foregår, når etaperne er færdige eller skal til at begynde. Er det kun mig som synes, at journalisternes spørgsmål er blevet endnu dårligere i år.

Eksempel få minutter efter dagens etape:
"Brian Holm, hvad sker der i dag?"
Svar: Det ved jeg ikke. Jeg har ikke talt med nogle af rytterne.
"Betyder dagens resultat at holdet ikke er, hvor de skal være?"
Svar: Eftersom vi ikke vandt, må jeg sige ja...

Fuldstændigt ligegyldige kommentarer, da spørgsmålene stilles så kort tid efter etapen. De er på linje med "vi tabte, fordi vi scorede færre mål end de andre". Det glæder jeg mig i øvrigt til, at jeg en dag hører en fodboldspiller svare.

Anyways - den del af dækningen er decideret pinlig i år. Cavendish vinder ikke. Ergo: Han har fejlet. Hvad gik der galt? Er han færdig? Vinder han noget i år? Er holdet for dårligt? Er der problemer internt? Nå ja - de sidste spørgsmål var vist til Farrar, hvis Cavendish havde vundet.

Det er en åndssvag måde at gå til sportsjournalistik på.

- Surt opstød afsluttet!
Logged

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #81: 04 Jul 2011, 21:12 »

http://www.youtube.com/v/cCqfLdOi2_U

Thomas Kristensen i sit es.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #82: 04 Jul 2011, 21:24 »

Det mest pinlige er i år faktisk ikke det, som foregår i studiet - men det som foregår, når etaperne er færdige eller skal til at begynde. Er det kun mig som synes, at journalisternes spørgsmål er blevet endnu dårligere i år.

Eksempel få minutter efter dagens etape:
"Brian Holm, hvad sker der i dag?"
Svar: Det ved jeg ikke. Jeg har ikke talt med nogle af rytterne.
"Betyder dagens resultat at holdet ikke er, hvor de skal være?"
Svar: Eftersom vi ikke vandt, må jeg sige ja...

Fuldstændigt ligegyldige kommentarer, da spørgsmålene stilles så kort tid efter etapen. De er på linje med "vi tabte, fordi vi scorede færre mål end de andre". Det glæder jeg mig i øvrigt til, at jeg en dag hører en fodboldspiller svare.

Anyways - den del af dækningen er decideret pinlig i år. Cavendish vinder ikke. Ergo: Han har fejlet. Hvad gik der galt? Er han færdig? Vinder han noget i år? Er holdet for dårligt? Er der problemer internt? Nå ja - de sidste spørgsmål var vist til Farrar, hvis Cavendish havde vundet.

Det er en åndssvag måde at gå til sportsjournalistik på.

- Surt opstød afsluttet!

Enig hvorfor fanden spørger han ikke "Hvad skete der omkring styrtet og hvad betød det for afslutningen på etapen...."

Må indrømme at jeg i lange perioder slår lyden fra.... syntes dog at Leth er ren terapi... har overvejet om Tv2 ikke skulle ansætte Søren Ryge sammen med Jørgen Leth også lade dem kommentere...ren terapi Opstemt
Logged

YNWA

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #83: 04 Jul 2011, 21:25 »

Jeg har egentlig ikke så meget i mod årets dækning  - Leth er virkelig god - udover journalisternes spørgsmål, men kan godt se hvor i vil hen.
Jeg vil bare spørge om jeres mening om afslutningen på etapen i morgen? Jeg håber virkeligt på et angreb fra Contador, da stigningen er ret stejl hvilket jo lige er ham. Men er det alt for urealistisk synes i?
Ligemeget hvad bliver det en spændende slutning af etapen Wink
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #84: 04 Jul 2011, 21:31 »

Hva så Frede?  crazy

Bagklog kan man altid være! Wink
Logged

If you can't join them, beat them.


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #85: 04 Jul 2011, 21:33 »

Det mest pinlige er i år faktisk ikke det, som foregår i studiet - men det som foregår, når etaperne er færdige eller skal til at begynde. Er det kun mig som synes, at journalisternes spørgsmål er blevet endnu dårligere i år.

Eksempel få minutter efter dagens etape:
"Brian Holm, hvad sker der i dag?"
Svar: Det ved jeg ikke. Jeg har ikke talt med nogle af rytterne.
"Betyder dagens resultat at holdet ikke er, hvor de skal være?"
Svar: Eftersom vi ikke vandt, må jeg sige ja...

Fuldstændigt ligegyldige kommentarer, da spørgsmålene stilles så kort tid efter etapen. De er på linje med "vi tabte, fordi vi scorede færre mål end de andre". Det glæder jeg mig i øvrigt til, at jeg en dag hører en fodboldspiller svare.

Anyways - den del af dækningen er decideret pinlig i år. Cavendish vinder ikke. Ergo: Han har fejlet. Hvad gik der galt? Er han færdig? Vinder han noget i år? Er holdet for dårligt? Er der problemer internt? Nå ja - de sidste spørgsmål var vist til Farrar, hvis Cavendish havde vundet.

Det er en åndssvag måde at gå til sportsjournalistik på.

- Surt opstød afsluttet!

Men det er da en sensation, at de overhovdet har overvejet tanken om at interviewe en rytter, som ikke er dansk eller fra Saxo-lejren. ALT skal kringles ind omkring Contador og Team Saxo Bank - ALT. Jeg så et interview, hvor Brian Holm og Kim Andersen blev spurgt således: 'Hvordan gik holdkørslen idag?' - Kim/Brian svarer - 'Hvilken betydning får det i forhold til Saxo Bank?... ' Efter disse 2 spørgsmål kunne Jesper Stadum - som den hamrende elendige journalist, han nu engang er - ikke finde på andre relevante spørgsmål. Kim Andersen, som jo i forvejen er en mand af få ord, sagde i alt 20 ord - der var absolut intet at hente i interviewet.

