home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  1 Bruger, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Summer update 10/11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 76 Udprint
Forfatter Emne: Summer update 10/11  (Læst 227426 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1080: 06 Sep 2010, 17:16 »

Det var skam også fiktion. Men noget skal der jo til for at få dig til at forstå pointen.

Hold da op hvor er du ubegavet at høre på.
Du har for det første ikke prøvet at forklare mig noget før nu, så drop det der med at snak som om du har prøvet at forklare mig det i flere timer.
For det andet havde jeg en anden holdning end dig til dette, og sådan er det.
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1081: 06 Sep 2010, 17:17 »

rolig drenge.. det er jo kun fm Smiley
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1082: 06 Sep 2010, 17:40 »

Det har du helt ret i. Men nogle af de updates der i forvejen er at finde på andre sider er, i modsætning til denne, nok så tæt på at være perfekte som man kommer med en data update.
Forstår bare ikke hvorfor man bruger så lang tid på at lave noget som i forvejen ER blevet lavet. Især ikke når man ikke er i stand til at forbedre det..
Men jeg vil skam ikke kritisere dette stykke arbejde, men bare fortælle trådstarteren at der er tid at spare.
jeg er da osse i stand til at forbedre den og har gjort det hver dag. men som jeg har haft skrevet tidligere har det været for min egen fornøjelses skyld og har gjort så meget som der har været tid til.
self. er den ikke perfekt, ville bare dele den med jer i stedet for at holde den for mig selv.
Men er ikke sikkert jeg har lyst til det en anden gang.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2010, 17:45 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1083: 06 Sep 2010, 17:43 »

Den sammenligning er sq mærkelig.

Jeg syntes sq det er et ypper stykke arbejde du har lavet southside! Ingen tvivl om det.. og det er mega fedt du har gider bruge så meget tid på det.

thumps up! herfra.
Så kan man lige nyde et par gode spil med denne update..
de sidste uger har jeg faktisk ikke haft lysten men har gjort det alligevel.
Men lysten er desværre ødelagt, så skal ihvertfalf overveje en del om jeg vil lave en FM11 vinterupdate.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1084: 06 Sep 2010, 18:02 »

jeg er da osse i stand til at forbedre den og har gjort det hver dag. men som jeg har haft skrevet tidligere har det været for min egen fornøjelses skyld og har gjort så meget som der har været tid til.
self. er den ikke perfekt, ville bare dele den med jer i stedet for at holde den for mig selv.
Men er ikke sikkert jeg har lyst til det en anden gang.
de sidste uger har jeg faktisk ikke haft lysten men har gjort det alligevel.
Men lysten er desværre ødelagt, så skal ihvertfalf overveje en del om jeg vil lave en FM11 vinterupdate.
Er skam ikke i tvivl om at du godt kan forbedre FM's originale 10.3-database. Den er jo rimelig forældet nu, kan man sige. Jeg mener derimod at der sidder nogle rigtig dygtige folk inde på Sigames fora og laver updates også. Deres updates understøtter mange flere lande og ligaer, og det er ikke let på et dansk forum at hamle op med et stort crew på Sigames forum, samt alt deres udefrakommende hjælp.

Du skriver at du laver updaten for din egen skyld, hvilket jeg i sig synes er ganske ganske fint. Dog forstår jeg så ikke hvorfor du så skriver at du har mistet lysten når folk kritiserer den. Hvorfor mister du lysten af det? Det var jo for din egen skyld Wink Så kan det vel være lige meget hvad andre folk mener.
Du skriver også at nu skal du overveje en del om du vil lave en vinterupdate. Sigames laver da selv en officiel vinterupdate. Så det synes jeg da ikke du behøver overveje.
Men jeg er sikker på der er mange der er blevet glad for din update og dit hårde arbejde.. Jeg er desværre bare også sikker på at de var blevet lige så glade hvis du havde postet et link til en af de mange updates på sigames forum.
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1085: 06 Sep 2010, 18:14 »

seriøst mernild hvis du ikke gider bruge den her update så pis da af helvedes til... altå tag dig sammen hvis du alligevel ikke gider at bruge hvorfor så kritisere den... jeg syntes det er pisse fedt at der er en der gider at bruge tid på at lave den og ligge den op hver dag, det spare mig for en masse tid og som southside selv sige gjorde han det for sin egen skyld, derfor er det forket af alle som har kritiseret den her update... mernild take it or leave it... årh jeg HADER typer som dig... de pisser mig af..... Southside til dig vil jeg gerne sige tak for dit store arbejde. håber rigtig meget at du har lyst til at gentage det for det har virkelig været fedt... og nej den er ikke fejlfri men det er dem fra siga games sku heller ikke.. og de fejl er sku nogen jeg ikke ved hvordan man retter... kan huske den største fejl jeg fandt .. når man fik en spiller til prøve træning så kunne man få ham gratis... kæmpe sega fejl...
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1086: 06 Sep 2010, 18:17 »

