home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Reading!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Reading!  (Læst 10086 gange)
rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Reading!
« Svar #30: 17 Jul 2010, 19:19 »

FA CUP ROUND 4 23/01-10
vs. EVERTON
FEDRICI; SPENCE, PEARCE, MILLS, KELLY; KARACAN, MUAMBA, CISSÉ, TABB; CHURCH, LONG

Dette var første gang at vi mødte en Premier League klub, i en kamp som betød noget. Truppen var fuld af skader og meget trætte spillere, så jeg havde forsøgt at spare nogen spillere i sidste uges kamp mod Nottingham Forest. Det havde dog resulteret i et klokkeklart 0:3 nederlag.

Kampen startede som forventet, da Everton havde bolden, og vi trak os langt tilbage og forsvarede. Vi havde det svært i opspillet, fordi Moyes havde læst på lektien, og fået pillet en vigtig brik i vores opspil ud. Long har det med at trække meget langt ned i banen og være med i det opbyggende spil, men da Rodwell hele tiden lå tæt på ham fungerede det ikke. Derfor kunne jeg heller ikke sige noget til det, da Louis Saha fik bragt gæsterne foran og vi måtte gå til pausen bagud. Vi startede anden halvleg som vi sluttede første og det var først da Phil Neville fik sit andet gule kort, at vi blev lukket ind i kampen. Vi pressede med alle mænd og de indskiftede McAnuff og Boysen gjorde at vi kom frem til et par muligheder. Skarpheden manglede dog stadigvæk og vi er slået ud af dette års FA Cup.
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Reading!
« Svar #31: 18 Jul 2010, 17:32 »


07/03-10
Nu resterer der kun 11 spillerunder af denne sæsons Championship, og det ligner at vi skal satse på en oprykning via playoffkampe. Vi har leveret nogle gode præstationer og resultater i de sidste kampe, men så sandelig også leveret usammenhængende spil og begynderfejl. Vi har lige nu otte point op til den oprykningsgivende anden plads, som bliver indtaget af Bristol City.

To af de kampe som båd på alle de fire ovennævnte punkter er vores to sejre mod bundpropperne Barnsley og Doncaster. Hvis vi starter med Barnsley kampen, så kommer vi lynhurtigt foran 3:0 takket være Long, McAnuff og Boysen, men på en eller anden måde får Barnsley udlignet med tre mål i de sidste fem minutter af første halvleg. Set tilbage ved jeg ikke hvordan, det kunne gå så galt og jeg kan da kun være glad for, at vi ikke lod Barnsley scorede mere. Vi fik dog nettet endnu to gange, så vi alligevel endte med en 5:3 sejr. Det var også omkring denne kamp, at jeg bragte lidt nyt blod ind i truppen i form af Arsenals Fran Mérida på en lejekontrakt, da efterårets førstevalg, Ryan Bertrand, var røget ud med en længerevarende skade. Mérida skulle vise sig at få en lyndebut ude mod Doncaster.

Selvom der var 20 pladser imellem os, og kampen startede med at de fik en mand smidt ud, så var der overraskende dem der styrede første halvleg. Vi var meget heldige med ikke at komme bagud og det var det rene tyveri da vi på to hurtige mål af McAnuff, kort før pausen, kom foran 2:0. Selvom Doncaster fik reduceret indenfor de første 30 sekunder af anden halvleg, fik vi dog alligevel sat tingene under kontrol. Her kom bl.a. Mérida ind til sin debut og det resulterede i to mål fra hans fødder, i den klare 6:1 sejr.
På baggrund af de to ovennævnte målrige kampe skulle man ikke tro, at vi har haft store scoringsproblemer i det nye år. Simon Church har fået et kæmpe formdyk og ligger lige nu på 14-15 timers fodbold uden mål, og det kan ses på hans spil. Det virker som om han bare mangler det forløsende mål, og en Church med samme skarphed som i første halvdel af sæsonen, ville pynte gevaldigt på chancen for at hente de otte point op til anden pladsen. Vi har allerede muligheden for at hente de første tre, da næste rundes modstandere netop er, Bristol.

          Ligastilling
          Kampe siden sidst
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Reading!
« Svar #32: 19 Jul 2010, 15:38 »


»  02/05-10 | Reading F.C.
Inden jeg gik i gang med ligaens sidste 11 runder, vidste jeg, at kravet ville være en fejlfri periode, hvis vi skulle ende i top to, hvor Newcastle og Bristol har lagt i det meste af sæsonen. Fakta var dog også at vi kun have fået en sejr i de sidste fem kampe, så der skulle strammes op hvis der skulle hentes otte point på anden pladsen, Bristol City.

Vi startede dog ud med en gylden mulighed, da netop Bristol kom på besøg i 36. spillerunde. Vi kontrollerede, til en hvis del, kampen og derfor var det frusterende at der efter 90 minutter stadigvæk stod 0:0. Simon Church havde dog fået en af de største chancer i fodbold, et straffespark, men skød bolden kilometer forbi målet. Det gjorde at vi dumpede ned på 6. pladsen, med kun et point ned til modstanderen i den efterfølgende runde, Queens Park Rangers. På noget effektivt angrebsspil og bl.a. et David Boysen mål, fik vi forsvaret vores playoff plads og avancerede tilbage til 4. pladsen. Vi fik dog sat maksimalt pres på os selv, da vi så spillede 0:0 ude mod Middlesbrough og Leicester.

