home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1025 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeres farvorit shot
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Jeres farvorit shot  (Læst 8244 gange)
olle111
Gæst

Sv: Jeres farvorit shot
« Svar #30: 11 Jul 2010, 03:10 »

Hopper med på galliano hot shot vognen, intet slår den (:

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #31: 11 Jul 2010, 03:20 »

Mit råd til jer andre, hvis i gerne vil være baskelamme og meget meget fulde er Absinth, da det virkelig er noget, som rykker og fucker en op, så drik Absinth, så skal i nok blive fulde, hvis at det er det, som i vil bare ned med lortet...

Vh.Blackstone

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 11 Jul 2010, 09:23 »

Mit råd til jer andre, hvis i gerne vil være baskelamme og meget meget fulde er Absinth, da det virkelig er noget, som rykker og fucker en op, så drik Absinth, så skal i nok blive fulde, hvis at det er det, som i vil bare ned med lortet...

Vh.Blackstone

Drik dog med omtanke, da de fleste absinth ligger på mellem 70-95 %.. så for mange kan slå dig ud også er festen slut for dig, hehe. Men det er godt til at blive hurtig fuld.

plutonium
Manager

« Svar #33: 11 Jul 2010, 09:42 »

Drik dog med omtanke, da de fleste absinth ligger på mellem 70-95 %.. så for mange kan slå dig ud også er festen slut for dig, hehe. Men det er godt til at blive hurtig fuld.

Det skulle være fysiologisk umuligt at drikke 90+ % ren alkohol. Alkoholen er så kraftig, at den lammer synkemusklerne. Har ikke selv kørt forsøg på det (drikker ikke for effekten, drikker for hyggen og smagen), men ifølge min gamle kemilærer skulle det slet ikke kunne lade sig gøre at drikke væsker med alkohol-volumenprocenter på over 90.

Så skal de KASTES ned i svælget, men så er der jo risiko for at det ryger i lungerne i stedet, hvilket ville være katastrofalt.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #34: 11 Jul 2010, 16:12 »

Jeg har kun drukket 70 og 80 % Absinth rent og når at jeg har drukket 95% strohe/stroberom, så har jeg blandet det med noget andet, da det er for stærkt at drikke alene for mig, man kan godt, men det fucker halsen op, som Plutonium også rigtigt siger, men 70 % og 80% Absinth kan sagtens drikkes alene og ikke kun for effektens skyld, men absolut også for hyggens og smagens skyld, hvis at man kan lide det stærkt dog med måde og omtanke, som TMazz også skriver efter ca. 10-15 shots af Absinth kan man blive rigtig fuld og skal passe på med at indtage mere, men med noget tids mellemrum kan indtages mere af andet, men as dog stadig på med hvad i indtager af sprøjt...

Vh.Blackstone

Vinokourov
Manager

« Svar #35: 15 Jul 2010, 17:12 »

VODKASHOTS!!!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010