enig i det med de ville blive lige så glade for en fra SI, vidste faktisk ikke de lavede en sommer update.
og ja kan ikke hamle op med dem, men prøver jeg heller ikke, når jeg selv laver den kan jeg jo gøre som jeg selv ønsker i den.
ang. det med miste lysten så har jeg ikke mistet lysten til at lave den til mig selv, kun at poste den hvis det var.
for nyder at lave updaten ellers.
men som sagt er SI osse så stort, at de osse lave fejl på baggrund af det, for der er da store mangler i forhold til stats, ca og pa i mange danske klubber og skulle da mene at vi som danske sites er okay til at bedømme spillernes potentiale.
men synes det forkert af dig at skrive som du har gjort i flere indlæg, hvis du ikke ønsker bruge den så det helt fint, men er ingen grund til at ødelægge det for de andre brugere som gerne vil, for er min lyst til at lægge den op du dræber ved det, hvorfor ikke lade folk som kan li den nyde den og så bruger du bare den du synes bedst om.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1087: 06 Sep 2010, 18:19 »

mange tak for rosen Nielsen.  Thumbs Up
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1088: 06 Sep 2010, 18:20 »

seriøst mernild hvis du ikke gider bruge den her update så pis da af helvedes til... altå tag dig sammen hvis du alligevel ikke gider at bruge hvorfor så kritisere den... jeg syntes det er pisse fedt at der er en der gider at bruge tid på at lave den og ligge den op hver dag, det spare mig for en masse tid og som southside selv sige gjorde han det for sin egen skyld, derfor er det forket af alle som har kritiseret den her update... mernild take it or leave it... årh jeg HADER typer som dig... de pisser mig af..... Southside til dig vil jeg gerne sige tak for dit store arbejde. håber rigtig meget at du har lyst til at gentage det for det har virkelig været fedt... og nej den er ikke fejlfri men det er dem fra siga games sku heller ikke.. og de fejl er sku nogen jeg ikke ved hvordan man retter... kan huske den største fejl jeg fandt .. når man fik en spiller til prøve træning så kunne man få ham gratis... kæmpe sega fejl...
Haha.. Hvor gammel er du?
Rolig nu, lad os holde tonen her på forumet i en nogenlunde festlig stemning.
Og som jeg skrev, så var der sikkert folk som var glade for updaten, og det havde jeg jo ret i kan jeg se.

En sådan fejl som du beskriver har altså ikke noget med uofficielle data updates at gøre.
Fortsat god dag.
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1089: 06 Sep 2010, 18:23 »

kan bare ikke se hvorfor du skal kritisere hans arbejde.... 18
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1090: 06 Sep 2010, 18:23 »

enig i det med de ville blive lige så glade for en fra SI, vidste faktisk ikke de lavede en sommer update.
og ja kan ikke hamle op med dem, men prøver jeg heller ikke, når jeg selv laver den kan jeg jo gøre som jeg selv ønsker i den.
ang. det med miste lysten så har jeg ikke mistet lysten til at lave den til mig selv, kun at poste den hvis det var.
for nyder at lave updaten ellers.
men som sagt er SI osse så stort, at de osse lave fejl på baggrund af det, for der er da store mangler i forhold til stats, ca og pa i mange danske klubber og skulle da mene at vi som danske sites er okay til at bedømme spillernes potentiale.
men synes det forkert af dig at skrive som du har gjort i flere indlæg, hvis du ikke ønsker bruge den så det helt fint, men er ingen grund til at ødelægge det for de andre brugere som gerne vil, for er min lyst til at lægge den op du dræber ved det, hvorfor ikke lade folk som kan li den nyde den og så bruger du bare den du synes bedst om.

Og som jeg skrev i et tidligere indlæg så var det grunden til at jeg fortalte dig det. For at spare dig tid, da jeg kunne se at du muligvis ikke var klar over at dit arbejde allerede var blevet udført.
Men hvis du nyder at lave det så er jeg sikker på at det er okay med alle mand.
Nu ved du i det mindste at de findes.
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1091: 06 Sep 2010, 18:24 »

Og som jeg skrev i et tidligere indlæg så var det grunden til at jeg fortalte dig det. For at spare dig tid, da jeg kunne se at du muligvis ikke var klar over at dit arbejde allerede var blevet udført.
Men hvis du nyder at lave det så er jeg sikker på at det er okay med alle mand.
Nu ved du i det mindste at de findes.
ved du hvorfor SI ikke smider en patch 10.0.4 op så?
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1092: 06 Sep 2010, 18:25 »

kan bare ikke se hvorfor du skal kritisere hans arbejde.... 18
Okay  Grin
Hvor har jeg kritiseret hans arbejde?
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1093: 06 Sep 2010, 18:26 »

ved du hvorfor SI ikke smider en patch 10.0.4 op så?
Nej det er jeg ikke klar over. Det har de aldrig gjort. Men man kunne forestille sig at de tænker, at færre folk vil købe FM11 hvis FM10 er blevet opdateret.
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Summer update 10/11
« Svar #1094: 06 Sep 2010, 19:07 »

Nej det er jeg ikke klar over. Det har de aldrig gjort. Men man kunne forestille sig at de tænker, at færre folk vil købe FM11 hvis FM10 er blevet opdateret.
kunne der være noget om og lige for en god ordens skyld så jeg ikke en han men en hende  Peace
« Seneste Redigering: 06 Sep 2010, 19:43 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 76 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010