Hjemme på The Madejski Stadium mod West Bromwich i 40. spillerunde kom forløsningen for os så. Vi kom ellers hurtigt bagud, men Long fik udlignet og var nu klubbens topscorer, et mål foran Church. Med ti minutter igen kom Church på banen i stedet for Boysen, og bare to minutter senere havde han gjort det til 2:1 på en smuk enkeltmandspræstati on. Der var nu hul på bylden og derfor nåede Church også at tilbageerobre sin topscorertitel med endu et mål, denne gang til 3:1. Church's kickstart blev starten på endnu tre sejre mod Ipswich, Coventry og Cardiff med hhv. 3:2, 2:1 og 3:1, inden vi spillede 0:0 hjemme mod Peterborough. Bristol City havde fået de grummeste gummiben i de sidste runder og derfor lå vi lige pludselig oppe på anden pladsen, med et point ned til Bristol. Derfor kunne vi sikre os oprykningen med en udebanesejr over Watford i næstsidste runde og det endte i det rene champagnebold. På ét mål af Henry og Ball, to af Long og hele tre af Church, sikrede vi os en imponerende 7:0 sejr. Derfor er det nu officielt: Reading F.C. gør comeback i det bedste engelske  efter to sæsoners fravær!


          Ligastilling
          Kampe siden sidst
          Spillerstatistik
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Reading!
« Svar #33: 22 Jul 2010, 23:34 »

» 08/08-10Reading Football Club
Det er nu to måneder siden, at jeg sikrede mig oprykningen til Premier League, men det ville være synd at sige, at vi havde truppen til at undgå en hurtig nedrykning. Inden transfervinduet overhovedet var blevet åbnet, havde jeg allerede sikret mig de tre første handler, som skulle hjælpe os med at undgå dette.

Joe Hart, Junior Stanislas og David Wotherspoon var navnene på de tre spillere, som kun havde kostet £3mio, to af de mindre gode målmænd fra reserveholdet og Liam Rosenior. Det viste sig at være en rigtig god ting, at jeg ikke havde brugt flere penge på dem, da økonomien i Reading viste sig at være overraskende ringe. Jeg kan huske at der stod noget med £29.5mio før sæsonstarten, men alligevel startede jeg sæsonen med et transferbudget på £5mio og en balance på minus £1.3mio. Så for at finansiere mine næste indkøb fik jeg solgt otte spillere for £6mio og lod syv spilleres kontrakter udløbe.

Da jeg så fik lejet Ryan Bertrand i endnu sæson og hentet Jimmy Briand på en fri transfer havde jeg et lille beløb at købe ind for. De blev spenderet på en utilfreds Ömer Toprak fra SC Freiburg, som blev hentet for næsen af Fiorentina og HSV, og Aron Gunnarsson fra Coventry. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror at det kan komme til min fordel at have islandske Gunnarsson og Sigurdsson på den centrale midtbane, eller at have tyrkiske Toprak og Karacan til at spille foran hinanden i henholdsvis forsvaret og midtbanen. Efter fem succesfulde venskabskampe mod ret ukendte hold fik jeg alligevel overvundet Blackburn 3:1 i den sjette og sidste venskabskamp, ser det ud til at fungere, før vores Premier League premiere mod, ret random, Blackburn.


Joe Hart
Seamus Coleman, Ömer Toprak, Alex Pearce, Ryan Bertrand
James Henry, Jem Karacan, Kalifa Cissé, Junior Stanislas
Shane Long, Jimmy Briand
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Reading!
« Svar #34: 24 Jul 2010, 00:25 »

» 10/10-10Reading Football Club
Readings comeback til Premier League kan beskrives meget kort - ikke pænt. Vi fik udleveret et af de mindre nemme startprogrammer, hvor vi inden for de ti første kampe ville have mødt de forsvarende mestre fra Tottenham, "big four" klubberne og Shitty, så min strategi var fra starten af kompakt, hårdt og kontra.

Vi levede i hvert fald op til hårdt og kompakt i premieren på Ewood Park mod Blackburn. Vi skabte absolut ingenting offensivt og havde kun 3 skud mod Robinson i hele kampen, og da hjemmeholdet ikke scorede på deres 15 skud, hvoraf 13 var langskud, sikrede vi os et point i en kedelig kamp. Sådan fortsatte vi også i de næste kampe, dog med lidt mere kontra. Vi kom faktisk foran i flere tilfælde, men uheldet var hver gang ude og tage to point. Specielt en Birmingham udligning fem minutter inde i overtiden gjorde ondt, da dommeren kun have lagt to til.

Vi er også videre til fjerde runde af Liga Cuppen efter 3:1 mod Chesterfield og 3:3 mod Nottingham. Den sidste kamp var lidt speciel, da vi scorede to af vores mål på hjørnespark og jeg indtil da kun havde lavet et mål på hjørnespark i min Reading tid. Det var dog ikke det der tog overskrifterne, men min unge dansker Mikkel Andersen. Efter en mindre imponerende indsats i den ordinære spilletid tog han nemlig Nottinghams tre første straffespark, i straffesparkskonkur rencen, og da vi scorede på vores, var vi videre.

Så selvom vi har en af ligaens dårligste offensiver og endnu ikke har vundet er jeg tilfreds. Hvorfor? Fordi vi har fem point og en af ligaens bedste defensiver. FA ser også ud til at have forbarmet sig over os og rykket min Chelsea kamp, så nu hedder de næste par kampe bare Man City og Liverpool. Super og tak for det.


     » Mål i ligaen
     Shane Long 1, Simon Church 1, Jem Karacan 1, Jimmy Briand 1
     » Oplæg i ligaen
     Ryan Bertrand 1, Simon Church 1, Michael Ball 1
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010