home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Reading!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Reading!  (Læst 10088 gange)
rasmussidelmann
Gæst
 
Reading!
« : 14 Jul 2010, 01:52 »

07/07-09
A NEW BEGINNING
Goddag og velkommen. Det er ved at være et pænt stykke tid siden jeg sidst bloggede, men i takt med at jeg har fået mere og mere fritid pga. læse- og sommerferie er lysten til at blogge også blevet større. Selvom lysten er der, mangler jeg dog et hold at blogge om, så det har jeg ladet FM selv finde ud af takket være "Vælg en liga og klub for mig" knappen. Derfor er jeg, Rasmus Sidelmann, per den syvende juli 2009 blevet ansat som ny manager i den sydengelske klub - Reading. Efter et hurtigt kig på truppen er der et navn som rammer mit øje. Simon Church er en walisisk angriber på 20 år, som jeg tidligere har haft i West Ham uden den store succes. Så med en ukendt trup, som jeg tvivler på har niveauet til en Premier League oprykning, og et transferbudget på £200.000 (2-3 mio. i danske) kan mit eventyr nu begynde igen.
God fornøjelse.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2010, 20:07 af rasmussidelmann » Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Aftermath!
« Svar #1: 14 Jul 2010, 01:53 »


FØRSTEHOLDET:
01 ANDERSEN, mikkel
02 COLEMAN, seamus
03 BALL, michael
04 KARACAN, jem
05 MILLS, matt
06 BERTRAND, ryan
07 STANISLAS, junior
08 SIGURDSSON, gylfi
09 LONG, shane
10 CISSÈ, kalifa
12 TOPRAK, ömer
14 BRIAND, jimmy
15 SPENCE, jordan
16 GUNNARSSON, aron
17 HENRY, james
18 CHURCH, simon
20 HOWARD, brian
21 BOYSEN, david
22 KELLY, julian
23 HART, joe
24 WOTHERSPOON, david
26 PEARCE, alex

Spillere markeret med blå er lånt i andre klubber og spillere med rød er udlånt fra Reading.
« Seneste Redigering: 23 Jul 2010, 01:12 af rasmussidelmann » Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Aftermath!
« Svar #2: 14 Jul 2010, 02:01 »

Sjovt tidspunkt at starte en blog på, men ser frem til at følge. :-)
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Aftermath!
« Svar #3: 14 Jul 2010, 02:09 »

Fedt at den første kommentar kom så hurtigt. :-)
Der var ikke noget sjovt i fjernsynet, og så lå valget imellem at lave en blog eller gå i seng.
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Aftermath!
« Svar #4: 14 Jul 2010, 02:13 »

Fedt at den første kommentar kom så hurtigt. :-)
Der var ikke noget sjovt i fjernsynet, og så lå valget imellem at lave en blog eller gå i seng.
Hehe. Wink Håber der snart kommer en update. Opstemt
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aftermath!
« Svar #5: 14 Jul 2010, 02:35 »

Det lyder sgu spændende rasmussidelmann.
Jeg synes du er en god blogger, så jeg ser frem til næste update.
Jeg følger med her.
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Aftermath!
« Svar #6: 14 Jul 2010, 03:19 »

19/07-09
SILLY SEASON
I knap to uger har jeg været i managersædet for Reading, men kedeligt er det ikke blevet endnu. Efter at have sat mig lidt mere ind i klubbens trup, gik det op for mig at det var en flok spændende drenge jeg har fået ansvaret for. Vi har bl.a. 3 danskere på kontrakt i klubben i Mikkel Andersen, Thomas og Nicholas Lyskov. Jeg har valgt at satse på unge talenter som disse, så fem tidligere startere er røget ud. Brynjar Gunnarsson, Chris Armstrong, Hal Robson-Kanu, Jimmy Kébé og den tjekkiske playmaker Marek Matejovsky er blevet solgt for imponerende £4.9 mio. Jeg tror godt at jeg kunne kom til at savne Matejovsky, men hans position er fulgt ud af en tyrker og islænding. Det er en anden ting ved klubbens spillere, udover de er unge, har jeg lige nu spillere fra 11 forskellige nationaliteter i førsteholdstruppen.
Fordi min trup er meget ung, har jeg været på udkig efter spillere med Premier League eller international erfaring. Den sydafrikanske venstreback Peter Masilela er ikke kun billig, men han slår også altid til i den klub man henter ham til. Han valgte dog Benfica frem for Reading (Et valg man ikke kan bebrejde ham). Ind i stedet for ham kom venstrebacken Michael Ball, på en fri transfer, og den defensive midtbanespiller Fabrice Muamba, på en lejekontrakt. Hvorfor man kan leje en spiller, som ikke er gået glip af andet end en PL kamp i de sidste to sæsoner er mig uvist, men jeg klager ikke. Jeg har også tilsat truppen lidt mere ungdom, da jeg har hentet den spændende Seamus Coleman i Everton. Selvom Coleman kun er 20 år gammel og uden den store erfaring, ligner han et bud på en højreback i startopstillingen.
Indtil videre har jeg kun brugt £300.000, men med de mange ekstra penge i klubkassen er det ikke utænkeligt at jeg ikke er færdig med at handle endnu.
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Aftermath!
« Svar #7: 14 Jul 2010, 14:45 »

Godt at hører du også er med Baliian. :-)
Der kommer nok en update inden så længe.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aftermath!
« Svar #8: 14 Jul 2010, 14:47 »

Lyder godt!
Og stærke indkøb du har lavet indtil videre.
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Aftermath!
« Svar #9: 14 Jul 2010, 15:25 »


01/08-09
READING!? - DEL 1
Nu har jeg fået spillet mine fem venskabskampe og det er med en overrasende stor succes. Selvom det "bare" er venskabskamp giver det alligevel noget selvtillid at slå Portsmouth 3:2, efter at have været nede 0:2, og spille 0:0 mod Porto. Jeg har også solgt holdets bedste offensive kort og skiftet ham ud med en 18-årige dansker, men mere om det senere. Jeg kendte ikke meget til Readings spillere, men jeg har nu fået et lille kendskab til dem, som jeg vil dele med jer. Jeg vil nu dele en trupgennemgang op i to kortere updates, i stedet for en lang.

