home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  2 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din løbedag
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Din løbedag  (Læst 35211 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Din løbedag
« Svar #45: 22 Jul 2010, 07:05 »

Det var alligevel kun en middelgod forklaring Wink Sengetider er nøgleordet Wink

Vuelve la ilusión

Enged
Gæst

« Svar #46: 25 Jul 2010, 15:27 »

Nu var jeg for første gang ude og løbe i mine nye Asics, og selv om jeg egentlig ikke kunne mærke nogen forskel, så fik jeg da skåret 2 minutter og 50 sekunder af min forhenværende tid. Selv om jeg ikke havde løbet siden i onsdags og jeg fik røget lidt for mange smøger i byen i weekenden.
Så nu lyder min tid på 27:24 og distancen på 5 km. Jeg vil gerne se om jeg kan komme ned på, og gerne under, 25 minutter. Derefter vil jeg gerne op og løbe 7 km.

søgaard
Gæst

« Svar #47: 26 Jul 2010, 22:16 »

Jeg tog i dag en lidt kortere rute end den normale og løb omkring 4,5 kilometer, samtidig tog jeg tid, hvilket ikke var en dårlig idé. Jeg blev selv meget overrasket, da jeg stoppede det igen og den kun viste 15 minutter og 13 sekunder Smiley

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 26 Jul 2010, 22:20 »

Jeg tog i dag en lidt kortere rute end den normale og løb omkring 4,5 kilometer, samtidig tog jeg tid, hvilket ikke var en dårlig idé. Jeg blev selv meget overrasket, da jeg stoppede det igen og den kun viste 15 minutter og 13 sekunder Smiley

Det er saftsusme imponerende!  Thumbs Up

Jeg ligger personligt og slås med min egen 5 km for tiden.....

Chakana
Manager

« Svar #49: 26 Jul 2010, 22:28 »

@Søgaard

Kanon flot tid! Tilykke med det. Wink

@Bobogol

Ja, det gør jeg også. Kan ikke komme under 22 minutter, hvilket pisser mig en smule af. Ville gerne på et tidspunkt kunne løbe den på omkring 20.

Arsenal Football Club

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 26 Jul 2010, 22:36 »

@Bobogol

Ja, det gør jeg også. Kan ikke komme under 22 minutter, hvilket pisser mig en smule af. Ville gerne på et tidspunkt kunne løbe den på omkring 20.

Jeg løber DHL-stafetten med arbejdet om en lille måned, og sidst løb jeg på ca. 23:30.. I øjeblikket kæmper jeg for at få den under 25 minutter... (eller kæmper for bare, at tage løbeskoene på..  Wink Min løbetur i dag blev udsat til imorgen tidlig..........)

søgaard
Gæst

« Svar #51: 26 Jul 2010, 22:36 »

Tak tak Smiley

Det har også været en lang vej Tunge

Har i lang tid løbet en rute næsten hver dag, hvor jeg nu er kommet op på 7 km. Og med lang tid, så er vi vel snart oppe at snakke 2 ½ måneder.

Jeg har aldrig selv været det helt store løbemenneske, da jeg er vant til at spille fodbold og derfor ikke er ret god til at løbe i samme tempo hele tiden og holde det tempo. Så de 2½ måned er faktisk første gang, hvor jeg reelt har kunne holde et løfte for mig selv omkring at løbe Smiley Ellers har det været en uge og så er der kommet dårligt vejr og så har jeg droppet det igen.

Chakana
Manager

« Svar #52: 26 Jul 2010, 22:54 »

Jeg regner med at løbe mig en tur når solen står op kl. 5-6 stykker. Det bliver dog 3½ km. Ved ikke hvorfor jeg elsker at løbe på det tidspunkt, men følelsen af at have det hele for sig selv spiller nok ind. Thumbs Up

Arsenal Football Club

søgaard
Gæst

« Svar #53: 26 Jul 2010, 22:58 »

Jeg regner med at løbe mig en tur når solen står op kl. 5-6 stykker. Det bliver dog 3½ km. Ved ikke hvorfor jeg elsker at løbe på det tidspunkt, men følelsen af at have det hele for sig selv spiller nok ind. Thumbs Up
Jeg vil også helst enten løbe tidligt eller sent. Dels pga. varmen, som er midt på dagen, men også fordi gaderne er mere øde på de tidspunkter. Jeg er ikke så meget for de fyldte gader, når jeg løber og puster og pruster gennem byen Tunge

Chakana
Manager

« Svar #54: 26 Jul 2010, 23:05 »

Jeg vil også helst enten løbe tidligt eller sent. Dels pga. varmen, som er midt på dagen, men også fordi gaderne er mere øde på de tidspunkter. Jeg er ikke så meget for de fyldte gader, når jeg løber og puster og pruster gennem byen Tunge

Nej lige præcis, og jeg løber med iPod i ørene, så min vejrtrækning er pænt ubehersket når jeg ikke selv kan høre den. Tunge Men vejret er klart mest behageligt om morgenen synes jeg. Om aftenen er der alt for mange insekter, og jeg løber med munden meget åben, så min mund bliver til et terrarie hvis jeg løber i de sene aftentimer. Og det er ikke optimalt.

Arsenal Football Club

Enged
Gæst

« Svar #55: 27 Jul 2010, 11:57 »

Du har også så lange ben at det er snyd, Søgaard. Men under alle omstændigheder rigtig godt løbet, om du så får krampe af at rejse dig fra sofaen bagefter eller ej. Tunge
Jeg har lige løbet min rute på 5 km med et par bakker undervejs på 27:18, og det er en forbedring på 6 sekunder. Det er ikke meget, men det går da den rigtige vej.

Legenden
Manager

« Svar #56: 27 Jul 2010, 12:02 »

Så er jeg, efter en meeeeeeeegeeeeeet lang pause, også begyndt at løbe igen. Jeg havde tænkt mig at løbe +7 km., men stoppede ved det 5 km. Det var dejligt at komme i gang igen, og nu må jeg hellere holde det ved lige fremover.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #57: 27 Jul 2010, 12:13 »

Min far har lovet mig en kakaomaskine, hvis jeg kan gennemføre et halvt marathon på under 2 timer. Så jeg er i træning. Er ca. oppe omkring de 8 km pt, og tiden lød på 39 minutter og 34 sek. Jeg kommer med nogle flere tider, når jeg engang, får løbet lidt længere. :-)

derbystar
Lilleputspiller
*

« Svar #58: 27 Jul 2010, 12:56 »

Løb 5 km på 23 min og 30 sek, tiltrods for at jeg aldrig løber Cool

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #59: 27 Jul 2010, 12:57 »

Jeg løb årets dårligste løbetur i dag... Planen var at jeg skulle ud på en stille og rolig 10 km, men i stedet blev det en MEGET stille og rolig 5 km.

Jeg havde virkelig problemer med maven, og løb derfor en latterligt ringe tid på omkring de 26 minutter. I morgen håber jeg, at jeg kan komme ud på en lidt længere og mere tempofyldt tur... Det kræver dog, at jeg er på vandvognen i aften Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010