home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 723 724 [725] 726 727 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286073 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10860: 11 Feb 2012, 19:51 »

Fra Wengers pressekonference:

We are a bit worried about his ankle I must say because he goes home on crutches. He has done some ligament damage, but how big that is we will have to check tomorrow. For sure he is out for Wednesday.

Heldet i uheldet er jo så at Wenger bliver tvunget til at stille Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs på onsdag - den stærkeste backkæde jeg har set siden.. Ja siden engang i efteråret.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10861: 11 Feb 2012, 19:52 »

Er der noget nyt om hvordan Mertesacker har det?

Ikke tip top.

“It was unfortunate. Mertesacker told me that he got a shot in his ankle and couldn’t move at all anymore. We are a bit worried about his ankle I must say because he goes home on crutches. He has done some ligament damage, but how big that is we will have to check tomorrow.

“For sure he is out for Wednesday.”

http://news.arseblog.com/2012/02/mertesacker-to-miss-milan/

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #10862: 11 Feb 2012, 19:58 »

Håber sgu ikke det det er for slemt.. Det så lidt mærkeligt ud da det skete, men jeg synes ikke det lignede, at han vrikkede om eller sådan noget.

Ellers en ok kamp i dag. Vi vinder, og det er det vigtigste, og dejligt at kongen lige sikre de 3 point. Vigtigt at Chelsea taber, og samtidig er Newcastle ved at få en alvorlig røvfuld af Tottenham, så alt i alt synes jeg det ser ganske godt ud.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10863: 11 Feb 2012, 20:02 »

Fint nok at Liverpool og Chelsea tabte, men lort at Tottenshit vinder og at United gjorde det samme.. Fint med hensyn til vores 4. plads, men jeg ser alligevel ikke Newcastle som rival til 4. pladsen så de måtte gerne have snuppet de 3 point så vi var kommet lidt nærmere Spuds.. Men dejligt at vi nu faktisk ligger nr. 4. Lad os blive der lidt og så få nogle gode cup resultater før landsholdspausen!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10864: 11 Feb 2012, 20:05 »

Fra Wengers pressekonference:

We are a bit worried about his ankle I must say because he goes home on crutches. He has done some ligament damage, but how big that is we will have to check tomorrow. For sure he is out for Wednesday.

Heldet i uheldet er jo så at Wenger bliver tvunget til at stille Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs på onsdag - den stærkeste backkæde jeg har set siden.. Ja siden engang i efteråret.

Den stærkeste backkæde siden... ja, meget, meget lang tid siden. Jeg synes, at Koscielny og Vermaelen er blandt de mest undervurderede spillere i PL og de har bestemt potentialet til at danne den bedste duo i PL. Sagna er Sagna og har i en årrække bevist, at han er blandt de 5 bedste i verdenen på sin position. Eneste spørgsmåltegn er Gibbs, men jeg synes, at når han endeligt spiller, gør han det fortrinligt. Hvis han kan blive sine skadesproblemer kvit, ser jeg ham absolut som en langvarig løsning på positionen og muligvis også det engelske landshold. Han minder meget om Ashley Cole.

Det er selvfølgelig uheldigt, men jeg synes, at man skal tage det med oprejst pande og håbe på, at vi ikke bliver ramt af flere skader - for når vi stiller med de 4, har vi, i mine øjne, det bedste forsvar i PL. Mange ville være uenige, men jeg er sikker på, at det nok skal vise sig, hvis de over en længere periode får chancen for at spille sammen uden at vi konstant skal rotere og skifte ind og ud.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10865: 12 Feb 2012, 12:11 »

OKay, det er lige før det ikke er sjovt længere Opstemt . Eller overhovedet ikke, faktisk Opstemt

http://www.bt.dk/kendte/whitney-houston-er-doed

Lige når Ramsey score, er der endnu en "kendt" der dør ... jesus.. Uhyggeligt Opstemt

"RIP Whitney Houston.

Aaron Ramsey, another person dead after he scores a goal. Steve Jobs,Osama Bin Laden, Gaddafi, Whitney Houston. Strange but true"

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10866: 12 Feb 2012, 12:24 »

Det bliver værre endnu. På verdensplan er der faktisk ca. 3-400.000 mennesker, der dør den efterfølgende dag når han har scoret et mål!

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10867: 13 Feb 2012, 13:34 »

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #10868: 13 Feb 2012, 13:36 »

Av, av, av.. Ligner min fod dengang jeg rev nogle ledbånd over i anklen. Ser ikke for godt ud  Ubeslutsom

plutonium
Manager

« Svar #10869: 13 Feb 2012, 13:54 »

Arhhhh..! Hold da op Tunge

Hvis folk døde en time efter han scorede, så ville jeg kunne se det sjove i historien, men Bin-Laden døde samme dag han scorede, Steve Jobs "nogle dage efter", Gadaffi dør dagen efter og Whitney døde samme dag. Det er jo ikke fordi der er meget system i det Huh

Folk dør hver dag, og hvad definerer en kendt? Steve Jobs lærte jeg faktisk først at kende som celebrity efter han døde (anede ikke hvem han var da jeg læste det i en avis), så selvom han er verdenskendt, så er han tydeligvis ikke på niveau med Michael Jackson fx var det crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10870: 13 Feb 2012, 13:55 »

Jeg synes faktisk det er lidt skægt.

HansenLFC
Gæst

« Svar #10871: 13 Feb 2012, 14:07 »

Jeg er bare glad for at han ikke spiller håndbold.

Naustratze
Gæst

« Svar #10872: 13 Feb 2012, 14:08 »

Too damn right mate

Chamberlain15
Manager

« Svar #10873: 13 Feb 2012, 14:19 »

Godt det ikke er når Van Persie score, at de kendte dør. Så ville der efterhånden ikke være flere kendisser tilbage.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Naustratze
Gæst

« Svar #10874: 15 Feb 2012, 18:37 »

Hva så drenge vinder vi i aften? Må sige at jeg har lidt bange anelser, hvad siger i?

Sider: 1 ... 723 724 [725] 726 727 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010