Vi starter fra bunden, så på målmandsposten har jeg australske Adam Federici og engelske Ben Hamer. Ingen af dem er nogen skjult Edwin van der Sar eller Gigi Buffon, så det er en position der muligvis skal investeres på i fremtiden. Federici er førstevalg, men selvom han har 15 i "Aerial Ability", 17 i "Kicking" og 16 i "Reflexes", har han desværre store mangler i nogen af de vigtigste ting som målmand. Han får nu et halvt år til at vise mig at han klare sig fint uden. Mikkel Andersen er i øjeblikket udlejet til Bristol Rovers, men hvis jeg får brug for ham kan jeg kalde ham tilbage. Foran Federici kommer der til at ligge et klassisk 4-mands forsvar med (fra venstre mod højre) Michael Ball, den skadede islænding Ívar Ingimarsson, den Blackburn lejede Zurab Khizanishvili og den Sunderland lejede Andy Griffin. Det er et forsvar med en del erfaring, da gennemsnitsalderen ligger på 30 år hvor Zurab er yngste mand med sine 28 år. Alle 4 skal spille op til sit bedste da Seamus Coleman, Julian Kelly, Alex Pearce og Matt Mills, ligeså godt kunne starte inde.
Fortsættes.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aftermath!
« Svar #10: 14 Jul 2010, 15:28 »

Igen en god update! Smiley
Bloggen bliver fed at læse fordi det er så simpelt.
Fortsæt endelig det gode arbejde.
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Aftermath!
« Svar #11: 14 Jul 2010, 16:43 »

Planen er også at holde det så simpelt som muligt, med små korte updates uden at det bliver for kedeligt eller ensformigt at læse.
Men godt at hører du syntes om det indtil videre. ;-)
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Aftermath!
« Svar #12: 14 Jul 2010, 20:07 »

01/08-09
READING!? - DEL 2
Foran mine fire forsvarsspillere kommer der til at ligge fire midtbanespillere i mit flade 4-4-2 system. Midtbanens største mangel er venstrefløjen hvor jeg har valgt at rykke en venstreback op. Ryan Bertrand er blevet lejet i Chelsea, men da både Ball, Griffin og Kelly kan dække hans favoritposition, venstreback, vil jeg prøve ham af på fløjen. I tilfælde af at han ikke slår til eller bliver skadet, har jeg Jay Tabb og Brian Howard som kan gå ind og dække ham. Ovre på højrefløjen er vi straks bedre besat med jamaicanske Jobi McAnuff som førstevalg og unge James Henry som andetvalg. Den centrale midtbane er holdets to bedst besatte positioner og det kunne sagtens forsvares at stille op i en 3-6-1 opstilling for at alle startede inde. Lige nu hælder jeg til at Jem Karacan og Fabrice Muamba starter inde, men Kalifa Cissé og Gylfi Sigurdsson kunne sagtens komme og overhale dem. Specielt Sigurdsson tror jeg går ind en lovende fremtid i møde.

I angrebet lå mit stærkeste kort i form af Noel Hunt, men det havde Palermo også fået øjnene op for. Så da de bød £2.1 mio. for Hunt, pakkede han taskerne og flyttede til Sicilien. Jeg overvejede at hente en "FM-klassiker" i form af Fonseca, Cristaldo eller Stancu, men endte med at finde en lidt overraskende løsning. Jeg har nemlig betalt £500.000 til AB for David Boysens ydelser i de næste 5 år, som så ryger ud på bænken sammen med sin polske kollega Grzegorz Rasiak. Selvom jeg ikke er i tvivl om at Boysen bliver bedre end sine skandinaviske kollegaer "Henke" Larsson, Zlatan Ibrahimovic og Jon Dahl Tomasson, så er han endnu ikke helt klar til at slå mine førstevalg af holdkortet - endnu. Førstevalgene hedder nemlig Simon Church og Shane Long, som ser ud til at kunne supplere hinanden på mange forskellige måder. Lige nu regner jeg med at Church kommer til at ligge lidt længere fremme end Long, da Church har skarpheden foran målet, men mangler teknikken og hurtigheden, sammenlignet med Long, som har teknikken og hurtigheden, men mangler noget skarphed. Alt i alt er det bare en spændende trup jeg har fået fingre i og selvom gennemsnitalderen ligger på 22 år, så er jeg ikke i tvivl om at vi opfylder medieprognosen der siger en 5. plads.

Indlæg nummer to er blevet opdateret med hele truppen, for at give et bedre overblik. ;-)
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Reading!
« Svar #13: 14 Jul 2010, 20:29 »

Igen en god update, og en stærk trup du har til rådighed.
Mon ikke du får den oprykning?
Men kan du give et SS af dine bedste spillere?
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Reading!
« Svar #14: 14 Jul 2010, 22:05 »

Oprykning kunne være godt, men jeg ved ikke hvor realistisk det er, da truppen slet ikke er så stærk som du tror. Her er en håndfuld SS af de spillere jeg glæder mig til at bruge:
SHANE LONG
JEM KARACAN
GYLFI SIGURDSSON
KALIFA CISSÉ
SIMON CHURCH
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010