|
southside
|
|
|
|
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
Tidligere Crew på FMDanmark
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
kunne der være noget om og lige for en god ordens skyld så jeg ikke en han med en hende  Okay.. Det er vel godt nok?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morientes
|
|
Kan ikke få den til at virke på min Mac? kan nogen hjælpe?
|
|
|
|
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
nu i snakker så meget om de uptates på sigames hjemmeside, kunne i så ikk komme med et link til en god update derinde? 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Ja findes der en officiel update derinde?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
Kan ikke få den til at virke på min Mac? kan nogen hjælpe?
der er en guide inde i download til Mac
|
|
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
der er en guide inde i download til Mac
Er det den jeg skrev? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jarlen
|
|
Tror ik den er kommet op Fernando!.. Håber meget den snart kommer, er mega spændt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
nu i snakker så meget om de uptates på sigames hjemmeside, kunne i så ikk komme med et link til en god update derinde?  Ja findes der en officiel update derinde?
Ved ikke om jeg må linke til den. Men metal_guitarist har lavet en rigtig god update som ligger på sigames forum. Og nej, der findes ingen officielle updates.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cassano99
|
|
Den update der ligger derinde er elendig manden har ikke ændret ret meget i den italienske Serie A, yderligere så er det som om at han kun har ændret i England og ikke rigtigt andre steder....jeg holder mig til den her på FM Freaks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Lad nu bare Mernild spille med sin super update fra MR. Metal_Guitarist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
Er det den jeg skrev?  ja det er det, den er bare omformuleret lidt. 1000 tak fordi du gad skrive guiden,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jarlen
|
|
Heeh nu er jeg lidt dum igen south, men kan ikke finde fernandos guide???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Heeh nu er jeg lidt dum igen south, men kan ikke finde fernandos guide??? Gå ind i Downloads og ind i updates
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|