Det skinner tydeligt igennem, at de skal ramme en segmentgruppe, som hedder 'familien Danmark'. Dvs. folk, der oftest ikke ved det store omkring sporten, men bare ser med, da det går godt for et dansk hold. Generalisering, I know - men i ved, jeg har ret. 'Poppet' er et godt ord om Tv2s dækning. Det er som regel også den målgruppe, som har været inde og se Tourstudiet i en af deres rundvisningsture på Kvægtorvet. Skulle der tilfældigvis være en herinde, som har taget imod tilbuddet, må vi lige finde en 'location', så jeg kan give personen årets ondeste trælår.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2011, 21:53 af Njaourinho » Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #86: 04 Jul 2011, 21:45 »

Enig hvorfor fanden spørger han ikke "Hvad skete der omkring styrtet og hvad betød det for afslutningen på etapen...."

Må indrømme at jeg i lange perioder slår lyden fra.... syntes dog at Leth er ren terapi... har overvejet om Tv2 ikke skulle ansætte Søren Ryge sammen med Jørgen Leth også lade dem kommentere...ren terapi Opstemt

Så måske lige få Niels Hausgaard med som 3. mand, det ville sku være godt  Grin
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gazza
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #87: 04 Jul 2011, 21:48 »

Tak for et godt spot-on indlæg, Njaourinho. Det samme er desværre også tit gældende i fodbold - særligt til landskampe.
Logged

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #88: 04 Jul 2011, 22:01 »

Jeg har egentlig ikke så meget i mod årets dækning  - Leth er virkelig god - udover journalisternes spørgsmål, men kan godt se hvor i vil hen.
Jeg vil bare spørge om jeres mening om afslutningen på etapen i morgen? Jeg håber virkeligt på et angreb fra Contador, da stigningen er ret stejl hvilket jo lige er ham. Men er det alt for urealistisk synes i?
Ligemeget hvad bliver det en spændende slutning af etapen Wink
Jeg tror ikke på at Contador angriber. Man kan ikke udelukke noget i cykelsporten, men det tror jeg simpelthen ikke han gør.

Mûr de Bretagen er ganske vidst en stejl stigning, med næsten 7% i snit, men det er bare alt for kort. Den er jo kun 2 km. Han vil sidde med fremme, som de andre klassementsfavoritt er, men jeg tror ikke på et angreb. Jeg tror ikke hans tidstab generer ham. Forstå mig nu ret, for selvfølgelig er han irriteret over at have mistet den tid på 1. etape, men det er ikke noget, han føler han med det samme SKAL ud at hente. Han ved han kan hente det i bjergene, og hvis ikke, har han stadig en 42,5 km lang enkeltstart til sidst. At angribe i morgen, vil være underholdene, men han ved at det ikke er noget der haster.

I morgen er en meget spændende afslutning, og jeg glæder mig til at se om Thor Hushovd taber trøjen. Jeg synes Hushovd er en fantastisk rytter, men han laver sgu ikke ret meget. Jeg ved godt han lavede et stykke arbejde for Farrar i dag, men i Paris-Roubaix i år, mistede jeg sgu lidt respekt for Thor Hushovd. Men det er ikke min mening det skal handle om. Dog tror jeg han taber trøjen i morgen. Evans får den måske, selv om han måske ikke vil have den, fordi det er for tidligt, og at han slider sit hold op, hvis han får den i morgen.

Jeg må være kedelig, og sige at jeg tror storfavoritten Philippe Gilbert vinder i morgen. Han virker uovervindelig på disse type stigninger. Jeg glæder mig dog meget til at se Cunego, Voeckler, Cancellara og hvem der ellers kunne finde på at blande sig. Der er ingen tvivl om at Boonen, Cavendish, Farrar og disse sprintere ikke har noget at skulle have sagt i morgen. De eneste sprintere, der måske kan sidde med, at Thor Hushovd (selv om jeg tvivler), Rojas og Matthew Goss. De to sidste kan blive meget meget farlige i morgen.

Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #89: 04 Jul 2011, 22:08 »

Jeg har egentlig ikke så meget i mod årets dækning  - Leth er virkelig god - udover journalisternes spørgsmål, men kan godt se hvor i vil hen.
Jeg vil bare spørge om jeres mening om afslutningen på etapen i morgen? Jeg håber virkeligt på et angreb fra Contador, da stigningen er ret stejl hvilket jo lige er ham. Men er det alt for urealistisk synes i?
Ligemeget hvad bliver det en spændende slutning af etapen Wink

Contador angriber ikke, han vil ikke kunne vinde noget tid på Muren alligevel, den er sletter ikke lang nok, han angriber aller tidligst på etapen til Super Besse, hvilket jeg dog heller ikke anser som sandsynligt.

Imorgen bliver det Gilbert eller udbrydere der vinder. Har en lille teori om, at det godt kunne blive udbrydere, fordi hvorfor skulle de andre hold trække Gilbert til sejr, så jeg tror kun, at det er Lotto og tildels Garmin, der vil have fordel af at trække? Desuden ser jeg det ikke som utænkeligt, at Evans kommer i gult imorgen. Det vil være utroligt dumt så tidligt i løbet, ja. Men Evans har tidligere vist, at hans taktiske evner bliver trumfet, når han ser en chance for en etape sejr eller en gul trøje. Han har det jo også med notorisk at spurte efter alt, selv 4-5 pladser.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010